a palubák mi ukazuje o 0.8 míň,ale čím delší vzdálenost ujedu v kuse,tím je odchylka menší a jelikož tuhle nádrž vyjedu skoro jen na dlouhých trasách bude to i tak krásné číslo


Bacha na rozměr, mělo by to být tohle:Rumcajsek píše:Já se ptám proto,že nechci jezdit s podtočeným motorem..to nedělá dobrotu žádnýmu,ale z TS sem zvyklej za studena max do 2500otáček. Ale evidentně se mám co učit se spotřebou a stylem:D. Jinak vím že to sem nepatří,jaký olejový filtr je pro JTDm 2.4 20v 129 Kw ? Děkuju
 http://www.uni-max.cz/klic-na-olejove-f ... 0586293/d/
 http://www.uni-max.cz/klic-na-olejove-f ... 0586293/d/
 
   
 ,abych to nějáko nepřehřál..mno
 ,abych to nějáko nepřehřál..mno  ..navíc sem měnil termostat,takže teď se budu moct pochlubit po víkendu se spotřebou poněkud přesnější
..navíc sem měnil termostat,takže teď se budu moct pochlubit po víkendu se spotřebou poněkud přesnější
 ...promiňte
 ...promiňte  
Zip166JTD píše:neuvěřím že je potřeba to sundávat páč to zní jako totální nesmisl.
 .MYslím že se tu řeší auta né český pravopis. Jinak z češtiny jsem míval  4 . Ale jo pokud nedokážeš u 166 2,4 JTDM 129KW vyměnit olejový filtr bez sundání výfuku tak to přenech mě a ty se dej na učitele češiny.
 .MYslím že se tu řeší auta né český pravopis. Jinak z češtiny jsem míval  4 . Ale jo pokud nedokážeš u 166 2,4 JTDM 129KW vyměnit olejový filtr bez sundání výfuku tak to přenech mě a ty se dej na učitele češiny.

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host