EGR ventil

Odpovědět
Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 5.5.2011, čtv 18:48

ale tak ako som pisala teraz ked som sla zo servisu tak mi nic nevyhodilo ziadnu chybu ani kontrolka nesvietila preto sme si zatial nie isty tak uvidim v pondelok co povedia ked ho vyberu...idem si este precitat vlakno EGR off ze ci to nemam nahodou z tade vyhodit a bude pokoj
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 6.5.2011, pát 15:29

Ta mechanická část EGRru vetšinou chodí , ale problém je v tom elektromagnetu..ta tyčka co tam má lehce chodit tak prostě jde ztuha nebo nechodí vůbec , nebát se to navrtat ten plast trojkou vrtákem a nějakou tyčkou vyklepnout :smt021 a pořádně vyčistit a rozchodit to ,aby to nekladlo skoro žádnej odpor , je tam jen pružinka jako v propisce musí to chodít jako po másle :-) :pivko ...celá práce do hodinky....K tomu softvérovému vypnutí tak to sice jde, že se EGR neotevírá , ale stejně musí být funkční , jinak to RJ u multijetu pozná. :smt033 ...Zatím nenalezeno místo, kde je uložen v RJ chybový kod pro EGR , aby se to vymazalo a RJ nesnímala chyby od EGRU. :smt024
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

pato
Uživatelský avatar

Příspěvky: 31
Registrován: 15.2.2011, úte 19:53
Bydliště: dubnica nad vahom

Re: EGR ventil

Příspěvek od pato » 6.5.2011, pát 16:14

Petr147 píše:nepomohlo by ji třeba přes Sharkana vypnout EGR? nebo to nejde?
MNE HO PRED MESIACOM VYPOL ELEKTRONICKY SHARKAN -ZATIAL VSETKO OK.DAVAL SOM NOVE TURBO

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 6.5.2011, pát 22:56

pato píše:
Petr147 píše:nepomohlo by ji třeba přes Sharkana vypnout EGR? nebo to nejde?
MNE HO PRED MESIACOM VYPOL ELEKTRONICKY SHARKAN -ZATIAL VSETKO OK.DAVAL SOM NOVE TURBO
Myslím si, že vypnout nejde , jen se hodnoty v mapě nastaví tak aby EGR zůstsal zavřený a RJ byla spokojená.:smt055 Pokud egr neotvírá tak to jednotka pozna podle průtoku vzduchu ve váze vzduchu při otevřeném je průtok 200-300mg pri zavřenem 400-500mg a vyhodnotí jako chybu. Stačí zvednout mapa egru a kontrolka svítit nebude...Mluvím o multijetu... Ale vypnout prostě nejde. :pivko
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 7.5.2011, sob 10:27

diky za radu to s tou tyckou som zvedava co na to povie servisak ked sa mu to pokusim lajicky vysvetlit...este bol napad ze mozem mat niekde blby kontakt lebo raz mi tu chybu vyhodi a raz nie...dalsia mozno co sa pytam ze ci to nema suvis s turbom lebo sa zblaznilo a dava mi tlaky 1700 tak ci aj koli tomu to EGR neblbe...ale ta tycka mi pride skor pravdepodobna, lebo ked mu vyslal signal na diagnostike tak EGR cvakalo ale len tak slabo cize dufam ze to bude len v tom alebo len nejaky blby kontakt [-o<
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 7.5.2011, sob 11:40

Liwika19 píše:diky za radu to s tou tyckou som zvedava co na to povie servisak ked sa mu to pokusim lajicky vysvetlit...este bol napad ze mozem mat niekde blby kontakt lebo raz mi tu chybu vyhodi a raz nie...dalsia mozno co sa pytam ze ci to nema suvis s turbom lebo sa zblaznilo a dava mi tlaky 1700 tak ci aj koli tomu to EGR neblbe...ale ta tycka mi pride skor pravdepodobna, lebo ked mu vyslal signal na diagnostike tak EGR cvakalo ale len tak slabo cize dufam ze to bude len v tom alebo len nejaky blby kontakt [-o<
Ta tyčka v elektromagnetu ti půjde hodně ztuha...nebo skoro vůbec a jen ti v tom lehce cvaká jak to spíná ale nehýbe se...někdy to otevře a někdy ne...tlak turba letí nahoru...ještě může být zanesené čidlo tlaku vzadu na liště...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 7.5.2011, sob 14:48

cize to ze mi nejde ta tycka sposobuje vysoky tlak turba ak som to spravne pochopila? lebo pred tym bolo len nieco nad normou (normu berem 1200) a ja som mala 1300 ale teraz je to kritickych 1700
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 7.5.2011, sob 15:23

Liwika19 píše:cize to ze mi nejde ta tycka sposobuje vysoky tlak turba ak som to spravne pochopila? lebo pred tym bolo len nieco nad normou (normu berem 1200) a ja som mala 1300 ale teraz je to kritickych 1700
Když se softwarově upraví mapa pro EGR a nastaví se tak aby EGR neotevíral tak tlak turba letí nahoru , musí se upravit i mapy pro VGT ,tak se domnívám že byto mohl být podobný problém. Padá to do nouzového režimu ? Jak se ti ten motor chová cca do 2000-2500 ot ?...má zátah normální nebo pod 2000 tis je úplně mrtvý ? Jinak EGR bych přes servis neřešil , je to banální záležitost ho opravit doma !!!
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 7.5.2011, sob 15:30

nie motor nemam v nudzaku...kebyze mi nenabehne ta kontrolka a palubak mi nepise chodte do servisu chyba motora tak si ani nic nevsimnem vsetko v norme...a tebe sa to povie ze naco chodit do servisu s EGR ze je to banalita ale ja si to sama spravit neviem ani nikoho v okoli takeho nemam..
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: EGR ventil

Příspěvek od pekony » 7.5.2011, sob 15:46

Ahoj. Tady je pěkné videjko na demontáž Egru. Kdyby bylo potřeba. :smt023
[video]http://www.youtube.com/watch?v=1go_PUmx0WE[/video]
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 7.5.2011, sob 16:01

hehe diky za video ale pochybujem ze to budem vyberat pred panelakom :D a keby ze ho aj vyberem tak by som nevedela co daej stym :-D
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

AHOSO_VIDAHO
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 852
Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od AHOSO_VIDAHO » 7.5.2011, sob 16:54

podle toho navodu jsem to zvladl na ceste pred barakem rozebrat i ja .. velky kecal a technicky antitalent :-)

normalne jsem to rozebral a vse vycistil skoro az na "plech" .... ten cerny povlak tam ale vevnitr misty zustal :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+

senza cuore saremmo solo macchine



ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: EGR ventil

Příspěvek od Petr147 » 7.5.2011, sob 17:11

ja bych to asi taky zvladnul, ale trochu me desi ty tlaky turba, ze ji to tolik tlaci, navic to auto musi byt ok do konce tydne kvuli Palave a to nemam jak zvladnout :???:

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 7.5.2011, sob 17:28

no co uz som z casti zmierena stym ze na palavu idem busom :???: vsak uvidim co mi povedia v pondelok v servise...a hej vycistit je jedna vec, ale montovat sa do tej druhej casti kde je elektromagnet (a prave tato mi blbne) je uz nieco ine ako pisal vyssie Radek...a to pred panelakom by som asi tazko spravila :D
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 7.5.2011, sob 19:48

Petr147 píše:ja bych to asi taky zvladnul, ale trochu me desi ty tlaky turba, ze ji to tolik tlaci, navic to auto musi byt ok do konce tydne kvuli Palave a to nemam jak zvladnout :???:
Na to videou je jen demontáž EGRu , ale postup opravy tam není... :smt033
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 7.5.2011, sob 19:53

Liwika19 píše:no co uz som z casti zmierena stym ze na palavu idem busom :???: vsak uvidim co mi povedia v pondelok v servise...a hej vycistit je jedna vec, ale montovat sa do tej druhej casti kde je elektromagnet (a prave tato mi blbne) je uz nieco ine ako pisal vyssie Radek...a to pred panelakom by som asi tazko spravila :D
A jak se chová motor v nízkých otáčkách ? Táhne jak má od spoda cca od 1500 tis ot nebo nemá sílu a zabírá až kolem 2000 tis ot ? Ono se to ze začátku na jízdních vlastnostech moc neprojevuje , ale po několika stovkách (tis) KM se to zhoršuje až to v nízkých otáčkách skoro netáhne....v horším případě už pak motor ani nedrží volnoběh... Opravil bych ti to do hodinky a chyby na diag smazal , ale bohužel Zvolen ani Praha nejezdím...
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 7.5.2011, sob 20:09

Pro Liwika19 : Poslal jsem ti email s postupem jak opravit EGR i s fotkama. Snad ti to někdo šikovný opraví. :wink:
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 7.5.2011, sob 20:13

jj teraz ho citam dakujem :wink:
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 7.5.2011, sob 20:21

Radek156 píše:A jak se chová motor v nízkých otáčkách ? Táhne jak má od spoda cca od 1500 tis ot nebo nemá sílu a zabírá až kolem 2000 tis ot ? Ono se to ze začátku na jízdních vlastnostech moc neprojevuje , ale po několika stovkách (tis) KM se to zhoršuje až to v nízkých otáčkách skoro netáhne....v horším případě už pak motor ani nedrží volnoběh... Opravil bych ti to do hodinky a chyby na diag smazal , ale bohužel Zvolen ani Praha nejezdím...
pisala som to uz...
Liwika19 píše:nie motor nemam v nudzaku...kebyze mi nenabehne ta kontrolka a palubak mi nepise chodte do servisu chyba motora tak si ani nic nevsimnem vsetko v norme...proste taha normalne nieco pred 2000ot pekne zabere ze ta opre do sedacky....a tebe sa to povie ze naco chodit do servisu s EGR ze je to banalita ale ja si to sama spravit neviem ani nikoho v okoli takeho nemam..
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 7.5.2011, sob 20:28

Liwika19 píše:nie motor nemam v nudzaku...kebyze mi nenabehne ta kontrolka a palubak mi nepise chodte do servisu chyba motora tak si ani nic nevsimnem vsetko v norme...proste taha normalne nieco pred 2000ot pekne zabere ze ta opre do sedacky....a tebe sa to povie ze naco chodit do servisu s EGR ze je to banalita ale ja si to sama spravit neviem ani nikoho v okoli takeho nemam..
To je ono , od 2000 zabere ,že to zatlačí do sedačky , vysoký tlak turba , špatná funkce EGR. V elektromagnetu to nechodí !!!! Jinak je EGR ok! Není třeba ho měnit jen vyčistit a rozchodit. :smt026
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Liwika19
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Registrován: 22.8.2010, ned 19:09
Bydliště: Zvolen - Praha

Re: EGR ventil

Příspěvek od Liwika19 » 7.5.2011, sob 20:36

no len to vysvetlit servisakovi ze v tomto je chyba...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...

pekony
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 597
Registrován: 27.6.2010, ned 20:20

Re: EGR ventil

Příspěvek od pekony » 7.5.2011, sob 20:39

Hele nechtěl bys někde ten návod vystavit spolu s fotkama. Mohl by se ostatním taky hodit. :smt023
NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 7.5.2011, sob 21:03

pekony píše:Hele nechtěl bys někde ten návod vystavit spolu s fotkama. Mohl by se ostatním taky hodit. :smt023
Pokusím se , chtěl jsem ho dát přímo sem ale PDF přípona není podporována... *plesk
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 7.5.2011, sob 21:06

Liwika19 píše:no len to vysvetlit servisakovi ze v tomto je chyba...
Přímo u FIAT to dělají úplně stejně , repasujou ho a výměnou za starý ho prodají za 3195 kč. Je to cena z dubna 2011. Na tom "novém" bylo vidět že je navrtaný , jenom ta díra byla zaslepená plastem, a vypadal jako nový :smt075
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Radek156
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 206
Registrován: 8.4.2008, úte 15:27
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: EGR ventil

Příspěvek od Radek156 » 7.5.2011, sob 21:10

Postup repase EGRu v EN + fotografie :smt064
Přílohy
Fix_EGR_multijet.zip
(2.62 MiB) Staženo 410 x
1.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Stage 2 260 HP
2.Alfa 156 SW 2,4 M-JET Chip 215HP
3. Alfa Giulietta Veloce 2019 125kw TCT +Chip
®Alfatuning.sk / CZ Pobočka - Havlíčkův Brod , Chotěboř

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti