Giulia - běžné verze (pokec...)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Aha aha, mailem nee, mam poslat nejake detaily?
Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180k AT Super
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Poslal jsem soukromou zprávu ;)
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
MichalT: Tak máte smůlu, náš pan šéfkuchař již v Černovicích nepracuje.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
XE je prodejne asi jeste vetso prusvih nez Giulia, tady neco k faceliftu: https://www.auto.cz/omlazeny-jaguar-xe- ... idi-128819
Uvidime s cim prijde Alfa....
Uvidime s cim prijde Alfa....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Za dnešek dva poznatky
1) potěšilo mě, že jsem objevil měrku na olej, je sice strčená ze strany, ale prostě je tam a tím mi odpadá stres z elektro měrky
2) když jsem se blížil k mýmu autu stojícímu pod přímým sluncem, řekl jsem si, že bych ho vyvětral, než do něj sednu, tak zmáčknu dálku jak jsem byl zvyklej u 159 a ono nic
, nevíte, jestli se to dá nějak zaktivovat?
1) potěšilo mě, že jsem objevil měrku na olej, je sice strčená ze strany, ale prostě je tam a tím mi odpadá stres z elektro měrky

2) když jsem se blížil k mýmu autu stojícímu pod přímým sluncem, řekl jsem si, že bych ho vyvětral, než do něj sednu, tak zmáčknu dálku jak jsem byl zvyklej u 159 a ono nic

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Chcel si DO otvoriť okná? Musíš dlhšie podržať čudlík na otváranie?
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No to jsem právě dělal, takhle jsem byl zvyklej ze 159, ale nic to nedělalo
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak mi to nedalo a šel jsem to ještě vyzkoušet a funguje to
, tak asi jsem to před tím mačkal moc krátce a nebo nevim 


AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9117
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Automatické zavření oken přes dešťák už někdo zkoušel? 

- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
raději ne 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Áno,a u BMW e34 zo sklonku 80´s som to mal taktiež.Hampice píše: 26.4.2019, pát 20:18 Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.
biele auto
biele auto
zelené auto
biele auto
zelené auto
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
je to kravina, ale dost užitečná, loni jsem nejednou jen z okna v práci pomocí ovladače nechal celej den větrat autoHampice píše: 26.4.2019, pát 20:18 Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jo, přesně.... tuhle věc využívám v létě prakticky denně....Hampice píše: 26.4.2019, pát 20:18 Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.
jinak pánové, vám co Giulie řídíte denně to možná nepřijde, ale to auto je fakt jízdně naprosto boží....


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pirate!
Kdybys jezdil daily, tak bys zacal vnimat i nedostatky(ESP, FCW, IBS, servisni sit), takze bud rad, ze jezdis jen obcas a muzes byt z auta porad tak nadseny 


Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Není se čemu divit, ovladatelnost (alespoň podle losích testů) to má kolikrát na úrovni supersportůKubas píše: 27.4.2019, sob 07:23 jinak pánové, vám co Giulie řídíte denně to možná nepřijde, ale to auto je fakt jízdně naprosto boží....já v tom skoro vůbec nejezdím ale když do toho jednou za měsíc sednu tak fakt nechápu.... Včera jsem s tím někam jel po prázdné dálnici a okreskách a už ta základní verze v benzínu na 17" je na české silnice tak předimenzovaná, že to je pořád o papíry.... na dálnici je 180 takové příjemné výletní tempo (3200 otáček nebo kolik....), na okreskách pokud člověk jen trošku spěchá tak tam má pořád 140.... k tomu pohodlí a absolutní jistota podvozku.... na 17" ani neřešíte nějaké ty nerovnosti atd.... no prostě mazec.....
já bych to auto snad ani nemohl mít jako daily, dřív nebo později bych v tom přišel o papíry....
a ten 8mi kvalt je fakt parádní na dálnici, u nafty to ve 190km/h točí 2500ot./min.

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Kurňa, já budu muset zkusit i jinou verzi Vii, než QV, jaký je to na normal ježdění....jako podvozek. S těmi rychlostmi souhlasím....prakticky mi nejde jet 90 po okresce ani na A. Lechta se to a leze to moc nahoruKubas píše: 27.4.2019, sob 07:23jo, přesně.... tuhle věc využívám v létě prakticky denně....Hampice píše: 26.4.2019, pát 20:18 Parádní funkce, kterou spousta dnešních i dražších aut nepochopitelně postrádá. Jsem rád, že u alfy zůstává.
jinak pánové, vám co Giulie řídíte denně to možná nepřijde, ale to auto je fakt jízdně naprosto boží....já v tom skoro vůbec nejezdím ale když do toho jednou za měsíc sednu tak fakt nechápu.... Včera jsem s tím někam jel po prázdné dálnici a okreskách a už ta základní verze v benzínu na 17" je na české silnice tak předimenzovaná, že to je pořád o papíry.... na dálnici je 180 takové příjemné výletní tempo (3200 otáček nebo kolik....), na okreskách pokud člověk jen trošku spěchá tak tam má pořád 140.... k tomu pohodlí a absolutní jistota podvozku.... na 17" ani neřešíte nějaké ty nerovnosti atd.... no prostě mazec.....
já bych to auto snad ani nemohl mít jako daily, dřív nebo později bych v tom přišel o papíry....
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
- Tommino
- Štamgast
- Příspěvky: 671
- Registrován: 14.6.2017, stř 11:37
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Pěkně, Losí test jsem jeste u G nevidel ...ale za to vcera u Kodiaqa RS ;))speedy píše: 27.4.2019, sob 09:05Není se čemu divit, ovladatelnost (alespoň podle losích testů) to má kolikrát na úrovni supersportůKubas píše: 27.4.2019, sob 07:23 jinak pánové, vám co Giulie řídíte denně to možná nepřijde, ale to auto je fakt jízdně naprosto boží....já v tom skoro vůbec nejezdím ale když do toho jednou za měsíc sednu tak fakt nechápu.... Včera jsem s tím někam jel po prázdné dálnici a okreskách a už ta základní verze v benzínu na 17" je na české silnice tak předimenzovaná, že to je pořád o papíry.... na dálnici je 180 takové příjemné výletní tempo (3200 otáček nebo kolik....), na okreskách pokud člověk jen trošku spěchá tak tam má pořád 140.... k tomu pohodlí a absolutní jistota podvozku.... na 17" ani neřešíte nějaké ty nerovnosti atd.... no prostě mazec.....
já bych to auto snad ani nemohl mít jako daily, dřív nebo později bych v tom přišel o papíry....
a ten 8mi kvalt je fakt parádní na dálnici, u nafty to ve 190km/h točí 2500ot./min.![]()
Alfa Romeo Giulia QV
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Škoda Fabia 1.6tdi
Audi Q7 3.0tdi
nějaké ty dodávky
www.vawobchod.cz
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tommino: no co jsem tak četl tak prý podvozkově mezi QV a běžnýma verzema není až takový rozdíl, jak by člověk čekal.... jasně, QV je asi snížené, má možnost toho elektronického přitvrzení a vždycky bude mít mnohem širší pneu.... ale celkově to vyvážení, tuhost kastle, řízení a tyhle věci prostě fungují i na běžné Giulii.... myslím že ten podvozek základní Giuliie v benzínu by s širšími pneu taky nějakých 300 koní úplně v pohodě ukočíroval....
jako člověk si s tím fakt může dovolit hodně nekorektní věci.... :-)
jako člověk si s tím fakt může dovolit hodně nekorektní věci.... :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ty podvozky jsou z velky casti stejny. Z 2.0T (do roku 2018 byly stejny pro Super i Veloce) se da vytahnout az 390bhp a 600Nm (upgrade intake+exhaust a remap) a podvozek to dava v pohode (neni treba diskutovat o tom, jaky to ma vliv na zivotnost, jen pisu, kam az to jde vyhnat). Jinak oproti Q vidim vyhodu u 2.0T v tom, ze muzes mnohem casteji seslapnout plyn az k podlaze a vyuzijes plny vykon toho motoru, u Q me "vadilo"(nebrat doslova), ze musim dost casto ten plyn jen tak lechtat a hlidat si to, aby mi to nekde neustrelilo.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak ono obecne to neni disciplina, kde by SUV excelovalaTommino píše: 28.4.2019, ned 09:31 Pěkně, Losí test jsem jeste u G nevidel ...ale za to vcera u Kodiaqa RS ;))

Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Dneska už je to taky jinde než u 20 let starý CR-V. Už se to tu jednou řešilo. Losí test na tý KM77 dala Giulia v 78 km/h. Zmiňovaný Kodiaq RS ho dal v 75 km/h. To je minimální rozdíl. Co je z těch videí vidět je to, že Giulia má vcelku vysokou rychlost i na konci toho manévry. Kodiaq skoro stojí. Prostě to tam ESP tak krotí, že to auto skoro zastaví. U Giulie tolik zasahovat nemusí, proto má vysokou rychlost i na výjezdu. Důležitý ale je, že když je potřeba, tak se s tím Kodiaqem vyhneš taky. O jízdních vlastnostech to ovšem dneska už moc nevypovídá.
Když se tu řešil rozdíl QV a standard, co je jinak na podvozku? Čekal bych, že jsou jiný stabilizátory, pružiny, tlumiče, geometrie. Stejný asi budou jenom ramena ne?
Když se tu řešil rozdíl QV a standard, co je jinak na podvozku? Čekal bych, že jsou jiný stabilizátory, pružiny, tlumiče, geometrie. Stejný asi budou jenom ramena ne?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Harous: no o kvalitě podvozku a jízních vlastnostech snad to že některé auto musí asistenti téměř zastavit a druhé pokračuje v jízdě vypovídá celkem dost. Jinak pokud 3km/h je toho testu celkem dost, co se výsledku týká, v reálu pravda, otázka spíše náhody.
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Není to celé hlavně o hmotnosti? Kardiaq ma pomalu tunu navíc, tam ho ven hrne váha...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ale ty hodnoty moc nevypovídají. Musela by tam být i rychlost na tom výjezdu.
Samozřejmě hmotnost a těžiště neokecáš.
Samozřejmě hmotnost a těžiště neokecáš.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host