A ty jsi ten kamion neviděl?tyvado píše:do prý jedoucího madarskeho kamionu
Nehody: naše i jiné.....
Re: Nehody: naše i jiné.....
Re: Nehody: naše i jiné.....
taky mohl jet v levém a Maďar mu to tam poslal, nic divného...
Re: Nehody: naše i jiné.....
Jak řika Petr147 ja si nevzpomenu, dali mi mikrospanek, ale klidne mi tam mohl vjet, protoze to bylo ze so na nedeli o pul druhe rano, dalnice totalne prazdna a pochybuju zebych dobrovolne jel v pravem pruhu...na muj dotaz kdy za mnou do spitalu prijeli policajti jak jel ten madar rychle a v kterem pruhu mi neumeli odpovedet, ja to z pod neho po narazu vyrval do leva tak jsem zustal u stredovych svodidel a on skoncil vpravo, ovsem zarazilo me v protokolu tvrzeni ze jsem ho vytlacil a ze kvuli me poskodil 30 metru svodidel vpravo, takze on asi taky chrapal, pak strejchnul svodidlo a trhnul s tim do leva a tam dalsi podrimujici pasazer a uz to bylo...
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
psal jsem pry jedouciho kamionu, protoze ani na tohle mi nase policie neumela odpovedet, sami mi rikali ze to vysetrovala nejaka kolegyne a oni nemaji zadne takove informace...ja si pritom myslel ze prvni co po nehode udelaji je ze mu vytahnou kolecko z tachografu a nebo digitalni karty, asi se pletu, ale to je fuk, zadny velky postih jsem nemel, 3500 pokuta a bez bodu..
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
3500 pokuta?
no ked na to mas 


166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Nehody: naše i jiné.....
No to jsi moc netrefil...já s přeraženou pateří, bez marodky, s vyhlídkou že nejmíň rok se budu dávat dohromady, to jsem na to moc neměl kamaráde, ale co naděláš když to je polovina spodní hranice co jsem mohl za nepozornost dostat.Danni píše:3500 pokuta?no ked na to mas
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
jo aha, žeby myslel 3500 dnešních slovenských..tak to by bylo dost [-o<
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
hustej crash,to jsi dopadl fakt moooooc dobre...ja delal rok u RZ a presne jak pise kolega vys,kolirat auto nic a ve vnitr exitustyvado píše:jo aha, žeby myslel 3500 dnešních slovenských..tak to by bylo dost [-o<

AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
ja ani neviem preco som si myslel ze to pises v €.... asi este som otraseny zo vcera 

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Nehody: naše i jiné.....
Jo já vím, někdo tam nahoře mě evidentně ještě nechtěl.. [-o<
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
- Cipís
- Štamgast
- Příspěvky: 665
- Registrován: 9.11.2011, stř 21:23
- Bydliště: Plzeňský kraj(Stříbro)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
jiste si toho patricne vazistyvado píše:Jo já vím, někdo tam nahoře mě evidentně ještě nechtěl.. [-o<


AR 159SW 1.9JTDm 8V...Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
AR 147 1.6TS .... Ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
To si piš 

AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
=D> to nevadí...mě to ani nenapadlo hned, 3500 českych taky nenajdeš na cestě každy den..Danni píše:ja ani neviem preco som si myslel ze to pises v €.... asi este som otraseny zo vcera
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Nehody: naše i jiné.....
Petr147 píše:http://zpravy.idnes.cz/okamura-dostal-n ... zpravy_zep
ta diskuse pod článkem...![]()
Okamura spáchal trestný čin
jsem zvědav, jestli budou i v jeho případě postupovat orgány činné v trestním řízení stejně nekompromisně jako v případě pánů Laciny a TrpišovskéhoJak lidi zjistili, že má Astona, tak se můžou pos...Lacina dostal 5 let, Trpišovskému hrozí 12 let...
a Okamura se směje od ucha k ucha, jelikož dobře ví, že na něj jsou zákony krátké
krásně to v tom článku napsali..
účastník.. není to právě vinník autonehody?
podle mě jenom nepřízpusobil rychlost a ...........
nic neměli co kecat o tom že nepřebuřil rychlost,...
já kdybych jel ve 130 třebas 60 a způsobil nehodu, pořát budu viník,..
ale je to názor laika..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
tyvado: Tyvado takováhle bouračka se fakt neslučuje se životem 

AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
jeden starší článek:
Oblíbená průpovídka "co neubrzdíš, to neukecáš" není tak docela pravdivá stejně jako dogma, že kdo má nabouraný předek, je vinen. Ukazuje to příspěvek v diskusním fóru na webu http://www.strelectvi.cz, na který nás upozornili naši příznivci.
Autor příspěvku s přezdívkou Nekromancer napsal 7.10.2009:
Mno a jelikož řízení je uzavřeno, můžu se "pochlubit" svojí bouračkou. Hodně to souvisí s Anorektikovým dotazem na vzorečky rovnoměrně zrychleného pohybu. Ještě v červenci jsem projel Březíněvsí na Ďáblice, přibrzdil si na přechodu se 30kou; už před ním mi lízala zadní nárazník u RAVky buchta se Superbem.
Naspěch jsem neměl, takže jsem si jel do limitu+5. Od Březíněvsi je k D8 rovinka s jedním obloukem cca 800 metrů, pak křižovatka, dálniční podjezd, další křižovatka v dolíku. Všechno na 50ce, neboť v katastru hl.m.Prahy. Buchta celou dobu pár cm od mého nárazníku, ale předjíždět nemohla protože štrůdl proti. Pod dálničním mostem je 27 metrů přerušované čáry, já měl podle protokolu z GPS modulu rychlost na začátku klesání 53 km/h, v dolíku 59 km/h, průměrnou 56km/h. Od začátku přerušované čáry k začátku křižovatky je to 65m, z nich 27 je uvedená přerušovaná, zbytek plná. Od Ďáblic (bavíme se o D8, podjezd exitu Březíněves) jelo auto proti.
I stalo se následující: buchta na začátku přerušované šlápla do 85kW TDi (0-100 za 10sec. podle fabriky, ona cca 62kilo + dvě děcka těsně pod 10 let v sedačkách), a v té následující křižovatce mi to hodila před čumák se zašlápnutými brzdami. SKORO jsem to dobrzdil; ona měla na nárazníku 1cm dlouhý škrábanec jak od nehtu, já neměl ani rozmazané mouchy. Sprostě jsem jí vynadal (kdo taky ne), dověděl se že už "jedou kamarádi a ti si mě podají", i volám 158ku.
V čase cca 75 sekund od nárazu byli na místě dva její kamarádi (podle toho že si tykali) od asistenční služby. 158ka odmítla nehodáře, protože škoda do 100 kKč bez zranění, pokud se dohodnem. Do toho mi opět vyhrožovala, že mě její kamarádi pošlou do špitálu, a její kamarádi že zborcená podlaha kufru a škoda 85 tisíc, ale odmítli kufr otevřít abych si mohl udělat dokumentaci škody. I volám opět 158ku, že nejenže se nedohodnem, ale navíc že vyhrožování fyzickou likvidací.
V čase 5:30 bylo na místě auto hlídkové služby a druhé od PMJ, v 7:45 i auto nehodářů, a v čase 9:10 v oblaku prachu zastavil modrý Superb a z něj vyletěl "koblížek" cca 140 kilo a 190cm a hnal se že mě zabije. Na místě nakonec kromě nehodářů zasahovalo dalších 9 policistů od OHS a PMJ ve čtyřech autech, a 4 s tím bouchačem měli dost práce. Škoda stanovena pod 5 kKč, rozhodnutí o zavinění šlo do správního řízení.
Kromě jiného jsem odrazil "argument" že "řidič má právo dokončit manévr" s tím, že 1) tahle klauzule existovala v zákoně z roku 1990 a šimonovského paskvil ji zrušil, a 2) že by se to dalo tolerovat pouze v případě že by předjíždějící řidič splnil zákonnou povinnost "neohrozit ani neomezit", což řidička evidentně nesplnila. Dále jsem se zmínil o tom, že její verze že předjíždění dokončila na přerušované čáře je fyzikálně vyloučena, protože k bezpečnému předjetí by potřebovala v ideálním případě (plná akcelerace po celou dobu manévru a dodržení mého bezpečného rozestupu a tedy splnění povinnosti neohrozit ani neomezit) minimálně 97 metrů a i v tom případě by byl střet vyloučen, neboť by rozdíl rychlostí činil 76km/h 21m/s) v její prospěch, a tedy by v místě povolenou rychlost překročila o nejméně 75km/h a já bych ji hlavně nemohl ani dohonit, natož do ní vrazit i kdyby po bezpečném dokončení manévru hodila na brzdový pedál piáno, protože by
zastavila až za křižovatkou (o asi 80 metrů dál než bylo místo střetu).
Dále jsem upozornil, že místo kde došlo ke střetu vylučuje její další tvrzení, že brzdila proto, že jí z vedlejší (sjezd z D8 od Kralup) vyjelo auto a nedalo přednost, neboť k hranici tohoto křížení zbývalo dalších cca 17 metrů a tedy neměla důvod brzdit; kromě toho nedbání takovéto možnosti, předjíždění přes plnou a skrz křižovatku a reakce na ni by bylo opět porušením zákonné povinnosti neohrozit ani neomezit, a tedy by se muselo jednat o nebezpečné předjíždění, navíc v místě kde je to zákonem zakázáno hned několika paragrafy.
Na to reagovala tvrzením, že "si může brzdit a zastavovat kde chce a proč chce", načež ji vyšetřující nehodář usadil tím, že v tom se hluboce mýlí a odkázal ji na paragraf.
Dopadlo to tak, že nehoda šla do správního řízení, já byl propuštěn bez dalšího, jí bylo na místě sděleno obvinění z t.č. ublížení na zdraví v pokusu a pojišťovacího podvodu v pokusu, a po měsíci do firmy dorazilo rozhodnutí o ukončení šetření, předání do správního řízení magistrátu, a o asi dva dny později oznámení o ukončení správního řízení proti mé osobě.
Takže bacha na to, že někomu třeba ve vzteku zašlápnete brzdy. Stačí aby věděl jak se bránit a budete mít veleproblém obhájit vůbec něco.
Pozn. OSBID: PMJ = pohotovostní motorizovaná jednotka PČR, OHS = Oddělení hlídkové služby
Rozbor postupu, který autor příspěvku zvolil:
Autor správně přivolal policii. V médiích často zmiňovaná povinnost přivolat policii jen při škodě nad 100000 Kč nebo při zranění účastníků nehody totiž neplatí absolutně, účastníci nehody jsou povinni přivolat polici v případě, že se nedohodnou na zavinění bez ohledu na výši škody.
Dále autor pracoval s §17 odst. (3) zákona o provozu na PK, který doslovně uvádí:
(3) Řidič, který se po předjetí zařazuje před vozidlo, které předjel, musí dávat znamení o změně směru jízdy a nesmí ohrozit ani omezit řidiče vozidla, které předjel.
Přičemž "nesmět omezit" znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nijak nepřekážel, "nesmět ohrozit" znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nevzniklo žádné nebezpečí.
Oblíbená průpovídka "co neubrzdíš, to neukecáš" není tak docela pravdivá stejně jako dogma, že kdo má nabouraný předek, je vinen. Ukazuje to příspěvek v diskusním fóru na webu http://www.strelectvi.cz, na který nás upozornili naši příznivci.
Autor příspěvku s přezdívkou Nekromancer napsal 7.10.2009:
Mno a jelikož řízení je uzavřeno, můžu se "pochlubit" svojí bouračkou. Hodně to souvisí s Anorektikovým dotazem na vzorečky rovnoměrně zrychleného pohybu. Ještě v červenci jsem projel Březíněvsí na Ďáblice, přibrzdil si na přechodu se 30kou; už před ním mi lízala zadní nárazník u RAVky buchta se Superbem.
Naspěch jsem neměl, takže jsem si jel do limitu+5. Od Březíněvsi je k D8 rovinka s jedním obloukem cca 800 metrů, pak křižovatka, dálniční podjezd, další křižovatka v dolíku. Všechno na 50ce, neboť v katastru hl.m.Prahy. Buchta celou dobu pár cm od mého nárazníku, ale předjíždět nemohla protože štrůdl proti. Pod dálničním mostem je 27 metrů přerušované čáry, já měl podle protokolu z GPS modulu rychlost na začátku klesání 53 km/h, v dolíku 59 km/h, průměrnou 56km/h. Od začátku přerušované čáry k začátku křižovatky je to 65m, z nich 27 je uvedená přerušovaná, zbytek plná. Od Ďáblic (bavíme se o D8, podjezd exitu Březíněves) jelo auto proti.
I stalo se následující: buchta na začátku přerušované šlápla do 85kW TDi (0-100 za 10sec. podle fabriky, ona cca 62kilo + dvě děcka těsně pod 10 let v sedačkách), a v té následující křižovatce mi to hodila před čumák se zašlápnutými brzdami. SKORO jsem to dobrzdil; ona měla na nárazníku 1cm dlouhý škrábanec jak od nehtu, já neměl ani rozmazané mouchy. Sprostě jsem jí vynadal (kdo taky ne), dověděl se že už "jedou kamarádi a ti si mě podají", i volám 158ku.
V čase cca 75 sekund od nárazu byli na místě dva její kamarádi (podle toho že si tykali) od asistenční služby. 158ka odmítla nehodáře, protože škoda do 100 kKč bez zranění, pokud se dohodnem. Do toho mi opět vyhrožovala, že mě její kamarádi pošlou do špitálu, a její kamarádi že zborcená podlaha kufru a škoda 85 tisíc, ale odmítli kufr otevřít abych si mohl udělat dokumentaci škody. I volám opět 158ku, že nejenže se nedohodnem, ale navíc že vyhrožování fyzickou likvidací.
V čase 5:30 bylo na místě auto hlídkové služby a druhé od PMJ, v 7:45 i auto nehodářů, a v čase 9:10 v oblaku prachu zastavil modrý Superb a z něj vyletěl "koblížek" cca 140 kilo a 190cm a hnal se že mě zabije. Na místě nakonec kromě nehodářů zasahovalo dalších 9 policistů od OHS a PMJ ve čtyřech autech, a 4 s tím bouchačem měli dost práce. Škoda stanovena pod 5 kKč, rozhodnutí o zavinění šlo do správního řízení.
Kromě jiného jsem odrazil "argument" že "řidič má právo dokončit manévr" s tím, že 1) tahle klauzule existovala v zákoně z roku 1990 a šimonovského paskvil ji zrušil, a 2) že by se to dalo tolerovat pouze v případě že by předjíždějící řidič splnil zákonnou povinnost "neohrozit ani neomezit", což řidička evidentně nesplnila. Dále jsem se zmínil o tom, že její verze že předjíždění dokončila na přerušované čáře je fyzikálně vyloučena, protože k bezpečnému předjetí by potřebovala v ideálním případě (plná akcelerace po celou dobu manévru a dodržení mého bezpečného rozestupu a tedy splnění povinnosti neohrozit ani neomezit) minimálně 97 metrů a i v tom případě by byl střet vyloučen, neboť by rozdíl rychlostí činil 76km/h 21m/s) v její prospěch, a tedy by v místě povolenou rychlost překročila o nejméně 75km/h a já bych ji hlavně nemohl ani dohonit, natož do ní vrazit i kdyby po bezpečném dokončení manévru hodila na brzdový pedál piáno, protože by
zastavila až za křižovatkou (o asi 80 metrů dál než bylo místo střetu).
Dále jsem upozornil, že místo kde došlo ke střetu vylučuje její další tvrzení, že brzdila proto, že jí z vedlejší (sjezd z D8 od Kralup) vyjelo auto a nedalo přednost, neboť k hranici tohoto křížení zbývalo dalších cca 17 metrů a tedy neměla důvod brzdit; kromě toho nedbání takovéto možnosti, předjíždění přes plnou a skrz křižovatku a reakce na ni by bylo opět porušením zákonné povinnosti neohrozit ani neomezit, a tedy by se muselo jednat o nebezpečné předjíždění, navíc v místě kde je to zákonem zakázáno hned několika paragrafy.
Na to reagovala tvrzením, že "si může brzdit a zastavovat kde chce a proč chce", načež ji vyšetřující nehodář usadil tím, že v tom se hluboce mýlí a odkázal ji na paragraf.
Dopadlo to tak, že nehoda šla do správního řízení, já byl propuštěn bez dalšího, jí bylo na místě sděleno obvinění z t.č. ublížení na zdraví v pokusu a pojišťovacího podvodu v pokusu, a po měsíci do firmy dorazilo rozhodnutí o ukončení šetření, předání do správního řízení magistrátu, a o asi dva dny později oznámení o ukončení správního řízení proti mé osobě.
Takže bacha na to, že někomu třeba ve vzteku zašlápnete brzdy. Stačí aby věděl jak se bránit a budete mít veleproblém obhájit vůbec něco.
Pozn. OSBID: PMJ = pohotovostní motorizovaná jednotka PČR, OHS = Oddělení hlídkové služby
Rozbor postupu, který autor příspěvku zvolil:
Autor správně přivolal policii. V médiích často zmiňovaná povinnost přivolat policii jen při škodě nad 100000 Kč nebo při zranění účastníků nehody totiž neplatí absolutně, účastníci nehody jsou povinni přivolat polici v případě, že se nedohodnou na zavinění bez ohledu na výši škody.
Dále autor pracoval s §17 odst. (3) zákona o provozu na PK, který doslovně uvádí:
(3) Řidič, který se po předjetí zařazuje před vozidlo, které předjel, musí dávat znamení o změně směru jízdy a nesmí ohrozit ani omezit řidiče vozidla, které předjel.
Přičemž "nesmět omezit" znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nijak nepřekážel, "nesmět ohrozit" znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nevzniklo žádné nebezpečí.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Nehody: naše i jiné.....


Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Nehody: naše i jiné.....
Před pár lety /no skoro deseti :-)/na konci odbočovacího pruhu z dálnice kterej přechází do křižovatky u Florence naboural do ženy kluk 19-let=,koukal jak tele, nebyl schopnej se vyhnout
stojícímu autu poblíž středový čáry, stojícímu ve vlastním pruhu--ten bohužel ale v tom místě už nebyl značenej, což zdůraznil následně "policejní znalec"
žádnej problém nebyl ani--jeho zbytkový alkohol, neměl papíry..přejel v podstatě do sousedního pruhu..a auto vzal svojí matce.. Rover měl roztrženej chladič, měl toho při tý 50-ce asi tak za těch 50 táců..a odtah.
Zena to koupila na levý světlo a odjela....
Dva svědci zůstali na místě přes půl hodiny--následně je policie odmítla protokolovat..
Policie odvezla hocha po dechový zkoušce na odběr krve do nemocnice , a trvala jim ta jízda asi 4 hodiny :-), čili následný odběr už se nekonal, protože prý dechová zkouška v nemocnici byla negativní..
Zena byla vyhodnocena jako viník, byly jí odebrány papíry na půl roku, ALE ŘÍZENÍM
OSUDU NA TO VŠICHNI JAKSI POZAPOMNĚLI A VZPOMĚLI SI 14 DNŮ PŘED VYPRŠENÍM LHŮTY..
jEDINĚ DÍKY MOJÍ DUCHAPŘÍTOMNOSTI JSEM NECHAL ZAPROTOKOLOVAT PROPADLOU TECHNICKOU U ROVERA, TÍM PÁDEM SI TO PANÁČEK PLATIL SÁM--ŽENA BOHUŽEL TAKY, NEB BYLA PROHLÁŠENÁ ZA VINÍKA.
Známý renomovaný právník se kasal, ale pak se stáhnul a dal ruce pryč--prý nemá smysl si pálit prsty , protože to bylo proplacený odshora až dolů..
Po týhle nehodě protáhly následně pruhy přes celou křižovatku--na kachlíkárně nad Nuselákem jsem tý praporčici do ksichtu řekl-jako svědek- že je jasný že je to zaplacený..
a tak jsou jakýkoli "znalecký posudky "a vysvětlování mimo rozumnou diskuzi..
Všichni se tomu tlemili od ucha k uchu --ale netroufli si na tohle moje veřejný tvrzení vůbec reagovat
..
stojícímu autu poblíž středový čáry, stojícímu ve vlastním pruhu--ten bohužel ale v tom místě už nebyl značenej, což zdůraznil následně "policejní znalec"
žádnej problém nebyl ani--jeho zbytkový alkohol, neměl papíry..přejel v podstatě do sousedního pruhu..a auto vzal svojí matce.. Rover měl roztrženej chladič, měl toho při tý 50-ce asi tak za těch 50 táců..a odtah.
Zena to koupila na levý světlo a odjela....
Dva svědci zůstali na místě přes půl hodiny--následně je policie odmítla protokolovat..
Policie odvezla hocha po dechový zkoušce na odběr krve do nemocnice , a trvala jim ta jízda asi 4 hodiny :-), čili následný odběr už se nekonal, protože prý dechová zkouška v nemocnici byla negativní..
Zena byla vyhodnocena jako viník, byly jí odebrány papíry na půl roku, ALE ŘÍZENÍM
OSUDU NA TO VŠICHNI JAKSI POZAPOMNĚLI A VZPOMĚLI SI 14 DNŮ PŘED VYPRŠENÍM LHŮTY..
jEDINĚ DÍKY MOJÍ DUCHAPŘÍTOMNOSTI JSEM NECHAL ZAPROTOKOLOVAT PROPADLOU TECHNICKOU U ROVERA, TÍM PÁDEM SI TO PANÁČEK PLATIL SÁM--ŽENA BOHUŽEL TAKY, NEB BYLA PROHLÁŠENÁ ZA VINÍKA.
Známý renomovaný právník se kasal, ale pak se stáhnul a dal ruce pryč--prý nemá smysl si pálit prsty , protože to bylo proplacený odshora až dolů..
Po týhle nehodě protáhly následně pruhy přes celou křižovatku--na kachlíkárně nad Nuselákem jsem tý praporčici do ksichtu řekl-jako svědek- že je jasný že je to zaplacený..
a tak jsou jakýkoli "znalecký posudky "a vysvětlování mimo rozumnou diskuzi..
Všichni se tomu tlemili od ucha k uchu --ale netroufli si na tohle moje veřejný tvrzení vůbec reagovat


Re: Nehody: naše i jiné.....
No tak za poslední měsíc se u nás na firmě zbouralo tolik aut co za celoud obu co já tam dělám cca 4roky... Ke konci prosince totálka bohužel se smrtelným zraněním :-( před čtrnácti dny "závodník" letěl jako hovado na náledí a pak se divil že to nebrzdí "nastěstí" to mameluk strhnul do protisměru a zboural bok auta.... No a minulej týden borec nevyšplhal někde u Vejprt na nějakej kopeca silničář mu to trochu potunil.... Nějaká divna doba...
Alfa 156SW 2.4JTD 103kw
Alfa 75 2.0TD
Alfa 75 2.0TD
- Harry
- Nováček
- Příspěvky: 176
- Registrován: 22.5.2011, ned 10:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
Před cca 20 minutami se u českých budějovic střetl vlak s vozem značky alfa romeo.. posádka v nemocnici.. bůh jim žehnej...spz raději nebudu dávat..
Škoda Forman 1.3 Lxi (94) - ex
Škoda Felicia 1.6 Mpi (99) - ex
Alfa Romeo 146 1.6 TS 16V (98) - ex
Alfa Romeo 147 1.6 TS (05)
Škoda Felicia 1.6 Mpi (99) - ex
Alfa Romeo 146 1.6 TS 16V (98) - ex
Alfa Romeo 147 1.6 TS (05)
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
Kde jsi to slysel/videl? 

Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- Harry
- Nováček
- Příspěvky: 176
- Registrován: 22.5.2011, ned 10:57
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
Dělám na dispečinku a momentálně máme na starosti nehodové centrum čkp...
Škoda Forman 1.3 Lxi (94) - ex
Škoda Felicia 1.6 Mpi (99) - ex
Alfa Romeo 146 1.6 TS 16V (98) - ex
Alfa Romeo 147 1.6 TS (05)
Škoda Felicia 1.6 Mpi (99) - ex
Alfa Romeo 146 1.6 TS 16V (98) - ex
Alfa Romeo 147 1.6 TS (05)
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody: naše i jiné.....
Hmm..hezky teda..to je 147cka??
Snad se rodinka brzy uzdravi 


Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti