Voda v oleji

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Voda v oleji

Příspěvek od HonzaR » 12.1.2010, úte 08:53

Načatá hlava na bávu--a to je u řadovýho šestivalu, když se po startu neohřál dost častý ,se maskovala při prodeji dost často vodním sklem v okruhu / vodný roztok křemičitanu sodného (Na2SiO3)./..ty křemičitany potřebují pro krystalizaci-ovšem jde tu spíše o chemické vyloučení křemičitanů z roztoku- taky styk se vzduchem- přesně s jeho složkou- CO2, což v načatý hlavě bylo z principu v "postiženým místě" bohatě splněný-ty dotěsňující prostředky budou něco podobnýho..

Jans
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 138
Registrován: 25.7.2009, sob 21:45
Bydliště: Čadca - Staškov

Re: Voda v oleji

Příspěvek od Jans » 12.1.2010, úte 15:51

Kůrkyn píše:Zkus to dolít, zavřít víčko a někde cestou sáhni na hadici k chladiči, jestli není úplně tvrdá. jestli ne, tak opatrně otevřít víčko (Serrare forte lentamente:) ajestli to jen lehce pšoukne, tak bych to neřešil. Nebo zkus nechat otevřené víčko a teplý motor chvíli podržet v otáčkách (cca 2000), jestli voda vyhrkne z nádobky, tak je to v háji.

Ja mam tu hadicu od chladica dost tvrdu. Ma to tak byt? Inac za tesnenie pod hlavu som dal cca 40e. Za robotu hlava, variator a rozvody 100e. Ked som sa dobre popozeral po chladici tak som zistil ze mi rosi, caka ma vymena. Ale zatial som pouzil zmes na zalepenie chladica *varim varim *varim varim . Zatial o.k. Len ta tvrda hadica... ::s29::
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v oleji

Příspěvek od roberto37 » 12.1.2010, úte 18:42

a já si ještě dneska urval při couvání LZ zrcátko.
holt kdy se daří........
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: Voda v oleji

Příspěvek od Petan » 12.1.2010, úte 21:33

Pokud vyhrkává silně voda z nádobky při zvýšených otáčkách, při zahřátém motoru je, emulze v oleji není, jedná se o :
a) vadné těsnění pod hlavou ?
b) prasklá hlava ?
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Voda v oleji

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.1.2010, úte 21:38

Petan píše:Pokud vyhrkává silně voda z nádobky při zvýšených otáčkách, při zahřátém motoru je, emulze v oleji není, jedná se o :
a) vadné těsnění pod hlavou ?
b) prasklá hlava ?
muze to byt oboji, pozna se to podle mne az po demontazi...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v oleji

Příspěvek od Kůrkyn » 13.1.2010, stř 00:16

Přesně, bez rozebrání se to nepozná. Samotnou hlavu je dobré nechat otlakovat v odborné firmě. Pro jistotu.

Ale stalo se mi, i že jsem dal nové těsnění a dobrou hlavu a olej šel do vody pořád takovým stylem, že po 5 km zacpal chladič hustou emulzí, motor vařil, prostě hnus. Vylučovací metodou se došlo k prasklému bloku motoru a kappa 2.0 20V šla na díly.

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v oleji

Příspěvek od roberto37 » 13.1.2010, stř 05:56

Vcera jsem to testnul a krome rozbiteho praveho zpetneho zrcatka :smt075 jsem zjistil toto.

Ani pri zvysenych otackach 5-6 tisic nejde chlad. kapalina z nadobky. Zadne bubliny atd. Ani jsem nezjistil vyfukove plyny z nadobky. Po zahrati sla z hrdla nadobky jen para. Stejne jako z hrdla meho (venku-1°C). Nezjistil jsem nikde unik vody z hadic. Jedine co se mi nepozdavalo bylo takove bzuceni ci cvrdlikani v motorovem prostoru mezi vzduch klapkou a steracem. Bud to buder neco v elektrice a nebo ten zvuk muze vydavat unikajici voda..... voda dolita, zatim neubyva. budu pozorovat dale a uvidim co rozsekam priste. CO2 test, nevim jak jej provest. zavolam tomu mechanikovi zda o necem nevi....
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v oleji

Příspěvek od Kůrkyn » 13.1.2010, stř 08:17

V tom případě to nech, voda tam jen chyběla. To cvrlikání může dělat nedoběhlý stěrač.

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Voda v oleji

Příspěvek od Eneck155 » 14.1.2010, čtv 18:15

jen se přidám, to cvrlikání od motoru stěrače mi dělá taky, vždy když setřu okno, tak to na chvíli přejde a pak to cvaká zas, pořád se to opakuje. Když otočím cyklovačem při vypnutých stěračech, tak se cvakání zrychluje. Je to na nový motorek nebo bude stačit jen něco vyčistit? Dík za rady
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v oleji

Příspěvek od roberto37 » 16.1.2010, sob 14:21

Včera jsem ujel 200km a vody ubylo nepatrně asi 0,5cm? Spíše to přisuzuji nepřesnému změření. A držela se mi teplota o něco blíže k ideálním 90°C. Takže to fakt vypadá, že ten můj mekanic to jen dolil a neodvzdušnil :smt075
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v oleji

Příspěvek od Aleš » 16.1.2010, sob 14:36

Tak to je ta nejlepší varianta z oprav. :)
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

skeisy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 76
Registrován: 6.3.2008, čtv 12:25
Bydliště: Karviná

Re: Voda v oleji

Příspěvek od skeisy » 5.2.2010, pát 19:33

když foukne těsnění pod hlavou mezivodou a spal. prostorem tak to tu vodu doslova stříká z výfuku a naopak v nádobce na vodu to vypadá jako by vařila.
Alfa Romeo 156 1,8 T.S. r.v.2000

ole
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 15.11.2008, sob 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v oleji

Příspěvek od ole » 8.2.2010, pon 09:22

Tiez mi "zmizla" skoro cela chladiaca kvapalina. Daval som dolievat, ked som sa stavil v servise cca v auguste-septembri, po skoro roku (vtedy bola trochu pod MIN), teraz ju mam v nadrzke len uplne na dne. Motor sa ale zahreje na 90 a drzi, aj pri mestskom poposuvavani v zapche. Tak som zvedavy, ci to nejako suvisi s pocasim a s tym, ze skoro 3 tyzdne stala vonku, alebo... :smt102
147 1.6TS 77kW
Bratislava

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Voda v oleji

Příspěvek od Petr147 » 8.2.2010, pon 10:39

nemůže ti prokapávat okolo nějaké sponky? příležitostí má hodně :)

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 794
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Voda v oleji

Příspěvek od Eneck155 » 8.2.2010, pon 18:39

mně praskla hlava u Dedry 1.8 mezi spalovacím prostorem a vodním kanálem a asi 2 měsíce šel jen lehký kouř z výfuku, kterému jsem moc nevěnoval pozornost a doléval jsem tak 0,2 - 0,5 l za týden, po 2 měsících zmizela skoro všechna voda, začalo to strašně kuckat a tím jsem zjistil závadu. Do té doby jsem si myslel, že to jen někde rosí ve spoji :cry:
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

ole
Uživatelský avatar

Příspěvky: 28
Registrován: 15.11.2008, sob 21:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v oleji

Příspěvek od ole » 9.2.2010, úte 09:17

Petr147 píše:nemůže ti prokapávat okolo nějaké sponky? příležitostí má hodně :)
Co som pozeral, tak tuto sa to kondenzuje - otazka, ci je toho vyzrazaneho dost na to, aby to vysvetlilo zmiznutie celej nadrzky za 2 mesiace.
Obrázek
147 1.6TS 77kW
Bratislava

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Voda v oleji

Příspěvek od roberto37 » 28.2.2010, ned 22:42

Tak jsem zjistil zase únik chladící kapaliny a v garáži na podlaze asi 3deci v loužičce. Takže budu pátrat zda to teče u spojů, anebo to asi spíš, bude kaput chladič
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů