 . Zaplať pánbůh že cca po hodině jízdy se ručička vyšplhala na místo určení. Každopádně pro mě to byla zas infarktová situace. Tímhle tempem mě ta moje 4kolá kráska přivede brzo do hrobu
 . Zaplať pánbůh že cca po hodině jízdy se ručička vyšplhala na místo určení. Každopádně pro mě to byla zas infarktová situace. Tímhle tempem mě ta moje 4kolá kráska přivede brzo do hrobu   
 Ps: Před tankováním byla v nádrži ještě čtvrtka benzínu
 . Zaplať pánbůh že cca po hodině jízdy se ručička vyšplhala na místo určení. Každopádně pro mě to byla zas infarktová situace. Tímhle tempem mě ta moje 4kolá kráska přivede brzo do hrobu
 . Zaplať pánbůh že cca po hodině jízdy se ručička vyšplhala na místo určení. Každopádně pro mě to byla zas infarktová situace. Tímhle tempem mě ta moje 4kolá kráska přivede brzo do hrobu   
  
  
  
 inak díky za radu
  inak díky za radu 

o olejích pro JTD je tady dlouhé vlákno, překvapivě v sekci JTD, kde se o spoustě těchto věcí píše (a dokonce bez ironie a pošklebování....matwo píše:uff super tak tam dávam správny olej ... a čo by sa mohlo stať keby som tam dával zlý? myslím napr. to že má tam isť 5w40 a dával by som tam 10w40?
 )
 )


 už ta nafta se mi moc nelíbí, ale narvat tam plyn .. Nechce se mi do toho právě proto, že s ní nemám jedinej probém, narazil sem na dobrej kus a bojim se, že se mi to podruhý už nepodaří. Ona jízda s timhle motorem je pokaždý zážitek, líbí se mi jeho vlastnosti, jak pracuje v nízkejch i vysokejch otáčkách, jenže tohle si neužiješ, když jedeš na spotřebu. Někdo mi tvrdí, že má spotřebu i pod sedm, ale k tomu se nepřiblížim, jezdim každej den 50km - aspoň třetinu po městě a vesnicema a palubák mi ukazuje 7,5l/100km Kéž by palubák nepodměřoval
 už ta nafta se mi moc nelíbí, ale narvat tam plyn .. Nechce se mi do toho právě proto, že s ní nemám jedinej probém, narazil sem na dobrej kus a bojim se, že se mi to podruhý už nepodaří. Ona jízda s timhle motorem je pokaždý zážitek, líbí se mi jeho vlastnosti, jak pracuje v nízkejch i vysokejch otáčkách, jenže tohle si neužiješ, když jedeš na spotřebu. Někdo mi tvrdí, že má spotřebu i pod sedm, ale k tomu se nepřiblížim, jezdim každej den 50km - aspoň třetinu po městě a vesnicema a palubák mi ukazuje 7,5l/100km Kéž by palubák nepodměřoval  
Leech píše:Rve mi to srdce, ale začínám pokukovat po naftový 147, protože benzín moc dobře neutáhnu .. na začátek sem se chtěl zeptat - jakej je rozdíl mezi pravidelnym servisem benzínovýho motoru a naftovýho? Jde mi hlavně o cenu, aby se vůbec nafta vyplatila - za rok sem najel asi 25tis.
Strašej mě, že 110kW bude žrát jak ten můj benzín, ale mě se tomu nechce moc věřit, co je na tom pravdy?
btw. vyplatí se investovat do JTDm?
Po škole se vrátim k benzínu, v tuhle chvíli je pro mě finančně neúnosná a stahovat rodiče o peníze narušuje můj kodex slušnýho chování
 nemusis resit neco jako turbo, vstriky... jen nemas kalsickou rezervu a svice menis po 60tis, misto 100tis
 nemusis resit neco jako turbo, vstriky... jen nemas kalsickou rezervu a svice menis po 60tis, misto 100tis   navic jezdis levneji, nez na naftu...
 navic jezdis levneji, nez na naftu...Ja mam 147 na CNGLeech píše:Rve mi to srdce, ale začínám pokukovat po naftový 147, protože benzín moc dobře neutáhnu .. na začátek sem se chtěl zeptat - jakej je rozdíl mezi pravidelnym servisem benzínovýho motoru a naftovýho? Jde mi hlavně o cenu, aby se vůbec nafta vyplatila - za rok sem najel asi 25tis.
Strašej mě, že 110kW bude žrát jak ten můj benzín, ale mě se tomu nechce moc věřit, co je na tom pravdy?
btw. vyplatí se investovat do JTDm?
Po škole se vrátim k benzínu, v tuhle chvíli je pro mě finančně neúnosná a stahovat rodiče o peníze narušuje můj kodex slušnýho chování
 a jazdim vysmiaty. Dokonca sa nebojim tuna pred Petr147 povedat, ze je to lepsie
 a jazdim vysmiaty. Dokonca sa nebojim tuna pred Petr147 povedat, ze je to lepsie  Nemas starosti so servisovanim ako u LPG, atuo vobec nesmrdi po plyne a na STK mi nemohli skoro namerat emisie. Cenovo nevem porovnat, co sa tyka jazdenia. jazdim tak 4-5 centov na kilometer. samozrejme da sa aj za viac, ked to popozenies po dialnici. Nevyhodou je, ze cerpaciek je u nas na Slovensku malo, a prakticky nemam miesto v kufry, v ktorom su dve bomby (ale aspon mam rezervu a styri balenia mineralky v tom odveziem
 Nemas starosti so servisovanim ako u LPG, atuo vobec nesmrdi po plyne a na STK mi nemohli skoro namerat emisie. Cenovo nevem porovnat, co sa tyka jazdenia. jazdim tak 4-5 centov na kilometer. samozrejme da sa aj za viac, ked to popozenies po dialnici. Nevyhodou je, ze cerpaciek je u nas na Slovensku malo, a prakticky nemam miesto v kufry, v ktorom su dve bomby (ale aspon mam rezervu a styri balenia mineralky v tom odveziem  ) Samozrejme, je nezmysel pre niekoho kupovat auto na CNG, pokial nema v okoli SPPcku s cerpackami. Ja som zo ZA a jazdievam do BA (cerpacky su az dve). takze ked odchadzam z domu, natankujem plnu. a po blave mi to este na dva-tri dni staci.
 ) Samozrejme, je nezmysel pre niekoho kupovat auto na CNG, pokial nema v okoli SPPcku s cerpackami. Ja som zo ZA a jazdievam do BA (cerpacky su az dve). takze ked odchadzam z domu, natankujem plnu. a po blave mi to este na dva-tri dni staci. jedinou údržbu má filtry
 jedinou údržbu má filtry Zatim sem se chtěl jenom pozeptat na výhody a nevýhody, něco sem si pročet a už jen vyčkávám, díky za rady a odpovědi
 Zatim sem se chtěl jenom pozeptat na výhody a nevýhody, něco sem si pročet a už jen vyčkávám, díky za rady a odpovědi 
 než naftu, tak další daily car bude velky benzin na plyn
 než naftu, tak další daily car bude velky benzin na plyn 
 dáky stručný popis postupu ?
 dáky stručný popis postupu ?  
  
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host