Baterie a problémy s ní spojené

Odpovědět
hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od hanci » 30.10.2012, úte 12:46

hej ja som tiez nie velmi stotozneny s tym ze kupim baterku z eshopu, bojim sa ze ma odrbu, dik za tip

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od migo » 30.10.2012, úte 12:52

za malo alfaromeo1 ...mas tam aj lacnejsie ak by si zobral slabsiu ...vyber a pristup je tam fajn... premeranie baterie, starovaci prud a tak ...taky pohodovy dedek :D
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

1kovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Registrován: 8.11.2011, úte 22:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od 1kovi » 30.10.2012, úte 20:03

no ja som dal Varta Blue Dynamic 12V 80Ah 740A a zatiaľ super... :wink: a cena 70€ :smt016 :-D
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od 00flash00 » 30.10.2012, úte 21:22

70 velmi dobra cena ak je s DPH
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

1kovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Registrován: 8.11.2011, úte 22:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od 1kovi » 30.10.2012, úte 21:56

jj aj dph riesil som to cez kamosa...
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan

peter202
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Registrován: 5.9.2010, ned 01:50
Bydliště: Kálnica
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od peter202 » 1.11.2012, čtv 22:48

ja jedine bosch :D a kupoval som minuly rok do stila :D cez eshop a slapala ako hodinky auto tocilo ako dive aj pri -20 :D
www.lacnenotebooky.eu- notebooky tablety, televizory tlaciarne a ine za velkoskladove ceny!!!

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2225
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od mcernoch » 2.11.2012, pát 06:19

peter202 píše:ja jedine bosch :D a kupoval som minuly rok do stila :D cez eshop a slapala ako hodinky auto tocilo ako dive aj pri -20 :D
Hodnotit baterku po jedné zimě je naprostý nesmysl.
Každá nová baterie bude startovat první sezony bez problémů.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od AND1 » 15.1.2013, úte 09:30

ahoj chlapi,
mám dotaz ohledně baterky. Hledal jsem to tady, ale nepodařilo se. Chci se zeptat na jednu věc.
Včera mi po nastartování rožla červená kontrolka baterky a svítí. Včera mi po chvíli jízdy zhasla, ale dnes svítila furt. Starování je na brknutí a vše ostatní se zdá taky ok. Baterka je stará cca 1,5roku. kontakty na baterce jsem taky zkoušel a vše drží.
Jak říkám, auto se chová naprosto normálně, startuje na poprvé...
Nenapadá Vás co by to mohlo být? O víkendu ji zkusím ještě vytáhnou a dát na nabíječku, ale v tomto bych asi problém neviděl. Nebo nemohla by to být třeba pojistka nebo tak něco?
Díky všem za nápady.
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od 00flash00 » 15.1.2013, úte 09:48

vypada to na alternator ... mozna dava slaby dobijaci prud
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od Envel » 15.1.2013, úte 09:50

No to bude spíš problém s alternátorem, ne? Je sice divné, že ti kontrolka ještě za jízdy zhasla, což by mohlo znamenat, že altík ještě nemusí být úplně KO, ale baterie po roce a půl asi neodešla.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od AND1 » 15.1.2013, úte 15:10

Kde ten alternator přesně je?diky
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od 00flash00 » 15.1.2013, úte 15:13

jako prvni skus nastartovat, vypnout vsechny spotrebice a prilozit merak na baterku ci tam je nejakch cca +- 14voltov
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od xjohny » 16.1.2013, stř 11:22

Hmm, z hlavy neřeknu, ale podle mě bude nalevo, tam co běhá řemenice. Hledej tohle :-)
Obrázek
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

swoop01
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1287
Registrován: 4.9.2010, sob 18:30
Bydliště: Brno

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od swoop01 » 16.1.2013, stř 12:00

>AND1: zajed si nekam do servisu, nebo lepsiho pneuservisu a nech si promerit dobijeni - reknou ti co je v haji.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie

Andy159sw
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 656
Registrován: 31.5.2011, úte 23:16
Bydliště: Neusiedl am See

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od Andy159sw » 16.1.2013, stř 13:08

Najdes ho vlavo dole za motorom sa da povedat. Tak radsej s tym moc nejazdi aby ta to niekde nenechalo. Mne ked odisiel altik tak ziadna kontrolka nic iba na krizovatke na bc ridna diskoteka a bol som v prdeli. Takze si to daj radsej checknut.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw

HKou
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 140
Registrován: 17.4.2012, úte 11:28

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od HKou » 16.1.2013, stř 13:50

Funkční alternátor se pozná tak, že při přidání plynu se mírně víc rozsvítí světla a při puštění poněkud pohasnou a zase zjasní na původní úroveň (regulátor alternátoru neprodukuje zcela konstantní napětí), pokud se to neděje a světla svítí pořád stejně, podezříval bych alternátor. Je to vidět jen málo, nejlépe proti zdi. Nejlepší je to změřit.
159 3.2 Q4
ex: 159 SW 2.4 Q4

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od Kocour666 » 16.1.2013, stř 17:32

Nechci vam do toho mluvit neni lepsi to zmerit voltmetrem nez nekde cucet na zed?Zmerim pred nastartovanim a pak po startu a vim na cem jsem.Po startu min13,5V.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od AND1 » 17.1.2013, čtv 12:48

No takže jelikož se mi to rozsvítilo, když jsem byl s autem mimo, tak jsem se vydal na cestu zpět, po ujetí asi 20km začala diskotéka, jak tady již někdo popisoval, zhasli světla. Další věc která se stala, že se mi sekl otáčkoměr a rychloměr na hodnotě před diskotékou a na volnoběh se zvýšili otáčky. Bohužel jsem musel na odtahovce do servisu a po vymontování a kontrole altíku mi bylo řečeno, že je jakysí diodový most v prdeli a že jej teda opravi a ještě cosi a bude to šlapat jak nový. Ještě mi cosi říkal, že je tam jakysí odpor, který má mít normalně něco kolem 3ohmů a já mám asi 1.8ohmů, ale že v tom by problém být neměl. Samozřejmě nejsem elektrikář a neruzumím tomu, ale mělo by to být v cajku a vše fungovat jak má. Cena za nové díly 3tis a za práci 1500,-
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

Andy159sw
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 656
Registrován: 31.5.2011, úte 23:16
Bydliště: Neusiedl am See

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od Andy159sw » 17.1.2013, čtv 13:31

To iste bolo u mna s tym premostenim plus nejake diody ci co. Ta cena bude ok mna to stalo tiez okolo 130€ ak si dobre spominam. Doteraz bez problemu.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2225
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od mcernoch » 17.1.2013, čtv 14:20

ten diodovej můstek nemůže stát víc jako 400,-kč.
Pokud nedělali repasi altíku, tak bych jim 4.500,-kč určitě nezaplatil.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od AND1 » 17.1.2013, čtv 20:11

nevím co všechno na tom mění. no to jak mi říkal něco o těch ohmech, víte někdo jestli by s tím mohl být problé nebo co to vlastně znamená,že tam 1.8ohmu a má být 3ohmy??
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1622
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od sunic » 18.1.2013, pát 09:41

Tak rozdíl 1.2 ohmu je úplně minimální, tak netuším co je v tom členu tak citlivýho, že už to dělá problémy..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

AND1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 462
Registrován: 14.5.2011, sob 15:16
Bydliště: Kyjov, Brno

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od AND1 » 18.1.2013, pát 14:59

Nn, jak píši výše. Neříkal, že je tam s tím nějaký problém. Jen se o tom zmínil a já se ptám jestli by to mohlo něco udělat nebo vlastně o čem mi to vlastně říkal...
Dlouhodobý pronájem :-) AR 159 Sportwagon TI 2.0 Jtdm 170hp, 8C lak :-)
Ford Mondeo Turnier IV Titanium X 2.2 TDCi 147kW/200hp
Ex: Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9Jtdm 16V 150hp~DPF off~EGR off
Ex: Ford Focus 3dv. 1.6 16V 100hp

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od Kocour666 » 18.1.2013, pát 16:26

A kde to meril ten odpor?Bo ja mel nekolik altiku rozdelanych a nikde ho nevidel.Je tam diodovy mustek ktery ma od3 po 9 diod podle typu(vetsinou jsou v aute trifazove alternatory) a jedna dioda ktera chrani regulator napeti.To je takova mala placata krabicka tezko bez zniceni rozebiratelna ktera ma uhliky a ty se dotykaj takovych medenych krouzku na rotoru.Regulator upravuje budici napeti v rotoru a tim reguluje napeti alternatoru.Ale samostatny odpor tam nikde neni...:(
Jo jeste odrusovaci kondik tam je asi 2,2mikroF.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Baterie a problémy s ní spojené

Příspěvek od Kocour666 » 18.1.2013, pát 16:48

Ted me jeste napadlo jestli tim odporem nemysleli impedanci mezi kolektorovymi krouzky,(to jsou ty medene krozky na rotoru) a to by melo byt 4ohmy.A pokud to ma 1,8 tak to by znamenalo prorazene vinuti rotoru coz mohlo odvalit ten diodovy mustek:(:(. Prvne zjisti co a kde merili.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti