Kubas:
subjektivně..za mě..
corvetta je specifická...projížděl jsem Z06R, a je to zvláštní směs civilnosti a ostrýho sportu..když nešlápneš na plyn, a zavřeš oči, tak kromě polohy sedadla /nikoli nějakýho natřásání kostry/nepoznáš, v čem sedíš..
ani ten posez ležmo "na podlaze" není o dramatickým bezprostředním pocitu kontaktu s asfaltem zadkem..tlumiče v serii jsou i u 06 R překvapivě "milosrdné", řadička manuálu relativně dlouhá, že jí může použít i ženská ruka bez trápení, a při šlápnutí na plyn žádný přískok, dá se to pohodlně dávkovat výkonově i pro ženskou do provozu...asi by mě bavil manuál, ale při ostrý jízdě to tam automat bude sypat bez rizika urvaný spojky...když tomu šlápneš, sedíš v autě, který prostě má neskutečnej krouťák,veme za to a při tom těžišti i na měkkejch tlumičích je to mazec.,
v tomhle snad u 3-ky báva možná jen motorovej člun Z3--/vlastně měkkej v serii, ale právě díky těžišti se i tak opře až až.. ten paradox měkkosti a posezu blízko zadní nápravy v zatáčce může trochu sprostředkovat.., je to trochu "rozevlátější" než ostré ferrari v zatáčce, ale to je v jistým smyslu právě ta zábava.., když to chce "krotit".
třeba Z3M /350koní/je blízko starejm Alfám i roadsterům, je to klasickej posez na podlaze na tvrdý sesli,výkonově blízký corvettě a přesto naprosto jiný.. je to spartánskej posez kterej sneseš ještě při výšce 175-180, nad to už bude potřeba občas tu kostru protáhnout, tohle je i přes dramatickej vzhled pohodlí s potenciálem hodně drtivýho vysokýho výkonu a současně nečekaně auto s pořádným kufrem/ten krouťák je proti 3M-ku ale úplně jinde, a současně s možností denního užití i v provozu.., právě proto, že není při bublání potřeba řadit a "urvat tenhle motor" na jakýkoli stupeň není možný.
ať tam dáš co tam dáš, prostě to vždycky pojede...
A na.rat se tohle auto umí teda pořádně.
A pořád je to chevrolet, kterej s nadsázkou opravíš kladivem.., není to koník z Maranella,
s cenama dílů a servisu z Marsu--tohle může spravovat i běžnej mechanik a díly jsou dost cenově příznivý..známej je tahal ze států..nemá to taky tu citlivost a náchylnost M-3 báva, tady ten výkon je prostě vůči objemu v atmosfeře opravdu relativně pořád malá zátěž na materiál..Čili tady po tý stovce, 150 tis. kilometrů generálka na /na rozdíl od M-3/rozhodně nehrozí. samosvor na zadku..za mě super volba..
