kolem šikmookých aut jsem měl/ mám čest se motat díky svým japanofilním přátelům... To co se dá s timahle autama dělat s Alfou nejde ani v nejdivočejším vlhkým snu, popř dá, ale obnosy za to jsou nesrovnatelný. Ta tojka bude čistej derivát radosti, už teď je trh narvanej performance dílama, chceš drift káru, chceš okruhovku, chceš street? Seženeš od turbo kitů po stavitelný jakýkoliv hejble na podvozku. To auto je jako základ ( mají i tu okleštěnou verzi na plechách a plast nárazníky, vyškubanej vnitřek ( u nás jistě nebude)) a pak je to na tobě, urob si sám. V tom vidím to největší kouzlo. Dnes je "sportovní" verze jakejkoliv nakynutej hečbek s nandanýma prahama, 17 kolama, černým rámečkem světel a chrom koncovkou vejfuku. Akorát že slona nenaučíš tančit timahle pikačovinama. Tady máš lehký auto s potentním točivým motorem, odkaz slavný AE86 (jestli jste to někdo řídil se 4A-GE 20v, tak dáte za pravdu) ...
Alfu mám rád, padá to na mě ze všech stran ve formě modelů, dílů, hadrů, literatury, ALE... Ač se s kámošema na dílně škorpíme Itálie vs Japonsko, mají pravdu. Tohle je hodně muziky za málo peněz, navíc s tím autem jde jít dál a dál... A v Itošce můžou šoupat nohama, z Alfy za posledních 10let nevypadlo nic kloudnýho pro masy
