Opel (pokec)

Odpovědět
hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od hondzik » 11.1.2013, pát 09:07

bože

Co kufr, kdo má větší?
A vejde se petka do dveří?
A je měkká palubka?
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od Kleofáš » 11.1.2013, pát 09:21

Kubas píše:http://svetmotoru.auto.cz/article/81554 ... megane-rs/

obětujte někdo dvacku a hoďte sem scan. Já nemůžu, prej se za koupi SM chodí do pekla... :wink:
Já na to mám program, takže zde to máte bez nutnosti nákupu proti své vůli. Jestli to potřebujete na toaletu, tak si to vytiskněte :-)

Předsudky stranou
Rychlé předokolky udělaly takový pokrok, že se veškeré poučky o jediném správném pohonu stávají trapným pozérstvím. Opel Astra OPC i Renault Mégane RS dnes snesou hodinu okruhové jízdy naplno.

Úvodní řádky rozdělí čtenáře na dvě skupiny dle znalosti problematiky. Ta první, která jezdí jen po silnicích, rozčileně nadskočí: „Proč by auto nemělo vydržet hodinu jízdy po okruhu? To chcete výrobcům schvalovat, že dělají úplné šmejdy?“ Druhá, cílová také rozčileně nadskočí. „Ti pisálci asi moc jezdit neumějí, když jim sériové brzdy a gumy vydrží na mosteckém okruhu celou hodinu,“ hartusí jistě sportovní nadšenci. Umíme, ale zejména brzdy překvapily i nás.

Brzdy nevadnou

Když vezmete na okruh dieselovou octavii a pojedete na čas, začnou brzdy v druhém kole vadnout, ve třetím vibrovat a v pátém to vzdají úplně. Kinetická energie auta se v nich mění v teplo, které se nestíhá odvádět. Sportovní vozy na to jdou předně mnohem větším rozměrem komponent – místo nějakých 280 mm mají přední kotouče průměr 340 mm v případě Méganu a dokonce 355 mm u Astry OPC.
Zejména její brzdy jsou prostě impozantní, na ničem v podobné ceně (auto stojí jen 627 900 Kč) dosud nevídané. Úchvatné rozměry zajišťují vynikající účinek, poskytují kapacitu k pohlcení tepla při brzdění i povrch k jeho rychlému odvádění na rovinkách. Výsledkem je kýžená rovnováha mezi zahříváním a chlazením – po pár kolech teplota už dál neroste. Opel si dal velice záležet, aby takové monsterbrzdy nebyly ani moc těžké a použil kotouče s hliníkovými náboji.
Renault Mégane má brzdy na poměry sportovních aut normálnější, ale hůř také nebrzdí. Je totiž o 90 kg lehčí. To se vám možná zdá být bezvýznamné, ale na okruhu je to rozdíl, který vás spolehlivě pošle z čela na chvost. Mégane je navíc při brzdění stabilnější, protože má tužší silentbloky předních ramen, která nemohou pod brutálními silami od brzd uhýbat.

Gumy se netřepí

Dalším problémem normálního auta na okruhu by bylo rychlé opotřebení pneumatik. Ne kvůli samotným plášťům, ale příliš neutrální a navíc nestabilní geometrii. Pneumatiky tlačí při rovné jízdě na vozovku celou plochou, kvůli čemuž dlouho vydrží, pokud jezdíte rovně. V zatáčkách se však staví na vnější hranu, která poté rychle mizí – o vlivu na přilnavost nemluvě. Může za to deformace pláště (který se lidově řečeno hrne pod ráfek) a rovněž pružnost silentbloků spodních ramen vpředu, jež odstředivá síla zatlačí dovnitř a ještě víc staví kola na hranu. Sportovní auta na to jdou jinak – rovně jedou po vnitřních hranách kol, takže se v zatáčkách pevně přilepí celá pneumatika. Auto pak drží jak přibité, navíc guma ubývá v celé ploše, tedy mnohem pomaleji.
Oba vozy po hodinovém jezdění ubraly slušný kus z běhounu, ale neměly otrhané hrany a mohli bychom je bez obav dojezdit do konce.

Hmotnost zhatila výkon navíc

Automobily mají pod kapotami dvoulitrové turbomotory. Renault představuje klasiku s nepřímým vstřikem nadopovanou na 195 kW a 360 N.m. Při vysokých vnějších teplotách bojuje se sklony ke klepání (tedy samovznícení příliš teplé směsi vzduchu a benzinu), takže musí nejdřív výrazně přidávat palivo, jež to zchladí (spotřeba při okruhové jízdě 36 l/100 km), po několika kolech pak i stahovat výkon. Platí to však jen za letních teplot – zimní hodinku na mosteckém okruhu zvládl renault v plné kondici – jen s vysokou spotřebou.
To u astry s přímým vstřikem a dvoukomorovým turbodmychadlem jsou sklony k detonačnímu spalování menší, stačí přidávat méně benzinu k ochlazení, takže je nižší i spotřeba (31 l/100 km). Její motor má ještě o 11 kW (celkem 206) a 40 N.m (celkem 400) víc. Výrobce věnoval obrovskou pozornost expresivnímu zvuku startujícího tryskáče, měl se však zaměřit spíš na hmotnost auta. Takhle kilogramy navíc výkonový bonus dokonale zhatily.

Rychlejší auto kouše

Astra i mégane tedy skutečně umějí jezdit na okruhu. Nepřehřejí brzdy, neroztrhají gumy, nezvadnou jim motory. Opel má elektronicky řízené tlumiče (dohromady s motorem a posilovačem) ve třech režimech (Normal, Sport, OPC). Na normální silnici je to paráda. Plně vybavený vůz za fantastických 627 900 Kč představuje dokonalé gran turismo, které v mezích běžného provozu vždy všechny pokusy o soupeření blazeovaně smázne – zejména hrubiánským motorem, kterému stačí skočit na plyn.
Na okruhu by však i nejtužší režim mohl být ještě tužší a hlavně všechny ty silentbloky tvrdší. Autu chybí přesnost a hůř se v něm hledá hranice mezi odvalováním a smýkáním. Opravdu to není v konstrukci, i ta už má výrazně modifikovanou přední nápravu, kde se s kolem neotáčí celý tlumič, kterou před lety proslul mégane. Také ona může mít samosvorný diferenciál, ne nějakou elektronickou náhražku, aniž by řidiče příliš tahala za ruce. Astra není moc přesná, ale nechá si hodně líbit. Když přetáhnete řízení, a dokonce i přidáte plyn, tedy zkombinujete dva největší zabijáky efektivního průjezdu zatáčkou, pořád se snaží drápat dovnitř, jen holt zpomaluje. I s halabala řidičským stylem můžete zajet zajímavý čas. Astra nikdy nic nevyvede – vždy míří za čumákem. To mégane má mnohem blíž k opravdovému závodnímu autu – zejména s příplatkovým podvozkem Cup a samosvorným diferenciálem. Je absolutně přesný, ale daleko víc trestá chyby. Začátečník při prvním okruhovém kole se studenými pneumatikami určitě udělá hodiny, jak mu náhle odcestuje záď. Doporučujeme prvních pár kol stabilizaci zcela nevypínat, ale aktivovat jen její speciální sportovní režim.
Na silnici vůbec dejte pozor. Na mokrém či jen zaprášeném asfaltu se kola v negativních odklonech nemusí přilepit vůbec a místo šokující přilnavosti (mégane drží tak, že z toho večer bolí celý člověk) se to celé hrne do příkopu.
Na okruhu tak samozřejmě vítězí Renault Mégane RS Cup. Přesto nelze říci, že by astra měla odtáhnout jak spráskaný pes. Je mnohem univerzálnější, komfortnější, lépe vybavená a především o 78 000 Kč levnější. Pokud na okruhu vyloženě nebydlíte, je to pro vás asi lepší volba.

1 V Astře OPC nemusíte oželet komfortní výbavu: navigační systém je za 15 000 nebo 22 000 Kč, kožené čalounění za 37 500 Kč. 2 Převodovka je kovářským dílem. Dráhy jsou dlouhé jak u autobusu Karosa a synchronizaci je lépe pomáhat meziplynem. 3 Motor je stejný jako v dvoulitrové insignii, ale ještě trochu přikrmený. 4 Sedačky mají elektrické nastavování bočního vedení. Za příplatek 8000 Kč získáte elektrické vyhřívání.

***

Opel – základní údaje MOTOR A PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ Přeplňovaný zážehový čtyřválec 2x OHC, 4 ventily na válec. Zdvihový objem 1998 cm3. Výkon 206 kW při 5500 ot./min, točivý moment 400 N.m při 2500-4500 ot./min. Šestistupňová přímo řazená převodovka. Nejvyšší rychlost 250 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h 6,0 s. Spotřeba město/mimo město 10,8/6,5 l/100 km. Emise CO2 189 g/km. Kombinovaná spotřeba 8,1 l/100 km ROZMĚRY A HMOTNOSTI Rozvor náprav 2695 mm. Délka x šířka x výška 4466 x 1840 x 1482 mm. Provozní/užitečná hmotnost 1550/495 kg. Objem palivové nádrže 56 l. Pneu 245/40 ZR19. Objem kufru 380 l ZÁRUKY A CENY Základní záruka 2 roky, 2 roky na lak, 12 let na neprorezavění karoserie. Základní cena 627 900 Kč HODNOCENÍ Silný a pružný motor Komfortní široce stavitelné sedačky S elektronický stavitelnými tlumiči při běžné jízdě komfortní Stabilní a převídatelné (vždy jen nedotáčivé) chování Odpouští řidičské chyby Zbytečně velká kola I při 19˝ ráfcích profi lové číslo 40 Vinou kol a měkčích silentbloků omezená přesnost ovládání 1 Vnitřek Mégane RS nevypadá tak exkluzivně. Alespoň netápete v desítkách všelijakých tlačítek. 2 Též řadicí páka je obyčejná, ale navazuje na mnohem lepší převodovku. 3 Motorem není dvoulitr z laguny plus turbo. Moderní hliníková konstrukce od Nissanu by takovou forsáž nesnesla. Základem je poctivý litinový dvoulitr Renault z osmdesátých let! 4 V současné akční verzi Collection 2012 jsou skořepinová sedadla Recaro zdarma. Nepořizujte si jejich kožené provedení, nemůže totiž mít vyhřívání.

Renault – základní údaje MOTOR A PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ Přeplňovaný zážehový čtyřválec 2x OHC, 4 ventily na válec. Zdvihový objem 1998 cm3. Výkon 195 kW při 5500 ot./min, točivý moment 360 N.m při 3000-5000 ot./min. Šestistupňová přímo řazená převodovka. Nejvyšší rychlost 254 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h 6,0 s. Spotřeba město/mimo město 11,3/6,5 l/100 km. Emise CO2 190 g/km. Kombinovaná spotřeba 8,2 l/100 km ROZMĚRY A HMOTNOSTI Rozvor náprav 2640 mm. Délka x šířka x výška 4299 x 1804 x 1423 mm. Provozní/užitečná hmotnost 1550/495 kg. Objem palivové nádrže 60 l. Pneu 235/35 ZR19. Objem kufru 344 l ZÁRUKY A CENY Základní záruka 2 roky, 3 roky na lak, 12 let na neprorezavění karoserie. Základní cena 705 900 Kč* * Vůz v akční edici Collection 2012 s podvozkem Cup (větší brzdy, samosvorný diferenciál) a skořepinovými sedačkami. HODNOCENÍ Velmi přesné ovládání Perfektní nastavení podvozku pro jízdu na okruhu Za příplatek skořepinové, vlastně závodní sedačky Snazší a přesnější řazení Technika prověřená stovkami nadšenců na Nürburgring Nordschleife Vyšší spotřeba paliva při plné zátěži Za horkého počasí citelné vadnutí výkonu Začátečníky může vyškolit přetáčivostí Nekomfortní při jízdě po silnici
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od hondzik » 11.1.2013, pát 09:34

to je zase perla :-D

Volil bych megana :smt033
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19022
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od Kubas » 11.1.2013, pát 10:27

.... já už raději nic nepíšu .... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od zmulin » 11.1.2013, pát 10:32

Hmmm,já taky asi Mégana když už.U F1 v turboéře se kuli spotřebě prohrávaly závody,tak na to asi kucí mysleli :smt102
Možná bych ale s volnejma 650k na hračku koupil 500 Abartha a za ten rozdíl ceny bych do toho nacpal MultiAir čiplej přes 200PS a samosvor.Pasovat to tam musí,když je to v podstatě stejnej motor a holky by na to víc letěly... :weedman:
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19022
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od Kubas » 11.1.2013, pát 11:19

Kleofáš píše:[Sportovní auta na to jdou jinak – rovně jedou po vnitřních hranách kol
tak to tady máme všichni :smt023 :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od soft147 » 11.1.2013, pát 11:26

Fiat 500? Auta na vysílačku doma už mám :)
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

DědekBV
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1985
Registrován: 10.10.2009, sob 22:20
Bydliště: už ne Unterthemenau

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od DědekBV » 11.1.2013, pát 16:49

Kubas píše:...jo jo, na Pálavě co jsem tak zaslech jste už vyzkoušeli všechno, tak proč tentokrát nepřijít s řízeným požárem.... :wink:
Safra chlapi :smt097
ex Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW, Distinctive /2004/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od zmulin » 11.1.2013, pát 16:52

soft147 píše:Fiat 500? Auta na vysílačku doma už mám :)
:D Bylo docela vtipný,jak sme timhle autem na vysílačku u Příbrami na letišti tlačili nějakýho moc vyděšenýho floutka v F430 :D
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1556
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od bobas » 11.1.2013, pát 16:57

Kdo Petikilo nevidel v akci tak nepochopi :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19022
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od Kubas » 11.1.2013, pát 17:00

Dědek: nekaž klukům srandu.... :-D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od soft147 » 11.1.2013, pát 17:15

zmulin píše:
soft147 píše:Fiat 500? Auta na vysílačku doma už mám :)
:D Bylo docela vtipný,jak sme timhle autem na vysílačku u Příbrami na letišti tlačili nějakýho moc vyděšenýho floutka v F430 :D
1:20 mě předjede nějakej blbeček v Porsche a 2:00 jsem u něj skoro v kufru :)
datum a čas na kamerce jsou špatně :wink:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=mIfVjQTi_Ds[/video]
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od PetrGTV » 11.1.2013, pát 17:18

zcela nepochybně jelo to Porsche těžkou kudlu ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od Pivrnec911 » 11.1.2013, pát 17:21

soft147 píše:
zmulin píše:
soft147 píše:Fiat 500? Auta na vysílačku doma už mám :)
:D Bylo docela vtipný,jak sme timhle autem na vysílačku u Příbrami na letišti tlačili nějakýho moc vyděšenýho floutka v F430 :D
1:20 mě předjede nějakej blbeček v Porsche a 2:00 jsem u něj skoro v kufru :)
datum a čas na kamerce jsou špatně :wink:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=mIfVjQTi_Ds[/video]
Člověk jede v Porsche a hned je blbeček... Klasická česká vlastnost...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od hondzik » 11.1.2013, pát 17:24

všechny onboardy vypadají pomale, Brno je moc velkej okruh a ticho ve 147 to zabíjí naprosto. Já vím že reálně to pomalý na možnosti auta není, ale to video... Langweilig

Porsche jelo hranu úplnou. Nemihne se tam ke konci Slíma? :-D
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od soft147 » 11.1.2013, pát 17:27

Mihne :) a ten v Porsche byl blbeček ne proto, že jel v Porsche, ale pro jak jel... na rovince pán vesmíru, ale přišla zatáčka a to mu prostě nešlo. Takže asi tak. Je mi fuck kdo v čem jede, ale označení blbeček je pro nesmyslně jedoucí osobu heeeen rovinka a pomalinku, vžyť je zatáčka a to vím, že zrovna tohle Porsche na mě mělo levou zadní.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od Pivrnec911 » 11.1.2013, pát 17:32

soft147 píše:Mihne :) a ten v Porsche byl blbeček ne proto, že jel v Porsche, ale pro jak jel... na rovince pán vesmíru, ale přišla zatáčka a to mu prostě nešlo. Takže asi tak. Je mi fuck kdo v čem jede, ale označení blbeček je pro nesmyslně jedoucí osobu heeeen rovinka a pomalinku, vžyť je zatáčka a to vím, že zrovna tohle Porsche na mě mělo levou zadní.
Eeeee.... Tohle nemá cenu řešit... Ono je něco jiného praštit se 147 a s 911... Další okolnosti nebudu řešit,ale škatulkování na blbečky a normální podle toho jak kdo jede v zatáčce mi přijde při nejmenším dětinské.. Ale dosti... :ot:
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od PetrGTV » 11.1.2013, pát 17:34

o nějakém :ot: tady nemůže být řeč, tohle vlákno je celý tak trochu mimo :hotovej
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od Pivrnec911 » 11.1.2013, pát 17:36

soft147 píše:Mihne :) a ten v Porsche byl blbeček ne proto, že jel v Porsche, ale pro jak jel... na rovince pán vesmíru, ale přišla zatáčka a to mu prostě nešlo. Takže asi tak. Je mi fuck kdo v čem jede, ale označení blbeček je pro nesmyslně jedoucí osobu heeeen rovinka a pomalinku, vžyť je zatáčka a to vím, že zrovna tohle Porsche na mě mělo levou zadní.
Měl jako počkat než přijedeš k zatáčce????
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od soft147 » 11.1.2013, pát 17:38

Ne, stačí se podívat jakou jel stopu a je jasný, že v tom buď seděl poprvý, nebo prostě neuměl zatočit :wink:
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od Hampice » 11.1.2013, pát 17:40

No až budeš mít tu opici, tak si to předjetí na rovince určitě nenecháš líbit...
A z kačera vás pak budou tahat oba
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od hondzik » 11.1.2013, pát 17:55

soft147 píše:Ne, stačí se podívat jakou jel stopu a je jasný, že v tom buď seděl poprvý, nebo prostě neuměl zatočit :wink:
Tím pádem se stal blbečkem. Bacha na to až si povezeš vOPiCi od prodejce a netrefíš apex na kruháči. Abys taky nebyl za blbečka co v tom sedí poprvý...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od soft147 » 11.1.2013, pát 17:59

To všechno se může stát, nikdo včetně našich silnic není dokonalý :D
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od Harous » 11.1.2013, pát 18:07

Jediný čím se Soft provinil je výběr OPC místo QV... Vybrat QV tak ho tu místo těch výpadů plácáte po ramenou a utvrzujete ho v tom jakej je borec.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Koupě nového vozu aneb Giulietta QV vs. Astra OPC 2012

Příspěvek od soft147 » 11.1.2013, pát 18:10

Nevím kdo z přítomných krom Kleofáše jel na Masarykově okruhu a jaký měl čas, ten můj s dýzlem je 3:06
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host