Příspěvek
					
								od rossogtv » 30.11.2015, pon 12:51
			
			
			
			
			no RIPES casto zbytecne prudi, ale zde se ho musim zastat, geometrie podvozku je vzdy konstruovana na presnou vysku, pokud snizim, oddaluji se od idealni geometrie, jsou napravy ktere na to reaguji neutralne ( dedion 75ky ) a ktere se vyrazne zhorsi - 916ka VZADU je zrovna ten pripad. Na kolik se to zhorsi je typ od typu ruzne, ale vseobecne plati - v kriticke situaci se okradam o zbytkovy chod podvozku coz muze delat rozdil jestli vyletim nebo ne - a to plati i pro tovarni snizeni.
Pri spravnem snizeni sam vyrobce pouziva jiz jine podvozkove komponenty - napriklad jina tehlice u Alfa SZ/RZ versus Alfa 75 a ze 156 GTA ma jine dily nez obyc 156 je snad taky zname....
Tvrdit ze podvozek po snizeni "lepe" sedi, je zcela subjektivni dojem....
Z druhe strany - na suche, hladke silnici to bude ok a opticky urcite vypada lepe ale ty 19" bych si odpustil, to je fakt tuzing....
Velkou roli hraje take nastaveni staticke geometrie - u serie 75ky napriklad vepredu je original zbihavost 1-2mm+ cca 3,5° zaklon, +  0° az minus 1/2° odklon. Snizim o 6-8cm:potrebuji ROZBIHAVOST 1-2mm, 5-6° zaklon, minus 1-2° odklon,  takze po snizeni totalne jine parametry.....
			
									
									AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0, 
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk