můžete mi někdo poradit jak vyměnit termostat a postupovat při výměně u
ALFY 156 1.9 jtd 16v m-jet 2004?!
Neohřívá se (krom kolony) na víc jak 60stupňů tak bych to rád dal dokupy
a nikde jsem tady postup nenašel.
Moc díky



 ). Určitě jsi to měl zavzdušněné a tak kapalina nemohla pořádně cirkulovat, časem by se to mělo odvzdušnit samo přes víčko. Jo ještě po tom co jsi to dolil, zkontroloval jsi potom hladinu chladící kapaliny, po nějaké jízdě, jestli po odvzdušnění neklesla moc pod min. Ty ventilátory se vypnou, běžely po vypnutí na škodných, proto jsem je měl na spínač v kabině
 ). Určitě jsi to měl zavzdušněné a tak kapalina nemohla pořádně cirkulovat, časem by se to mělo odvzdušnit samo přes víčko. Jo ještě po tom co jsi to dolil, zkontroloval jsi potom hladinu chladící kapaliny, po nějaké jízdě, jestli po odvzdušnění neklesla moc pod min. Ty ventilátory se vypnou, běžely po vypnutí na škodných, proto jsem je měl na spínač v kabině  
 
   , takže doufám, že jsem neodvařil těsnění nebo něco. Dneska tam doleju vodu a uvidím jestli to někde teče nebo co...Zvláštní je že tam není ani kapka a nikde pod autem žádná louže. Stávám na zámkové dlažbě...
 , takže doufám, že jsem neodvařil těsnění nebo něco. Dneska tam doleju vodu a uvidím jestli to někde teče nebo co...Zvláštní je že tam není ani kapka a nikde pod autem žádná louže. Stávám na zámkové dlažbě... . Tak jsem dolil vodu, nechal to vyhřát na 90 C a zatím to drží, tak je mi to záhadou....
  . Tak jsem dolil vodu, nechal to vyhřát na 90 C a zatím to drží, tak je mi to záhadou.... jinak při výměně jsem použil origo termostat a běží jak má, drží se mi po ohřátí na 90C° a to i teď, kdy je venku něco kolem 3-5C°
 jinak při výměně jsem použil origo termostat a běží jak má, drží se mi po ohřátí na 90C° a to i teď, kdy je venku něco kolem 3-5C°  
 
  Počítam stym že to bude asi v haji termostat že ?
  Počítam stym že to bude asi v haji termostat že ?

 dekuji alfisti
 dekuji alfistiUživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti