Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Odpovědět
1kovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Registrován: 8.11.2011, úte 22:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od 1kovi » 12.7.2012, čtv 22:38

hanci píše:jo jo o akcii viem, velmi rad by som dosiel ale mam to cez celu republiku, ale skor ci neskor to budem musiet poriesit, ci uz u teba alebo aj rovno s chipom u sarkana :)
tiež to odkladám bo to mám tiež dalej... :(
a šarkan je ok ale dpf kuchá čo som počul... :-k
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 12.7.2012, čtv 23:46

co ja viem nevidim v tom problem ze to vykucha, ved to potom vyzera ako by tam bol nie? :) uz som aj rozmyslal ze si to vykucham doma a vyuzijem tu asistovanu upravu na dialku

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1630
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od sunic » 13.7.2012, pát 08:24

Tak já nevím, ale proč to prasácky vybouchávat, když Ti ten FAP může nakrásně zůstat a v případě prodeje ho tam zas můžeš vrátit, né? Přecijen ten filtr stojí mrtě tisíc, tak proč ho bezhlavě ničit, pokud je ještě funkční a dá se opětovně použít. A jestli chceš mít pod auten obal, aby to jako vypadalo, že tam ten filtr máš, tak tomu nerozumím, páč policajti ti těžko polezou pod auto (beztak by tam prdlajs poznali) a na emisích když narazíš na snaživce, tak si myslím, že stejně pozná, že to je jen vytlučená šlupka..
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

1kovi
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Registrován: 8.11.2011, úte 22:24
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od 1kovi » 13.7.2012, pát 08:39

jj tiez si to myslim... :wink:
Alfa Romeo 159 sportwagon 2,4 JTDm 154kw 2008 r.v.
DPF - OFF , EGR - OFF , CHiP - ON
By Mudr.Šarkan

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od cendler » 13.7.2012, pát 09:10

A když vezmu, tu trubku co tam dávám, tak do půl roku vypadá jako zbytek výfuku, takže horko těžko někdo pozná, že tam neco není a to je fakt
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Sgt. » 13.7.2012, pát 09:12

Jen blázínek si nechá zničit funkční filtr.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od jurki888 » 13.7.2012, pát 09:55

ked ho budem predavat tak hovtam urcite davat nebudem ludia budu len stastny ze je dpf off inak taka rada az mate sds vrtacku z dlatom a aspicom krasne to vyleti von;-)
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od riprex » 13.7.2012, pát 11:54

Já ho mám taky vymlácenej z toho původního futrálu, nechtělo se mi utrácet za trubku :D. On ten fitr už byl zničenej a regenerace nepomáhaly, takže by i tak šel do koše. Teď tam mám zespod to původní pouzdro a nechal jsem projistotu i ty čidla, kdyby náhodou. Pokud si seš jistej že to DPF už nikdy, tak bych si s tím hlavu nelámal :-D , ale kdybych ho měl tehdy já osobně funkční, tak ho nechám a třeba ho zkusím zpeňežit :smt040 .

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 13.7.2012, pát 19:30

okeeeej ma nukamenujte :D tak som sa na to nepozeral, ze ak je funkcny preco ho nicit :) ale ved ked sa rozhodnem tak cendler mi taku trubku jednu preda ze ano? :D

enšpa
Nováček

Příspěvky: 124
Registrován: 1.12.2011, čtv 19:35

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od enšpa » 17.7.2012, úte 16:29

Hanci vyřešil jsi nějakým způsobem to cukání při 1500ot?

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 17.7.2012, úte 18:13

enšpa píše:Hanci vyřešil jsi nějakým způsobem to cukání při 1500ot?
a veru ze nevyriesil a zhorsuje sa to, navyse mam chyteny zotrvak a spojku takze ked to cukanie zacne tak mi to dava riadne bomby na zotrvak a citim sa ako keby som bol v autoskole :D

enšpa
Nováček

Příspěvky: 124
Registrován: 1.12.2011, čtv 19:35

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od enšpa » 18.7.2012, stř 15:40

Já totiž řeším stejný problém. Dnes jsem koupil nový EGR vyměnil ho a pořád to samé :smt013 , takže tím to nebude, DPF mám OF tak už nevím. Má někdo nějaký nápad? Jo a kdyby někdo chtěl koupit zánovní funkční EGR je k mání.

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od krteczek » 18.7.2012, stř 15:52

měl jsem za to, že "problém cukání" je kompletně vyřešenej tady:

viewtopic.php?f=37&t=9960 :smt064

nebo máš odpojený a správně zaaretovaný vířivý klapky a pořád je s cukáním problém?
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

enšpa
Nováček

Příspěvky: 124
Registrován: 1.12.2011, čtv 19:35

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od enšpa » 18.7.2012, stř 16:27

krteczek píše:měl jsem za to, že "problém cukání" je kompletně vyřešenej tady:

viewtopic.php?f=37&t=9960 :smt064

nebo máš odpojený a správně zaaretovaný vířivý klapky a pořád je s cukáním problém?
Mám 8 ventil a ten klapky nemá.

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od jurki888 » 18.7.2012, stř 17:04

podla mna to roby skrtiaca klapka
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

krteczek
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 635
Registrován: 29.3.2010, pon 11:07
Bydliště: Praha

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od krteczek » 18.7.2012, stř 17:40

enšpa píše: Mám 8 ventil a ten klapky nemá.
Sorry - překoukl jsem se...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 18.7.2012, stř 18:19

enspa: to nepotesi, si zbytocne vyhodil peniaze, ale ja som bol tesne pred kupou tiez noveho EGR, takze si mi nieco usetril :)

jurki: myslis tu klapku ktora sa nachadza za EGR smerom k saniu? ak ano tu mam cistu, ci myslis ze inde je problem?

este ma napadaju vstreky...ci?

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od jurki888 » 18.7.2012, stř 18:30

ja som ju mal dole a ked som ju zatvaral tak ostala privreta musel som do nej tuknut aby sa otvorila vsimol som si ze ked bol ten vypadok dlchsie tak nebol tlak turba potom vystrelila rucicka a slo to
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

enšpa
Nováček

Příspěvky: 124
Registrován: 1.12.2011, čtv 19:35

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od enšpa » 18.7.2012, stř 19:54

jurki888 píše:ja som ju mal dole a ked som ju zatvaral tak ostala privreta musel som do nej tuknut aby sa otvorila vsimol som si ze ked bol ten vypadok dlchsie tak nebol tlak turba potom vystrelila rucicka a slo to
Myslíš že by se přidírala?

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 18.7.2012, stř 20:05

fuha, jak to checknem? resp. ako to opravit ak je to v tom?

jurki888
Štamgast

Příspěvky: 919
Registrován: 14.9.2009, pon 19:05
Bydliště: Nitra

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od jurki888 » 18.7.2012, stř 20:12

ja som ju vycistil nastriekal wd a nieco to pomohlo bola aj zakarbonovana inak da sa aj rozobrat ale bal som sa ze na mna povyskakuju strunky
Alfa 159 2.4 jtdm full vybava na objednavku DPF OFF KAT OFF EGR OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V cca 290ps 550nm tlak 1900davka 100mm3 Sarkan chip on ;-)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Envel » 19.7.2012, čtv 07:27

Já měl škrtící klapku rozebranou do mrtě v době, když jsem řešil padání do nouzáku (nakonec to byly swirl klapky), prostě jsem jí podezíral jako první. Je fakt, že byla trochu zakarbonovaná ze strany od EGR přívodu a že se malinko přidírala v zavřené poloze, což by odpovídalo mému dosud nevyřešenému problému: jedno cuknutí kolem 2000 otáček při pomalém rozjezdu. Klapka se prostě za studena sekne v přivřené poloze ze které jí vrací pouze pružinka a pak se najednou otevře pod tlakem od turba což způsobí nelineární přísun výkonu (cuknutí-kopanec).
Jediné co mi na tom nesedí je, že se cuknutí poprvé objevilo po vyndání DPF, což podle mě se škrtící klapkou nemá nic společného.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

enšpa
Nováček

Příspěvky: 124
Registrován: 1.12.2011, čtv 19:35

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od enšpa » 19.7.2012, čtv 15:30

To cuknutí kolem 2000ot mi dělá taky (hlavně 2a3ka) a dělalo mi to i před DPF OF, takže tím to asi nebude.

hanci
Nováček

Příspěvky: 146
Registrován: 28.11.2011, pon 15:19

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od hanci » 19.7.2012, čtv 18:29

ak mam pravdu povedat mne sa to uz ani neche riesit, do servisu s tymn nepojdem lebo mi vymenia pol auta a aj tak to nevyriesia, kopa ludi z nas uz vymenilo hento tamto a aj tak to stale cuka, nema to vyznam, chcelo by to riesenie :D

Maxa
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 802
Registrován: 31.8.2008, ned 08:11
Bydliště: Ostrava-Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Maxa » 19.7.2012, čtv 23:21

Zaslep egr
Ex Alfa Romeo 159 JTDm 110kw
ex AR 147 1.6TS 88KW
Ex Mazda 6 Gj kombi 2,2 141 kw
Alfaromeo Stelvio Veloce 2,2 154Kw

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti