Turbo u JTD a vše kolem (pokec)

Odpovědět
Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 22.5.2007, úte 14:01

nasel jsem krasny clanecek o turbu....
Magic píše:Je pravda, že turbodmychadlo je věc, vyžadující specifické chování - optimální práce může dosahnout až po ohřátí oleje, což je doba mnohem delší než trvá ohřev vody a většina moderních aut nemá žádný měřák teploty oleje. Do té doby totiž osička lopatkových kol "hobluje" ložisko, v němž je uložena. Navíc motor sám o sobě je studený, vniká do něj studený (= hustší a na kyslík bohatší) vzduch, takže paradoxně za studena "táhne" turbomotr nejlíp (ale ne dlouho). Vysokými tlaky a prudkou změnou teplot trpí zejména hlava a její těsnění a ojniční pánve + pánve na klice. Naopak při dojezdu je potřeba zase nechat vše postupně zchladnout, protože turbo je vícemateriálové a tepelné dilatace jednotlivých součástí jsou rozdílné, přičemž zase platí, že vysokou teplotou se vypaluje olej, takže při opětovném nastartování by na vypálených ploškách šlo turbo "nasucho".
Není potřeba se toho nějak extra bát, při zdravém rozumu nepředstavuje turbodmychadlo žádnou extra komplikaci (žiju s turbomotory už cca 10 let a nikdy jsem nezažil problém). Ale na jízdu 5 km ráno do práce a 5 km odpoledne z práce je přeplňovaný motor zcela nevhodný, v kombinaci s naftou je to asi nejhorší možný nápad. V takovém režimu je mnohem výhodnější maloobjemový zážehový atmosférický motor, který se rychleji ohřívá i chladne. Přeplňovaný vznětový motor (zvláště vyššího objemu) je mnohem vhodnější na pravidelné jízdy na dlouhé vzdálenosti.
Zkrátka - kdo si koupí Audi A6 3.0 TDI na krátké popojíždění po Praze a časté parkování v přeplněném centru města jen dokazuje, že je idiot, i když on si říká manager.
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

zaujimavý článok

Příspěvek od migo » 10.2.2008, ned 01:21

/ Prehľad článkov / Poradňa / Úpravy moderných dieselových motorov
Úpravy moderných dieselových motorov
02.11.2007
Ámen dobrým lacným nafťákom!
Iste ste sa na stránkach tohto časopisu i iných plátkov stretli s informáciami o úpravách motorov. Či už vo forme tzv. čiptuningu, čiže úpravy softvéru v riadiacich jednotkách, alebo pomocou prídavných modulov, tzv. powerboxov. V zásade ide o podobný efekt zvýšenia výkonu vznetového motora dosiahnutý inou cestou.
Pre zjednodušenie i rozsah tento článok zameriam práve na prepĺňané vznetové motory – najpopulárnejší a najčastejší variant a hlavne pre veľmi podstatný vývoj v oblasti turbonaftových motorov. Emisné normy EURO2 čiptuneri vlastne ani nevnímali. Pri EURO3 zistili, že sa tu z hľadiska optimalizácie spaľovania a dodatočnej úpravy spalín niečo deje. Ale s EURO4 väčšine úpravcom zmrzol úsmev na tvári a prichádzajúca EURO5 obťažuje už aj výrobcov áut, resp. vznetových motorov, a upravárenské firmy sú tesne pred črevnou chrípkou.

O čo vlastne ide?
Ide o to, že plnenie emisných noriem núti na jednej strane výrobcov stavať motory, ktoré robia čím ďalej, tým menej emisií. Na druhej strane vznikla medzi niektorými výrobcami akási pseudosúťaž – kto „dodrbe“ dieselový motor skôr? Kým prvá skupina, hnaná zelenými, musí hľadať riešenia ako pri čo najnižších nákladoch postaviť motor, ktorý uložený v dvotonovej karosérii podlezie nové emisné normy, existujú výrobcovia, ktorí na nezmysloch ako filter pevných častíc postavia svoju predajnú politiku. Rozumiete? Asi nie. Tak teda na to poďme podrobnejšie. Motory, ktoré ste mali vo vašich starých dobrých oktávkach, ktoré zo seba v sériovom stave takmer nedostali sadzičku, skončili. Teraz majú okrem EGR, čiže spätného vedenia výfukových plynov (najnovšie sa tieto výkaly motora už aj chladia), katalyzátor a ďalšie špeciality. Ide o filter pevných častíc, ktorý aj to nič, čo išlo z výfuku, ešte vyčistí. Aby sa ďalší štupeľ vo výfuku, ktorý z pohotovo reagujúceho motora spraví zdochlinu, veľmi neznečisťoval a vydržal aspoň, kým skonči záruka na auto, pridali k nemu ešte lambda sondu. Tá kontroluje, či z motora náhodou neuniklo o 5 guličiek sadzí viac. Ak áno, tak, samozrejme, ihneď zasiahne a prikáže motoru, aby až tak vážne nereagoval, aby po pokyne pedálu ostal v pohode. Ak sa dočistiť výfukové plyny nedarí, na prístrojovke sa vám rozsvieti pekné svetielko a môžete znova na kávičku do servisu k známemu prijímaciemu technikovi. A tak to ide týždeň čo týždeň.
Výsledok je problém pre výrobcu s garančnými opravami, na čo prišli napríklad v jednej francúzskej značke. Chváliť sa tým, že všetky auta majú filter pevných častíc, stojí na garančných opravách dosť veľa a ľudí je ťažké presvedčiť, aby si kúpili taký zmätok ešte raz a po rýchlejšej a dlhšej jazde na diaľnici pozerali na žeravý výfuk a roztopený nárazník pri výfuku. Tá horúčosť preto, že riadiaca jednotka sa snaží regenerovať filter a pľuje do systému toľko aditív, že teplota vo výfuku stúpa do bezvedomia. Potom sú tu nemecké značky. Tie sa tiež museli prispôsobiť trendu čistých áut. Ale ooouha. Zistili, že vstrekovací systém čerpadlo-tryska a filter pevných častíc nejdú celkom dokopy a „priekak“ je na svete. Tak či onak, autá sú preto často v servisoch.
A tak sa dostávame ku koreňu veci. Autá chodia kvôli týmto experimentom vo výfuku stále slabšie a menej spoľahlivo. Majitelia nových služobných oktavií, zvyknutí z predošlých generácií mať po čiptuningu o 30 – 40 % výkonu viac a voziť sa „v klídku“, začnú tento problém riešiť úpravou riadiacej jednotky znova. A tu je kameň úrazu. Krehké, citlivé a problémové vyladenie motora od výrobcu, ktorý je rád, že to celé vôbec funguje, sa úplne naruší. Tuner povie – chceme viac paliva. Lambda sonda si to všimne, samozrejme, hneď a zavelí zníženie výkonu. Ale preto, že dobrý tuner pridá nafty veľa a najlepší tuner dá ešte viac, táto regulácia nestačí tento problém riešiť. Tlakové sondy okolo filtra pevných častí čoskoro bedákajú, že filter je už sadzami prežratý. Pozapínajú sa poplašné svetielka na prístrojovke a máme po vtákoch.
Asi sa pýtate, že čo ďalej? No nič. Alebo lepšie povedané, je potrebné zabudnúť na staré dobré diesle a zvyknúť si na to, že tuningom to už o tretinu silnejšie bez problémov jednoducho nepôjde. Aj atmosférických 10 % vám bude musieť byť dobrých, ak chcete mať pokoj. Je tu ešte jedno riešenie pre tých, ktorí sa s týmto nie sú ochotní zmieriť a chcú viac. Okrem možnosti náročnej prestavby motora na špecifikáciu bez týchto serepetičiek (čo zas bude problém na emisných kontrolách, ktoré o chvíľu budú povinné asi každý večer) rýchlo zohnať do zásoby staršie modely áut bez týchto moderných systémov s málo nabehanými kilometrami a odložiť si ich na horšie časy.
Nechcel by som tento článok plný „optimizmu“ ukončiť pesimizmom. Ale bojím sa, že čoskoro prídu aj na nás, ktorí sme stihli kúpiť posledné EURO3 modely, a naparia nám to na daniach za znečisťovanie. Takže je to na prd. Ámen sadziam, amen dobrým a lacným dieselom.
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 1.3.2008, sob 13:42

Raddik píše:richie,myslim ze i kdyz splnis do puntiku obe varianty,stejne se repasi driv nebo pozdeji nevyhnes,to je proste fakt.otazka je zda auto nejdriv neprodas..po 300tkm ti bude propustet olej tak jako tak,pokud se takovyho najezdu vubec dozije v puvodnim stavu
Raddiku...rekni mi proc vzdy malujes certa na zed.
prijde,podle tebe,,ze turbo at uz jake koliv ma na stitku napsano ze po 200 000km odejde.
ja totalne nesouhlasim a je to volovina tohle tvrdit.
ja mam na svem aute uz 240 000nakrouceno a turbo nema znamky toho ze by se v nem tvorila vule a o spotrebe oleje ani nemluve..
podle tebe az abych mel jedno turbo v zaloze...

kdybys tak napsal...kreteni kteri se neumeji k autu chovat a za studena daji mororu OHEN tak ji zakonite odejde turbo tak potom bych to od tebe bral ze to tak je a ze je to zakon.

za me mluvi zkusenosti a ver ze za dob kdy ja mel cromu,,,bavime se naftovych motorech,,zpet 4roky,a soucasnost,, tak tech crom v mem okoli bylo vice...a nebyli to auta
po prvnim majiteli
stary pan
dovoz italie ci nemecko
byli to auta ktery meli min.300 000 a vice najeto.a v nekterych pripadech auta ktery meli na tachometru i pres 700 000km a rozhodne turba nepatrili k tem vecem co by odchazeli...
resili se veci jako je
menila se po 350 000myslim ze vzdy je s prevence tryska na vstrikovacich
starter s pravidelnosti 260 000 az 320 000potreboval novy pastorek a civku
altenator nove loziska a diodu ccaty same km
vodni pumpa jak kdo s citem utahl remen podle toho vydrzela ale min vydrzela 200 000.

ano to sou mozna veci ktere maji uz v zarucnim liste psano ze je na treba vodni pumpu psano ze je garance pouze 25 000km.
ale proc takle malovat porad certa na zed???fakt nevim...asi jako s tema vstrikama...do dneska neznam JTD kde odesli nebo odesel vstrikovac.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 1.3.2008, sob 15:29

ok, je pravda že jsem od přírody trošku pesimista. :D

jde o to že Richie má velký podíl studenýho ježdění a ani neví kolik to auto reál má za sebou. druhá věc je to zacházení, to jsem tam asi dopsat měl. nicméně většina lidí se chová k autům spíš blbě a ty turba se prostě sypou. na TDI PD třeba už po 100 000km (i když tam dost kvůli oleji předepsaného VW). jestli máš čtvrmelou a nic to nepropuští a plní jak má tak nezbývá než popřát ať to ještě dlouho vydrží.
Alfetta GTV L

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 1.3.2008, sob 17:17

a k těm nájezdům.. pokud je to dělaný na dlouhých štrekách s prohřátým motorem, vydrží vše, nejen turbo daleko déle než když je časté "studené" ježdění.
Alfetta GTV L

karel 6

Příspěvky: 7
Registrován: 24.3.2008, pon 21:37
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od karel 6 » 24.3.2008, pon 21:44

V rámci finanční úspory jsem vyřešil špatné turbo na klukovo 166 náhražkou KKK16
Obrázek

sarkan
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Registrován: 22.1.2007, pon 10:40
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sarkan » 28.3.2008, pát 17:25

Karle, co ta propelka 56mm, najde se někde? [-o<
www.alfatuning.sk - čiptuning výpočtom
+421948011483

karel 6

Příspěvky: 7
Registrován: 24.3.2008, pon 21:37
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od karel 6 » 30.3.2008, ned 10:33

Maš mail.

Tomasson

Příspěvky: 22
Registrován: 31.8.2008, ned 21:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomasson » 2.9.2008, úte 14:13

Zdravím, mám zájem si dodělávat budíky tlaku a teploty oleje a budík tlaku vzduchu z turba. Chtěl bych se zeptat jestli s tím má někdo zkušenost a neporadil by mi. Hlavně kam je nejlepší umístit čidla a pokud by někdo měl i nějaké foto pro inspiraci, tak byl bych velice vděčný. Díky
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 20V multijet - na ježdění
Alfa Romeo 155 Q4 Turbo - pro zábavu

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 2.9.2008, úte 14:42

zkus kontaktovat tohoto clovicka...

http://www.alfaromeoul.wz.cz/tesi.html


ma to ve sve 156ce



Obrázek
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2881
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 2.9.2008, úte 14:45

wow :D
Alfetta GTV L

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 2.9.2008, úte 14:46

Radim píše:wow :D
kdyz to chtej :D


"Sloužím lidu"
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.9.2008, úte 17:58

Sice to neni Alfa, ale inspiraci urcite najdes... :hotovej
Obrázek
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Rebby
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Registrován: 10.1.2007, stř 12:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rebby » 2.9.2008, úte 18:10

Harous píše:Sice to neni Alfa, ale inspiraci urcite najdes... :hotovej
Jeste, ze ten Rapid nema turbinu. Protoze tenhle budik uz by se mu nikam nevlez.... :smt033
Alfa Romeo 159 2.0 JTD
Alfa Romeo Giulia 2.0 Q4 Veloce
(Alfa Romeo 147 1.9 JTD)

Tomasson

Příspěvky: 22
Registrován: 31.8.2008, ned 21:58
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomasson » 3.9.2008, stř 22:01

Díky za odpověď. Mno rozhodl jsem se jít do toho a už mám vybrané, vemu budíky odsud: http://tuning.autodoplnky.cz/osvetlene- ... 0-s1495187

Sice mi nebudou moc ladit s červeným podsvícením, ale zase mi přišly nejhezčí a snad budou i přesné za ty prachy:-D. Už mám obědnaný na ně i držák, jen by se mi hodily ještě nějaké tipy kam je nejlepší přesně umístit čidla. Jde mi o čidlo teploty a tlaku oleje a ještě čidlo na tlak turba, to dám ale někde hned za turbo, ať je to co nejpřesnější. Tak kdyby jste ještě měli nějaký tip kam dát ty olejové tak předem děkuji.
Alfa Romeo 156 2,4 JTD 20V multijet - na ježdění
Alfa Romeo 155 Q4 Turbo - pro zábavu

tomas
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 171
Registrován: 26.7.2008, sob 14:08
Bydliště: ústecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomas » 8.9.2008, pon 13:04

měl jsem to ve svým puntu gt..sice benzín.. ale princip stejnej..

Budík turba se zapojuje na +, - a signál + podtlakovou hadičkou kamkoliv na sání

Tlak a teplotu oleje jsem řešil tak že jsem průtokový šrouby na olej do olej.chladiče a z olej. chladiče provrtal, udělal závit a tam našrouboval čidla.. Do výstupu z motoru do OIC dej teplotu oleje(kvůli nejpřesnějším hodnotám) a tlak oleje dej na vstup oleje z OIC do motoru :smt023

jinak ty kapličky na A sloupek jsou na nic, blbě se kouká ven a osvětluje to v noci když to máš před sebou.. řešil jsem to tak že jsem si dal jen tlak turba na sloupek, zbytek jsem si dal k rádiu protože teplotu až tolik při závodech jsem nepotřeboval
Alfa Romeo 166 - 2,4 JTD full luxury packet and lowrider suspension

Sperka
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 12.9.2008, pát 01:52
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sperka » 26.10.2008, ned 23:49

nechtěl sem zakládat nový vlákno tak to strčím semka.....
podělalo se mi turbo a našel sem inzerát kterej měl v nadpise turbínu na moju káru. psal sem mu a tohle odpověděl:

Dobrý den,turbo jěště mám. na jaký rok výroby je ale nevím. Bylo na motoru Fiat Marea Weekend 1,9 TD 75 KW. Podle servisu je to turbo z 2,4 JTD

kurňa to pasuje nebo to je nějaký šméčko??? myslel sem že bude rozdíl i v tom jestli to je 100 kW, 103 kW a 110kW... natož pak TD a JTD. v tomhle sem lamička, tak prosím o radu a předem díky moc alfaromeo1
Alfa Romeo 166 2,4 JTD katík off
Lancia Delta II 1,9 TD
Fiat Bravo 1,8 GT

Never drive your car faster, than your guardian angel can fly

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 27.10.2008, pon 12:10

Na tom turbu by mel byt nekde napsanej typ, at Ti posle co to je a pak uz to dohledame. Ale sam bych radsi volil cestu repase nez koupe turba o kterym nevim v jakym je stavu...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 27.10.2008, pon 15:12

Harous píše:Na tom turbu by mel byt nekde napsanej typ, at Ti posle co to je a pak uz to dohledame. Ale sam bych radsi volil cestu repase nez koupe turba o kterym nevim v jakym je stavu...
turbo se da osahat a pak vis v jakem je stavu
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 27.10.2008, pon 16:32

To jo, ale tezko to jde po internetu nebo telefonu. :D Zalezi taky na cene, ale ten repas by mel bejt jistota ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 29.10.2008, stř 08:49

Harous píše:To jo, ale tezko to jde po internetu nebo telefonu. :D Zalezi taky na cene, ale ten repas by mel bejt jistota ne?
to by mohl..jde o to co vse se meni..
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 31.10.2008, pát 05:57

Harous píše:To jo, ale tezko to jde po internetu nebo telefonu. :D Zalezi taky na cene, ale ten repas by mel bejt jistota ne?
Jistota to neni nikdy.Bracha robil repas na Golfe a po 1500 km islo turbo pod kytky.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Asi mi odešlo turbo..nebo nevim?..poradí někdo?

Příspěvek od kravitzUL » 10.3.2009, úte 00:22

Dnes ráno jsem přijel do Prahy a vše bylo ok.. Večer nastartuju-taky v poho, ale při rozjezdu už slyším z motoru kravál-jako mnohem silnější zvuk hučícího serva a auto vůbec nemělo žádný výkon.. Už byla tma a při prohlídce motoru jsem nic nezjistil(jak taky). Musel jsem jet ale domu do ÚL.. Auto vážně nemá tah už od spodu-od volnoběžných otáček a přišlápnutím se vždy ozývají tyhle pazvuky..někdy doplněné nějakým prasknutím jako když praská pružina. Při jízdě se vůbec nedostane do otáček-max. 3000 a to hodně stěží, ale ani jsem to nechtěl točit.. a už při mírnějším kopečku auto vůbec nezvládalo a já musel podřazovat.
V průběhu jízdy se mi na PC ukázala vada motoru-souvisle s tím se nepatrně zvedl výkon a i pazvuky byly na nižší úrovni, ale pořád výkonově tragické. Když jsem dorazil domu, tak jsem slyšel i takové kovové chrastění, které bylo slyšet ještě i chvilku po vypnutí motoru.
Jinak asi před týdnem jsem při rozjíždění poprvé uslyšel z motorového prostoru ten pazvuk, jako když vám praskne pružina..
Mám pocit, že to bude turbo, ale to by mělo být dle německého prodejce nové..a taky tak vypadá.. Co nejdříve to nechám napíchnout na PC..ale jinak dík za případné rady :wink:
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 10.3.2009, úte 00:55

Obavam se, ze to bude neco mechanickyho a na PC se prd zjisti. Jak si na tom s rozvodakem? Nemohl skocit?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1167
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Příspěvek od kravitzUL » 10.3.2009, úte 08:51

Harous píše:Obavam se, ze to bude neco mechanickyho a na PC se prd zjisti. Jak si na tom s rozvodakem? Nemohl skocit?
rozvody jsou nové 15 tis. a dělal mi je machr přez motory.. Jsem z toho hotovej a to jsem už měl skoro prachy na celolak :roll:
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti