
POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Italy mám 3 a přesto mi Android vyhovuje
.

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Mě nějak nepřijde, že bych se musel v Androidu nějak moc jebat se systémem jako takovým. Root, adfree na zablokování reklam, občas nějaká nová odzkoušená stock ROM a hotovo.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
jj... mne stacil decustom bez root a spokojnost
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Tez mi nepride ze bych musel do alfy jebat. Stacili nove kruhy, honovani a go hlavy a motor slape pijanko 

Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Mě bude zase stačit nová kastle, podvozek a elektrika, takže si taky nemůžu stěžovat 

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Popravdě i ten root dělám hlavně proto abych se zbavil reklam. Jako bonus k tomu je možnost zálohovat data aplikací. Manželka jede bez rootu a naprosto v pohodě. Jako problém bych spíš viděl rozežranost některých aplikací a s tím související problém u starších telefonů s malou pamětí. To je ale spíš záležitost těch aplikací. Osobně mi Android vyhovuje a nemám důvod přecházet k něčemu jinýmu. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Na odlehčení: Po asi 18 hodinách obnování dat bylo hotovo z 13% a komp se sekl
rekordní zbývající čas byl 12 dní 


Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Kompy to je jiná. Už dvakrát mi Win 7 odstřelila ofiko aktualizace. nainstaloval jsem aktualizaci, restartoval a nic. 
EDIT: Nafackováno si a opraveno MY na MI...

EDIT: Nafackováno si a opraveno MY na MI...

Naposledy upravil(a) Harous dne 20.11.2013, stř 15:58, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
tiez mi tie aktualizacie na win7 zeru nervy minule som musel pol hodinu cakat kym sa to rozbehne a este dalsie trable co mi to sposobovalo ale uz si na ne nespomeniem... podla mna tie aktualizacie robia viac skody nez uzitku... uz x krat som si povedal ze ich proste zakazem a hotovo... no nejak sa k tomu neviem donutit
no fakt nechapem ako nieco co ma urobit dobre moze urobit tolku skodu za to by som microsoft normalne zaloval a nech platia aj za ten strateny cas co u toho clovek strati!!! a nabuduce nech pustaju von len nieco co na 110% funguje a neurobi nikomu skodu... ak to nieje odladene tak to vonku nesmie!!! ale vsade je banda tupcov jedine apple malo take zmyslanie... ale po smrti ich tvorcu to tiez pojde pod uroven a na uroven winka

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Když se vydává nová záplata, tak je bohužel obvyklé, že není až tak dobře otestovaná, takže sice jednu chybu opraví, ale několik dalších způsobí. Tak to bohužel je
Moje rada zní: zakázat automatické aktualizace a aktualizovat jen když příjde nový Service Pack, nejlíp až tak měsíc po tom, co je vydanej, aby se vychytaly všechny blechy. Dělám to tak už spoustu let a nikdy žádnej problém

Moje rada zní: zakázat automatické aktualizace a aktualizovat jen když příjde nový Service Pack, nejlíp až tak měsíc po tom, co je vydanej, aby se vychytaly všechny blechy. Dělám to tak už spoustu let a nikdy žádnej problém

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Mám Win7 origo. Aktualizace nechávám zapnuté a nikdy jsem neměl problém. Dva roky mi už jede jedna instalace bez problémů. Semtam mě zlobí, že vypnu PC a on si ještě 10 minut šrotuje a aktualizuje se, ale to je semtam. Většinou je to pár vteřin. Oproti Vistám, ale i XP jsem docela spokojený. A to jsem jel cca dva roky na Ubuntu (linux pro lidské bytosti) a na Win7 si z nich vcelůku rychle zvykl. Mám teda povolené jen důležité aktualizace a nepoužívám Explorer, ani žádné antiviry. Jen jejich firewall.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ve 21 mit takove auto ... asi jsem se blbe narodil
neni to Audi A8?
http://www.novinky.cz/krimi/319839-opil ... kufru.html

neni to Audi A8?
http://www.novinky.cz/krimi/319839-opil ... kufru.html
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
bud v klidu, beztak je to jeho tatinka...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
ty děti.... 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Vite proc ma VM motori znacku VM?
Protože VM = Vyjebaný motor
Protože VM = Vyjebaný motor

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Proc, se zastavilo? 
Kamos s tim jezdil ve 164 s >250tkm nekolik let a menil jen olej, ja to mel chvilku v jedny s 360tkm a tahal porad pekne (ted uz ma kolem 400tkm a porad denne jezdi), za mne pohoda

Kamos s tim jezdil ve 164 s >250tkm nekolik let a menil jen olej, ja to mel chvilku v jedny s 360tkm a tahal porad pekne (ted uz ma kolem 400tkm a porad denne jezdi), za mne pohoda

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
taky jsem slyšel o nějakých 164 TDs který měly najeto kolem 400tkm a v pohodě fungovaly....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
me porad rachta, jen sem na to narazil na jednom Jeep foru 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
VM potřebuje normální zacházení a borci co jezděj do terénu s redukcí a přehřejou to pod plynem
při padesátým pokusu o vyjetí nějaké hromady se na druhou stranu ani neobtěžujou udělat si ruční spínání sahary=pak hlavy u VM zákonitě zapláčou..na tohle nejsou stavěný..na "psí kusy" se tenhle motor moc nehodí..chladič při rychlosti 10km/hod moc velkou rezervu už nemá..
při padesátým pokusu o vyjetí nějaké hromady se na druhou stranu ani neobtěžujou udělat si ruční spínání sahary=pak hlavy u VM zákonitě zapláčou..na tohle nejsou stavěný..na "psí kusy" se tenhle motor moc nehodí..chladič při rychlosti 10km/hod moc velkou rezervu už nemá..
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM


Ja jsem treba koupil fungl novy seriovy chladic 2.4 TD a ani ten to nedokaze v zaprahu uchladit. Proste to odpadni teplo je strasne moc velke. Vyresilo by to vstrikovani vody a methanolu, coz by to tem hlavam hodne ulehcilo....... uvidime

Ja jsem jen na tuto hlasku narazil na jednom Jeep foru. Ono delaji se v Argentine unifikovane hlavy, htere jsou lepe vyreseny a uz nepraskaji a chladi se lepe. jen cena jedne hlavy s dopravou cini cca 240 Eur

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Věděl bych o řešení.
V Argentině je takový kopec. Jmenuje se Aconcagua. A na něj jezdí pravidelně placené/komerční expedice z ČS/SR. Domluvit se s nimi, aby ti to dovezli... 


Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Úplně největší úleva chladicímu okruhu je naddimenzovat saharu a ručně jí mít možnost kdykoliv sepnout z palubky..Většinou pomáhá stejně jen tohle řešení..--pro kritickou situaci stačí jen přídavná nádržka-motorek z ostřikovače a prát to mlžením na lamelychladiče spolu s nuceně zapnutou saharou.Případnej rychlejší odpis sahary není taková rána, jako když popraskají hlavy.
Tohle se v terénu osvědčilo v kritický zátěži s praktickým nulovým pohybem vpřed--klasický offroad blbnutí...
Taky pomáhá přejít na kapalinu s vysokou teplotou varu--typicky nad 140..není to levné ale
problém varu, a následný lokální přehřátí hlavy díky bublinám v okruhu odpadá..Motor nemá většinou problém s provozem i kolem reálných 120stC, /to je teoreticky optimum pro účinnost/problém má chladicí okruh,a kapalina běžnýho typu, která při týhle teplotě už vaří ---a "plyn" nechladí, protože nepřebírá stejně účinně účinně teplo..
srovnatelně jako kapalina--nestejné pnutí při bublinách vede k praskání hlav.
Olej co vydrží vysoké teploty už dnes taková potíž není. Pro tuning tohoto motoru asi jeden ze schůdných způsobů "zvýšení odolnosti" jinak relativně citlivé konstrukce.
Tohle se v terénu osvědčilo v kritický zátěži s praktickým nulovým pohybem vpřed--klasický offroad blbnutí...
Taky pomáhá přejít na kapalinu s vysokou teplotou varu--typicky nad 140..není to levné ale
problém varu, a následný lokální přehřátí hlavy díky bublinám v okruhu odpadá..Motor nemá většinou problém s provozem i kolem reálných 120stC, /to je teoreticky optimum pro účinnost/problém má chladicí okruh,a kapalina běžnýho typu, která při týhle teplotě už vaří ---a "plyn" nechladí, protože nepřebírá stejně účinně účinně teplo..
srovnatelně jako kapalina--nestejné pnutí při bublinách vede k praskání hlav.
Olej co vydrží vysoké teploty už dnes taková potíž není. Pro tuning tohoto motoru asi jeden ze schůdných způsobů "zvýšení odolnosti" jinak relativně citlivé konstrukce.
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 21.11.2013, čtv 18:19, celkem upraveno 2 x.
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Saharu mam uz davno na vypinac, ale ani ta to nestiha uchladit
proste moc nafty, velky tlak turba = mooooc velke teplooo 
Kdyz jedu jako clovek, tak je to vporadku, horsi kdyz mi ujedou nervy


Kdyz jedu jako clovek, tak je to vporadku, horsi kdyz mi ujedou nervy

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ono je to tema omilane porad dokola :-) takze bych to moc tady nezasiral :-) na vykony jsou holt lepsi motory nezli VM i kdyz ta nova V6 co se montuji do Dodge RAM, Themy apod, se jim vyvedl 
Edit: ono kdyz uz se mi blizi rucicka teplomety vody ke 100 tak jsem uz takovy nejisty, ale asi to tomu motoru jeste nic nehrozy, ale i tak se mi to neliby

Edit: ono kdyz uz se mi blizi rucicka teplomety vody ke 100 tak jsem uz takovy nejisty, ale asi to tomu motoru jeste nic nehrozy, ale i tak se mi to neliby

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
EFEKTIVNÍ MEDICÍNA:
Tohle většinou jako řešení postačí--nejde dolézt na teplotu varu.. :-) na 180 stC to rozehřát prostě nejde..= nejsou bubliny, není lokální přehřívání a pnutí= motor zvládá..při oleji ester 10W-60, 20W-60 nevadí ani nárazy 140stC ..
, jinak jsou některé oleje třeba 20W-60 Motul LM 300V kterej snese v zátěži i 150stC..
http://www.evanscoolants.cz/classic-cool-180.html
Tohle většinou jako řešení postačí--nejde dolézt na teplotu varu.. :-) na 180 stC to rozehřát prostě nejde..= nejsou bubliny, není lokální přehřívání a pnutí= motor zvládá..při oleji ester 10W-60, 20W-60 nevadí ani nárazy 140stC ..

http://www.evanscoolants.cz/classic-cool-180.html
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 21.11.2013, čtv 18:34, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host