Kvalita aut kdysi a dnes

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19032
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kubas » 13.7.2011, stř 21:26

:-D :-D :-D v době kdy tohle dělali jsem se naučil koncern VW opravdu milovat :-D :-D :-D
A někteří VW-fans byli dokonce schopní to řešení obhajovat a hledat na tom i výhody (např. že když ti to zrcátko někdo urazí, že je levnější to vyměnit atd.)

Kůrkyn: já tomu rozumím, ale dneska tak lidi prostě neuvažují. Každej si řekne, proč bych furt opravoval starý auto, když si můžu koupit nový.... (že třeba "nový" Golf je furt to samé auto jak před osmi rokama a že i moje "nové" Bravo je furt defacto to samé Stilo dnes lidi neřeší a následují makreting a honbu za "image"....). Dnes prostě vůbec není společensky přijatelné jezdit třeba v zachovalém Fiatu Tipo - lidi tohle prostě řeší a nechtějí vypadat, že nemají na pořádný auto (zeptej se Kleofáše, jak na něj lidi čumí, když jezdí svojí leštěnkou AR75 :-D). Ostatně vidíš to i tady na fóru, kdy prostě ani lidi, co objektivně nemají prachy na to, aby tu Alfu pořádně provozovali, si stejně tu Škodovku nekoupí, protože jejich ego by to nedalo (a pak raději jezdí v MHD, ale hlavně, že mají Alfu :-D )

Jinak jo - můj Spider bude jezdit ještě za 50 let, když se o něj budu nějak starat. Dnešní auta plné elektriky budou za 20 let jenom hromádky blikajících kontrolek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Petr147 » 13.7.2011, stř 21:30

Kůrkyn píše:Kubasi, řekl bych, že kvalita není to, kolik dostanu za x peněz auta, spíš jde o to, jak dlouho je to za danou sumu peněz schopné fungovat. Tedy provozní náklady. Auta z roku 80 jdou donekonečna opravovat, všechno je z kovu, lze přebrousit, snadno vyrobit nové a pořád dokola. Ale co s modernou, kde je na motoru hodně podstatných součástí z plastu, karoserie nemá de facto žádnou protikorozní ochranu atd.? Tyhle auta budou jako ojetiny ještě bezcennější, než jsou dnešní ojetiny.
nedavno jsem četl jednu debatu o opravě jednoho bouraneho BMW 6er, jak je to samej hliník, kompozit, vysokopevnostní ocel, všechno je to lepené, skoro to nejde svařovat, třívrstvé plechy... :)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kůrkyn » 13.7.2011, stř 21:50

Na image kašlu, radši budu mít víc starejch aut a když bude hezky, tak pojedu tim, a když pršet, tak jinym, na náklady náklaďák, v garáži dva tři youngtimery a moderní světe, plib mi.

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od hadXR » 13.7.2011, stř 22:01

Kůrkyn píše:Kubasi, řekl bych, že kvalita není to, kolik dostanu za x peněz auta, spíš jde o to, jak dlouho je to za danou sumu peněz schopné fungovat. Tedy provozní náklady. Auta z roku 80 jdou donekonečna opravovat, všechno je z kovu, lze přebrousit, snadno vyrobit nové a pořád dokola. Ale co s modernou, kde je na motoru hodně podstatných součástí z plastu, karoserie nemá de facto žádnou protikorozní ochranu atd.? Tyhle auta budou jako ojetiny ještě bezcennější, než jsou dnešní ojetiny.
Ano to je taky jedna z dobrejch věcí na starejch kárách. Ono to starý auto kde je všechno ze železa a všechno řešený mechanicky se jen vyjímečně posere tak že neni scopný jízdy.
Kamarád nedávno říkal, že nechce starý auto na denní ježdění, protože chce mít jistotu že do něj ráno sedne a dojede do práce. Ale nedojede do ni pravě spíš s tim novym.
Na starym aute, se vecinou zavada projevuje postupne a da se s ni este dost ujet, takze kdyz ve stredu rano zjistim zavadu, tak muzu do konce tejdne jezdit a o vykendu to v klidu opravit.
Na novym aute odejde jedno cidlo a uz to nejde natocit, nebo to jede v nouzovym rezimu.
Prikladem za vse je to jak musi bejt nabita baterka aby se dalo nastartovat u novyho auta pokud klesne nabiti pod urcitou uroven tak to ani neskousi ten starter roztocit. A kdyz si vzpomnu s jak vybitou baterkou sem natocil Skodovku.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19032
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kubas » 13.7.2011, stř 22:02

Kůrkyn: tak jistě, tento názor sdílím, nicméně běžní uživatelé jsou na tom malinko jinak :wink: Dobře jim tak, aspoň ty youngtimery nejsou kdovíjak předražené :smt098
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Milano75 » 13.7.2011, stř 22:38

já bych řekl, že nejde srovnávat auta bez elektroniky a s ní

navíc auta jsou dnes dělaná na určitou životnost, výrobce nemá zájem aby jste si koupily nové auto a ono vám vydrželo do konce života
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Harous » 13.7.2011, stř 23:07

Kůrkyn píše:Auta z roku 80 jdou donekonečna opravovat, všechno je z kovu, lze přebrousit, snadno vyrobit nové a pořád dokola.
Za předpokladu, že je už před 15 lety někdo nezametl na lopatku a nevysypal do popelnice... :-D Každý má svoje, ale novým autům bych teda antikorozní ochranu v porovnání s autama z let osmdesátých moc nevyčítal. Pohříchu těch které máme rádi - italských...
Jinak se s tím samozřejmě dá souhlasit. Ještě bych připomněl změnu která nastala v servisech. S karburátorem a kovářskou prací vás ze servisu pomalu ženou, připíchnout diagnostiku a pak měnit díly je tak nějak na kvalifikaci mechaniků jednodušší.
A koneckonců automobilky ty auta nezačaly dělat jinak jen tak. V první řadě šlo o reakci na požadavky zákazníků...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Sgt. » 13.7.2011, stř 23:55

Jakožto stále mladík nemám problém s novými auty ale ani se starými, všechna měla nějaká pro a proti. Nicméně mě dost překvapuje jak máte krátkou paměť, jezdit se starými auty stejný nájezd km ve stejném tempu jako dnes, no upřímně kolik by se jich dožilo těch magických 20 let bez generálek motorů, podvozků a vyvařování karoserií? Kolik mají ty jungtimérové najeto? Nejsou to náhodou leštěnky po dědcích co jezdili jen před garáž na voskování nebo zgenerálkovaní mazlové? Když se takhle budete chovat ke svojí (na fóru nenáviděný) 159TI 1,8TBi tak myslíte že za 20let nebude jezdit? Já myslím že by byla za 20 let stejná hvězda srazů jako je teď 164QV.
Většina toho je o majiteli, lidi co dokázali zničit 120ku za 3roky úplně stejně jako Uno nebo Žigula dneska dokážou za 3 roky zlikvidovat cokoli moderního a vyspělého úplně stejně.
Padlo tady že by nikdo dneska nejezdil v TIPU ano to je pravda žádné pěkné TIPO které by tě vozilo 20000km ročně totiž už není. A jestli jo tak je ho do denního provozu škoda a patří do stodoly.
Pytle, stabilizace a výstuhy v autech to je všechn na ho_no tvrďáci auta totiž otáčej na střechu o volant se touží opřít hrudníkem a dveře otevřít už nepotřebujou.
:smt040
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od RV147 » 14.7.2011, čtv 07:32

Sgt.- No když vidím, jaký problémy mají dnešní auta jenom s odpojením baterky a je to samá paměť s napájením z lokálních baterií co mají za úkol udržet paměti pod proudem tak myslím, že jim stačí na dva roky odpojit baterku a už to nikdo nerozhýbe. Takže 159 za 20let, když bude denně jezdit možná, ale na stání ve stodolách to moc nebude.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Sgt. » 14.7.2011, čtv 08:09

Škarohlíde. :D
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Hampice » 14.7.2011, čtv 10:00

No nevím, moje QV má poctivých 19 let a 200.000 km a kromě nefunkční lambdy funguje všechno... 6 let pravděpodobně stála a funguje dál...
A to jestli bude 159ka jezdit za 20 let nechci špekulovat, ale při dobrý údržbě proč ne? Sice tam budou třetí vstřiky, pátý žhaviče, čtvrtý turbo, druhej celolak, třetí řízení.... atd. :)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Sgt. » 14.7.2011, čtv 10:17

Neřeš naftovej spotřebák co jezdí 30000 ročně řeš adekvátní stroj. Tobě to vychází krásných 10000 za rok :D . Ukaž mi 164ku 2,5TD která bude mít 400 a víc v takovém stavu jako je tvoje QV. Ten nájezd na autech nikdo neodkecá a je jedno jestli jim je 5 nebo 10 nebo 20 let.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9118
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Hampice » 14.7.2011, čtv 10:22

Však jo, celé srovnání je nesmysl, ale dobře se o tom kecá :smt024
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Sgt. » 14.7.2011, čtv 10:37

Však je to pokec a tlachání. Jen u pivka by to bylo příjemnější.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

KillFucker
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 435
Registrován: 18.10.2009, ned 19:05
Bydliště: okolí Prahy

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od KillFucker » 14.7.2011, čtv 20:28

... u píva by to bylo nejpříjemnější :smt023 :pivko ....ale stejně nevěřím tomu, že mi nějakej HTP, hybrid s baterkama nebo 1.1 TURBO 200KW bude jezdit 20 let s jedním motorem,i když se o něj budu sebelíp starat.
* BLACK DYNAMITE *
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24V
AR 155 2.5 V6 12V /ex
AR 75 1.8i-europa /k.o.
AR GTV 3.0 V6 24V

http://killfucker.rajce.idnes.cz/Skoda_120L-130GL//
Alfy, pívo, ženy, víno, zpěv...znič mě...baby...

Spirpin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1514
Registrován: 28.9.2007, pát 18:10
Bydliště: Praha

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Spirpin » 14.7.2011, čtv 21:41

Harous píše:A koneckonců automobilky ty auta nezačaly dělat jinak jen tak. V první řadě šlo o reakci na požadavky zákazníků...
Často spíš předpisů ...
156 SW 1.9 JTDm

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kůrkyn » 14.7.2011, čtv 23:30

Dneska jsem jezdil Dedrou a přemýšlel o tomhle tématu, když jsem potkával různé moderny na silnici. To auto má tržní cenu v podstatě nula, ale kdybych chtěl jet na dovču někam ven, tak mrknu na olej a vodu a jedu. Až tomu podruhý umře klikovka, tak udělám výbrusy všeho co tam je bude se jezdit dál. Ano, bude to stát to, co ojetá 156, ale pak s tim budou jezdit ještě moje děti :)

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Sgt. » 15.7.2011, pát 08:23

Stejný pocit mám když si od bratra půjčím Deltu II, to auto bude jezdit na věky ale ono mě z toho vždycky něčím vyvede a ve výsledku je každý měsíc v servisu s nějakou prkotinou třeba za 1000-2000. Není problém v investicí do toho auta ale s tím že se s ním najezdí polovina nájezdu do servisu. A musíš řešit jak se dostanu domů, kdo mě tam odveze pro auto, kdo mi zítra půjčí auto abych objel to nejdůležitější. Kdybych byl mechanik nebo měl mechanika vedle v ulici tak se novým autům taky směju ale situace je bohužel jiná. Ono ve finále to finančně vyjde na stejno jestli jednou ročně vyklepu 30 za servis nebo jestli to tam nadám po měsících. Tenhle stav ve kterém je momentálně Delta sem zažil na dost autech, Thema 2,0 i.e. (generálka motoru zhruba každých 100000km), Brava 1,6 16v, Punto 1,1, Stilo 1,9 JTD.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kůrkyn » 15.7.2011, pát 08:27

Jasně, to máš pravdu, já to mám zkreslený tím, že do servisu nejezdím.

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Sgt. » 15.7.2011, pát 08:42

Ale stejně řídit Dletu s 75koňma na okresce je lepší než 156ku se 150 nebo 159 s 200. :D
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Ladin 164V6 » 15.7.2011, pát 08:53

My meli Deltu II 1.6 16V 76kW a 2 roky to denne jenom jezdilo (ze zacatku jsem vymenil spojkovy lanko, a pak se jen delali rozvody a bezny veci), vse elektricky slapalo, a to mela najeto pres 200tkm... Tak ma bracha bud smulu, nebo ja mel stesti... :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Sgt. » 15.7.2011, pát 10:22

Auto máme od roku 1998 a jeho 54000km. Do necelých 150000 to byla jen běžná údržba od té doby je to sypek. Pořizovací cena původního majitele byla v přepočtu 750000,- Kč :D
1,6 16V sem měl v Bravuši ve 100000 kdy jsem jí koupil byl velký servis za cca 35000 kdy se udělalo opravdu všechno co bylo potřeba a vypadalo že by mohlo jít do kytek. Potom do 180000 mimořádně: 1x starter, 1x altík, 1x svody, 2x vlnovec, 1x zadní díl výfuku, 3x vstřikovač, 1x prasklý tlumič, 1x prasklý šteft na svodech, 1x lambda, 1x snímač kliky a cca 50x žárovka H1 v předních světlech. Auto mělo do 100 poctivě vedenou servisku a bylo od známého a nenabořené. Nicméně musím přiznat že ho nikdo nešetřil a jezdilo denně.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 796
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Eneck155 » 18.7.2011, pon 20:48

mně neprdnout na dedře hlava, která pak zničila první válec, tak jsem ji měl dodnes, měl jsem ji moc rád, škoda jí :cry:
AR Giulia 2.2 JTDM
AR GT 1.8 TS
AR 155 2.0 TS
ex: AR Giulietta, AR 147, AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Holocausto » 20.7.2011, stř 19:22

Sgt. píše:Neřeš naftovej spotřebák co jezdí 30000 ročně řeš adekvátní stroj. Tobě to vychází krásných 10000 za rok :D . Ukaž mi 164ku 2,5TD která bude mít 400 a víc v takovém stavu jako je tvoje QV. Ten nájezd na autech nikdo neodkecá a je jedno jestli jim je 5 nebo 10 nebo 20 let.
Náhodou znám člověka, co má 2.5TD ve 164 skoro s půl milionen km a krmí to rostlinným olejem. Auto je ve špatném stavu, přesto jsem se v něm necítil tak nebezpečně jako v jiných mladších ve špatném stavu.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19032
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Kvalita aut kdysi a dnes

Příspěvek od Kubas » 18.11.2011, pát 08:51

http://auto.idnes.cz/auta-jsou-stale-ve ... tomoto_fdv

:-D BMW za pár let: šířka 3m, dokonale blbuvzdorné, kamery všude ("řidič neotočí hlavou"), velká tlačítka, automaticky všechno :-D

Holt chtějí prodávat, akorát tedy pověstná "Freude am Fahren" bude plynout z toho, že i jako 180kg vážící žok si do toho pohodlně sednu :wink:

Nechci se nikoho dotknout, každý jsme nějaký, ale řešit problémy s obezitou populace tím, že budeme dělat čím dál větší a stupidnější auta, no... klobouk dolů... Spíš by automobilky mohly rozdávat permice do posilovny.... :wink:

No a nám, co nechceme kupovat dvoutunové plečky, dělané s vědomím, že řidič je idi*t, asi zbydou jen ti veteráni.... :smt102
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Odpovědět

Zpět na „Tlachání o všem možném co se netýká Alfy Romeo...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti