Cendlere ses fakt dobrej. Dal se novej egr, cert ho vem, a pry to porad padalo do nouzaku. Tak ho vycistili. No a musim rict, ze takhle uz jsem se dlouho nesvezl jako dneska. Musim rici, ze uz to nefungovalo minimalne mesic, tak jak to jelo dnes, tak uz to dlouho nejelo. A perlicka nakonec, kdyz jsem si auto projel a sel zaplatit, tak jsem z legrace mechosovi rekl, ze to je jak nove a on se na me podival a jen s vaznou tvari rekl "Ty vole to jede jako krava" Panove ja byl na Alficku tak pysnej, no takhle se s Octou nesvezecendler píše:hitmantc píše:Tak chlapi, auto nejelo kvůli tomu EGRu. Je ale možné, že jak to v takovémto blbém stavu jezdilo(spíše se šouralo) tak že se totálně zadělal filtr pevných částic? Protože teď to prej padá do nouzáku kvůli zadělanému filtru. Tak se ho snaží vyčistit nějakou chemií :-)
Díkes
A co jsem říkal![]()
To DPF se právě ucpe, když egr nefunguje správně, on totiž nefunguje už dlouho, ale nemusí to hodit chybu hned, ono to někdy celkem trvá než to vypíše chybu.
Čištění DPF je nesmysl, pokud to jelo, udělal bych egr, vypálil ho přes diag a budeš jezdit zase dál.
Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Škoda Octavia 1.6 75kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Alfa Romeo 156 2.0 110kW
Alfa Romeo 159 1.9JTDm 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
A egr se da vycistit za pul hodiny s cenou do 100kc a je jako novy.
Sam jsem resil problem ucpaneho dpf a v realu byl ucpany a zaseknuty egr. Nastesti mi cendler poradil drive nez jsem koupil filtr
Sam jsem resil problem ucpaneho dpf a v realu byl ucpany a zaseknuty egr. Nastesti mi cendler poradil drive nez jsem koupil filtr
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Suhlasim s tym, ze nech si kazdy jazdi na com chcegixxer píše: Suma sumárum:
Daleko líp se mi jelo ve dvačtyrce než ve třidvojce, k těžší 159 se i více hodí díky krouťáku, třidvojka žere opravdu hrozně, zlatý BUSSO .....
Porovnavas 2 rozne veci. Samozrejme pri rovnakych otackach na rovnakom kvalte bude mat 2.4 na kolesach vacsi krutiaci moment ako 3.2 Takze pri beznej jazde mas pocit, ze to lepsie ide, lebo ta to zatlaci do sedacky uz v nizsich otackach. Zabudas ale na prevodovy pomer a pri lubovolnej rychlosti mozes mat pri 3.2 o 1 stupen menej a na kola ti pojde vacsi moment
Tato diskusia vobec nie je o 2.4JTDm vs 3.2JTS -mozes si tam dosadit lubovolny iny turbodiesel a adekvatnu benzinovu atmosferu. S vahou auta to nema nic spolocne (ak berieme do uvahy ze su obe verzie +/- rovnako tazke).
Rozumiem pocitu, ze pri beznej jazde sa javi 2.4 zivsie.
156GTA som teda nemal, ale opat mi to nepride ako adekvatne porovnanie
Podla mna by Busso v rovnakom aute zralo viac
156 GTA SW vazi 1460kg bez vodica. 159 SW s 3.2 vazi 1740kg cize skoro 300kg viac.
Vykonovo su obe 3.2jky podobne: 250ps/300Nm vs 260ps/320Nm
Priemer spotreby na spritmonitore je pre GTA 12.8 a to je predkolka, a pre JTS je to 12.9 a su to vacsinou Q4. (a to sedi aj s mojou spotrebou). Takze Busso by v 159 zralo rozhodne omnoho viac
So spotrebou JTS ale teda spokojny nie som. Konkurencia to zvladla lepsie. (napr. porovnatelne BMW330i)
Sorry za dlhe vyplody a gratulujem, ak ste sa docitali az sem. Hlavne nech nam to vsetkym jazdi a mame z nasich Alf radost
Alfa Romeo 159 SW 3.2 JTS Q4
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Hitmantc - Zase měl ten náš Cendler pravdu
, tak at to v Tachově jezdí....
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2292
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
hitmantc moc se neraduj - to nemyslím ve zlém.
Pokud jezdíš kratší trasy, tak na tom budeš za pár měsíců podobně.
Pokud už nechceš tyto problémy řešit, tak je třeba EGR a DPF odstranit.
Znám to z vlastní zkušenosti a moc jsem tomu taky nevěřil, když to tady každej psal (takže neříkám nic nového).
Pokud chceš mít klid je to jediná možná cesta a nejlepší investice co pro to auto můžeš udělat.
Samozřejmě pokud budeš jezdit delší cesty, tak ti může EGR a DPF, ale městský provoz je pro toto auto zabiják.
Pokud jezdíš kratší trasy, tak na tom budeš za pár měsíců podobně.
Pokud už nechceš tyto problémy řešit, tak je třeba EGR a DPF odstranit.
Znám to z vlastní zkušenosti a moc jsem tomu taky nevěřil, když to tady každej psal (takže neříkám nic nového).
Pokud chceš mít klid je to jediná možná cesta a nejlepší investice co pro to auto můžeš udělat.
Samozřejmě pokud budeš jezdit delší cesty, tak ti může EGR a DPF, ale městský provoz je pro toto auto zabiják.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Michale díky :-) Copak o to, teď to jezdí, ale prozkoumal jsem tady forum a nic podobného jsem nenašel a jsem z toho už trošku zoufalej. Jde o to cvakání. Prostě mi něco u motoru cvaká. Když jedu rychleji, tak rychleji, když zpomaluji, tak se to cvakání zpomaluje. Dělá to i když je auto teplé i když je studené, i když i když je teplé, tak se mi zdá, že je to trošičku tižší. A hlavně to dělá jen když sundám niohu z plynu a nebo když jedu na neutrál. A další věc je ta, že jak jsem v tu sobotu nenastartoval, tak mě mechoštáhnul na laně s vypnutým motorem, tak to dělalo taky. Tak nevím co by to moho být? Když není nastartovanej motor, tak se toho zase tolik netočí aby to klapalo. A ono to kapalo. Mechanik když to projížděl, tak říkal že převodovka, ale i když vykvaltuju, tak to dělá pořád. Nedělá to, jen když mám zmáčklej plyn. Mě teda napadla poloosa, ale jak jsem to tu pročítal, molo by to být i něco v diferáku :-( Ale nenašel jsem, že by to někomu dělalo defacto pořád, Bez plynu i na nutral. Jen když přidávám, tak to nedělá. Já bych tak rád pořád jen přidával, obzvlášt když to teď jede, ale ono to prostě nejde 
Máte někdo nějaký nápad
Ještě dneska se mi stalo ráno, když jsem u nás ve městě v jednom kopci chtěl vyzkoušet, jak to jede s novým egrem a vypáleným filtrem, tak na dvojáka zátah jako kráva, v polovině kopce za tři a nic se nedělo. Otáčky stoupali ale auto nezrychlovalo až když byli točky někde na cca. 2500 tak se to chytlo a vyrazilo to zase dopředu jak kjáva.. Ale nevím, možná si to jen namlouvám :-)
Tož a fčil mudrujte
Já se z toho picnu...
Díky moc všem a omlouvám se, že to píšu sem
Máte někdo nějaký nápad
Ještě dneska se mi stalo ráno, když jsem u nás ve městě v jednom kopci chtěl vyzkoušet, jak to jede s novým egrem a vypáleným filtrem, tak na dvojáka zátah jako kráva, v polovině kopce za tři a nic se nedělo. Otáčky stoupali ale auto nezrychlovalo až když byli točky někde na cca. 2500 tak se to chytlo a vyrazilo to zase dopředu jak kjáva.. Ale nevím, možná si to jen namlouvám :-)
Tož a fčil mudrujte
Díky moc všem a omlouvám se, že to píšu sem
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Bjorn píše: Sorry za dlhe vyplody a gratulujem, ak ste sa docitali az sem. Hlavne nech nam to vsetkym jazdi a mame z nasich Alf radost
Ano, to co jsi napsal je pravda a vlastně se vším souhlasím (opět) .... jen to nezmění můj pohled na věc. Auto je pro mně o pocitu a ten mi dává jak už jsem popsal dvačtyrka větší, k tomu dá i docela pěkněj zvuk a hlavně podstatně nižší spotřebu, což je pro mne hodně pádnej argument
To BUSSO jsem psal jako ve 156, do 159 se nikdy nedávalo a je jasný že by tam spotřeba byla plus mínus stejná, nicméně životnost motoru by byla jinde, spolehlivost taky a v neposlední řadě by to byl pravověrnej alfistickej motor u kterýho bych i chápal větu ..... "alfu jedině benzín"......
BUSSO jsem miloval, nezaměnitelnej zvuk, návykovej charakter, táhnulo to až úplně do konce - akorát ta spotřeba, takže spíš jako druhý FOR FUN auto
.............
dvačtyrka podle mě do 159 patří daleko víc (i když je to nafta) než JTS (i když je to benzín) .... takže já pokud bych chtěl 159 v benálu tak jedině TBI
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Myšlenkový pochody jsem měl stejný, chtěl jsem 159 v Ti, ideálně SW a TBi, protože jsem si říkal, že motor čistě od alfy, bude lepší než půlenej opel 
Jenže po tom co jsem rok a půl hledal i na zahraničních webech a nemohl nic najít jsem si řekl, že se smířím i s JTS, trvalo to další půlrok, ale nakonec se objevila a já jsem ohromě štastnej že jsem ji vzal. Benzín je prostě benzín, po zahřátí je ten přímej vstřik krásně tichej a točí hrozně hladce, je to jak jezdit v peřině, což mi bohužel nafta neposkytne, ta 2.4 není zlej motor, ale prostě benzín je i přes jeho JTS polovičatost pro mě prostě sympatičtější
A výkon mi stačí, těch 136kW znamená, že se nikdy nestane, že bych někoho brzdil nebo nemohl předjíždět a to mi asi jaksi stačí.
Jenže po tom co jsem rok a půl hledal i na zahraničních webech a nemohl nic najít jsem si řekl, že se smířím i s JTS, trvalo to další půlrok, ale nakonec se objevila a já jsem ohromě štastnej že jsem ji vzal. Benzín je prostě benzín, po zahřátí je ten přímej vstřik krásně tichej a točí hrozně hladce, je to jak jezdit v peřině, což mi bohužel nafta neposkytne, ta 2.4 není zlej motor, ale prostě benzín je i přes jeho JTS polovičatost pro mě prostě sympatičtější
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Při diagnostice se mi ukázalo:Ventil regulace toku kde bude závada po čem jít díky za radu .
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak moja druhá polovička je už doma
Po 3 týždňoch. Nové ložiská v prevodovke, guferá, nová spojka, zotrvačník, ložisko.
Môžem slobodne povedať že to auto jazdí 150% lepšie. A to nehovorím o tom aké je zrazu všetko tiché....ukazoval mi mechoš tie ložiská z prevodovky a skutočne už boli po 250t km dosť opotrebené (všetky vymienal). Niektoré už mali "vybité" po obvodoch tie hrany...no strach
Tak dúfajme v kopu KM bez dalsích opráv.
Spojka originálna ešte, vydržala by možno 5-10k podla jeho slov, od prvovýroby valeo.
Môžem slobodne povedať že to auto jazdí 150% lepšie. A to nehovorím o tom aké je zrazu všetko tiché....ukazoval mi mechoš tie ložiská z prevodovky a skutočne už boli po 250t km dosť opotrebené (všetky vymienal). Niektoré už mali "vybité" po obvodoch tie hrany...no strach
Spojka originálna ešte, vydržala by možno 5-10k podla jeho slov, od prvovýroby valeo.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jen se zeptám, jak se ty problémy projevovaly ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Prevodovka:
Pri preradení do trojky silné cuknutie, kovový zvuk. Pri zaradenej trojke a pridávaní plynu skákala páka o pár mm, zretelné cukanie bolo počuť. 5, 6 hlučná, začala aj 4 a dvojka za studena drhla. Nyvše bolo počuť na trojke, štvorke a šestke zavíjanie ložísk.
Spojka: tvrdý spojkový pedál, pri jemnom prišliapnutí pedálu bolo cítiť kopanie do pedála. Auto celkovo bolo hlučné, za studena sa doslova trápilo. Po dlhšej jazde citelne vibroval spojkový pedál. Vibrácie na bolnobehu sa prenášali do kasne. A v neposlednom rade malo auto strašne traktorový zvuk.
Pri preradení do trojky silné cuknutie, kovový zvuk. Pri zaradenej trojke a pridávaní plynu skákala páka o pár mm, zretelné cukanie bolo počuť. 5, 6 hlučná, začala aj 4 a dvojka za studena drhla. Nyvše bolo počuť na trojke, štvorke a šestke zavíjanie ložísk.
Spojka: tvrdý spojkový pedál, pri jemnom prišliapnutí pedálu bolo cítiť kopanie do pedála. Auto celkovo bolo hlučné, za studena sa doslova trápilo. Po dlhšej jazde citelne vibroval spojkový pedál. Vibrácie na bolnobehu sa prenášali do kasne. A v neposlednom rade malo auto strašne traktorový zvuk.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cena?
taky me to tak nejak celkove čeka,ještě přesně neivim co vše,ale kolem spojky,dvouhmoty,prevodovky....na volnobech to zastudena rachoti,pri sešlapnuti spojky ticho,pri jizde na na 3jku nekdy take řinčeni,prestane pri sešlapnuti spojky nebo preřazeni ...
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
To som mal aj ja, po zosliapnuti spojky ticho....teraz ticho furt, nehovoria ze motor ide ovela tichsie 
Cena: materiál 1000€ (spojka sada + zotrvacnik + lozisko, loziska do prevodovky, diferaku, synchron 6 a 2 rychlosti, gufero medzi motorom a prevodovkou, potrebné náplne) robotu zatial neučtoval, má sa ozvať
Ložiská do prevodovky objednával z jednej firmy v CZ keďže u nás ich nieje..ale meno firmy nespomenul.
Cena: materiál 1000€ (spojka sada + zotrvacnik + lozisko, loziska do prevodovky, diferaku, synchron 6 a 2 rychlosti, gufero medzi motorom a prevodovkou, potrebné náplne) robotu zatial neučtoval, má sa ozvať
Ložiská do prevodovky objednával z jednej firmy v CZ keďže u nás ich nieje..ale meno firmy nespomenul.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Proč kroutíš očima ? Přijde ti ta cena vysoká ?
Spojkovou sadu si měl i se spojkovým ložiskem ?
Spojkovou sadu si měl i se spojkovým ložiskem ?
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
přijde mi to moc,bez prace......ale hlavne koulim že prijdu o ranec asi...neni super davat 30litru za servis auta... 
AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Tak idem od.neho....spojkova sada aj s loziskom samozrejme
aj s pracou 1350€ .
Treba si uvedomit ze spojka komplet ide okolo 500€ , na prevodovku mi dali podobnu cenu cca 500€ aj inde ako u neho
Dalej kedze ide dole napravnica treba vypustit okruh riadenia napr. Takze za tie naplne do toho tiez niesu najlacnejsie.
aj s pracou 1350€ .
Treba si uvedomit ze spojka komplet ide okolo 500€ , na prevodovku mi dali podobnu cenu cca 500€ aj inde ako u neho
Dalej kedze ide dole napravnica treba vypustit okruh riadenia napr. Takze za tie naplne do toho tiez niesu najlacnejsie.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ja dal v r 2015 za kompletni repas prevodovky bez vyndani a naplne 18tis, bezne se cena pohybuje kolem 20tis s tim ze ji bud vymeni kus za kus nebo udela repas.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
- thebudhaaa
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21.8.2016, ned 20:05
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Čau lidi, mám dotaz. Už jsem to tu jednou psal, ale žádný kloudný odpovědi nebyli. Mám 159 1.9 JTDM 2006 212000km, když jedu a mám auto v záběru, že zrychluji, potom plyn uberu tak, jako kdybych chtěl udržet aktuální rychlost, tak mi auto dělá asi sekundu podivnej zvuk. Ten přechod mezi zrychlování a ustálením rychlosti. Takový jako kdyby třeba drhnulo ložisko nebo tak. V tom zvuku jde slyšet, jak se něco točí. Taky to jde cítit v pedálu a občas se i auto zachvěje. Když vypnu motor, tak úplně na konci, kdy motor ještě dotáčí, před úplným zastavením asi 3x zacvaká. Pak je ticho. Kamarád tipuje dvouhmota, že mu 156 dělala něco podobného, já jsem při všech svatých, aby neměl pravdu. Auto jinak jede suprově, všechno funguje, řadí v pohodě. Jen ráno když je fakt kosa, tak první minutu jde špatně zařadit jednička, jakoby se jí tam nechtělo, ale to je jenom o zvyku maličko víc zabrat. Pak je to v cajku. Je to na 150 tis. dovezený z itálie a prej tam spojka byla dělaná, nevím co konkrétně, mám od toho i italský papíry. Chci mít tu káru v pořádku. Jezdím hodně dálky a aby mě to někde nechalo, to se mi nechce riskovat. Nevíte někdo? Díky moc!
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Ahojte, nemáte někdo prosím zkušenost s montáží neoriginalniho autorádia? Jde mi o to, že si přítelkyně koupila do 159 1.9 110kw rok výroby 2008 autorádio pioneer a vypadá to, že ve svorkovnici u rádia není spínaných 12V ale jenom 12V stálých, tak se chci poptat, zda nemá někdo zkušenost nebo neví, odkud těch spínaných 12V natáhnout? Ovládání na volantu nemá, tak je zbytečné k vůli tomu kupovat can bus. Teď je to zapojeno na těch stálých 12V, ale bojím se, že to vybije dřív nebo později baterku...
Alfa 159 SW 1.9 110kw
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
origo radio nema tiez len stalych 12V? Origo radio sa da zapat aj bez vlozenia kluca do spinacky
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No nemám radost, ale zdá se, že mě taky mohou čekat ložiska v převodovce. Jestli to dobře chápu, jedná se o typ M32 (GM?), která nezřídka umírá i kolem 100 tkm, mj. i v Opelech. Taky se mi projevuje rachot na volnoběh, sešlápnutí spojky = ticho.
Měl by někdo kontakty na osoby, co jsou schopny toto ověřit a případně adekvátně vyřešit? Čím blíže Liberci/Náchodu tím lépe
.
Měl by někdo kontakty na osoby, co jsou schopny toto ověřit a případně adekvátně vyřešit? Čím blíže Liberci/Náchodu tím lépe
Dacia Sandero 1.2 16V Turbo Sport RS GTi, 2017 :-))
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
ex Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 110 kW, 2005
ex Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW, 2001
ex Fiat Stilo MW 1.6 76 kW, 2003
ex Fiat Stilo 3D 1.9 JTD 85 kW, 2003
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Rasputin: jj to máš pravdu, ale origo se taky po vytažení klíčku vypne a toto je pořád záplé, když je zapojené na stálých 12V.
Alfa 159 SW 1.9 110kw
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Já jen u studenýho motoru slyším slabej hluk když mám trojku, po sešlápnutí ticho, na volnoběh ticho, zatím neřeším, není co, dokud to šlape tak do toho radši nevrtat.mrkvak píše:No nemám radost, ale zdá se, že mě taky mohou čekat ložiska v převodovce. Jestli to dobře chápu, jedná se o typ M32 (GM?), která nezřídka umírá i kolem 100 tkm, mj. i v Opelech. Taky se mi projevuje rachot na volnoběh, sešlápnutí spojky = ticho.
Měl by někdo kontakty na osoby, co jsou schopny toto ověřit a případně adekvátně vyřešit? Čím blíže Liberci/Náchodu tím lépe.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti
