Alfisti si povídají o koncernu VW
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Videl. Auto CZ mu pujcilo kdysi nove GTI, nevim jestli Mk.V nebo Mk.VII
33
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
po přečtení recenze mám pocit, že se na to ostatní výrobci můžou v klidu vys.at protože lepšího auta už bejt nemůže. 110 kw to je brko jako prase, vyrobil vůbec už někdo někdy takhle silnou naftu? 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak to je přece jasný, že škodofka je nejlepší. Sice bys za ty prachy mohl mít docela pěknej MB, klidně i turbokamna, ale je jasný, že jenom idiot by si to koupil, bo na to sou drahý díly a i kvůli výměně žárovky musíš do servisu a navíc se to krade a někdo ti to hned objede padesátikorunou...
Musím říct, že s novou Octávií už malé zkušenosti mám, jel jsem s tou nejslabší ludrou. Chtěl bych říct, že je to hrozný, ale až tak hrozný to není... je to jen ohavný, ošizený a z některých úhlů vypadá nabouraná. Řídí se to docela průměrně, cit ve volantu žádnej, řazení přesný a bez citu, všude levný plasty. Nechápu, jak mohl autor té recenze psát cokoliv o něčem sportovním v souvislosti s OIII (resp. jakoukoliv škodofkou), to bych si netroufl napsat ani o 159, na který taky naprosto nic sportovního není (ano fakt není a může bejt klidně i benzínová). OIII bych bral jako důstojnej low end nižší střední třídy, kdyby byla za rozumnou cenu a dávali tam třeba rozumnou atmo 1.8 nebo 2.0. Chtít za to mega ať už v jakékoliv výbavě je hodně troufalý. Můžou si říkat co chtěj, ale adekvátní konkurent je Kia Ceed. Ale tak když se najdou magoři co si to koupěj, tak proč ne, že jo?
zde.: no tak jestli opravdu existuje, tak se divím, že ho pustili na vycházky a nechávaj mu internet...
Musím říct, že s novou Octávií už malé zkušenosti mám, jel jsem s tou nejslabší ludrou. Chtěl bych říct, že je to hrozný, ale až tak hrozný to není... je to jen ohavný, ošizený a z některých úhlů vypadá nabouraná. Řídí se to docela průměrně, cit ve volantu žádnej, řazení přesný a bez citu, všude levný plasty. Nechápu, jak mohl autor té recenze psát cokoliv o něčem sportovním v souvislosti s OIII (resp. jakoukoliv škodofkou), to bych si netroufl napsat ani o 159, na který taky naprosto nic sportovního není (ano fakt není a může bejt klidně i benzínová). OIII bych bral jako důstojnej low end nižší střední třídy, kdyby byla za rozumnou cenu a dávali tam třeba rozumnou atmo 1.8 nebo 2.0. Chtít za to mega ať už v jakékoliv výbavě je hodně troufalý. Můžou si říkat co chtěj, ale adekvátní konkurent je Kia Ceed. Ale tak když se najdou magoři co si to koupěj, tak proč ne, že jo?

zde.: no tak jestli opravdu existuje, tak se divím, že ho pustili na vycházky a nechávaj mu internet...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nechci se oktávy nějak zastávat, ale u nás má pořád tu výhodu, že ojetiny se cenově držej hodně vysoko, takže když bys jí pak prodával, tak tolik neproděláš.
'04 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 85kW "nesmrtelnej osmiventil" Blu Notte
Alfy jsou jako ženy - krásné a svůdné, často vás naštvou, někdy vám i nafackujou, ale nakonec si vás stejně získají zpět.
Alfy jsou jako ženy - krásné a svůdné, často vás naštvou, někdy vám i nafackujou, ale nakonec si vás stejně získají zpět.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Toto je argument zaprdeného československa...
Ked budem novým autom jazdit 4 roky, tak si nechcem vozit prdel v tom, čo nechcem a to len kvoli tomu, ze pri predaji ešte zarobim...a jazdit škodovkou je za trest, bohužial som s OII FL 2,0TDI mal tu čest, na moj popud sa rychlo ten krám vo firme predal
:
Ked budem novým autom jazdit 4 roky, tak si nechcem vozit prdel v tom, čo nechcem a to len kvoli tomu, ze pri predaji ešte zarobim...a jazdit škodovkou je za trest, bohužial som s OII FL 2,0TDI mal tu čest, na moj popud sa rychlo ten krám vo firme predal

AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW

no jo..ted si uz musim davat majzla , kdyz uz nejsem admin

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Inak priemerna spotreba toho auta bola 8,5-9,0l/100km, jazdil som s tym podobnym stylom ako s mojou 20V JTDm a to ho nešetrím (cca 7-7,5/100km)...tak nech mi nikto nerozprava ze to jazdi skoro zadarmo.
Na dlhšie cesty som si braval svoje auto, pretože to nepohodlie s tym nechutne nepresným riadenim a plavajuce auto na dialnici ma unavovalo. Je to typicka nižsia stredna trieda, iba u nás je to modla chaluparov a GTI.
PS: Bolo to nové Das Auto pre rýpalov
Na dlhšie cesty som si braval svoje auto, pretože to nepohodlie s tym nechutne nepresným riadenim a plavajuce auto na dialnici ma unavovalo. Je to typicka nižsia stredna trieda, iba u nás je to modla chaluparov a GTI.
PS: Bolo to nové Das Auto pre rýpalov
AR Brera 3,2V6 Q4 191kW-"Krásna"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
AR GT 1,9 JTDm Q2 110kW-“Blackline”
ex-AR156 SW 2,4JTDm 20V 129kW-"Veľká"
ex-AR147 1,6TS 77kW-"Malá"
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
ono si spousta lidi porad mysli, ze vsechny skodovacke TDI zerou tech vysnenych 3,5-5 litru nafty za co umela jezdit OI...ale to uz neni pravda...o spolehlivosti a poruchovosti ani nemluve...
ja osobne bych bral prave OI v dechtu, kombik s kouli
ja osobne bych bral prave OI v dechtu, kombik s kouli

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nevim co řešíte, stejně budete za pár let chválit O3 a kritizovat novou O4 za mega 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Richie: Sousedka si koupila OI TDI. Ještě teď s láskou vzpomíná na svoji starou Mareu...
Navíc, ona OI je už taky dost starý auto a taky bude nějákej ten servis potřebovat. Koroze je taky dost neúprosná a hodně jich už dost hnije. Faktem ale je, že OI je docela jednoduché a spolehlivé auto. I tak si ale myslím, že bych našel jiné a lepší. Proč vlastně většina čechů trpí megakombi a traktormotor syndromem? (povznesme se nad tím, že mám taky traktora v kombíku...)

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Hlavně to pak potká na dálnici, v autě 5 lidí, rakev, kufr narvaný po střechu a kouli pomalu táhne po silnici...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Richie auto srovnatelný s OI už si měl. A lepší - Dedru.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Petr147: Jsi mi připomněl, jak jsem jel Fábkou HTP, na střeše rakev, vzadu přívěsnej vozík, auto naložený po střechu, zadek seděl skoro na zemi
Divím se že se to rozjelo a vyjelo to i Mohelničák
Na dvojku... ale pyšnej na to nejsem. Každopádně když nic jinýho není, tak nakonec se dá odvozit i spousta materiálu (nařezaný dřevotřískový desky na stoly) v takovým malým hatchbacku. Kombíkovou 159 mám jen proto, že zrovna byla a že je hezčí než sedan.
Jinak Dedra je určitě lepší než OI. Dnes bych ale asi koukal po Lybrách, jsou za pěkný peníze.


Jinak Dedra je určitě lepší než OI. Dnes bych ale asi koukal po Lybrách, jsou za pěkný peníze.
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Tak Lybra už zase není srovnatelná s O1, ta je o dlouhý míle dál.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
akurat vcera som prehladaval web ze by som to vymenil za lybru SW 

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
U traktormotoru je to jasný - spotřeba. Kdybych měl peníze na to to živit, tak si taky klidně koupím 3.0 V6, ale s 5,5 spotřebou u mojí 1.9 JTD je to prostě o něčem jiným. A spousta Čechů má podle mě ten problém, že musí šetřit (nebo krást) za každou cenu. Kdo už nakradeno má, tak jezdí v Audi 3.0 TDIriprex píše:Proč vlastně většina čechů trpí megakombi a traktormotor syndromem? (povznesme se nad tím, že mám taky traktora v kombíku...)


'04 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 85kW "nesmrtelnej osmiventil" Blu Notte
Alfy jsou jako ženy - krásné a svůdné, často vás naštvou, někdy vám i nafackujou, ale nakonec si vás stejně získají zpět.
Alfy jsou jako ženy - krásné a svůdné, často vás naštvou, někdy vám i nafackujou, ale nakonec si vás stejně získají zpět.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Až přijde turbodieslový trojboj (turbo, vstřiky, setrvák), budeš nejspíš mluvit trochu jinakoliv3ra píše:Kdybych měl peníze na to to živit, tak si taky klidně koupím 3.0 V6, ale s 5,5 spotřebou u mojí 1.9 JTD je to prostě o něčem jiným.


Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Nevim jestli jsi v tech autech jezdil ale urcite bych mel radeji oktu nez Dedru. Uz jen kvuliu servisu. Kolem HK nikdo neumi italy opravit. Dedra me taky porad zlobila (startovani, zamykani) a o tom ze to vubec nejelo, ani nemluvim.riprex píše:
Jinak Dedra je určitě lepší než OI. Dnes bych ale asi koukal po Lybrách, jsou za pěkný peníze.
A Lybra ? To je to same. Kdyz vidim jak bracha s tou svoji Lybrou bojuje. Co vsechno mu tam pora nefunguje. Ale rozhodne je mnohem hezci nez vsechny okty
ten ale taky prijit nemusi vis ?Hampice píše:Až přijde turbodieslový trojboj (turbo, vstřiky, setrvák), budeš nejspíš mluvit trochu jinakoliv3ra píše:Kdybych měl peníze na to to živit, tak si taky klidně koupím 3.0 V6, ale s 5,5 spotřebou u mojí 1.9 JTD je to prostě o něčem jiným.![]()

no s O1 treba jo ale OII uz se srovnat da. V praci jsme meli OII 1.6 a to bylo fakt prijemne auto. Jasny, nebylo tak pohodlny jako Lybra, ale jinak srovnatelne. To ze ma horsi podvozek stejne pri beznem jezdeni nepoznas. A pri oprave ? Umi to opravit kazdej blbec a na kazdem rohu jich jsou plna vrakoviste. Musis to porovnavat i rozumem, ne jen srdcemHarous píše:Tak Lybra už zase není srovnatelná s O1, ta je o dlouhý míle dál.


Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Právě, že ono ta spotřeba není vše. Na druhou stranu, dneska už ani benzín neznamená, že nebudeš muset řešit drahý srandy. Například slavná TSI. Nechci pomlouvat, ale hlásit se to musí. Znám asi tři lidi, kteří si TSI koupili, dva v OII (1.8 a 1.2), jeden v Játym. Játy má aktuálně druhej motor (1.2) a na hodinách 30tkm. Octávia 1.8 se rozsypala přímo na dálnici, dle všeho si motor nasál kus turba a došlo k fatální destrukci úplně všeho - musel se na kulanci vyměnit. Poslední 1.2 kupodivu funguje docela dobře, až na to, že byla už potřetí na svolávačce a občas si chce hrát na tříválec. Moje zkušenosti s HTP (dnes už MPI, páč na HTP bylo Hodně Trefnejch Poznámek) jsou takové, že to žere jako V6ka, jede to jako sekačka a po 100tkm to chce generálku. TDIčka PD taky byla jeden větší nebo menší průser. Jenom jsem se teď zarazil a uvědomil si, že vlastně už nějákejch deset let by se dalo o spolehlivosti koncernových aut s úspěchem pochybovat a přesto naprostá většina lidí bude tvrdit opak 
Richie: Když už chceš utíkat někdy v budoucnu od Italů (aktuálně, po tom co jsi nasypal do 166 se ti to asi moc nevyplatí), nemusí to bejt nutně koncern VW
Navíc, stejně jde víc o to vybrat dobrou ojetinu, než o zemi její výroby (teda pokud to není Francie).

Richie: Když už chceš utíkat někdy v budoucnu od Italů (aktuálně, po tom co jsi nasypal do 166 se ti to asi moc nevyplatí), nemusí to bejt nutně koncern VW

Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
riprex píše: teda pokud to není Francie




Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To, že Dedra nejela nechám stranou. To je totiž to samý jako když někdo koupí Fabii HTP na ježdění po republice a pak se diví, že to nechce jet. Dedra je sestřička AR155 a tu sem měl v době kdy jsem jezdil i služební O1. Pohodlím i jízdníma vlastnostma byla 155 mnohem dál. Zároveň to auto není nijak technicky složitý a nebyl problém s hledáním servisu. Nevěřím tomu, že by se v Hradci nenašel někdo kdo by Dedru v pohodě servisoval. To si nejspíš jen blbě hledal.
Možná by si tu Octu ale potřeboval alespoň na čas. Pak by si totiž zjistil, že je to pořád jen auto který si žádá investice jako každý jiný. Ono obecně mám pocit, že se spousta lidí s Octaviema setká na firmách a pak jsou z nich unešený, protože porovnávají zánovní Škodovku s o deset let starším olítaným autem který mají doma.

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Richie: hele nic ve zlým, ale začínám si myslet, že tě platí nejmenovanej koncern..
Alfu můžeš mít taky z "rozumu" ne jenom pro potrhlý emoce..
------------------------
Hele ten šestival, kterej taháš ,má rozumnou životnost nějakejch půl míče bez GO..to že ti to bere na LPG 14-16 litrů po městě je bolestný ale ne nevyhnutelný, pokud to nedáš do ruky někomu, kdo to opravdu umí..tak to tak bohužel i nadále asi bude, "montér" z toho varhany neposkládá..
Fakt to nemusí jezdit za tuhle porci--ani ve městě..když tomu pořešíš podvozek a pár blbostí, 100táců o tom autě nevíš jistě.., pokud ten spodek přemázneš jednou ročně něčím rozumným,žádná mystika, jen obereš kartáčem a vezmeš Konkorem500, hnít to rozhodně nebude..
Jezdím autama v blátě,do terénu a shnilý spodky po Konkoru 500 nemám..ramena, kapsy beru i nepřevlečenej airbrushovkou ..-kde je jaká potíž.
Co dalšího pořád řešíš..
Alfa je sice ženská s jiskrou , ale v případě busso V6 vlastně hrozně skromná a nenáročná..
Tenhle motor je stavěnej na zátěž...pokud najedeš těch cca 6 táců ročně
/nebo kolik vlastně --tuším psal jsi něco takovýho/ máš to auto
vlastně napořád..
Tvůj nářek po OI, OII, je sranda..
v kontextu tohoto fora určitě..
Naznačuju horem dolem, že ten busso motor může město skákat za 10LPG..
/píšu tohle číslo ze zdvořilosti, abych tu moc lidí nenas.ral, pravdu případně jen SZ..:-), nešlo mi o spotřebu jako takovou, řešil jsem jiný věci..:-)/
--říkám pořád, dej to do ruky fachmanovi..Ani OI v dehtu nemá srovnatelný náklady na provoz po městě..ale to je o tom, trochu si hrát...nebo nechat někoho ať si hraje..zatím nevím o jiný, takhle úsporný 3.0 V6..
To na přímo vstřikovaným motoru si můžeš nechat opravdu jenom zdát..
Takže máš vlastně všechno, co k dlouhodobýmu nenáročnýmu provozu potřebuješ :
--jednoduchou, blbuvzdornou konstrukci motoru, kterej když dostane slušnej olej, jede do roztrhání.
.... a ještě relativně nenáročnou konstrukci základní regulace, která vystačí jen s váhou a lambdou a má přitom zatraceně zajímavej projev nahoře /žádný variabilní komplikace co se nákladů na údržbu týká--víš co stojí vanos na bávo?aby ten motor měl vršek?/
..a žádný nekonečný klubka drátů a hadic ,lambda, váha, svíčka, a základně vrtání na otáčky
..co chceš víc?
Myslíš že se nic jinýho na dnešním trhu nesype?
MB?
..vedle mám speciálku, když vidím některý chudáky s S-kem jak jsou tam
pečený vařený, ...majitel svůj střelil, protože nerozšifroval, co tam ten blázinec čidel vyvádí..hnijou fest ...denně to borec meje tlakovkou..z toho, jak léta stála zablácená Alfa bez umytí vedle jeho plotu měl totální depku..
furt chodil a hledal korozi.. --na dveřích, který u MB hnijou víc než u fáčka.. nic..
Sám si MB nenechá víc než rok..jsou to sračky, stavěný na servis..
jeho vlastní slova..
Jeden náš zákazník má velkou speciálku Audi..to samý říká..auta nejsou kšeft, náhradní díly a servis, to je to o co teď běží..
Doba, kdy řetězy rozvodu nevydrží ani to, co čínskej řemen, hlavy na VW FSI zázraku se dávaj rovnou celý, po 150 tis jsou mrtvý..
/a na přímovstřikovanej agregát cpát LPG není úplně prd.el../
......
z tisku : Jaký motor zvolit u ojeté OII , při ročním nájezdu do 20tis..
Odpověď:
Dobrý den,
Vámi uváděný roční nájezd lze obecně označit za hraniční pro doporučení naftového motoru, alespoň u ojetých vozů.
Škoda Octavia druhé generace je vybavena širokou paletou motorů, kde kritériem výběru se stávají provozní náklady a případná ambice jejího řidiče vyhledávat za volantem sportovnější svezení.
Pro klidnější řidiče lze doporučit i zážehovou motorizaci o objemu 1.6 litru o výkonu 75kW a s kroutícím momentem 148 Nm. Jedná se o nepředimenzovaný motor prověřené (což na druhou stranu znamená poměrně archaické, osmiventilové) konstrukce, který by neměl trpět dětskými nemocemi. Spotřeba se v běžném provozu pohybuje kolem přjatelných 7,5 litrů benzínu na 100 km. Pro verzi kombi je nutno počítat se spotřebou o několik desetin litru vyšší při zhoršených parametrech akcelerace.
Základní naftový motor o objemu 1.9 litru a výkonu 77kW, jehož kroutící moment dosahuje hodnoty 250Nm je (pokud je předchozí majitel schopen věrohodně doložit předchozí péči) dobrou volbou z hlediska ekonomiky provozu. Jeho kultivovanost nedosahuje parametrů tehdejších konkurenčních common railů, nicméně bonusem za tradiční vyšší hlučnost je zhruba o litr nižší spotřeba. Motor uděluje vozu ucházející dynamiku postačující při předvídavém chování i dnešnímu provozu.
Volbou splňující jak požadavky na obstojný výkon tak i na přijatelnou spotřebu je motor 2.0 FSI. Disponuje výkonem 110 kW a kroutícím momentem 200Nm. Charakteristickým rysem tohoto motoru je jeho pružnost v širokém spektru otáček. Spotřeba se obvykle pohybuje lehce přes 8 litrů. Jedná se o atmosférický benzín, u nějž můžeme zapomenout na poruchovost dílů, které jednoduše neobsahuje. Pro tento motor hovoří dostatečná výkonová rezerva a spolehlivost motoru s ohledem na provozní náklady. Motor disponuje systémem vrstvené tvorby směsi, kdy při nízkém zatížení agregátu není dodržen poměr jednoho dílu paliva na 14,7 dílů vzduchu. Do spalovacího prostoru je záměrně vstřikována chudší směs, nicméně systém víření uvnitř válce spolu s umístěním trysky zajišťuje i přesto optimální zážeh směsi. Účelem je samozřejmě snížení spotřeby.
Vznětový motor o objemu 2.0 litrů a výkonu 103kW (320 Nm) disponující v roce 2006 stále ještě technologií pumpa-tryska bude díky příznivé spotřebě a dostatečnému výkonu zřejmě nejčastější volbou mnoha českých rodin. Nelze jej nedoporučit, jeho koupí chybu neuděláte.
Nicméně mou osobní volbou by byl výše zmíněný benzínový dvoulitr FSI. Je to motor, který i z Octávie dělá vůz, jenž Vám vykouzlí úsměv na tváři. Za tento úsměv si ovšem jeho majitel u čerpací stanice bude muset připlatit...
i nejslabší rozumná motorizace ojetý OII: není určitě provoz za 3 litry benálu
a PD po městě za ně nelítá přes "koncernovou latinu" taky
tady z autorecenze
Rok výroby:
2005
Typ motoru:
1,6 FSI
Stav km při koupi:
64 000 km
Stav km nyní:
71 000 km
Způsob řazení:
manuál
Status vozu při koupi:
ojetý
Jak dlouho auto používáte?
9 měsíců
Průměrná spotřeba:
7,1 l/100 km
Přelož si to tak, že i ty se svou "neseřízenou " V6 "busso" LPG jezdíš zhruba za stejný prachy..jako ty koncerny--jen obyčejnou sekvenci na přímovstřikovanej motor zapomeň--pokud bys šilhal koncerx LPG
Nad čím teda pořád brečet?
Diesel 1.9 PD ve městě?
/otázka proč to tolik bere..ú
...Já bych řekl, že máš vše vpořádku...musíš počítat, že máš automat a to máš hned litr nahoru a sup je těžkej třeba oproti octávce
řekl bych, že tvé hodnoty jsem měl taktéž jen manuální řazení, takže o litr méně.přes týden jsem jezdil pouze město 8-9 litrů
a mimo bych řekl průměr 7,5 cca....samozřejmě dálka (100 km a víc ) šla spotřeba klidně i k 5-6
....
ahoj, no priznavam, ze jsem mozna trochu plasil, byl jsem ted v cechach a tak ruzne po cr, a na dalkovou jsem udelal 6,7l na 100, a to jsem jel i useky vice nez 150km/h... Dlouhodobou jsem tedy srazil na 7,5l.,... takze spokojenost. A tak alespon mam klid na dusi, ze jsem si auto poradne proklepl... a vse je cajk.. Jinak diky za tipy, pratele
----------------------------------------------
Podle mě z tím nic nevymyslíš
Odjinud :
----------------------
Ford Galaxy:
zdravím chlapáci
pořídil jsem jsem si galaxy 01 1.9tdi pd 85kw
natankoval plnou nádrž vešlo se tam cca 63litrů a najeto 600km
to mě vychází spotřeba 10litrů což mě nemile překvapilo
tz toho jízda dojíždění do práce trochu města cca 250km na dálnici při 140km/h
ještě bych doplnil rozměr pneu 235/45/17 už se poohlížím po 215/55/17
rozvody dělány.
řekl bych že pneu budou mít také vliv ale max půl litru....
díky všem za rady
příští týdem byhcom chtěl jet na dovču a spotřeba dost vysoká
-------------------
Poslední měřená průměrná spotřeba na dovolenou s 85 kW PD 6.4/100 km (zapnutá klima).
Loni jsem dokázal na podzimní cestě do Madarska a zpět za 5.5/100 km.
Na couračky a po městě neni problém jezdit 8 i více litrů
....................................................................................................
Prostě tvrzení, že střední i třeba v dieselu jezdí po městě za ty keci z hospody nebo i z tabulek je blbost--mrkni prosím tě občas taky na fora, co tam lidi fakt řešej--co ti říknou na ulici, nebo spíš u piva je věc druhá..
Už jsem slyšel lecos, jak 1.9 PD potrestala M3 a tak, spotřeba samozřejmě max 4 litry..
Hele žvaní se všude..
Na dlouhý štreky půjdeš na 10 LPG i v tom stavu jak to busso máš, pokud v tý příslušný díře něco, co z dálky připomíná lamdu je...
Co teda pořád řešíš?--to jsi fakt zaplacenej?


Alfu můžeš mít taky z "rozumu" ne jenom pro potrhlý emoce..
------------------------
Hele ten šestival, kterej taháš ,má rozumnou životnost nějakejch půl míče bez GO..to že ti to bere na LPG 14-16 litrů po městě je bolestný ale ne nevyhnutelný, pokud to nedáš do ruky někomu, kdo to opravdu umí..tak to tak bohužel i nadále asi bude, "montér" z toho varhany neposkládá..
Fakt to nemusí jezdit za tuhle porci--ani ve městě..když tomu pořešíš podvozek a pár blbostí, 100táců o tom autě nevíš jistě.., pokud ten spodek přemázneš jednou ročně něčím rozumným,žádná mystika, jen obereš kartáčem a vezmeš Konkorem500, hnít to rozhodně nebude..
Jezdím autama v blátě,do terénu a shnilý spodky po Konkoru 500 nemám..ramena, kapsy beru i nepřevlečenej airbrushovkou ..-kde je jaká potíž.
Co dalšího pořád řešíš..
Alfa je sice ženská s jiskrou , ale v případě busso V6 vlastně hrozně skromná a nenáročná..
Tenhle motor je stavěnej na zátěž...pokud najedeš těch cca 6 táců ročně
/nebo kolik vlastně --tuším psal jsi něco takovýho/ máš to auto
vlastně napořád..
Tvůj nářek po OI, OII, je sranda..
v kontextu tohoto fora určitě..
Naznačuju horem dolem, že ten busso motor může město skákat za 10LPG..
/píšu tohle číslo ze zdvořilosti, abych tu moc lidí nenas.ral, pravdu případně jen SZ..:-), nešlo mi o spotřebu jako takovou, řešil jsem jiný věci..:-)/
--říkám pořád, dej to do ruky fachmanovi..Ani OI v dehtu nemá srovnatelný náklady na provoz po městě..ale to je o tom, trochu si hrát...nebo nechat někoho ať si hraje..zatím nevím o jiný, takhle úsporný 3.0 V6..
To na přímo vstřikovaným motoru si můžeš nechat opravdu jenom zdát..
Takže máš vlastně všechno, co k dlouhodobýmu nenáročnýmu provozu potřebuješ :
--jednoduchou, blbuvzdornou konstrukci motoru, kterej když dostane slušnej olej, jede do roztrhání.
.... a ještě relativně nenáročnou konstrukci základní regulace, která vystačí jen s váhou a lambdou a má přitom zatraceně zajímavej projev nahoře /žádný variabilní komplikace co se nákladů na údržbu týká--víš co stojí vanos na bávo?aby ten motor měl vršek?/
..a žádný nekonečný klubka drátů a hadic ,lambda, váha, svíčka, a základně vrtání na otáčky
..co chceš víc?
Myslíš že se nic jinýho na dnešním trhu nesype?
MB?
..vedle mám speciálku, když vidím některý chudáky s S-kem jak jsou tam
pečený vařený, ...majitel svůj střelil, protože nerozšifroval, co tam ten blázinec čidel vyvádí..hnijou fest ...denně to borec meje tlakovkou..z toho, jak léta stála zablácená Alfa bez umytí vedle jeho plotu měl totální depku..
furt chodil a hledal korozi.. --na dveřích, který u MB hnijou víc než u fáčka.. nic..
Sám si MB nenechá víc než rok..jsou to sračky, stavěný na servis..
jeho vlastní slova..
Jeden náš zákazník má velkou speciálku Audi..to samý říká..auta nejsou kšeft, náhradní díly a servis, to je to o co teď běží..
Doba, kdy řetězy rozvodu nevydrží ani to, co čínskej řemen, hlavy na VW FSI zázraku se dávaj rovnou celý, po 150 tis jsou mrtvý..
/a na přímovstřikovanej agregát cpát LPG není úplně prd.el../
......
z tisku : Jaký motor zvolit u ojeté OII , při ročním nájezdu do 20tis..
Odpověď:
Dobrý den,
Vámi uváděný roční nájezd lze obecně označit za hraniční pro doporučení naftového motoru, alespoň u ojetých vozů.
Škoda Octavia druhé generace je vybavena širokou paletou motorů, kde kritériem výběru se stávají provozní náklady a případná ambice jejího řidiče vyhledávat za volantem sportovnější svezení.
Pro klidnější řidiče lze doporučit i zážehovou motorizaci o objemu 1.6 litru o výkonu 75kW a s kroutícím momentem 148 Nm. Jedná se o nepředimenzovaný motor prověřené (což na druhou stranu znamená poměrně archaické, osmiventilové) konstrukce, který by neměl trpět dětskými nemocemi. Spotřeba se v běžném provozu pohybuje kolem přjatelných 7,5 litrů benzínu na 100 km. Pro verzi kombi je nutno počítat se spotřebou o několik desetin litru vyšší při zhoršených parametrech akcelerace.
Základní naftový motor o objemu 1.9 litru a výkonu 77kW, jehož kroutící moment dosahuje hodnoty 250Nm je (pokud je předchozí majitel schopen věrohodně doložit předchozí péči) dobrou volbou z hlediska ekonomiky provozu. Jeho kultivovanost nedosahuje parametrů tehdejších konkurenčních common railů, nicméně bonusem za tradiční vyšší hlučnost je zhruba o litr nižší spotřeba. Motor uděluje vozu ucházející dynamiku postačující při předvídavém chování i dnešnímu provozu.
Volbou splňující jak požadavky na obstojný výkon tak i na přijatelnou spotřebu je motor 2.0 FSI. Disponuje výkonem 110 kW a kroutícím momentem 200Nm. Charakteristickým rysem tohoto motoru je jeho pružnost v širokém spektru otáček. Spotřeba se obvykle pohybuje lehce přes 8 litrů. Jedná se o atmosférický benzín, u nějž můžeme zapomenout na poruchovost dílů, které jednoduše neobsahuje. Pro tento motor hovoří dostatečná výkonová rezerva a spolehlivost motoru s ohledem na provozní náklady. Motor disponuje systémem vrstvené tvorby směsi, kdy při nízkém zatížení agregátu není dodržen poměr jednoho dílu paliva na 14,7 dílů vzduchu. Do spalovacího prostoru je záměrně vstřikována chudší směs, nicméně systém víření uvnitř válce spolu s umístěním trysky zajišťuje i přesto optimální zážeh směsi. Účelem je samozřejmě snížení spotřeby.
Vznětový motor o objemu 2.0 litrů a výkonu 103kW (320 Nm) disponující v roce 2006 stále ještě technologií pumpa-tryska bude díky příznivé spotřebě a dostatečnému výkonu zřejmě nejčastější volbou mnoha českých rodin. Nelze jej nedoporučit, jeho koupí chybu neuděláte.
Nicméně mou osobní volbou by byl výše zmíněný benzínový dvoulitr FSI. Je to motor, který i z Octávie dělá vůz, jenž Vám vykouzlí úsměv na tváři. Za tento úsměv si ovšem jeho majitel u čerpací stanice bude muset připlatit...
i nejslabší rozumná motorizace ojetý OII: není určitě provoz za 3 litry benálu
a PD po městě za ně nelítá přes "koncernovou latinu" taky
tady z autorecenze
Rok výroby:
2005
Typ motoru:
1,6 FSI
Stav km při koupi:
64 000 km
Stav km nyní:
71 000 km
Způsob řazení:
manuál
Status vozu při koupi:
ojetý
Jak dlouho auto používáte?
9 měsíců
Průměrná spotřeba:
7,1 l/100 km
Přelož si to tak, že i ty se svou "neseřízenou " V6 "busso" LPG jezdíš zhruba za stejný prachy..jako ty koncerny--jen obyčejnou sekvenci na přímovstřikovanej motor zapomeň--pokud bys šilhal koncerx LPG
Nad čím teda pořád brečet?
Diesel 1.9 PD ve městě?
/otázka proč to tolik bere..ú
...Já bych řekl, že máš vše vpořádku...musíš počítat, že máš automat a to máš hned litr nahoru a sup je těžkej třeba oproti octávce
řekl bych, že tvé hodnoty jsem měl taktéž jen manuální řazení, takže o litr méně.přes týden jsem jezdil pouze město 8-9 litrů
a mimo bych řekl průměr 7,5 cca....samozřejmě dálka (100 km a víc ) šla spotřeba klidně i k 5-6
....
ahoj, no priznavam, ze jsem mozna trochu plasil, byl jsem ted v cechach a tak ruzne po cr, a na dalkovou jsem udelal 6,7l na 100, a to jsem jel i useky vice nez 150km/h... Dlouhodobou jsem tedy srazil na 7,5l.,... takze spokojenost. A tak alespon mam klid na dusi, ze jsem si auto poradne proklepl... a vse je cajk.. Jinak diky za tipy, pratele
----------------------------------------------
Podle mě z tím nic nevymyslíš
Odjinud :
----------------------
Ford Galaxy:
zdravím chlapáci
pořídil jsem jsem si galaxy 01 1.9tdi pd 85kw
natankoval plnou nádrž vešlo se tam cca 63litrů a najeto 600km
to mě vychází spotřeba 10litrů což mě nemile překvapilo
tz toho jízda dojíždění do práce trochu města cca 250km na dálnici při 140km/h
ještě bych doplnil rozměr pneu 235/45/17 už se poohlížím po 215/55/17
rozvody dělány.
řekl bych že pneu budou mít také vliv ale max půl litru....
díky všem za rady
příští týdem byhcom chtěl jet na dovču a spotřeba dost vysoká
-------------------
Poslední měřená průměrná spotřeba na dovolenou s 85 kW PD 6.4/100 km (zapnutá klima).
Loni jsem dokázal na podzimní cestě do Madarska a zpět za 5.5/100 km.
Na couračky a po městě neni problém jezdit 8 i více litrů
....................................................................................................
Prostě tvrzení, že střední i třeba v dieselu jezdí po městě za ty keci z hospody nebo i z tabulek je blbost--mrkni prosím tě občas taky na fora, co tam lidi fakt řešej--co ti říknou na ulici, nebo spíš u piva je věc druhá..
Už jsem slyšel lecos, jak 1.9 PD potrestala M3 a tak, spotřeba samozřejmě max 4 litry..
Hele žvaní se všude..
Na dlouhý štreky půjdeš na 10 LPG i v tom stavu jak to busso máš, pokud v tý příslušný díře něco, co z dálky připomíná lamdu je...
Co teda pořád řešíš?--to jsi fakt zaplacenej?



Naposledy upravil(a) HonzaR dne 29.5.2013, stř 11:29, celkem upraveno 3 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti