Problematika DPF u AR159
Re: Odstranění DPF - Morava
Taka otazka,som si vsimol, ze v poslednom case, niekedy po nastartovani, mi to cmudi z vyfuku tak viacej jak predtym. Je to normalka po dpf off, mate to aj vy tak?
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Odstranění DPF - Morava
"Vítej v klubu" ...
viewtopic.php?f=37&t=9682&start=100
viewtopic.php?f=37&t=9682&start=100
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
andy:koukam,ze mas 16V,to vypada s nejvetsi pravdepodobnosti na virivy klapky,mrkni do vlakna o klapkach...Andy159sw píše:Taka otazka,som si vsimol, ze v poslednom case, niekedy po nastartovani, mi to cmudi z vyfuku tak viacej jak predtym. Je to normalka po dpf off, mate to aj vy tak?
AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Odstranění DPF - Morava
Ok dik tak to c
o som si myslel sa asi potvrdilo. Len sam ich asi nebudem vediet zaaretovat.

AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
S DPF to nemá nic společného, jak to kouří, jak ten kouř vypadá a jak jde citit?
Jinak myslím že ty ty klapky nemáš, podívej se na sání, pokud máš plastové, tak je nemáš, pokud hlíníkové, tak tam jsou a špatně fungujou a to dělá ten kouř, ale hlavně to chce zjistit jaký kouř.
Jinak myslím že ty ty klapky nemáš, podívej se na sání, pokud máš plastové, tak je nemáš, pokud hlíníkové, tak tam jsou a špatně fungujou a to dělá ten kouř, ale hlavně to chce zjistit jaký kouř.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Odstranění DPF - Morava
Tak je to tmavy dym nestava sa to vzdy skor zatial sporadicky, starty su normalne. Pri dupnuti plynu na podlahu napr. dialnica tiez to zakury nachvilu. Inak auto ide vpohode.
AR 159Sw, Q~tronic
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
Ex AR 159 1.9 jtdm 16v, 110kw Sedan
Ex VW Polo 1.4, 55kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Odstranění DPF - Morava
Klapky a sání jsou světlý dým.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
Tak mě dnes začalo auto táhnout až od 2000 otáček.
Starty O.K., ztráta výkonu žádná, žádné cukání.
Mám to spíše směřovat na EGR, nebo DPF, nebo ještě neco jiného?
Dřív se mě zdálo že to táhlo dříve.
Možná už ale tady z toho čtení co má kdo za problémy tady na serveru blbnu.
Starty O.K., ztráta výkonu žádná, žádné cukání.
Mám to spíše směřovat na EGR, nebo DPF, nebo ještě neco jiného?
Dřív se mě zdálo že to táhlo dříve.
Možná už ale tady z toho čtení co má kdo za problémy tady na serveru blbnu.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Odstranění DPF - Morava
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Odstranění DPF - Morava
Přehnaný čtení tohodle fora kazí radost ze skvělýho auta, člověk pak hledá závady kde nejsou. Čistě pocitově se mi zdá že mě to taha uplně krásně po regeneraci (a malo žere) ale za to když se schyluje k regeneraci (100-200 km před tím než se spustí) to zabírá taky až kolem těch 2000 a vic to žere. Pak se to vyfoukne a zase je na nějakou dobu pohoda a tak je to porad dokola. Tak třeba to bude jen tim, ještě to nevyhodnotilo že je nutný spustit regeneraci ale už je to třeba na hraně. ;) Taky je neskutečný jak po delšim ježdění po městě a popojíždění po okreskách auto ožije když si užije delší jízdu po dálnici, aspoň pocitově pak zas taha v menšich otačkach. Je to cely o tom jak na tom zrovna je DPF.
AR 159 SW 1.9 JTDm
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
ssvd : přesně tak, a proto mě celé DPF štvalo, byl tam rozdíl o proti prázdném/plnému DPF-ku
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
Tak dnes párkrát totální ztráta výkonu, turbo tlačilo jenom 0,8.
Po sundání nohy z plynu se opět chytlo a něco po dvou tisících otáček kopanec a auto jelo jako čert.
V pátek jdu na diagnostiku a jestli to bude DPF tak ten špunt hodím do prdele a seru na nějakou ekologii.
Nervy mám jenom jedny.
Začínám litovat že jsem nešel do šestiválu v benzínu.
Po sundání nohy z plynu se opět chytlo a něco po dvou tisících otáček kopanec a auto jelo jako čert.
V pátek jdu na diagnostiku a jestli to bude DPF tak ten špunt hodím do prdele a seru na nějakou ekologii.
Nervy mám jenom jedny.
Začínám litovat že jsem nešel do šestiválu v benzínu.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
mcernoch : čím to asi bude











Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
[quote="cendler"]mcernoch : čím to asi bude
No jo ty aby jsi si nerýpnul.
Doufám že po tom vykuchání to stojí opravdu za to jinak jdu do toho šestivála.

No jo ty aby jsi si nerýpnul.

Doufám že po tom vykuchání to stojí opravdu za to jinak jdu do toho šestivála.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Odstranění DPF - Morava
JTo co popisuješ jsem měl přesně před měsícem, viz. můj odkaz co jsem posílal. Totálně zazděný EGR ventil.
Nicméně, bez vyndání DPF se ti bude zasírat pořád dokola a dokola...
Nicméně, bez vyndání DPF se ti bude zasírat pořád dokola a dokola...

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
Adamsquare,
to je sice pěkný ale byl vyčištěnej před dvěma měsíci když jsem měnil oleje a filtry.
Neříkej že každý dva měsíce ho budu muset čistit.
to je sice pěkný ale byl vyčištěnej před dvěma měsíci když jsem měnil oleje a filtry.
Neříkej že každý dva měsíce ho budu muset čistit.

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Odstranění DPF - Morava
S pořád ucpanym DPFkem klidně 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
Tak jsem se rozhodl podělit se o zkušenosti s EGR.
Auto netáhlo, ale něco přes 2000 otáček vystřelilo jako raketa.
Když jsem se rozjížděl na jedničku a potom sešlápl spojku, tak to lehce cuklo.
Dále byla vyšší spotřeba.
Samo že se vše pročitilo i včeně selenoidu, ale po čase stejnej problém.
EGR dobře nedoléhal a v průběhu jízdy se sekal a auto se chovalo vždy trochu jinak.
Nakonec koupě nového EGR a auto je uplně o něčem jiným.
EGR potřebuje ke svému otevření pouhých 50 milisekund, takže jetli si někdo myslí že vyčití selenoid tak pochybuji že si někdo ověří že to chodí právě v řádech milisekund tak jak má. A protože vše řídí jednotka, tak je to dost důležitý parametr.
A ještě jeden poznatek.
Ten nový má podstatně silnější pružinu, čímž zavření proběhne rychleji. A při sledování ventilu na motoru, tak ten starý se sice ochotně zavře po přidání plynu, ale někdy se nepatrně pootevře. A je zle.
Potom je zde i vysvětlení, proč se tak zasírá sání, pokud je EGR pootevřený, když má být zavřený a jedete plnej knedlík.
Já mám najeto cca 65.000 km a sání nijak zasraný není.
Pouze v EGR byl povlak cca 3 mm.
Netvrdím že je třeba hned kupovat nový EGR.
Určitě je dobré to zkusit pročistit, ale pokud se to po čase opakuje, tak bych radši koupil nový.
Hlavně to vkládám pro všechny, kdo neustále čistí EGR dokola.
Auto netáhlo, ale něco přes 2000 otáček vystřelilo jako raketa.
Když jsem se rozjížděl na jedničku a potom sešlápl spojku, tak to lehce cuklo.
Dále byla vyšší spotřeba.
Samo že se vše pročitilo i včeně selenoidu, ale po čase stejnej problém.
EGR dobře nedoléhal a v průběhu jízdy se sekal a auto se chovalo vždy trochu jinak.
Nakonec koupě nového EGR a auto je uplně o něčem jiným.
EGR potřebuje ke svému otevření pouhých 50 milisekund, takže jetli si někdo myslí že vyčití selenoid tak pochybuji že si někdo ověří že to chodí právě v řádech milisekund tak jak má. A protože vše řídí jednotka, tak je to dost důležitý parametr.
A ještě jeden poznatek.
Ten nový má podstatně silnější pružinu, čímž zavření proběhne rychleji. A při sledování ventilu na motoru, tak ten starý se sice ochotně zavře po přidání plynu, ale někdy se nepatrně pootevře. A je zle.
Potom je zde i vysvětlení, proč se tak zasírá sání, pokud je EGR pootevřený, když má být zavřený a jedete plnej knedlík.
Já mám najeto cca 65.000 km a sání nijak zasraný není.
Pouze v EGR byl povlak cca 3 mm.
Netvrdím že je třeba hned kupovat nový EGR.
Určitě je dobré to zkusit pročistit, ale pokud se to po čase opakuje, tak bych radši koupil nový.
Hlavně to vkládám pro všechny, kdo neustále čistí EGR dokola.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Odstranění DPF - Morava
Dobrý poznatek, mám podobné podezření už asi půl roku. Možná taky zkusím koupit někde výhodně nový.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Odstranění DPF - Morava
to mCernoch:
velice správný postřeh a výborný příspěvek!
Já mám DPF off už 50kkm, ale EGR musím čistit pořád, jen ne tak často. Auto necuká, nepadá do nouzáku, jede jak má. Ale jak je EGR zralý na vyčištění, tak se stává, že jedu 45-50 delší dobu v koloně, pak chci zrychlit, přidám plyn a ...nic. Díra v reakci, přesně to odpovídá tomu, že ve válcích už by měl být čerstvý luft a hořet nafta, ale místo toho jsou tam pořád saze.Pak to párkrát protáhnu a je to OK. No nic, 230kkm je na jeden EGR až moc.
Nechci to psát dál do vlákna DPF off Ostrava, ale pokud bude v dohledné době akce u nás, tak všem účastníkům ukážu, jak vypadají rozvody na 1.9JTDm 16V po 130kkm. Které kladky jsou potřeba atd.
velice správný postřeh a výborný příspěvek!
Já mám DPF off už 50kkm, ale EGR musím čistit pořád, jen ne tak často. Auto necuká, nepadá do nouzáku, jede jak má. Ale jak je EGR zralý na vyčištění, tak se stává, že jedu 45-50 delší dobu v koloně, pak chci zrychlit, přidám plyn a ...nic. Díra v reakci, přesně to odpovídá tomu, že ve válcích už by měl být čerstvý luft a hořet nafta, ale místo toho jsou tam pořád saze.Pak to párkrát protáhnu a je to OK. No nic, 230kkm je na jeden EGR až moc.
Nechci to psát dál do vlákna DPF off Ostrava, ale pokud bude v dohledné době akce u nás, tak všem účastníkům ukážu, jak vypadají rozvody na 1.9JTDm 16V po 130kkm. Které kladky jsou potřeba atd.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
Zajímalo by mě, jestli tu silnější pružinku mají i ty EGR, co jsou "repasované" výměnou za starý v originál servisu
(cena kolem 3500,-)

Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odstranění DPF - Morava
Velice zajímavý článek:
http://www.novinky.cz/komercni-clanky/2 ... rukou.html
http://www.novinky.cz/komercni-clanky/2 ... rukou.html
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Odstranění DPF - Morava
Teď si mi nasadil brouka do hlavy, já plánuju nějaký řešení snad ještě letos, protože čekat na to až mi auto třeba někde v daleké cizině spadne do nouzáku a se zacpanym DPF se stane teměř nepojizdné se mi nechce. Tahle možnost vypadá zajímavě když teď začlo to strašení s STK, jen získat nějaky reference aby to bylo fakt řešení na dlouhou dobu a ne jen lepší regenerace.
Jinak (sice to sem nepatří) ale aktualní zkušenost s DPF na superbu 2.0 TDI 125 kw s common railem: rv. 2010 najeto skutečných 60 000 km auto nepojízdné s DPF na výměnu. Takže jak mam pak bejt v klidu ve 159 rv. 2007 se 140 000 km.
Vim že srovnavam nesrovnatelne
ale stejně, na klidu to nepřidá.
Jasně že je lepší uplné odstranění, zbavení se otravných regenerací a všech dalších negativních vlivů, ale pokud po tom začnou jít což se díky lobby výrobců klidně může stát tak nevím jestli to za ty problémy stojí. A vracet to tam před každou stk?

Jinak (sice to sem nepatří) ale aktualní zkušenost s DPF na superbu 2.0 TDI 125 kw s common railem: rv. 2010 najeto skutečných 60 000 km auto nepojízdné s DPF na výměnu. Takže jak mam pak bejt v klidu ve 159 rv. 2007 se 140 000 km.


Jasně že je lepší uplné odstranění, zbavení se otravných regenerací a všech dalších negativních vlivů, ale pokud po tom začnou jít což se díky lobby výrobců klidně může stát tak nevím jestli to za ty problémy stojí. A vracet to tam před každou stk?

AR 159 SW 1.9 JTDm
Re: Odstranění DPF - Morava
Je to divné, o této firmě čtu poprvé. Možná bude více referencí na http://dieselpower.cz/forum/, je to zřejmě největší ropné fórum na českém internetu. Kdyby to skutečně vydrželo aspoň ty tři roky, tak se ta investice dá. U neznámé firmy ale neznamená garance prakticky nic. Dále nechápu ty ceny nových filtrů, běžná marže u aut je 40 - 50% (ano, poslední 159 šly do autosalonů za cca 400 tisíc Kč s tím, že garanční náklady nese autosalon) a ať mi někdo neříká, že jenom 20% výrobní ceny auta dělá DPF... Když už chce EK zelené auta, měli by regulovat ceny podstatných dílů, které emise snižují.
Re: Odstranění DPF - Morava
Reklamní článek jako prase. Neznámá firma, spousta technologických pojmů a názvosloví, něco zamlženo a něco né zcela úplně vysvětleno. 

NOW- Mazda 6 2.0 121kW
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
EX- Ford Focus Combi 1,0 EcoBoost 92kW
EX-AR 159 JTDm 110kW
EX-AR 147 1.6 88 kW
EX-Lanci Delta HPE
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 4 hosti