Opel (pokec)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
bože
Co kufr, kdo má větší?
A vejde se petka do dveří?
A je měkká palubka?
Co kufr, kdo má větší?
A vejde se petka do dveří?
A je měkká palubka?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Já na to mám program, takže zde to máte bez nutnosti nákupu proti své vůli. Jestli to potřebujete na toaletu, tak si to vytiskněte :-)Kubas píše:http://svetmotoru.auto.cz/article/81554 ... megane-rs/
obětujte někdo dvacku a hoďte sem scan. Já nemůžu, prej se za koupi SM chodí do pekla...
Předsudky stranou
Rychlé předokolky udělaly takový pokrok, že se veškeré poučky o jediném správném pohonu stávají trapným pozérstvím. Opel Astra OPC i Renault Mégane RS dnes snesou hodinu okruhové jízdy naplno.
Úvodní řádky rozdělí čtenáře na dvě skupiny dle znalosti problematiky. Ta první, která jezdí jen po silnicích, rozčileně nadskočí: „Proč by auto nemělo vydržet hodinu jízdy po okruhu? To chcete výrobcům schvalovat, že dělají úplné šmejdy?“ Druhá, cílová také rozčileně nadskočí. „Ti pisálci asi moc jezdit neumějí, když jim sériové brzdy a gumy vydrží na mosteckém okruhu celou hodinu,“ hartusí jistě sportovní nadšenci. Umíme, ale zejména brzdy překvapily i nás.
Brzdy nevadnou
Když vezmete na okruh dieselovou octavii a pojedete na čas, začnou brzdy v druhém kole vadnout, ve třetím vibrovat a v pátém to vzdají úplně. Kinetická energie auta se v nich mění v teplo, které se nestíhá odvádět. Sportovní vozy na to jdou předně mnohem větším rozměrem komponent – místo nějakých 280 mm mají přední kotouče průměr 340 mm v případě Méganu a dokonce 355 mm u Astry OPC.
Zejména její brzdy jsou prostě impozantní, na ničem v podobné ceně (auto stojí jen 627 900 Kč) dosud nevídané. Úchvatné rozměry zajišťují vynikající účinek, poskytují kapacitu k pohlcení tepla při brzdění i povrch k jeho rychlému odvádění na rovinkách. Výsledkem je kýžená rovnováha mezi zahříváním a chlazením – po pár kolech teplota už dál neroste. Opel si dal velice záležet, aby takové monsterbrzdy nebyly ani moc těžké a použil kotouče s hliníkovými náboji.
Renault Mégane má brzdy na poměry sportovních aut normálnější, ale hůř také nebrzdí. Je totiž o 90 kg lehčí. To se vám možná zdá být bezvýznamné, ale na okruhu je to rozdíl, který vás spolehlivě pošle z čela na chvost. Mégane je navíc při brzdění stabilnější, protože má tužší silentbloky předních ramen, která nemohou pod brutálními silami od brzd uhýbat.
Gumy se netřepí
Dalším problémem normálního auta na okruhu by bylo rychlé opotřebení pneumatik. Ne kvůli samotným plášťům, ale příliš neutrální a navíc nestabilní geometrii. Pneumatiky tlačí při rovné jízdě na vozovku celou plochou, kvůli čemuž dlouho vydrží, pokud jezdíte rovně. V zatáčkách se však staví na vnější hranu, která poté rychle mizí – o vlivu na přilnavost nemluvě. Může za to deformace pláště (který se lidově řečeno hrne pod ráfek) a rovněž pružnost silentbloků spodních ramen vpředu, jež odstředivá síla zatlačí dovnitř a ještě víc staví kola na hranu. Sportovní auta na to jdou jinak – rovně jedou po vnitřních hranách kol, takže se v zatáčkách pevně přilepí celá pneumatika. Auto pak drží jak přibité, navíc guma ubývá v celé ploše, tedy mnohem pomaleji.
Oba vozy po hodinovém jezdění ubraly slušný kus z běhounu, ale neměly otrhané hrany a mohli bychom je bez obav dojezdit do konce.
Hmotnost zhatila výkon navíc
Automobily mají pod kapotami dvoulitrové turbomotory. Renault představuje klasiku s nepřímým vstřikem nadopovanou na 195 kW a 360 N.m. Při vysokých vnějších teplotách bojuje se sklony ke klepání (tedy samovznícení příliš teplé směsi vzduchu a benzinu), takže musí nejdřív výrazně přidávat palivo, jež to zchladí (spotřeba při okruhové jízdě 36 l/100 km), po několika kolech pak i stahovat výkon. Platí to však jen za letních teplot – zimní hodinku na mosteckém okruhu zvládl renault v plné kondici – jen s vysokou spotřebou.
To u astry s přímým vstřikem a dvoukomorovým turbodmychadlem jsou sklony k detonačnímu spalování menší, stačí přidávat méně benzinu k ochlazení, takže je nižší i spotřeba (31 l/100 km). Její motor má ještě o 11 kW (celkem 206) a 40 N.m (celkem 400) víc. Výrobce věnoval obrovskou pozornost expresivnímu zvuku startujícího tryskáče, měl se však zaměřit spíš na hmotnost auta. Takhle kilogramy navíc výkonový bonus dokonale zhatily.
Rychlejší auto kouše
Astra i mégane tedy skutečně umějí jezdit na okruhu. Nepřehřejí brzdy, neroztrhají gumy, nezvadnou jim motory. Opel má elektronicky řízené tlumiče (dohromady s motorem a posilovačem) ve třech režimech (Normal, Sport, OPC). Na normální silnici je to paráda. Plně vybavený vůz za fantastických 627 900 Kč představuje dokonalé gran turismo, které v mezích běžného provozu vždy všechny pokusy o soupeření blazeovaně smázne – zejména hrubiánským motorem, kterému stačí skočit na plyn.
Na okruhu by však i nejtužší režim mohl být ještě tužší a hlavně všechny ty silentbloky tvrdší. Autu chybí přesnost a hůř se v něm hledá hranice mezi odvalováním a smýkáním. Opravdu to není v konstrukci, i ta už má výrazně modifikovanou přední nápravu, kde se s kolem neotáčí celý tlumič, kterou před lety proslul mégane. Také ona může mít samosvorný diferenciál, ne nějakou elektronickou náhražku, aniž by řidiče příliš tahala za ruce. Astra není moc přesná, ale nechá si hodně líbit. Když přetáhnete řízení, a dokonce i přidáte plyn, tedy zkombinujete dva největší zabijáky efektivního průjezdu zatáčkou, pořád se snaží drápat dovnitř, jen holt zpomaluje. I s halabala řidičským stylem můžete zajet zajímavý čas. Astra nikdy nic nevyvede – vždy míří za čumákem. To mégane má mnohem blíž k opravdovému závodnímu autu – zejména s příplatkovým podvozkem Cup a samosvorným diferenciálem. Je absolutně přesný, ale daleko víc trestá chyby. Začátečník při prvním okruhovém kole se studenými pneumatikami určitě udělá hodiny, jak mu náhle odcestuje záď. Doporučujeme prvních pár kol stabilizaci zcela nevypínat, ale aktivovat jen její speciální sportovní režim.
Na silnici vůbec dejte pozor. Na mokrém či jen zaprášeném asfaltu se kola v negativních odklonech nemusí přilepit vůbec a místo šokující přilnavosti (mégane drží tak, že z toho večer bolí celý člověk) se to celé hrne do příkopu.
Na okruhu tak samozřejmě vítězí Renault Mégane RS Cup. Přesto nelze říci, že by astra měla odtáhnout jak spráskaný pes. Je mnohem univerzálnější, komfortnější, lépe vybavená a především o 78 000 Kč levnější. Pokud na okruhu vyloženě nebydlíte, je to pro vás asi lepší volba.
1 V Astře OPC nemusíte oželet komfortní výbavu: navigační systém je za 15 000 nebo 22 000 Kč, kožené čalounění za 37 500 Kč. 2 Převodovka je kovářským dílem. Dráhy jsou dlouhé jak u autobusu Karosa a synchronizaci je lépe pomáhat meziplynem. 3 Motor je stejný jako v dvoulitrové insignii, ale ještě trochu přikrmený. 4 Sedačky mají elektrické nastavování bočního vedení. Za příplatek 8000 Kč získáte elektrické vyhřívání.
***
Opel – základní údaje MOTOR A PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ Přeplňovaný zážehový čtyřválec 2x OHC, 4 ventily na válec. Zdvihový objem 1998 cm3. Výkon 206 kW při 5500 ot./min, točivý moment 400 N.m při 2500-4500 ot./min. Šestistupňová přímo řazená převodovka. Nejvyšší rychlost 250 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h 6,0 s. Spotřeba město/mimo město 10,8/6,5 l/100 km. Emise CO2 189 g/km. Kombinovaná spotřeba 8,1 l/100 km ROZMĚRY A HMOTNOSTI Rozvor náprav 2695 mm. Délka x šířka x výška 4466 x 1840 x 1482 mm. Provozní/užitečná hmotnost 1550/495 kg. Objem palivové nádrže 56 l. Pneu 245/40 ZR19. Objem kufru 380 l ZÁRUKY A CENY Základní záruka 2 roky, 2 roky na lak, 12 let na neprorezavění karoserie. Základní cena 627 900 Kč HODNOCENÍ Silný a pružný motor Komfortní široce stavitelné sedačky S elektronický stavitelnými tlumiči při běžné jízdě komfortní Stabilní a převídatelné (vždy jen nedotáčivé) chování Odpouští řidičské chyby Zbytečně velká kola I při 19˝ ráfcích profi lové číslo 40 Vinou kol a měkčích silentbloků omezená přesnost ovládání 1 Vnitřek Mégane RS nevypadá tak exkluzivně. Alespoň netápete v desítkách všelijakých tlačítek. 2 Též řadicí páka je obyčejná, ale navazuje na mnohem lepší převodovku. 3 Motorem není dvoulitr z laguny plus turbo. Moderní hliníková konstrukce od Nissanu by takovou forsáž nesnesla. Základem je poctivý litinový dvoulitr Renault z osmdesátých let! 4 V současné akční verzi Collection 2012 jsou skořepinová sedadla Recaro zdarma. Nepořizujte si jejich kožené provedení, nemůže totiž mít vyhřívání.
Renault – základní údaje MOTOR A PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ Přeplňovaný zážehový čtyřválec 2x OHC, 4 ventily na válec. Zdvihový objem 1998 cm3. Výkon 195 kW při 5500 ot./min, točivý moment 360 N.m při 3000-5000 ot./min. Šestistupňová přímo řazená převodovka. Nejvyšší rychlost 254 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h 6,0 s. Spotřeba město/mimo město 11,3/6,5 l/100 km. Emise CO2 190 g/km. Kombinovaná spotřeba 8,2 l/100 km ROZMĚRY A HMOTNOSTI Rozvor náprav 2640 mm. Délka x šířka x výška 4299 x 1804 x 1423 mm. Provozní/užitečná hmotnost 1550/495 kg. Objem palivové nádrže 60 l. Pneu 235/35 ZR19. Objem kufru 344 l ZÁRUKY A CENY Základní záruka 2 roky, 3 roky na lak, 12 let na neprorezavění karoserie. Základní cena 705 900 Kč* * Vůz v akční edici Collection 2012 s podvozkem Cup (větší brzdy, samosvorný diferenciál) a skořepinovými sedačkami. HODNOCENÍ Velmi přesné ovládání Perfektní nastavení podvozku pro jízdu na okruhu Za příplatek skořepinové, vlastně závodní sedačky Snazší a přesnější řazení Technika prověřená stovkami nadšenců na Nürburgring Nordschleife Vyšší spotřeba paliva při plné zátěži Za horkého počasí citelné vadnutí výkonu Začátečníky může vyškolit přetáčivostí Nekomfortní při jízdě po silnici
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
to je zase perla 
Volil bych megana

Volil bych megana

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
.... já už raději nic nepíšu .... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Hmmm,já taky asi Mégana když už.U F1 v turboéře se kuli spotřebě prohrávaly závody,tak na to asi kucí mysleli
Možná bych ale s volnejma 650k na hračku koupil 500 Abartha a za ten rozdíl ceny bych do toho nacpal MultiAir čiplej přes 200PS a samosvor.Pasovat to tam musí,když je to v podstatě stejnej motor a holky by na to víc letěly...

Možná bych ale s volnejma 650k na hračku koupil 500 Abartha a za ten rozdíl ceny bych do toho nacpal MultiAir čiplej přes 200PS a samosvor.Pasovat to tam musí,když je to v podstatě stejnej motor a holky by na to víc letěly...

AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
tak to tady máme všichniKleofáš píše:[Sportovní auta na to jdou jinak – rovně jedou po vnitřních hranách kol


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Fiat 500? Auta na vysílačku doma už mám 

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Safra chlapiKubas píše:...jo jo, na Pálavě co jsem tak zaslech jste už vyzkoušeli všechno, tak proč tentokrát nepřijít s řízeným požárem....

ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW, Distinctive /2004/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
soft147 píše:Fiat 500? Auta na vysílačku doma už mám


AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Kdo Petikilo nevidel v akci tak nepochopi 

AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Dědek: nekaž klukům srandu.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
1:20 mě předjede nějakej blbeček v Porsche a 2:00 jsem u něj skoro v kufruzmulin píše:soft147 píše:Fiat 500? Auta na vysílačku doma už mámBylo docela vtipný,jak sme timhle autem na vysílačku u Příbrami na letišti tlačili nějakýho moc vyděšenýho floutka v F430

datum a čas na kamerce jsou špatně

[video]http://www.youtube.com/watch?v=mIfVjQTi_Ds[/video]
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
zcela nepochybně jelo to Porsche těžkou kudlu ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Člověk jede v Porsche a hned je blbeček... Klasická česká vlastnost...soft147 píše:1:20 mě předjede nějakej blbeček v Porsche a 2:00 jsem u něj skoro v kufruzmulin píše:soft147 píše:Fiat 500? Auta na vysílačku doma už mámBylo docela vtipný,jak sme timhle autem na vysílačku u Příbrami na letišti tlačili nějakýho moc vyděšenýho floutka v F430
datum a čas na kamerce jsou špatně![]()
[video]http://www.youtube.com/watch?v=mIfVjQTi_Ds[/video]
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
všechny onboardy vypadají pomale, Brno je moc velkej okruh a ticho ve 147 to zabíjí naprosto. Já vím že reálně to pomalý na možnosti auta není, ale to video... Langweilig
Porsche jelo hranu úplnou. Nemihne se tam ke konci Slíma?
Porsche jelo hranu úplnou. Nemihne se tam ke konci Slíma?

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Mihne
a ten v Porsche byl blbeček ne proto, že jel v Porsche, ale pro jak jel... na rovince pán vesmíru, ale přišla zatáčka a to mu prostě nešlo. Takže asi tak. Je mi fuck kdo v čem jede, ale označení blbeček je pro nesmyslně jedoucí osobu heeeen rovinka a pomalinku, vžyť je zatáčka a to vím, že zrovna tohle Porsche na mě mělo levou zadní.

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Eeeee.... Tohle nemá cenu řešit... Ono je něco jiného praštit se 147 a s 911... Další okolnosti nebudu řešit,ale škatulkování na blbečky a normální podle toho jak kdo jede v zatáčce mi přijde při nejmenším dětinské.. Ale dosti...soft147 píše:Mihnea ten v Porsche byl blbeček ne proto, že jel v Porsche, ale pro jak jel... na rovince pán vesmíru, ale přišla zatáčka a to mu prostě nešlo. Takže asi tak. Je mi fuck kdo v čem jede, ale označení blbeček je pro nesmyslně jedoucí osobu heeeen rovinka a pomalinku, vžyť je zatáčka a to vím, že zrovna tohle Porsche na mě mělo levou zadní.

Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
o nějakém
tady nemůže být řeč, tohle vlákno je celý tak trochu mimo 


Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Měl jako počkat než přijedeš k zatáčce????soft147 píše:Mihnea ten v Porsche byl blbeček ne proto, že jel v Porsche, ale pro jak jel... na rovince pán vesmíru, ale přišla zatáčka a to mu prostě nešlo. Takže asi tak. Je mi fuck kdo v čem jede, ale označení blbeček je pro nesmyslně jedoucí osobu heeeen rovinka a pomalinku, vžyť je zatáčka a to vím, že zrovna tohle Porsche na mě mělo levou zadní.
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Ne, stačí se podívat jakou jel stopu a je jasný, že v tom buď seděl poprvý, nebo prostě neuměl zatočit 

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9118
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
No až budeš mít tu opici, tak si to předjetí na rovince určitě nenecháš líbit...
A z kačera vás pak budou tahat oba
A z kačera vás pak budou tahat oba
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Tím pádem se stal blbečkem. Bacha na to až si povezeš vOPiCi od prodejce a netrefíš apex na kruháči. Abys taky nebyl za blbečka co v tom sedí poprvý...soft147 píše:Ne, stačí se podívat jakou jel stopu a je jasný, že v tom buď seděl poprvý, nebo prostě neuměl zatočit
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
To všechno se může stát, nikdo včetně našich silnic není dokonalý 

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Jediný čím se Soft provinil je výběr OPC místo QV... Vybrat QV tak ho tu místo těch výpadů plácáte po ramenou a utvrzujete ho v tom jakej je borec.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012
Nevím kdo z přítomných krom Kleofáše jel na Masarykově okruhu a jaký měl čas, ten můj s dýzlem je 3:06
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host