Příspěvek
od rossogtv » 27.3.2016, ned 12:45
no pokud se ptas a nevis, tak urcite nekomu dat, bo bych nedelal prvni pokus na vlastnim motoru....nebo si sezen nejaky stary, vyhozeny blok, treba skodofky a prvni si to na nem vyzkousej.
Samozrejme ze predpoklad je kvalitni velka, trojnoha "honovacka", ne ta mala na brzdove valce. A mikrometr/tisicinometr s merakem vrtani by to chtelo taky...+ drzaky valcu v bloku.....
Jinak QV maji lehce vypoukle pisty, je to videt az kdyz date normal/QV pist napul na jeden pistni cep. Pak je to zboku videt.Fakt minimalni rozdil, cca 1mm vyssi, taky je ta komprese pouze 0,5 vetsi, ze....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk