Hampice píše:Že se ve vlákně o 164kách neřeší nová auta, to budeš muset reklamovat někde jindeTED píše:Dal si reste svy 30 let stary mrdky

Hampice píše:Že se ve vlákně o 164kách neřeší nová auta, to budeš muset reklamovat někde jindeTED píše:Dal si reste svy 30 let stary mrdky



 Budu muset rozbít prasátko
 Budu muset rozbít prasátko  Dopravu bys teda zvládl?
 Dopravu bys teda zvládl?vonkreuz píše:Mato158 má 164 jako dailycar, pokud se nepletu.
 ) a tak na své AR 164 /L.P. 1989/ jezdím opravdu denně  NON STOP a to je fakt to pravé ořechové
 ) a tak na své AR 164 /L.P. 1989/ jezdím opravdu denně  NON STOP a to je fakt to pravé ořechové   V Nitře je ještě jedna 164 a taky ji maník má denní provoz. Prostě v SR jsme ještě tak ekonomicky nevyspěli
 V Nitře je ještě jedna 164 a taky ji maník má denní provoz. Prostě v SR jsme ještě tak ekonomicky nevyspěli   Za provozu jsem časem vychytal na Alfe všechny mouchy a nedám na 164 dopustit. Jo, mám v aute sice LPG, je to jednoduché jak facka a šlape to na 100% a při ceně 0,39€/l jezdím autem i pro rohlíky. Měl jsem vždy nějakou druhou lešenku na neděli, ale časem mě vždycky přestala bavit, taky byl vždycky problém, kde to parkovat a nejhorší pro auto je, když stojí, s tím má zkušenost asi každý...
  Za provozu jsem časem vychytal na Alfe všechny mouchy a nedám na 164 dopustit. Jo, mám v aute sice LPG, je to jednoduché jak facka a šlape to na 100% a při ceně 0,39€/l jezdím autem i pro rohlíky. Měl jsem vždy nějakou druhou lešenku na neděli, ale časem mě vždycky přestala bavit, taky byl vždycky problém, kde to parkovat a nejhorší pro auto je, když stojí, s tím má zkušenost asi každý... 
 
 A ten motor je relativně nesmrtelnej...
 A ten motor je relativně nesmrtelnej...No kdyz jezdim normalne, tak Alfa si vezme dobrejch 9 lt LPG i ve meste, tzn. jezdim cca 3,50 az 4 €/ 100 km. Olej kazdejch 10.000 km. Cim vic jezdim, tim auto lip jede, obcas nejaka malickost vyskoci, ale aspon mam duvod se zase poradne odreagovat. Alfa 164 te nikdy nenechala ve stychu, kdyz ji znas a venujes ji patricnou pozornost. A krom toho je stale cooooooolriprex píše:Jo jo, jakožto levná a spolehlivá volba to dává smysl... ale jinak bych radši předface 12V a zplynoval to. Ono už je jedno pak jestli člověk jede o dva litry víc nebo míňA ten motor je relativně nesmrtelnej...

 Když se náhodou něco stane, tak furt to je auto, co se dá opravit kladivem. Teda doufám, že tak budu mluvit i za tři měsíce
 Když se náhodou něco stane, tak furt to je auto, co se dá opravit kladivem. Teda doufám, že tak budu mluvit i za tři měsíce 
 
  Trošku mě teda vadí ty náklony. Když pořád někde sjíždím/najíždím na ty městské okruhy... nová auta se tolik nenaklání. Ale zase ta ovladatelnost toho auta v měste je úplně jiné kafe
  Trošku mě teda vadí ty náklony. Když pořád někde sjíždím/najíždím na ty městské okruhy... nová auta se tolik nenaklání. Ale zase ta ovladatelnost toho auta v měste je úplně jiné kafe  Na dnešní dobu to není ani velké auto, takže taky plus. Jenom je to škoda, do toho města tahat, víc se mi pak špiní přední kola od brzdného prachu
  Na dnešní dobu to není ani velké auto, takže taky plus. Jenom je to škoda, do toho města tahat, víc se mi pak špiní přední kola od brzdného prachu 
 Se kukni na to video u Baby2 nebo nahore v titulku na B1, vic nic to neudela...
  Se kukni na to video u Baby2 nebo nahore v titulku na B1, vic nic to neudela... Vloni co jsem v Makedonii vymetl za díry...jsem dokonce vysednul a podíval se, jestli jsem neprorazil gumu. Tam to není jak objet ad 1, ad 2 stejně všichni hrnou a neřeší to, takže se musíš přidat. Teď jak jsem byl dva týdny zpět ve Slovinsku, ti taky nemají ty cesty nic moc. Češi občas nadávají zbytečně. Jinak stabíky mám nové, bohužel pouze konvenční.
 Vloni co jsem v Makedonii vymetl za díry...jsem dokonce vysednul a podíval se, jestli jsem neprorazil gumu. Tam to není jak objet ad 1, ad 2 stejně všichni hrnou a neřeší to, takže se musíš přidat. Teď jak jsem byl dva týdny zpět ve Slovinsku, ti taky nemají ty cesty nic moc. Češi občas nadávají zbytečně. Jinak stabíky mám nové, bohužel pouze konvenční. Nicméně mě je nějakej prach jedno, kór na těch hnusnejch plechotronech (časem to bude fakt chtít lepší kola), spíš chci aby to pořádně brzdilo, tak dostala z poface silnější posilovač, na předek větší třmeny a nové desky Ferodo DS2500.
 Nicméně mě je nějakej prach jedno, kór na těch hnusnejch plechotronech (časem to bude fakt chtít lepší kola), spíš chci aby to pořádně brzdilo, tak dostala z poface silnější posilovač, na předek větší třmeny a nové desky Ferodo DS2500.
 
 
 Já od toho potřebuju, ať to jde normálně nasadit na zvedák (náš je dost vysokej), projet bez problémů po poli a aby se s tím dal vzít retardér v 60ti, protože jich cestou k sobě mám za sebou asi dvacet a nechci kvůli každýmu zastavovat
 Já od toho potřebuju, ať to jde normálně nasadit na zvedák (náš je dost vysokej), projet bez problémů po poli a aby se s tím dal vzít retardér v 60ti, protože jich cestou k sobě mám za sebou asi dvacet a nechci kvůli každýmu zastavovat 


Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti