Alfisti si povídají o koncernu VW
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
to má být asi odpověď na houmra
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
no nechtěl bych sedět v protějším autě při nehodě, ta kapota může pěkně fikat hlavy 

- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Na tomhle obrázku ten VW vypadá stejně nejlíp



__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
http://www.auto.cz/porsche-cajun-suv-53052
Porsche 2.0 TDI 140kW
paráda, takže už i stará dobrá 156 2.5V6 bude stačit na pozávodění pseudosportovní značky Porsche
Porsche 2.0 TDI 140kW





paráda, takže už i stará dobrá 156 2.5V6 bude stačit na pozávodění pseudosportovní značky Porsche

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Na traktorech začínali, v traktorech vidí budoucnost. . . =D>
Alfa Romeo 156 2.0 16v 114kW
a nějaký ty veteráni
a nějaký ty veteráni
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
S traktorama začínal Ferrucio Lamborghini...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
inak znamy ma traktor lamborghini 

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Porsche taky dělalo traktory,známí ho maj doma r.v. 1955 a pořád maká!Harous píše:S traktorama začínal Ferrucio Lamborghini...
Alfa Romeo GT 3,2 V6
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm
Fiat Tipo 1,4 T-jet
Fiat Talento
Alfa Romeo 156 2,5 V6 ex
2xAlfa Romeo 155 2,0 TS ex
Alfa Romeo 33 1,7 i.e.16v ex
Alfa Romeo 159 1,9 JTDm
Fiat Tipo 1,4 T-jet
Fiat Talento
Alfa Romeo 156 2,5 V6 ex
2xAlfa Romeo 155 2,0 TS ex
Alfa Romeo 33 1,7 i.e.16v ex
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ale to Harous přeci ví. Jen podotknul, že i jiné sporťáky vyrostly vedle zahnojených traktorů
Ty voe... Porsche 2,0 TDI : svět se zbláznil, držte se
To obilí ve vedení VW, je už zralé na posekání
Jen by mě zajímaly plány Winterkorna s AR.

Ty voe... Porsche 2,0 TDI : svět se zbláznil, držte se

To obilí ve vedení VW, je už zralé na posekání

Jen by mě zajímaly plány Winterkorna s AR.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tříválce a měkčené plasty, to je snad jasné, ne?



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Harous se přizná, že neví.roubrt37 píše:Ale to Harous přeci ví.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kubas: Zapoměň na měkčené do Alfy. Ty jsou jen do VW. Do škodovek zase spoustu odkládacích míst. Jinak by to nikdo nekupoval. Aby se náhodou Alfy moc neprodávaly, tak podle současné politiky vedení VW by palubka byla jen z naohýbaného plechu jako v UAZu a kaplička na budíky by se dělala z krabice od bot (něco podobného je k vidění ve Fábiích). Zároveň by se od Poláků koupila licence na dvouválec z Malucha (motor by se tak vrátil do původní země), aby to auto nejezdilo rychleji než SEAT. Přední maska by přišla o kometu. Místo toho by se na předek SEATu naroubovala maxipříšernost ze Superba. Jelikož název příliš připomíná Alfa samce a tuto roli už hraje Passat, přejmenovalo by se to na Beta Romále (kvůli politické korektnosti k menšinám). Pochopitelně, že páčky, volant, kliky, sedačky, světla atd by byly originální koncernové z Fábie.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
nebul, to je jenom jako



Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
jj jelikož jestli WV koupí Alfu tak se zároveň zbaví Seatu. aspoň tak jsou interní info a prej horizont 2 let. 

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A ve Fiatu maj huby od ucha k uchu, protože jim VW dělá zadarmo skvělou reklamu. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kdysi byl wágeňáckej záměr postavit ve svém koncernu SEAT na úroveň Alfa Romeo v koncernu FIAT. To znamená cuore sportivo, či spíše "corazón deportivo", nebo dokonce "sportliche Herz" v rámci koncernu. Bohužel koncernové podvozky a motory daly této vizi na prdel. Ani da Silva, který pouze Ibizu připodobnil AR146 to nezachránil. Možná Leon by stál za řeč jako něco sportovního, ale tu Alfáckou duši to prostě nemá. A Altea je vyloženě "sporťák" jak vyšitej. SEAT to srdce nemá a mít nebude, proto by Skopčáci rádi značku Alfa Romeo. Jsem si však jist, že by ji koncernově během pár let spolehlivě zabili.
Dokážete si potom přátelé AR představit ty výblitky českých patolízalských novinářů?:
Alfa se konečně vymanila z italského područí a pod novým německým vedením získává punc dokonalosti a spolehlivosti.
Po úspěšném zpracování škodovácké Fabie se čeští designéři pustili do finálních úprav designu nové Alfa Romeo Wagen, kterou tak přizpůsobí českému motoristickému národu. Objem zavazadelníku u nové Giulie (Gertrudy) je fantastických 850l. Řidič i spolujezdec mají sice polohu skrčence z prehistorických vykopávek, ale mají tak lepší výhled dopředu, neboť jsou nasunuti 10cm před přední sklo. Airbag není potřeba, protože hrudník spočívá přímo na volantu. Ten je z měkčeného plastu a za příplatek z Ypur pěny. V dosahu je několik odkládacích prostor na plechové třetinky koly, před řadící pákou místo na 1,5l lahev Matonni a konečně ve dveřích místo na 5l kanystr s pitnou vodou. Ten po vypití slouží jako výborná basová ozvučnice audiosoustavy. Pod rychloměrem je malá přihrádka pro Brufen, aby nás nebolela záda při delší jízdě.
Mnozí namítnou, že z vnějšku vypadá auto s velkým kufrem jako pytlák s baťochem. Zdání však klame. Světla z Fabie tomuto vozu dodají vzhled širokého a prostorného vozu a nekompromisně se tvářící maska ze Superbu + spodní nasávací otvor z Peugeotu tomuto vozu dodají punc agresivního dravce. Tento dojem umocní nekompromisní 15ti palcová kola s líbivými poklicemi z ultratrzených plastů a pneumatikami Barum Dementis 155/75 15" se vzorkem OR6, tolik oblíbeném českými řidiči. Zadní partie vozu, připomínající již zmíněný baťoch lze vylepšit křídlem a sportovními polepy, které jako Sportpacket budou k mání již za příplatek 80 000 Kč.
O motoru příště. (nebo se do vizionářství pusťte někdo místo mne, já jdu na oběd)
Dokážete si potom přátelé AR představit ty výblitky českých patolízalských novinářů?:
Alfa se konečně vymanila z italského područí a pod novým německým vedením získává punc dokonalosti a spolehlivosti.
Po úspěšném zpracování škodovácké Fabie se čeští designéři pustili do finálních úprav designu nové Alfa Romeo Wagen, kterou tak přizpůsobí českému motoristickému národu. Objem zavazadelníku u nové Giulie (Gertrudy) je fantastických 850l. Řidič i spolujezdec mají sice polohu skrčence z prehistorických vykopávek, ale mají tak lepší výhled dopředu, neboť jsou nasunuti 10cm před přední sklo. Airbag není potřeba, protože hrudník spočívá přímo na volantu. Ten je z měkčeného plastu a za příplatek z Ypur pěny. V dosahu je několik odkládacích prostor na plechové třetinky koly, před řadící pákou místo na 1,5l lahev Matonni a konečně ve dveřích místo na 5l kanystr s pitnou vodou. Ten po vypití slouží jako výborná basová ozvučnice audiosoustavy. Pod rychloměrem je malá přihrádka pro Brufen, aby nás nebolela záda při delší jízdě.
Mnozí namítnou, že z vnějšku vypadá auto s velkým kufrem jako pytlák s baťochem. Zdání však klame. Světla z Fabie tomuto vozu dodají vzhled širokého a prostorného vozu a nekompromisně se tvářící maska ze Superbu + spodní nasávací otvor z Peugeotu tomuto vozu dodají punc agresivního dravce. Tento dojem umocní nekompromisní 15ti palcová kola s líbivými poklicemi z ultratrzených plastů a pneumatikami Barum Dementis 155/75 15" se vzorkem OR6, tolik oblíbeném českými řidiči. Zadní partie vozu, připomínající již zmíněný baťoch lze vylepšit křídlem a sportovními polepy, které jako Sportpacket budou k mání již za příplatek 80 000 Kč.
O motoru příště. (nebo se do vizionářství pusťte někdo místo mne, já jdu na oběd)
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
- Rac3r
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW


__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
███ Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
A pojdme se nyní podívat,jak se boleslavští konstruktéři vyrovnali se sportovním odkazem značky.Hned po otevření kapoty každého fandu značky zahřeje u srdce pohled na plechový kryt vzduchového filtru pocházející z osvědčené Škody 120,provedený v modré koncernové barvě.Pohled na něj slibuje nevšedné jízdní zážitky.Pod ním se hrdě vypíná minulostí již osvědčený škodovácký třívalec,který v rámci koncernové politiky dostala i nová Beta Romále.Konstruktéři ovšem jdou s dobou a tak se downsizing nevyhnul ani tomuto agregátu.Mnozí se zaleknou snížení objemu motoru na 350 ccm,ovšem jen do prvního otočení klíčkem.Po něm nastává ten pravý zvukový koncert,umocněný absencí výfukového potrubí.Inu,i tak zavedená a oblíbená značka musí šetřit.Konstruktéři po mnoha testech zjistili,že to jde i bez něj.A lépe,jak jsme se přesvědčili testovací jízdou.
Aby však zákazník neměl pocit,že byl o něco ochuzen,za příplatek 25 000 Kč automobilka nabízí provedení hlavy válců s nápisem Sportliche herz,jak jinak než v modré barvě.A to je slovo do pranice,na které bude konkurence těžko hledat odpověď.
Ale pojďme zpět k samotnému motoru.
Poměrně malý objem je vyvážený technickým pozůstatkem z dob,kdy se značka nacházela pod křídly dnes už neexistujícího koncernu FIAT,a to je proměnlivé časování ventilů Multiluft.
Zatím sice v původní podobě,ale dle neověřených zpráv již konstruktéři pracují na jeho vylepšení,proslýchá se že nové provedení bude spolupracovat s nekompromisním počtem šesti ventilů na válec.
Současný motor disponuje neuvěřitelným výkonem 46,69 kW,což autu dává s jeho hmotností
pouhých 1859 kg postavení sebevědomého vládce českých okresek.
Nelze si nevšimnout dvou trubek provedených z papírových ruliček od alobalu.Na náš dotaz k čemu slouží zástupce značky šibalsky přihmouřil oko a pousmál se.Pánové,pravil,toto je zařízení,které jsme si nechali patentovat,ovšem v ráci koncernové politiky jsme ho nechali k bezplatnému použití pro všechny koncernové vozy.Je to nasávací potrubí vzduchu pro chlazení žárovek bočních blinkrů.
Tato odpověď nám vyrazila dech a tak nám nezbylo,než se o kvalitách nového vozu přesvědčit testovací jízdou na polygonu Státní statku Markvartice.
Musí chlapci jít něco dělat,tak se někdo jděte projet a sdělte nám své dojmy....
Aby však zákazník neměl pocit,že byl o něco ochuzen,za příplatek 25 000 Kč automobilka nabízí provedení hlavy válců s nápisem Sportliche herz,jak jinak než v modré barvě.A to je slovo do pranice,na které bude konkurence těžko hledat odpověď.
Ale pojďme zpět k samotnému motoru.
Poměrně malý objem je vyvážený technickým pozůstatkem z dob,kdy se značka nacházela pod křídly dnes už neexistujícího koncernu FIAT,a to je proměnlivé časování ventilů Multiluft.
Zatím sice v původní podobě,ale dle neověřených zpráv již konstruktéři pracují na jeho vylepšení,proslýchá se že nové provedení bude spolupracovat s nekompromisním počtem šesti ventilů na válec.
Současný motor disponuje neuvěřitelným výkonem 46,69 kW,což autu dává s jeho hmotností
pouhých 1859 kg postavení sebevědomého vládce českých okresek.
Nelze si nevšimnout dvou trubek provedených z papírových ruliček od alobalu.Na náš dotaz k čemu slouží zástupce značky šibalsky přihmouřil oko a pousmál se.Pánové,pravil,toto je zařízení,které jsme si nechali patentovat,ovšem v ráci koncernové politiky jsme ho nechali k bezplatnému použití pro všechny koncernové vozy.Je to nasávací potrubí vzduchu pro chlazení žárovek bočních blinkrů.
Tato odpověď nám vyrazila dech a tak nám nezbylo,než se o kvalitách nového vozu přesvědčit testovací jízdou na polygonu Státní statku Markvartice.
Musí chlapci jít něco dělat,tak se někdo jděte projet a sdělte nám své dojmy....
Ford Windstar 3.0 V6
Ex AR 156 2,5 V6 24v
Ex Ford Scorpio 2.0 DOHC
Ex Ford Scorpio 2,9
Ex AR 156 2,5 V6 24v
Ex Ford Scorpio 2.0 DOHC
Ex Ford Scorpio 2,9
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kubas píše:nebul, to je jenom jako![]()
vsak v to dufam ze to aj ostal len pri "ako" lebo je to inak hrozna predstava

chalani tak klobuk dole

156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
rk1: Dost dobrý Robo!
Máš mne na svědomí. Teď se mi o tom bude zdát a v noci se budu budit hrůzou. Ráno se pak rozhodnu šetřit, prodám vše nepotřebné z domácnosti a začnu skupovat staré AR 33, 75, 90, ... Ach jo, to zase budou mít doma z tatínka radost... 




VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Jo tak to seš jako jindra, ten taky všechny prachy cpe do starejch aut=) do svý italský sbírky=) Právě sháním 3 garáže poblíž bytu kam se budem stěhovat- což je docela fuška=) a to většinu aut nechává u táty=)
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Má recht,. 3+1 kk = 3 garáže, ložnice, koupelna, kuchyně 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host