Světla pro denní svícení SDS
Re: Světla pro denní svícení SDS
Cendlere, můžeš poradit jaké tam fláknout světla?
Už jsem se rozhodl, že je vyměním za mlhovky, ale nevím které tam nejlíp sednou s co možná nejmenšími úpravami.
Možnosti:
1) http://tuning.autodoplnky.cz/denni-svic ... -s98649165
2) http://tuning.autodoplnky.cz/denni-svic ... s100486274
3) http://tuning.autodoplnky.cz/denni-svic ... s103396564
4) http://tuning.autodoplnky.cz/denni-svic ... s110492604
Už jsem se rozhodl, že je vyměním za mlhovky, ale nevím které tam nejlíp sednou s co možná nejmenšími úpravami.
Možnosti:
1) http://tuning.autodoplnky.cz/denni-svic ... -s98649165
2) http://tuning.autodoplnky.cz/denni-svic ... s100486274
3) http://tuning.autodoplnky.cz/denni-svic ... s103396564
4) http://tuning.autodoplnky.cz/denni-svic ... s110492604
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Světla pro denní svícení SDS
SDS bych dal nejradši taky kulatý, hned vedle mlhovek do mřížky. Ale teď mě zajímá jak se rozdělává mlhovka. Musím vytrhnout ten chromový kroužek? Nebo musím sundat nárazník?
Nebo jak?

159SW 2.0JTDm Distinctive Rubino
155 1.8ST Sport
155 1.8ST Sport
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
Musíš sundat nárazník, mlhovky drží zezadu dvěma vruty.
Ten chrom kroužek je natvrdo přidělaný do nárazníku a slouží jen jako okrasa světlometů.
Ten chrom kroužek je natvrdo přidělaný do nárazníku a slouží jen jako okrasa světlometů.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
Envel: http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?p=102534#p102534
Používám tyto druhým rokem a bez problému:
http://www.e-xenony.cz/vysoce-svitive-l ... j-288typ2-
+ redukční kroužky, aby zakryly původní otvor na mlhovky:
http://www.e-xenony.cz/prislusenstvi-k- ... omovy-10mm
Používám tyto druhým rokem a bez problému:
http://www.e-xenony.cz/vysoce-svitive-l ... j-288typ2-
+ redukční kroužky, aby zakryly původní otvor na mlhovky:
http://www.e-xenony.cz/prislusenstvi-k- ... omovy-10mm
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Světla pro denní svícení SDS
To spíš ze spodu, na zvedák, oddělat plastový kryt motoru a jsi tam. Tedy alespoň si myslím, že by to bylo menší zlo než hned oddělávat nárazník, to se mi moc nechce.
Další možnost co mě napadla:
Co kdyby si Cendler rozšířil repertoár a akci DPF_off Morava 2. předělal na DPF_off+denní svícení_on ?
Myslím, že by se pár zájemců našlo, možná bych se taky zůčastnil, ten Tanguerův gulášek byl fakt
Jdu to hodit jako návrh ještě do předmětného vlákna.
xjohny: dík, mrknu na to, ale někdo tady psal, že ani redukční kroužky nepotřeboval, prostě jen se vyměnilo LED světlo stejného rozměru jak původní mlhovky a zapojilo se jak denní svíceni a hotovo, žádné další bastlení. To by se mi líbilo nejvíc, proto vymýšlím a kombinuju.
Další možnost co mě napadla:
Co kdyby si Cendler rozšířil repertoár a akci DPF_off Morava 2. předělal na DPF_off+denní svícení_on ?
Myslím, že by se pár zájemců našlo, možná bych se taky zůčastnil, ten Tanguerův gulášek byl fakt

Jdu to hodit jako návrh ještě do předmětného vlákna.
xjohny: dík, mrknu na to, ale někdo tady psal, že ani redukční kroužky nepotřeboval, prostě jen se vyměnilo LED světlo stejného rozměru jak původní mlhovky a zapojilo se jak denní svíceni a hotovo, žádné další bastlení. To by se mi líbilo nejvíc, proto vymýšlím a kombinuju.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Světla pro denní svícení SDS
A co možnost, vykašlat se na to a neřešit to? Určitě bych nedával další světla (jakékoli) vedle mlhovek, tím by se design čumáku úplně zprznil. Mě nedělá problém svítit potkávačkama, i z hlediska bezpečnosti je to viditelnější(!) a svítíš i vzadu.
Dobastlené LED SDS kdesi 15 cm nad zemí za sluníčka nejsou vidět a za šera to vypaluje oči. Co tím ušetříte? U halogenu bych to vůbec neřešil a u xenonu holt koupím jednou za 100 000 km výbojku za 500 Kč.
Když dáte SDS a vjedete do tunelu, stejně musíte potkávačky rozsvítit. A rozsvěcením / zhášením se výbojka zničí podstatně rychlejc, než když trvale svítí...
Dobastlené LED SDS kdesi 15 cm nad zemí za sluníčka nejsou vidět a za šera to vypaluje oči. Co tím ušetříte? U halogenu bych to vůbec neřešil a u xenonu holt koupím jednou za 100 000 km výbojku za 500 Kč.
Když dáte SDS a vjedete do tunelu, stejně musíte potkávačky rozsvítit. A rozsvěcením / zhášením se výbojka zničí podstatně rychlejc, než když trvale svítí...
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Světla pro denní svícení SDS
Denní svícení jedině místo mlhovek, žádné jiné bastlení neberu.
V tunelu se to přepne samo, bo bych to měl na automatiku a navíc do tunelů zajíždím nóóóóóóó-skoro nikdy.
V tunelu se to přepne samo, bo bych to měl na automatiku a navíc do tunelů zajíždím nóóóóóóó-skoro nikdy.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Světla pro denní svícení SDS
Dík. No toto monli u alfy vymyslet líp, jak sundávat kryt motoru a určitě tam bede přístip napytel. Co dát kulatý světla, ale za mřížku. Asi by se špatně čistili, že?
159SW 2.0JTDm Distinctive Rubino
155 1.8ST Sport
155 1.8ST Sport
Re: Světla pro denní svícení SDS
jj. na automatiku, ale udělá to vyp/zap a když to takhle udělá 4x za hodinu, neušetříš nic, protože výbojky odejdou dřív, než při nonstop svícení.Envel píše:V tunelu se to přepne samo, bo bych to měl na automatiku
LED v principu vyzařuje "jednobarevné" světlo s jednou vlnovou délkou, zatímco klasická žárovka vyzařuje široké světelné spektrum o různých vlnových délkách jejichž složením vzniká výsledné světlo - žárovka svítí na stejném "principu" jako slunce, proto je její světlo pro oči přirozené.
Světlo bílých LED působí svým charakterem mrtvolně, na "své" vlnové délce vypaluje oči, ale přesto dostatečně neposvítí. Na první pohled paradox. Je to proto, že LED světlu chybí přirozené spektrum. Umí svítit jen jednou barvou. Je ideální na různá barevná světélka-indikátory u elektroniky, ale naprosto nevhodné na svícení.
A konečně teplota uvnitř LED čipu nesmí přesáhnout 60°C, v opačném případě se životnost čipu razantně zkracuje. Když si představím horký letní den... teplo sálající z rozpáleného asfaltu .... originál SDS to má výrobcem vymyšlené a spočítané i s chlazením, u dokupovaných světel to je sázka do loterie.
PS:
V kontextu toho, že u benzinky nechám na jednu nádrž 2 500 Kč a vzhledem k výše uvedenému mi přijde zabývat se nějakým LED "šetřením" jako naprostá ztráta času

Alfa Brera 1750 TBi
- Žížal
- Pozorovatel
- Příspěvky: 285
- Registrován: 26.9.2010, ned 09:09
- Bydliště: Havirov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
Mam SDS misto mlhovek a je to videt daleko lip nez vybojky za cockou. SDS je delane na to aby oslnovalo, cocka je delana na to ze oslnovat nesmi. Svitit obrysama je blbost - to neni videt vubec - jezdi tu par podobnych nadsencu (ne alfy) a videt jsou z par metru.
Mlhovky jdou dolu i bez sundani narazniku - sundas krytku kolem mlhovky a zepredu mlhovku vysroubujes - 3 srouby co drzi na narazniku. Otazka 10 minut.
Pokud koupis kulate 90mm SDS staci na nich udelat mensi osazeni at jsou pekne ve stredu. Pak usadit svetlo a pouzit dvouslozkovy epoxid (tekuty kov). Mam to tak a ikdyz jsem trefil psa
tak to odneslo spousta veci jen SDS i s mrizkou vyletelo z auta a spoj SDS krytka je jedina vec co vydrzela...
Mlhovky jdou dolu i bez sundani narazniku - sundas krytku kolem mlhovky a zepredu mlhovku vysroubujes - 3 srouby co drzi na narazniku. Otazka 10 minut.
Pokud koupis kulate 90mm SDS staci na nich udelat mensi osazeni at jsou pekne ve stredu. Pak usadit svetlo a pouzit dvouslozkovy epoxid (tekuty kov). Mam to tak a ikdyz jsem trefil psa

Re: Světla pro denní svícení SDS
I kdybych u auta, které má výkon 147 000 W a průměrnou spotřebu 10 l/100km, ušetřil na SDS 100 W (60 W předek, 10 W zadek, něco SPZ, interiér...) je to úspora 0,068%.
0,068% z 10 litrů je 0,0068 litru.
Ušetřím 0,0068 l/100 km = cca 0,23 haléřů na 100 km při ceně PHM 35 Kč. Částka 1 500 Kč investovaná do SDS se mi vrátí za 65 217 km.
Je to zjednodušeně, ale snad to pro rychlou orientaci stačí. A to ani nechtějte vědět, kolik bere klima a nebo vyhřívání sedaček. Kdo chce šetřit, měl by začít tam
0,068% z 10 litrů je 0,0068 litru.
Ušetřím 0,0068 l/100 km = cca 0,23 haléřů na 100 km při ceně PHM 35 Kč. Částka 1 500 Kč investovaná do SDS se mi vrátí za 65 217 km.
Je to zjednodušeně, ale snad to pro rychlou orientaci stačí. A to ani nechtějte vědět, kolik bere klima a nebo vyhřívání sedaček. Kdo chce šetřit, měl by začít tam

Alfa Brera 1750 TBi
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
tak nám to Honza spočítal
jinak mám to samé jako xjohny, už celkem dlouho, mám to dané na automat a v menu citlivost světla na nejmíň, aby se právě kvuly sebemenšímu zatažení, hned nerozsvicovaly xenony

jinak mám to samé jako xjohny, už celkem dlouho, mám to dané na automat a v menu citlivost světla na nejmíň, aby se právě kvuly sebemenšímu zatažení, hned nerozsvicovaly xenony
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Světla pro denní svícení SDS
Ono hlavně denní svícení nejde brát jako šetření xenonů a PHM, to by se samo muselo přihodit šetření osvětlení celé palubky a autobaterie(ale to je asi kvůli startování xenonů taky sporné).
Prostě kvůli šetření bych to nedělal, spíš mi připadá, že pointa denního svícení je v něčem jiném. Není důležité nic osvětlit a něco vidět, ale být viděn, tedy přesně co ty rozptýlené (mrtvolné) LEDky umí nejlépe. Potkávačky svítí aby neoslňovali a proto ani nemůžou dostatečně tuto finkci plnit. Řekněmě, že zavedení celoroč. svícení je jakési dočasné nouzové řešení do doby než budou mít všechny auta povinné LED denní svícení (doufám, že veteráni budou mít výjimku). Dejte na mě, jednou to přijde. Zatím od února v rámci EU platí, že všechny nové typy vozidel musí mít od výroby automatické denní svícení. Samozřejmě to nemusí být LEDky a stačí modul automatického startování potkávaček, ale v budoucnu to určitě změní a LED denní svícení bude postupně povinné v nových a poté i u starších vozidel. Je to jen otázka času.
Prostě kvůli šetření bych to nedělal, spíš mi připadá, že pointa denního svícení je v něčem jiném. Není důležité nic osvětlit a něco vidět, ale být viděn, tedy přesně co ty rozptýlené (mrtvolné) LEDky umí nejlépe. Potkávačky svítí aby neoslňovali a proto ani nemůžou dostatečně tuto finkci plnit. Řekněmě, že zavedení celoroč. svícení je jakési dočasné nouzové řešení do doby než budou mít všechny auta povinné LED denní svícení (doufám, že veteráni budou mít výjimku). Dejte na mě, jednou to přijde. Zatím od února v rámci EU platí, že všechny nové typy vozidel musí mít od výroby automatické denní svícení. Samozřejmě to nemusí být LEDky a stačí modul automatického startování potkávaček, ale v budoucnu to určitě změní a LED denní svícení bude postupně povinné v nových a poté i u starších vozidel. Je to jen otázka času.
Naposledy upravil(a) Envel dne 15.9.2011, čtv 08:42, celkem upraveno 1 x.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
Hezký výpočet, ale je poněkud špatně, protože Watt generovaný motorem se nerovná Wattu generovaným alternátorem. Musíš započítat všechny ztráty
Samozřejmě tady je úspora minimální. Jde o to spíš prodloužit životnost veškerých žároviček na autě. Finančně to taky samozřejmě není žádná zátěž, ale když to pak někde rupne, tak se s tím člověk musí otravovat a opravovat

Samozřejmě tady je úspora minimální. Jde o to spíš prodloužit životnost veškerých žároviček na autě. Finančně to taky samozřejmě není žádná zátěž, ale když to pak někde rupne, tak se s tím člověk musí otravovat a opravovat

Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Světla pro denní svícení SDS
Alternátor získává energii od motoru a ztráty v tom jsou započítaný automaticky. Ty watty se získávají spalováním benzínu/nafty a je jedno, jestli se přemění na mechanický pohyb nebo vysvítí ve světlech. Energie je pořád jen jedna, jen má různé podoby. Ve spotřebě platíš samozřejmě i ztráty. Chtěl jsem tím poukázat na to, že na celkové spotřebě auta má svícení podíl nula, nula nic...
A viditelnost SDS ... s originál např. Audi nemám problém, protože svítí v předních světlometech, kde to člověk čeká a dřív si toho všimne. Ale když potkám auto, které má přední světlomety zhaslé a svítí mu jen nějaké bludičky pár cm nad vozovkou, tak z dálky to auto vypadá jako neosvětlené. Určitě si ho v řadě potkávačkama svítících aut všimu později. A to samé platí při jízdě zvlněným terénem, kdy světla umístěná níže jsou schovaná "za kopcem" a auta takto osvětlená jsou vidět na poslední chvíli.
A viditelnost SDS ... s originál např. Audi nemám problém, protože svítí v předních světlometech, kde to člověk čeká a dřív si toho všimne. Ale když potkám auto, které má přední světlomety zhaslé a svítí mu jen nějaké bludičky pár cm nad vozovkou, tak z dálky to auto vypadá jako neosvětlené. Určitě si ho v řadě potkávačkama svítících aut všimu později. A to samé platí při jízdě zvlněným terénem, kdy světla umístěná níže jsou schovaná "za kopcem" a auta takto osvětlená jsou vidět na poslední chvíli.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Světla pro denní svícení SDS
Taky by se mi líbily LEDky někde u hlavních světlometů, ale ten design to pokaždě schytá na celé čáře. Jeden z nápadů viz foto.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Světla pro denní svícení SDS
[-o<
Když už to tak nutně potřebujete, beru výměnu za mlhovky (i když z principu této světelné hovadiny, mám stejný názor jako Honza)
Vše ostatní je menší nebo větší katastrofa.
Když už to tak nutně potřebujete, beru výměnu za mlhovky (i když z principu této světelné hovadiny, mám stejný názor jako Honza)
Vše ostatní je menší nebo větší katastrofa.

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Světla pro denní svícení SDS
Ne všichni výrobci mají SDS v hlavním světlometu. Všechny nový škodovky vč. Superbu to mají dole vedle mlhovek. Je to vyhláškou stanovená výška, takže v tom problém nevidím. Pozice mlhovek u Alfy je +- stejná.
Naopak, homologovaný světla a světla od výroby jsou z dálky za silnějšího denního světla subjektivně viditelné lépe než potkávací světla, v tom vidím přínos. Audi LEDky ti přijdou jako bludičky??? Ty co jsem odkazoval svítí úplně stejně dobře. A když už jedu zvlněným terénem a nevidím za horizont, tak přece neriskuju zbytečný předjíždění, no ne
Výměna za mlhovky u Alfy je 100% vratná záležitost.
Naopak, homologovaný světla a světla od výroby jsou z dálky za silnějšího denního světla subjektivně viditelné lépe než potkávací světla, v tom vidím přínos. Audi LEDky ti přijdou jako bludičky??? Ty co jsem odkazoval svítí úplně stejně dobře. A když už jedu zvlněným terénem a nevidím za horizont, tak přece neriskuju zbytečný předjíždění, no ne

Výměna za mlhovky u Alfy je 100% vratná záležitost.
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Světla pro denní svícení SDS
Mě napadlo co "schovat" LEDky do hlavních světlometů, nebo lépe řečeno do dálkových. Dají se nějak bez poškození rozebrat? Dala by se asi z 12 LEDek vyrobit kružnice, takové mezikruží při vnitřním obvodu světlometu. Snad by to nevypadalo úplně blbě, osobně se ale přikláním k názorům Adama a Honzy.
Daleko víc mi vadí přílišná citlivost senzoru pro ztmavování palubky, teda hlavně navigace. Když mám zadanou trasu a přepne se to do nočního módu přestože je venku ještě poměrně světlo tak na navigaci není nic vidět. Citlivost senzoru mám na 1 (ikdyž rozdíl mezi 1 a 5 jsem moc nezaznamenal).
Daleko víc mi vadí přílišná citlivost senzoru pro ztmavování palubky, teda hlavně navigace. Když mám zadanou trasu a přepne se to do nočního módu přestože je venku ještě poměrně světlo tak na navigaci není nic vidět. Citlivost senzoru mám na 1 (ikdyž rozdíl mezi 1 a 5 jsem moc nezaznamenal).
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Re: Světla pro denní svícení SDS
někdo tady rozdělával světla a čistil skla... ale asi to nebyla klasická demontáž ale odloupnutí skla a opětovné zalepení....
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex
- undermeadow
- Příspěvky: 74
- Registrován: 28.11.2010, ned 10:14
- Bydliště: Brno
Re: Světla pro denní svícení SDS
Přesně Jardův nápad, schovat LEDky do hlavních světel, sdílím, protože právě ta trojice světel na každé straně je jedna z nejkrásnějších věcí na 159ce a moc se mě nelíbí, že při svícení SDSkama v mlhovkách, jsou tato zhaslá a tudíž nevýrazná. Mám v plánu rozdělat světlomety a dát po jedné LEDce do mezery mezi parabolou a tím vroubkovaným kroužkem tak, že budou svítit šikmo dolů a ven do paraboly, jak to dělá i parkovačka. Takto by svítily stejně všechny tři lucerny (všech šest) rozptýleným světlem.
Otázka je, co by na to řekli policajti.
Otázka je, co by na to řekli policajti.
Alfa 159 2,4 JTDm sedan, DPF off, Water/Methanol Injection, EGR + Swirl off + Sarkan chip
Re: Světla pro denní svícení SDS
Perfektní nápad
, pouze tomu chybí homologace
A co by na to řekl nějaký aktivní "dohlídač nad silničním provozem"?
Nevím a radši to nebudu testovat.
Příští týden budu měnit mlhovky za homologované LED, tak to když tak zkusím nafotit a udělat jednoduchý návod pro každého kdo se rozhodne do toho pustit doma.


A co by na to řekl nějaký aktivní "dohlídač nad silničním provozem"?
Nevím a radši to nebudu testovat.
Příští týden budu měnit mlhovky za homologované LED, tak to když tak zkusím nafotit a udělat jednoduchý návod pro každého kdo se rozhodne do toho pustit doma.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Světla pro denní svícení SDS
A co kdyby svítilo celý srdce uprostřed
Když bude svítit všech 6, neumim si to představit, jak to bude vypadat.

Když bude svítit všech 6, neumim si to představit, jak to bude vypadat.

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Světla pro denní svícení SDS
Ahoj tak já si tě dovolím předběhnout , doufam že to nevadí. Dával jsem tam tyhle- typ SJ-288typ2 - 70mm + redukční kroužky 10mm (chrom). tady viz. foto. A ještě perličku udělal jsem si podsvícené prahové lišty Alfa Romeo , ale ještě nejsou uplně hotové ,tady ochutnávka.
Lubo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 HP (2010)
Re: Světla pro denní svícení SDS
Njn to má předseda pravdu, chybí tomu ta homologaceEnvel píše:Perfektní nápad, pouze tomu chybí homologace
![]()
A co by na to řekl nějaký aktivní "dohlídač nad silničním provozem"?
Nevím a radši to nebudu testovat.
Příští týden budu měnit mlhovky za homologované LED, tak to když tak zkusím nafotit a udělat jednoduchý návod pro každého kdo se rozhodne do toho pustit doma.

Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host