Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Odpovědět
Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 30.3.2011, stř 22:53

Kára má dvě mapy - Allwetter a Normal ma jednu a Dynamik druhou.
Allwetter ma oproti normálu pouze upřednostnění citlivosti některých systémů.
Bohužel jde realně změřit pouze mapa Normálu - jelikož se netočí zadní kola, elektronika
registruje chybu asi 5 systemu a nedovolí káru pustit do dynamic režimu. - I tak
TÜV certifikace u dodatkových hardware naprosto přesně určují výsledný výkon
(při užití 100octan palivo) odrazovým můstkem je pro mne naměřená hodnota N* 175CV
pak jsem měřil telemetrií Tesla(USA)WSQ - přesně hodnoty asi nezjistím, vařil* jsem to tak 10x na stejné trati - ale vychází to mezi 194 a 197CV - Novitec ma deklarovane 186CV + KN(+?) + G-Tech Stradale vyfuk(zatim pulka) = + 7CV
Jedina vada byly uzke 205 zimní kola - s kombinací přeposilovaného řízení to byla zabijačka,
po snížení to bylo lepší (teprve poté jsem aplikoval zbylé komponenty - aby to holka pobrala -
brzdy 305 jsou na tu váhu dostatečné. - Teď na 225/40R18 je to o mnoho čitelnější - a zdá se vše doladěno =D>
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2599
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 31.3.2011, čtv 10:53

Ted nevím jestli tě dobře chápu, ale chceš tím říct, že na mód Dinamik se nedá normálně jezdit kvůli chybě elektroniky?
A k tomu řízení, to už asi není tak strmé a ostré jak v GT?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8609
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Harous » 31.3.2011, čtv 11:04

Předpokládám, že to hází chybu jen na brzdě. Elektroniku zmatou stojící zadní kola...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2599
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 31.3.2011, čtv 11:59

aha, jsem si říkal, že asi na brzdě, ale nenapadlo mě, že by to dělalo kvůli stojícím kolům :D, proto jsem soudil, že to musí dělat i v provozu :D
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 1.4.2011, pát 07:36

V provozu je elektronika stabilizace a rozdělení brzdného účinku také závislá na zadních kolech,
(a nejdou řadit* režimy nad 120km/h). Prostě jak stojí zadní kola nedáš D* :D - V obou nastaveních, říkejme D a N (protože A* je stejné jako N pouze dříve reagují systémy) - jsou různé citlivosti posilovače řízení - na N je kára nepružná a řízení jde tak lehce - že to připomíná *auto na zvedáku* - motoricky se chová spíše jako atmosféra a v realu má tedy N* cca o 1/3 menší výkon nežli udávaný papírový, Max. výkon - ten je uveden při užití prémiového paliva a D* systému - v D* je řízení znatelně pevnější (nikdy nebude tak super - jako na GT, - ma větší rejd* a jinou koncepci.. - systémy ochrany se posunují dost daleko, aby se dalo využít potenciálu Q2 :D - co je nevychytané je kontrola tlaku pneu - (může se tam dát co chce a stejně to svítí - je to asi pro němce co jedou rovně po hladké cestě. - Když se opřu o gumu - prostě to hlasi že to mam kontrolovat :cry: - no a panické* blikače - bliká to neustále (zase věc pro němce) - Běžný řidič** před zatáčkou svítí 100m dopředu brzdovými světly - což je pro mne kontrolka* - můžeš - tím chci říci - kdo využívá brzdy jak má (krátce a intenzivně) - poleze mu to na nervy jako mně ... Jinak fajn :wink:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2599
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 1.4.2011, pát 11:29

dík za vyčerpávající slohovku a že jsi mě zasvětil víc do T-jetů. Ještě bych měl jeden dotaz :D S tím měněním režimů nad 120, to nejde asi i u sériové verze že?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 1.4.2011, pát 11:51

No v realu kdyby jsi jel 130 na N* - tak D* nezařadíš - musíš snížit speed pod 120 - zařadit D* a šlápnout na železo v pravo dole - dostaví se očekávaný úsměv na tváři :D . -
Včera jsem najel 400km s 18" - kára tak o 6,5% :) ubrala na agresi* zrychlení, kola jsou větší než ty 17" tak o 1,5cm - takže jedu přesně satelitní rychlostí (50km/h = 50km/h) a třecí plocha 4cm na napravě + je poznat - i při tom výkonu - jinak se chová skvěle.. :wink:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2599
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 1.4.2011, pát 13:43

to tvoje Mito mě zajímá čím dál tím víc :) možná se ukážu v tom bruntálu a pořádně ti ho omrknu :)
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano

Balanta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1132
Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Balanta » 1.4.2011, pát 15:45

George.KHE píše:to tvoje Mito mě zajímá čím dál tím víc :) možná se ukážu v tom bruntálu a pořádně ti ho omrknu :)
máš to kousek tak dojeď :smt023
Alfa Romeo Stelvio 2.9 QV

www.cyklobarbecva.cz

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 6.4.2011, stř 19:31

mala dostala novou optiku - teď je to ono.. :D
3.jpg
1.jpg
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2599
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 6.4.2011, stř 20:14

to je origo QV nebo jenom přelakováno? vypadá to dobře a.vs.s
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 6.4.2011, stř 20:17

origo
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 6.4.2011, stř 20:32

Gionardi píše:N je kára nepružná
konečně je jasno, na co tam je to "N" :D


prémiové palivo do Fiat T-jetů netřeba, deklarovaný výkon musí dát s běžným Naturalem 95, který máš předepsaný v techničáku.

To je rozdíl třeba proti Audi, která si do katalogů napíše papírové výkony, ale ta čísla se vztahují k Naturalu 98.
Alfa Brera 1750 TBi

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 7.4.2011, čtv 06:07

no raději dam premiové palivo za 35,10 než 95* za 34,80 (OMV Bruntal) - určitě to motourovi* neublíží :wink:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 7.4.2011, čtv 07:26

jj neublíží. Já beru Vervu 100, ale jen kvůli tomu, že v ní není přimíchaný ten bio-humus. Ale když mi náhodou dojde šťáva někde na vesnici a vemu N95, tak auto jede pořád stejně.

U TFSI, když tam naleješ N95, tak máš hned 20 koní dole. Ale na papíře ty motory vypadají dobře, a o tom to je :D


http://www.autorevue.cz/vw-golf-gt-vlad ... 1/ch-27543

1.4 TSI:

" Při jízdě na N95 byl motor opravdu citelně línější. Neměl snahu o rychlé vytáčení a také měřená dynamika se pohybovala zhruba o 7-10 procent za hodnotami proti N98. Velmi zajímavým zjištěním pak byl neklid motoru po studeném startu a palivu N95. Po nastartování motoru se držely volnoběžné otáčky zhruba na 1 200 otáčkách a to poměrně dlouho. Navíc byly cítit pravidelné záchvěvy motoru. Ani jedno z tohoto se při jízdě na N98 neobjevilo. Motor při jízdě na toto palivo byl daleko živější a jak jsem již zmínil i naměřená dynamika byla lepší. Nešlo tedy o placebo."
Alfa Brera 1750 TBi

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 7.4.2011, čtv 07:58

No jednou mi taky došel dal jsem na Benzině 95* a nějak se ji nechtělo startovat - takže beru stále carrera 100* - pocitově neporovnám - bo jaksi na ty slapší hopsinky* nejezdím.
U GT je znatelný rozdíl v naftě - prémiové palivo jaksi lepši jede.. - jezdim Shell (někdy verva - ta se mi jeví slabší) :roll:
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19153
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Kubas » 7.4.2011, čtv 08:15

já s T-jetem jezdím už skoro 50tkm na běžný Shell 95 a absolutně bez připomínek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od ReznikCZ » 8.4.2011, pát 09:05

Kubas: zkus lepší palivo a neudří se vajíčka na platu vzadu na kufru :-D :smt064 :-D
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19153
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Kubas » 8.4.2011, pát 10:41

tak já mám na vajíčka síťky v kufru, takže to mám pořešený :-D
Jinak lepší palivo nepotřebuju, na to jak to auto využívám mám výkonu až až :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

lumberjack

Příspěvky: 9
Registrován: 11.11.2010, čtv 12:44

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od lumberjack » 28.6.2011, úte 12:19

Honza R. píše:jj neublíží. Já beru Vervu 100, ale jen kvůli tomu, že v ní není přimíchaný ten bio-humus. Ale když mi náhodou dojde šťáva někde na vesnici a vemu N95, tak auto jede pořád stejně.

U TFSI, když tam naleješ N95, tak máš hned 20 koní dole. Ale na papíře ty motory vypadají dobře, a o tom to je :D


http://www.autorevue.cz/vw-golf-gt-vlad ... 1/ch-27543

1.4 TSI:

" Při jízdě na N95 byl motor opravdu citelně línější. Neměl snahu o rychlé vytáčení a také měřená dynamika se pohybovala zhruba o 7-10 procent za hodnotami proti N98. Velmi zajímavým zjištěním pak byl neklid motoru po studeném startu a palivu N95. Po nastartování motoru se držely volnoběžné otáčky zhruba na 1 200 otáčkách a to poměrně dlouho. Navíc byly cítit pravidelné záchvěvy motoru. Ani jedno z tohoto se při jízdě na N98 neobjevilo. Motor při jízdě na toto palivo byl daleko živější a jak jsem již zmínil i naměřená dynamika byla lepší. Nešlo tedy o placebo."
No ono to je docela logicke ze kdyz mas primarne ridici jednotku nastavenou na 98 tak s 98 to bude slapat nejlip, a u primo vstrikoveho motoru jeste vic ...

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 28.6.2011, úte 20:55

tak jsem nahral sound - on board - na 1,4 fajne :-({|= (uzavřená trať(
[video]http://www.youtube.com/watch?v=acEwcdn3VcI[/video]
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19153
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Kubas » 28.6.2011, úte 22:36

jo jo, zní to dobře.... :smt023 Pokrok nezastavíš a ta 1.4T je toho důkazem.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 2.7.2011, sob 19:23

V poslední době vychází na Alfu samé oslavné testy. Co se to děje? Mito QV:

http://www.webnoviny.sk/automagazin/tes ... lanok.html


"Nedokázal som s tým autom jazdiť normálne. Táto Alfa vás proste zvádza na dynamickú jazdu a nepodľahne hádam iba mních."

:D :smt023
Alfa Brera 1750 TBi

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 3.7.2011, ned 07:51

:D
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: Alfa Romeo Mi.To (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 18.7.2011, pon 08:26

A je to tady!

Nestačí vám jeden čtyřlístek na blatníku? Nezoufejte! Přesně pro vás a pro zahradníky je tu nové ekologické Mito 1.3 JTDm 62 kW

http://www.italiaspeed.com/2011/cars/al ... /1607.html

Obrázek Obrázek


:D
Alfa Brera 1750 TBi

Odpovědět

Zpět na „Mito“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti