


Rostman píše:Bylo by moc dobre jet s tim chladicem na diagnostiku. Protoze pri 110 C se zapina havarijni rezim ventilatoru. Ventilatory maji dve rychlosti. Ta prvni se zapina pri 92 stupnech, a druha, kdyz mas zbytecny tlak v klimatizaci, nebo pri (jestli si pamatuji spravne) neco kolem 100. Kdyz mas nejaky problem s rezistorama ktere se nachazeji na ramu, co drzi ventilatory, tak se pri dosahnuti teploty 92 stupnu se zapne jenom jeden ventilator a nebo se ne zapnou vubec. Kdyz se zapinaji oba a pracujou spravne, tak to muze bejt jedine chladic!
Skvele!KOmar píše:hned jsem klidnější =D>
Pumpa budto pracuje, nebo ne. kdy by byl problem s pumpou, tak se teplota zacne momentalne stoupat a nic ji nezastavi! ;)Slíma píše:netusim, jestli jsem neco neprehledl, ale nikdo tu tusim nezminil vodni pumpu a mnozstvi vody v okruhu
kombinace starej zanesenej chladic a vodni pumpa v pr... je vrazedna
malo vody je taky spatne
Něco mě napadlo. Taky jsem to tak řešil. Pokud máš opravdu přicpaný chladič, tak by jsi ho ani nemusel měnit. Vypustit fridex, a nalít čistou vodu se savem. Toho sava tak Litr. Nastartovat motor nechat bežet, projet se atd... Klidně s tím jezdit den dva a potom vypustit. Mě to pomohlo. A další věc, opravdu si nejprve zjisti, jestli teplota vody není jen 89 - 92 stupňů a blbě ti ukazuje jen budík třeba. V práci na to máme takovou Laservou pistol, že kam tím laserem zamíříš, tak od tamtud ti to ukáže teplotu.KOmar píše:Zapínají se oba, když se auto zahřívá tak se točí, když to stoupne nad 90 C tak je to hukot jak u letadlaprostě takový hooodně starý vysavač...no ještě zkusím ten tlak klimatizace a když ani to nepomůže tak nový chladič...každopádně díky za rady..
ee, vůbec. To by muselo bejt neředění. Vždit savo se používá do pitné vody, do bazénu atd a pohodaRichie píše:hele a nesezere savo nejaky tesneni ? jak se chova savo ke gume ?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: mcernoch a 2 hosti