Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Odpovědět
Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kocour666 » 13.2.2013, stř 19:21

No nevim pokud nenastartujes motor regenerace nepujde ona regenerace probiha pri nakopnutem motoru a to i nucena pustena pres diag...prvne vyhod EGR a vycisti at zavira nemontuj z5t pak to nastartuj udelej regeneraci a vys...na nejaky zaslepky.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1628
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od sunic » 13.2.2013, stř 20:01

Njn, jsem to blbě napsal.. jsem myslel, že když vymažeš přes diag chybu, že by to naběhnout mohlo. Jenže teď mi docvaklo, že nucená regenerace jde spustit až od nějaký minimální teptoty a kdoví jestli by to do doby než na na ní motor dosáhne, zas nechcíp. Každopádně mám kdyžtak ještě jedno extrémní a hodně neekologický řešení, který já tehdy použil 2* a to, že mi mechoš DPFko vyndal a natvrdo ho propláchl na několikrát wapkou. Nejdřív z toto tekla úplně černá voda, ale po několika propláchnutích už relativně čistá. No, pak po akci jsme ho nechali cca 2 hodiny sušit, šoupli z5 a auto jelo tak jak dřív. No a pak jsem vydnal čip a od tý doby auto jede v poho a DPFko vypaluje tak jak má. Takže i tenhle brutální zásah, na kterej pak jeden zm.d od Vás z SK jménem Alpiners2, sváděl blbě udělanej chip, filr přežil. Holt se tenkrát kasal, jak chipům rozumí a co jich už má za sebou a i když jsem mu říkal, že tomu nerozumím a ať si zjistí podle VINu který jsem mu dopředu poslal všechny náležitosti k autu, tak nějak při tom chipování zapoměl, že pod autem je právě to DPF o kterým já jsem samozřejmě nevěděl, protože 159tky tady teprv začínaly. No a kvůli tomu čipu to hulilo jak sviňa a tím se zanášel filtr. Užil jsem si s tím tenkrát dost, takže Alpinerse2, pokud ho ještě někdo, minimálně za sviňskou povahu někam neposlal, absolutně nedoporučuju!!!
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od cendler » 13.2.2013, stř 20:30

opravdu regeneraci nepustí, bez nastartovaného motoru a kdyby i běžel, tak musí mít provozní teplotu 90°C a na diagnostice musí být motor bez chyb, jinak se nepustí, tzn. jestli tam je nějaká chyba, tak se regenerace nepustí
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kocour666 » 13.2.2013, stř 20:36

Proplachnuti DPF wapkou neni nic brutalniho pokud tu cernou vodu z toho proplachu nevylijes nekde do reky :) .Dela se to bezne dokonce se prodava nejaka srajda co nalijes do DPFka samozrejme vytahnuteho nechas 10 hodin pusobit a pak tlakem vody nej.teple vyplachnes a filtr jako novy. :smt041 Ekologove pak jasaj :smt026 Jinak FES pise ze regeneraci nespusti pokud teplota vody neni min.80 a motor bez chyb krom zavady zaneseny DPF
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 13.2.2013, stř 20:56

pani overoval som to tak som natom blbsie regenaracku nespravim kedze mne to zakpe hned ako natoci tak ho zdusi.myslim ze je vplnke zajtra pripravujem teda akciu pred domom na snehu pod autom dpf pojde von a nakladiem donho vyplachy teplou vodou a100barmi rovno som zvedavy co za humus to bude a aky efekt to urobi.ak sa bude dat tak skusim urobit dake fotky co ztade pojde he.skusim pozistovat aj ten pripravok co sa tam leje popripade tam supnem aj ten.je to dake extra narocne demontovat pani?dake tipy triky?dufam ze nemusim zhadzovat cele vyfukove kvoli tomu?neviem este ani v akej je polohe ked bolo auto na zdvihaku nikdy ma nenapadlo pozerat ci tam daka ekologicka sracka existuje az teraz ked je problem hehe :D
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 13.2.2013, stř 21:06

Kocour666 píše:No nevim pokud nenastartujes motor regenerace nepujde ona regenerace probiha pri nakopnutem motoru a to i nucena pustena pres diag...prvne vyhod EGR a vycisti at zavira nemontuj z5t pak to nastartuj udelej regeneraci a vys...na nejaky zaslepky.
mam ho vybrat vycistit a nastartovat bez toho aby som ho zalozil naspet?dobre som to pochopil?radsej sa opytam druhy krat ako blbec nez nieco poondiat :D
a cistite ho ako?ked ho vyberiem vcelku tak tak jednu cast vidim samozrejme kde ide trubka z vyf a do sania tu vicistim a ta druha cast mam tiez rozobrat?co som pozeral tak je na tom egr este sa mi zda 4 indus srouby ztej strany je aj daky kruzok vktorom je daka ciarka ako vyrezok tak aj to rozobrat nanom a tiez vycistit ci ako?popripade ak aaj to dufam ze sa mi to nerozleti po stranach ukryty obsah toho ventilu :D :smt098
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kocour666 » 13.2.2013, stř 21:16

Ano pochopil jsi dobre akurat ho po vycisteni musis samozrejme namontovat zpatky.Jak se cisti to tady nejdes na foru.A po tom co ho vycistis to nastartujes a zregenerujes filtr a mas klid.A koukni na daig z kolika% je filtr zanesen.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 13.2.2013, stř 21:18

odbocenie este kusok je zaujmave ked som zacal patrat po pricine toho ze mi do 2000 ot vobec netahala a zrazu hej tak padla do podozrenia aj vaha vzduchu...samozrejme hned aby som tuto moznost potvrdil alebo vylucil som ju odpojil a skusil sa previest bez nej.zaujmavost vahu som odpojil motor nakopol samozrejme nic stahom sa nezmenilo takze som to vylucil a orientacia padla na EGR a DPF.zaujmavost nevyhodilo mi ziadnu chybu ked bola vaha odpojena co mi tiez tak trochu nejde do hlavy :D
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 13.2.2013, stř 21:35

Kocour666 píše:Ano pochopil jsi dobre akurat ho po vycisteni musis samozrejme namontovat zpatky.Jak se cisti to tady nejdes na foru.A po tom co ho vycistis to nastartujes a zregenerujes filtr a mas klid.A koukni na daig z kolika% je filtr zanesen.
ja som dnes mimo :Dskusit to nastartovat bez egr ci bez dpf? no tie navody idem pozerat ale idem si hadam vymontovat egr vonku teraz akurat som zistil ze mi nejdu povolit srouby na privode do egr tak to budem musiet odpojit dole a vybrat aj stym kuskom trubky co vchadza donho he :Dinak pohoda jazz :D


a vybratie toho dpf je nadlho?
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kocour666 » 13.2.2013, stř 21:50

Samozrejme s EGR namontovanym zpet.Az budes vedet ze je egr v poradku potom res DPFko.To ze diag pise plny filtr je zapricineno pravdepodobne ze ti nezavira EGR a ECU nespustila proto regeneraci a filtr se plnil klidne dal.Takze prvne zkontroluj egr az pak ti motor pojede udelej regeneracni projizdku nebo spust z dignozy.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 13.2.2013, stř 22:18

no uz to viem ako tak to skusim.
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 13.2.2013, stř 22:47

a az by mi auto nesciplo po vycisteni egr tak ta regeneracna jazda kolko asi tak trva a vakych otackach to drzat je ideal?
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od cendler » 14.2.2013, čtv 05:31

Endy15 píše:pani overoval som to tak som natom blbsie regenaracku nespravim kedze mne to zakpe hned ako natoci tak ho zdusi.myslim ze je vplnke zajtra pripravujem teda akciu pred domom na snehu pod autom dpf pojde von a nakladiem donho vyplachy teplou vodou a100barmi rovno som zvedavy co za humus to bude a aky efekt to urobi.ak sa bude dat tak skusim urobit dake fotky co ztade pojde he.skusim pozistovat aj ten pripravok co sa tam leje popripade tam supnem aj ten.je to dake extra narocne demontovat pani?dake tipy triky?dufam ze nemusim zhadzovat cele vyfukove kvoli tomu?neviem este ani v akej je polohe ked bolo auto na zdvihaku nikdy ma nenapadlo pozerat ci tam daka ekologicka sracka existuje az teraz ked je problem hehe :D
když to proženeš 100barami, tak ty vyběhne celá vložka filtru, takže bych to moc nedělal :-D

jinak udělej ten egr, pokud si na to troufáš a pak to jeď projet, ono pokud se to ohřeje na 90°C a DPF je přicpané, tak se regenerace pustí sama, ale jezdi jenom do 4 rychlostního stupně, nebo aby si držel otáčky kolem 3t/min a pomůžeš tomu, jinak když se ta regenerace pustí, poznáš na aktuálníspotřebě a pak je celkem jedno jak pojedeš
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 14.2.2013, čtv 07:56

egr je von bola to hracka az nato ze srouby na egr od vyfukoveho bez sance povolit tak sli aj stym kuskom rurky jednoduchsie ako sa trapit s dvomi sroubami 3hodiny bez vysledku he odkrutil som aj kolienko z egr do sania spinave vsetko tam riadne po zhodeni kolienka som velmi nechcel ale mrkol som cez dierku na privod do sania pani na zaciatku tam je slusnyyyy bordel normalne hrcky rozmyslam co stym idem doprdele robit ci zhodit len tu cast privodovu do sania a vycistit aspon to a aj segr a vsetko to poskladat alebo sa nato vyondiat a vycistit len egr a ist to prebehnut ako vraviiite.....skusim porobit dake fotky aj ja je to ina prdel ak to spojazdnim aj tak uvazujem nad kaput dpf po pohlade vstupu do sania ma to neskutočne je....pri vedomi a sucite s mojou ,,chorou laskou,, ma napada iba prirovnanie ako keby ze mna mama núti žrať bahno aj ked vie že mi to dobre robiť nebude.sanie cele si netrufam zuhadzovat kedze niesom mechanik ale skusil by som alternativu stym pripravkom na vyčistenie sania co sa tu dakde spominal budem to hladat a kupim ho alebo objednam niekde....
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 14.2.2013, čtv 08:00

dalši poznatok o luxusnom doplnku mojej alfiny po vybrati egr je ze uz tam bola vložena zaslepka s 3mi dierkami
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 14.2.2013, čtv 08:58

a mam rozobrat aj tu elektricku cast ventilu?teda oddelit to cierne puzdro od toho ci to je zbytocne?a co sa tika premazania toho ventilu?
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Envel » 14.2.2013, čtv 12:31

Postupuj presne podla navodu a ak si ho doteraz nenasiel, tak pohladaj a nepis sem koli kazdemu srobku! Z elektrickej casti vyklepneš cez navrtanu dierku ten valcek, ale ak nemas stiahnuty ten navod, tak to aj tak nezvladnes.
Edit: navod mas v prilohe v AJ, niekde je tu aj CZ verzia, ale to uz hladat nebudem
Přílohy
Fix_EGR_multijet.zip
(2.62 MiB) Staženo 101 x
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 14.2.2013, čtv 14:07

no egr hotovy.alfina uy nastartuje ale ta ista chyba svieti p2002.roydiel po vycisteni egr je taky ze uz netaha ani nad 2000rpm nie len pod.plnu zaslepku som tam nedal.tak zajtra pojde asi ten filter von skusim ho preplachnut zalozit s5.alebo je lepšie teda na egr vrazit plnu zaslepku a tak vyskusat co to spravi a potom ten dpf poondiany?
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Envel » 14.2.2013, čtv 15:00

Ty si neuveritelny, ty hadam len cakas s notebookom u auta a hned co ti kdo napise tak poskusas. :smt044
Ak mas po vycisteni zmenu v tom, ze to netaha ani nad 2000, tak mozes kludne dat tu uplnu zaslepku a tym uple vylucis EGR.
Potom sa mozu stat 2 veci:
1) nepojde nastartovat, Príčina: totalne zanesený DPF, lebo ak si predtym rozchodil EGR, tak ten pomohol odviest cast vyfuk. plynov do sania a autu to na volnobeh stacilo, aby nezdochlo(ale nic viac)
2) nastartuje a bude ako znovuzrodené(velmi málo pravdepodobné), ale potom se ti len nepodarilo EGR vyčistiť poriadne(niekedy to proste nejde)
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kocour666 » 14.2.2013, čtv 15:01

No vidis a ty jsi hned stresoval zacpanym DPF.Chybu nech vymazat nebo vymazej at sespusti regenerace nebo ji nech spustit pres diag.Tahat to nebude motor je k vuli te chyby v nouzovem rezimu.
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

Endy15

Příspěvky: 33
Registrován: 11.2.2013, pon 07:09
Bydliště: brezno

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Endy15 » 14.2.2013, čtv 15:13

sunic píše:P2002 je opravdu zanešenej filtr DPF. Takže pokud už nenastartuješ, což já teda při zacpaným DPFku nastartoval, jen mi to padalo do nouzovýho režimu a víc jak 100km/h jsem z toho tuším nevytáh a nemáš FES nebo dneska MES(MultiEcuScan), tak jediný co zbejvá je odtah do autorizáku či k někomu kdo MES má a přes něj to nuceně vypálit. No a pak pozorovat zda se opakovaně zanáší a pokud jo, tak buď koupit nový DPFko, toužíš-li ho pod autem mít, nebo navšívit našeho gurua Čendu a pořešit to jeho cestou.. :smt023

no ako som to egr vycistil tak som ho nastartoval aj vrci ale zaslepenie tam je ciastocne sdierami.preto sa pytam teda ci tam dat radsej tu plnu zaslepku co som cital tak pride asi lepsie ked je plna.nudzovy rezim neviem ako sa auto sprava musim precitat ale teraz okrem toho ze mi tam svieti P2002 tak mi aj zahlasi na pristrojovke ,,have chceck engine,, (to znamena ze je vtom nudzovom?) a nepametas si ako sa spravalo turbo ked si ho mal zapchaty?lebo pred vycistenim netiahlo iba do 2000 a potom dalo supu teraz to netaha uz vobec ale ked pozorujem na budiku tlak turba tak hore nejde dufam ze stihlo odfajcit aj to tak ma asi mrdne.
a mes nemam takze to budem musiet dakde odtiahnut asi aj ked som chcel vyskusat vybrat este to dpfko a preplachnut ale neviem ci to ma vyznam daky.neviem sa rozhodnut co bude spravne a samozrejme najmenej financne nakladne...
trerba ju rozbehat a potom budem urcite rozmyslat na uplnym odstranenim dpfkA
Alfa Romeo 159 2,4jtdm

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kocour666 » 14.2.2013, čtv 15:19

Smaz kur... :???: uz tu kontrolku motoru a neres picarny s turbem!
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1628
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od sunic » 14.2.2013, čtv 15:21

Chyba P2002 je zanešený DPFko. Prostě ve Tvým případě máš jak špatnej EGR, asi zanesený, tak i ucpaný DPF. Prostě zprovozni EGR a pokud se Ti to povede, tak zahřej motor a spusť přes diag nucenou regeneraci a nebo ho vyčisti tou wapkou. Ale těch 100barů je fakt moc. A to, že Ti to netáhne už ani nad 2tísíce toček, tak jsi v kvůli zacpanýmu DPFku v nouzáku. Ale mě třeba taky kdysi pomohlo to, že i když jsem byl kvůli DPFku v nouzáku, tak jsem to tou nouzovou jízdou dojel na dálnici, když bylo záhřáto na 90, tak jsem zastavil u krajnice, chcípnul, nastartoval (po nastartování to chvíli pustí do max. otáček, asi aby si jednotka ověřila, že se chyba stále objevuje) a já se po tom nastartování rozjel pod plným plynem co to šlo do plnejch toček motoru, prostě aby šel do výfuku co největší tlak spalin a takhle jsem to hrnul dálnící. Samozřejmě jsem musel hlídat policajty :-D. Ono mi to sice po třeba necelým kilometru spadlo opět do nouzáku s omezením toček, ale já furt plyn na podlaze a takhle jsem to tlačil možná 3 kilometry a ono se to zas najednou umoudřilo a pustilo mě to pomalu nad omezený otáčky. No a pak se to chytlo úplně a filtr se tím vyčistil. Takže další řešení, kdyby jsi se při tom svým "opravování" nudil :-D
Naposledy upravil(a) sunic dne 14.2.2013, čtv 15:52, celkem upraveno 1 x.
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Kocour666
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Registrován: 7.1.2007, ned 09:50
Bydliště: Ostrava-Svinov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kocour666 » 14.2.2013, čtv 15:35

Myslim ze jednodusi je to smazat a regenerovat nebo projet nez se regenerace spusti :roll:
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
BMW 320D E90

sunic
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1628
Registrován: 29.12.2009, úte 09:04

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od sunic » 14.2.2013, čtv 15:51

No jestli se vůbec regenerace jízdou spustí, když je filtr asi totál ucpanej.. mě se teda tehdy sama nespustila :(
Alfa Giulietta 1.4T MA 125kW TCT rv. 2016

ex. Alfa 159SW 1.9 JTDm 110kW Q-Tronic rv. 2006
ex. Alfa 156SW 2.5 V6 140kW rv. 2000

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti