JP159 píše:Tak, tak, taky tomu nerozumím...
Přitom se jedná jenom o to aby se trysky daly pořádně seřizovat a to snad ani 10 euro nemůžou stát...

Jo ostřikovače. jediná věc, která mě u mé 147 od koupě až dodnes i po 5,5 letech dokáže donekonečna rozpalovat. První 2 roky jsem to v rámci garanček zkoušel neustále reklamovat, ale když to k ničemu nevedlo a mechoši klopili zrak jen když mě viděli, tak jsem to tam vzdal a zkoušel to sám.
Amigo dával kdysi do placu zkušenost kluků z chorvatského Alfa Clubu, kteří zalepovali sekundovým lepidlem jednu ze dvou trysek na každém ostřikovači s tím, že zbývající tryska bude mít víc tlaku, ale nevím, mě se do toho moc nechtělo...
Takže to teď řeším tak, že ostřikuju vždy v rozmezí 65 - 95 km/h, protože pod 65 to stříká na střechu a nad 95 jen na spodek skla a nastavit to nejde... je to fakt k nasrání
Doufám, že u 159 to aspoň správně ostřikuje tu přední baterii světel...