chiptuning JTD (pokec, pro a proti atd.)

Odpovědět

Chiptuning

Ano,proč ne?
153
77%
Ne,nejsem jeho fanda
45
23%
 
Celkem hlasů: 198

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 24.9.2010, pát 21:14

Jako jde všechno, pan Ferraris je ochotnej poradí, byl jsem s ním ve styku ohledně mýho čipu na 1,9 JTD M-Jet. Ríša Štrunc má zase nějakýho kámoše v portugalsku co se zabejvá jenom JTD a občas k němu jezdí na návštěvu. Prostě bys řek co chceš a při jeho příští návštěvě by se to spáchalo. Připrav se ale na to, že problém bude spojka a poloosy. Proto ani nejezdím na mapu od p. Ferrarise, furt smrděla spojka. Ani na Kámen jsem ji neměl, je dost brutální a trochu hulí.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 27.9.2010, pon 10:30

RV147:
A pan Ferraris dělá jen chipy? Ten už mám objednanej....., na jaro :-)
Jo přenést ten výkon na kola bude trošku u předokoly problém. Ten samosvor si myslím tomu dost pomůže.
Spojku by vyřešila, třeba keramika, ale tu nechci! Ta je pro normální provoz nepoužitelná, má jen dvě polohy zapnuto-vypnuto :-)
No poloosy teda nevím co s nima, ale snad mi ty chlapíci co jsi psal poradí, když to dělaj už ňákou dobu! Tak takový úpravy se dělají na předokolky, takže to ňák ošéfovat musí jít!
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 27.9.2010, pon 18:25

Dělá všechno, zajímavý jsou jeho úpravy se vstřikováním LPG
viz.:http://www.romeoferraris.com/upload/fil ... 56%201.pdf
zrovna tak jakýsi směsi vody a lihu:
http://www.romeoferraris.com/upload/fil ... a%20gt.pdf

Když si představíš ekvivalent ke svýmu motoru, máš výkonu habaděj. S tou spojkou není tak problém se samotnou lamelou jako spíš s dvouhmotnostním setrvákem, ten to prostě nevydrží a rozpadá se. Poloosy jdou vyrobit tlustší a z lepšího materiálu, samosvor nevím jak jde do 2,4, ale do 1,9-M-jet pasuje. No držím palce, bejt Tebou bych dal čip a uvidíš jestli Ti následnej nárůst stačí nebo jsi ochoten utratit mraky peněz za hybridní turbo,FMIC, komplet vejfuk, samosvor, spojku atd což Ti dá dalších x koní a vytáhne z peněženky obrovský peníze. A pak zjistíš, že máš závodního kombíka nepoužitelnýho ani na závody (moc těžký), ani do provozu (volnoběh, přebytek výkonu v zimě, spotřeba, problémy při STK a policejní kontrole atd.) Nech si to projít hlavou, jestli není lepší koupit si votřískanou 33 1,716V a s tou si prostě řádit (a piš si, že to umí věci) a rodiný kombi mít na všední den.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 27.9.2010, pon 19:17

Stejne to skonci u cipu a tecka... :D Jinak souhlas s RV147, zejmena posledni veta... Jinak bude lepsi to prodat a jit do GTA, tomu staci samosvor a vyjde to levneji nez to co uvazujes... Nemluve o projevu motoru
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Petr147 » 27.9.2010, pon 19:30

taky bych to viděl na chip a tím konec, rvát do toho prachy, jak psal RV147, tak raději koupím http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/m5/7932468 a vymazlím si to :D

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 27.9.2010, pon 19:33

Nebo tak :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Petr147 » 27.9.2010, pon 19:45

ať nejsem OT, jde čipnout 2,4 JTDm 20V 175k v 166 na 185kW/480Nm, jako u 159? :)

HonzaK

Příspěvky: 99
Registrován: 1.9.2010, stř 18:00

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od HonzaK » 27.9.2010, pon 19:56

Uplne souhlasim ze to nema valny smysl. Auto uz pak bude na normalni jezdeni nepouzitelny. Bude to pekne papat. Na zavody nepouzitelny moc tezky a neobratny. Na predokolku moc velkej kroutak a vykon. Skoda ze treba Q4 ma 3 diferaky jsem se docetl. To by bylo docela zajimave upravit a vyladit. Hlavne tech penez.

A jak jde tedy poresit ten setrvak? Da se dat misto toho neco jineho?

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Alfik » 27.9.2010, pon 20:40

Setrvak zavarit a dat odpruzenu lamelu....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 27.9.2010, pon 21:15

Petr 147: No BMW M5 V8 mě taky chvíli drželo. Ale.., žere to příšerně, jak benzín tak olej, obludně drahý náhradní díly jako kotouče, destičky apod. Díky váze to zas není taková pecka jak by člověk na 400 koní čekal, neobratný. Takovej dálniční kočár, pohodlný to zas je. Motory se docela serou a ty kousky z 200 t. jsou plečky vrcholný, za 400 už se o tom dá bavit. Do tý za 200 těch 200 nasypeš jak nic a furt ti zbyde polovina věcí. Pokud BMW na blbnutí tak M3-e36 evo1 (3.0, u 3,2 se sere double vanos, čti double průser a převodovky-nerozebiratelné, neopravitelné). To už bych radši novýho Mustanga 2011 :-D Sorry za :ot:
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Petr147 » 27.9.2010, pon 21:27


Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19056
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Kubas » 27.9.2010, pon 21:32

Petře tak úplný kabaret z toho vlákna dělat nemusíš...... :smt102
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 27.9.2010, pon 21:49

RV147 píše:Petr 147: No BMW M5 V8 mě taky chvíli drželo. Ale.., žere to příšerně, jak benzín tak olej, obludně drahý náhradní díly jako kotouče, destičky apod. Díky váze to zas není taková pecka jak by člověk na 400 koní čekal, neobratný. Takovej dálniční kočár, pohodlný to zas je. Motory se docela serou a ty kousky z 200 t. jsou plečky vrcholný, za 400 už se o tom dá bavit. Do tý za 200 těch 200 nasypeš jak nic a furt ti zbyde polovina věcí. Pokud BMW na blbnutí tak M3-e36 evo1 (3.0, u 3,2 se sere double vanos, čti double průser a převodovky-nerozebiratelné, neopravitelné). To už bych radši novýho Mustanga 2011 :-D Sorry za :ot:
No hlavne na ty V8 je nej problem ten, ze sebelip opecovavany kusy nameri misto 400 vetsinou 330-350PS. Ty R6 M v e34,36,46 jsou asi nejpovedenesi a pomerne drzi
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 29.9.2010, stř 11:32

No GTA jsem psal, že nechci jen kůli spotřebě, raději si upravím nafťák a určitě to půjde. Obratnější kombík střední třídy neznám, vy ano? Ford Focus RS je předokola a má 305 koníku a když to dokážou amíci tak ital to zvládne taky!

Díky RV147 za cenné rady, určitě je využiju.

Neptal sem se jestli to mám dělat nebo nemám dělat, to už sem se rozhodl. Jsem blázen do aut už od malička a sny se mají plnit, takže si ho postupně splním. Je to můj jedinej koníček, někdo dá do rybářskýho vybavení 100 000,-- já nerybařím tak to narvu do auta.
Jo u čipu to určitě neskončí!!!!!!
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19056
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Kubas » 29.9.2010, stř 12:45

však do toho jdi! Docela dost je nás tady určitě zvědavých na výsledek.... Internet je plný pozitivních/negativních zkušeností s chiptuningem a jinýma pokusama udělat s dieselu sportovní auto, takže pokud sis vybral tuhle cestu, tak po ní jdi :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od tuta146 » 29.9.2010, stř 12:56

Já jsem jenom zvědavý, kdy nafťáci začnou čipovat i ABS :-D
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Petr147 » 29.9.2010, stř 13:04

Tak myslím, že pro abc tuning nebo cimbu to nebude problém :D

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 29.9.2010, stř 13:52

Kubas: Jo díky.....tak na jaře začnu, tak sem pak hodím ňáký zkušenosti :-)
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Ladin 164V6 » 29.9.2010, stř 14:33

Cipuju prevodovky, 5q i 6q, kdyby nekdo chtel... :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 29.9.2010, stř 14:51

Já bych chtěl načipovat 6q na 7q. Za kolik? :-)))
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od tuta146 » 29.9.2010, stř 18:00

Si tam dej něco ze Scanie, můžeš mít poloautomat třeba 20q :-D
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od RV147 » 29.9.2010, stř 20:17

Martin TI: Jako nechtěl jsem Tě od Tvýho záměru zrazovat, to je každýho věc, jenom jsem nastínil kam to auto tím zásahem posuneš. Spotřeba se bude pohybovat na úrovni 10-15 litrů v tom lepším případě. Prostě obratnej kombík to bude pořád, ale cesta na dovolenou už bude trošku dražší a riskantnější (prasknutí hadice, poloosy, spálení spojky). Ti co závodí vrchy a rally s dieselema tak si lebedí. 1,9-ky mají kolem 220 koní, to jde jenom čipem, vstřikama, turbem a větším IC. Proti tomu kolik by na takovej výkon museli nacpat do atmosferickýho dvoulitru jsou ceny za úpravu směšný, navíc ty motory kroutěj třeba pátou sezónu a furt drží. Ten kdo má vyhoněnou benzínovou atmosféru je rád když mu motor přežije sezónu.
Já jsem třeba měl podobnej záměr jako ty, žačal jsem čipem a pak říkám uvidí se. Pak jsem se svezl se 75-kou a došlo mi, že zadní náhon mi dá daleko víc zábavy, než kdybych narval do 147-my prachy a získal třeba těch 220 koní. Každopádně kdybys něco potřeboval klidně napiš, pohybuju se trošku i mezi závodníkama a ledaskoho znám. Koukám, že jsi z Jindřicháče. V Budějkách sídlí tohle: http://www.abw-tuning.cz/index2.html. Jel jsem v v Alfě 1,9 M-jet (v rubrice poznáš svůj vůz ho najdeš) co mám já a jelo mu to velmi slušně a nekouřilo to, takže obyč. čip svedou. Dokonce chlapík tuším mával nějakým papírem z brzdy a že má 180 koní. Nevím, já na brzdě nebyl tak nespekuluju, jemu to jelo líp odspoda, mně v otáčkách (zkoušky probíhaly na trase Ústí nad Orlicí - Andrlův chlum), na závěrech jsme se shodli (po vzájemný výměně aut). Jinak nevím, jestli ABW dělala někdy i něco víc než čip,tváří se že jo, ale máš to kousek tak se poptej.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8588
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Harous » 29.9.2010, stř 20:23

Martin Ti píše:Ford Focus RS je předokola a má 305 koníku a když to dokážou amíci tak ital to zvládne taky!
O Q2 nebo Quaife diferáku jsi už tuším psal, tak pak dej vědět jak si předělal zavěšení na RevoKnuckle a jak na první dva kvalty snižuješ přepnutím mapy kroutící moment. :wink:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaK

Příspěvky: 99
Registrován: 1.9.2010, stř 18:00

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od HonzaK » 29.9.2010, stř 20:28

Safra 180k to uz nezni spatne z 1.9 jtd-m. Kort jestli mu to nekourilo.

Martin Ti
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 166
Registrován: 4.8.2010, stř 11:40
Bydliště: Jindřichův Hradec

Re: chiptuning JTD

Příspěvek od Martin Ti » 30.9.2010, čtv 11:08

RV147: Jo díky....., určitě se ozvu, když bych potřeboval ňák poradita a jakože asi jo :-)
Víš přesně tak sem se rozhodoval já jsem asi trošku na motory s turbem, líbí se mi to a užívám si to. Zadohrab je dobrej, ale to turbíčko mi u tý 75 schází......., jo každýmu se líbí něco, proto nic neodsuzuju!
Jo chtěl sem nafťáka, protože u 156 jsou to největší držáci,a s navyšováním výkonu je to lepší a lacinější než u atmosféráka nemluvě o tom kolik upravenej atmosférák vydrží!!! 156 ve sportwagonu a v TI provedení se mi líbí nejvíce jak jízdním projevem tak vzhledem takže pro mě prostě neexistovala jiná varianta!!! Mě prostě učarovala, jo každýho učaruje něco jiného, proti gustu žádný dišputát :-)
Harous: To byla jen ukázka, že to jde udělat! Neřekl sem, že budu dělat s Alfičky forda......a že se vydám stejným směrem, prostě si to udělám tak jak to půjde, ale nebudu kopírovat ford.
Alfa romeo 156 Sportwagon TI 2,4 JTDm 129 Kw

Odpovědět

Zpět na „Univerzální díly (brzdy, akumulátory, tuningové doplňky, pneu atd.)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti