[video]http://www.youtube.com/watch?v=q4UsXA6H ... e=youtu.be[/video]
A.J.Michal - 75 TD
Re: A.J.Michal - 75 TD
summer: 2,5TD ve 155 uz mela elektronicke rizeni?
Mel jsem 1,9 a to byla totalni mechanika jeste (kdyz nepocitam drat ke zhaveni a elmag. ventil na privodu nafty z imobilizeru). Dokonce sytic na Boschacke rotacce byl rizeny lankem od termostatu. Tadyk jsem nahrál jedno moje video, co jsem nedávno vyhrabal z veteše :-)
[video]http://www.youtube.com/watch?v=q4UsXA6H ... e=youtu.be[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=q4UsXA6H ... e=youtu.be[/video]
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Snad nebudu za idiota, ale řekl bych, že je elektronicky řízená.. Rozhodně aspoň čerpadlo elektronické je, takže žádné šroubky na zábavu..

NOW: Cinquecento 1.2 63Kw, 147 Q2, MiTo QV
EX: 3x 155, 2x 147, 1x 145
EX: 3x 155, 2x 147, 1x 145
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
1,9td ve 155 je od fiatu a je to mechanika
2,5 td ve 155tce je od vm motori a má elektronicky řízené čerpadlo
EDIT
[video]http://www.youtube.com/watch?v=pfO8sT_JBHY[/video]
2,5 td ve 155tce je od vm motori a má elektronicky řízené čerpadlo
EDIT
[video]http://www.youtube.com/watch?v=pfO8sT_JBHY[/video]
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
http://www.agresori.com/25221-v-rusku-na-panelaku.html
Víš, jak jsi startoval ten holej motor někde v garáži na paletě?
Tak tihle kluci to povznesli trochu dál..

Víš, jak jsi startoval ten holej motor někde v garáži na paletě?
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw, 147 Q2, MiTo QV
EX: 3x 155, 2x 147, 1x 145
EX: 3x 155, 2x 147, 1x 145
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
tak sem to rozebral






vložky válcu nic moc.....
, ale asi s tím nic dělat nebudu protože nové vložky = 7000 a rozjebat celý motor


Jo a podle změřeného vrtání je to 2.4 TD ... uf






vložky válcu nic moc.....


Jo a podle změřeného vrtání je to 2.4 TD ... uf
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9148
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: A.J.Michal - 75 TD
Dají se na to koupit nový kroužky? Ty vložky bych přehonoval...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
já bych dal nové kruhy a vložky bych vzal smirglem- záleží jak ta koroze je hluboká
dá se koupit nová vložka i s pístem i s kruhama jako sada
jinak :
kruhy cca2500
těsnění pod hlavy celokov cca2000
srovnání hlav cca1000
natlakování hlav cca1000
těsnění pod výfukové a sací svody- celistvé celokov- cca500
těsnění pod víko ventilů cca 300
celkem cca do 7000 bez vaření hlav. proto sem po destrukci TD začal raději jezdit s V6
EDIT: na druhou stranu za tuhle cenu máš motor po GO a někdo za tuhle cenu nevymění ani půlku rozvodů na alfě:)
tady na tomhle čísle seženeš vše p. Linha GO Dieslových motorů a těsnění bere z brna-můžeš se ho poptat na ceny:
724 046 427
dá se koupit nová vložka i s pístem i s kruhama jako sada
jinak :
kruhy cca2500
těsnění pod hlavy celokov cca2000
srovnání hlav cca1000
natlakování hlav cca1000
těsnění pod výfukové a sací svody- celistvé celokov- cca500
těsnění pod víko ventilů cca 300
celkem cca do 7000 bez vaření hlav. proto sem po destrukci TD začal raději jezdit s V6
EDIT: na druhou stranu za tuhle cenu máš motor po GO a někdo za tuhle cenu nevymění ani půlku rozvodů na alfě:)
tady na tomhle čísle seženeš vše p. Linha GO Dieslových motorů a těsnění bere z brna-můžeš se ho poptat na ceny:
724 046 427
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
právě že hluboké to není vůbec, jen takové mapy po rzi.
uvidim, popremyslim, mozna to tak necham a jen necham srovnat hlavy a dat celistve celokov tesneni
A pak udelam poradne GO dalsiho TDckoveho motoru a tam to pujde i s novyma vlozkama. pistama a šálama.
Takže mám vícero možností [-o<
uvidim, popremyslim, mozna to tak necham a jen necham srovnat hlavy a dat celistve celokov tesneni
A pak udelam poradne GO dalsiho TDckoveho motoru a tam to pujde i s novyma vlozkama. pistama a šálama.
Takže mám vícero možností [-o<
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
tyy jo Celokov tesneni pod hlavy je fakt celokov a nikde ani zadnej tmel, az mam strach z tech olejovych a vodnich kanalku, ze zase povoli
Nyni jen vyrovnat hlavy..... Mozna se k tomu pristi tyden dostanu
Nyni jen vyrovnat hlavy..... Mozna se k tomu pristi tyden dostanu
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - 75 TD
Honovacku ti muzu pucit at zbytecne nelezi ladem 
Jinak jste docela drahej kraj. V ove je srovnani za 300 a komplet hlava (srovnani, gufera driku, brouseni ventilu, zabrus ventilu do hlavy a otlakovani) vyjde na 2150,-
nove kruhy dava?
Jinak jste docela drahej kraj. V ove je srovnani za 300 a komplet hlava (srovnani, gufera driku, brouseni ventilu, zabrus ventilu do hlavy a otlakovani) vyjde na 2150,-
nove kruhy dava?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
zadne honovani nebude ... zima se blizi a ja uz pomalu zacinam s tim 2.0 nestartovat
.
Sam jsem zvedav, kolik to rovnani bude stat. Musi mi ale chlapi stahnout i ty krajni kostky o nejakych 1,5 mm kvuli tomu, ze jsem koupil celistve tesneni misto delenych pod hlavu.
Jak sem uz rikal, na poradny GO tu mam dalsi 2,4 TD. Tam musi jit i ty vlozky ven, tak to budu rovnou resit novejma.
Sam jsem zvedav, kolik to rovnani bude stat. Musi mi ale chlapi stahnout i ty krajni kostky o nejakych 1,5 mm kvuli tomu, ze jsem koupil celistve tesneni misto delenych pod hlavu.
Jak sem uz rikal, na poradny GO tu mam dalsi 2,4 TD. Tam musi jit i ty vlozky ven, tak to budu rovnou resit novejma.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - 75 TD
A má to cenu? 
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Hele, asi ne, ale dycky se najde magor co si proste neda porad rici
. Tska a V6ky ma kazdej. TD vymiraji, coz me nijak netesi, tak je potreba ozivovat. Podiv se na mobile, autoscout, ebay. Nikde nic neni, jen na slovensku se nyni prodavaji dve.
Edit, to je neco jak u tebe, ma cenu vrazet do 1.6ky? ANO
Edit, to je neco jak u tebe, ma cenu vrazet do 1.6ky? ANO
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Já sice uhlí do auta pro zábavu nechci, ale jestli bereš takhle, tak ti fandím ještě víc.A.J.Michal píše:Hele, asi ne, ale dycky se najde magor co si proste neda porad rici. Tska a V6ky ma kazdej. TD vymiraji, coz me nijak netesi, tak je potreba ozivovat. Podiv se na mobile, autoscout, ebay. Nikde nic neni, jen na slovensku se nyni prodavaji dve.
Edit, to je neco jak u tebe, ma cenu vrazet do 1.6ky? ANO
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: A.J.Michal - 75 TD
Oni ty starý diesely mají svoje kouzlo. Jak mám v podpisu tu Tagoru DT, tak tu jsem koupil jen kvůli expedici do Maroka, jinak jsem měl vždycky všechny Tagory v benzínu. No ale ta nafta mě tak chytla, že dneska je to jediná Tagora co mi zbyla. Když jí nastartuju a ve vzduchu zavoní ten charakteristickej smrádek, připomene mi to dobu, kdy jsem jako malej jezdil někdy s tátou kamionem, tenkrát ještě starou Liazkou v ČSAD. Když s ní jedu, tak mě to naplňuje pohodou a klidem, protože cestovní rychlost je tak kolem 120km/h, i když se umí rozpumprdlíkovat i na skoro 170 podle Garmina, ale to už je trápení. Když jedeme na sraz ven, tak všechny seru, protože oni furt tankujou a já jedu za 5,7 a stačí mi natankovat jen jednou
A je to prostě něco jinýho, všechny Talboty a Simky na srazech jsou v benzínu, kadle-kadle mám jenom já


Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: A.J.Michal - 75 TD
1.6 jsem tenkrát kupoval z blahovosti, že nebude žrátA.J.Michal píše:Edit, to je neco jak u tebe, ma cenu vrazet do 1.6ky? ANO
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
takze nejake novinky
vsechny tesneni koupeny. Pod hlavu a pod ventilove viko mam celistve, na vyfukove a saci potrubi mam jednotlive.
Zbyva mi jen nechat srovnat hlavy a zrepasnout vstrikovaci cerpadlo. Bohuzel v praci mam frmol, takze to objezdim mozna az pristi tyden
. Prvni musim dostat jeste stare zhavici svicky z hlav, zatim jsem povolil jen jednu, ostatni jsou uz strzene( neni je za co chytit), takze s tim budu o vikendu bojovat
Ranni starty pri -1 jsou s 2.0 TD velmi krusne....... hodne krusne , pokud bude -5, tak to uz nenahodim
Edit: jeste musim koupit olej
no vezmu selenii a k tomu asi i bishopa, at to ma koule 
vsechny tesneni koupeny. Pod hlavu a pod ventilove viko mam celistve, na vyfukove a saci potrubi mam jednotlive.
Zbyva mi jen nechat srovnat hlavy a zrepasnout vstrikovaci cerpadlo. Bohuzel v praci mam frmol, takze to objezdim mozna az pristi tyden
Ranni starty pri -1 jsou s 2.0 TD velmi krusne....... hodne krusne , pokud bude -5, tak to uz nenahodim
Edit: jeste musim koupit olej
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - 75 TD
Předpokládám, že opakovaný nažhavení před prvním startem taky nepomáhá... jo to bude asi ten motor bez komprese jak jsi psal viď?A.J.Michal píše: Ranni starty pri -1 jsou s 2.0 TD velmi krusne....... hodne krusne , pokud bude -5, tak to uz nenahodim![]()
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
mam tam dodelavane pridavne zhavici tlacitko s relatkem a muzu si prizhavit, jak dlouho chci, cajk vychytavka i s kontrolkou
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - 75 TD
Ta 2,4 TD mě zajímá, podle mě to bude dost podobná věc jako moje 2,3 DT, doufám, že se na to budu moct někde na sraze podívat 
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Na srazy jezdim hodne casto
sice letos vetsinou jen Morava ale i Máchač jsem letos dal i kdž to odnesl differák
, ale minuly rok jsem byl i v Cechah, uvidime co bude pristi rok.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: A.J.Michal - 75 TD
A co Pustevny? Dojedeš zas?
Re: A.J.Michal - 75 TD
Skvělý
a kdy se dá očekávat nějaký vyvěšení kalendáře akcí na příští rok, nebo jsou to prostě daný věci, jako že třeba Kámen je první víkend v květnu apod.? Už teď se těším na alfí sraz
když denně zažívám tu radost z toho vzájemnýho zdravení a taky tolik krásy pohromadě... akorát doufám, že se nějak podaří sladit ty termíny, máme dva srazy Simca klubu, pak klubovou rallye, 2014 bude mezinárodní sraz v Anglii kam samozřejmě jedeme, dva mercedesí srazy s klukama z Benzworldu, taky Slavkov... většinu těch akcí spolupořádám, takže se z toho prakticky nemůžu, a popravdě ani nechci, vyvlíknout. Uvidíme, uvidíme 
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
na zacatku roku zacnou poradatele davat terminy a admini to pak budou stosovat do jednoho topicu, kde v tom bude prehled
viz srazy 2013
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=38&t=13318
Takze az na zacatku roku 2014 se uvidi
Ja si s tou moji rachotinou za hranice jeste netroufnu
No Slovensko nepocitam 
viz srazy 2013
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=38&t=13318
Takze az na zacatku roku 2014 se uvidi
Ja si s tou moji rachotinou za hranice jeste netroufnu
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: A.J.Michal - 75 TD
Tak hlavy srovnané a natlakované za lidových 1600 Kč
, jen je nenapadlo to očistit od těch hliníkových pilin , takže to budu muset v prácí umýt ručně Purgasolem, kdo ví kde se to všude dostalo 
Nechal jsem to dělat v jedné male dílničce v Holešově, včera odpoledne jsem jim to dal a dneska to měli hotové.
Jo a byly doopravdy křivé a to více lidí do mě valilo, že to nemá cenu rovnat, že se to nemá šanci ta jedna hlava tak zkroutit. Inu něvěř všemu co se řiká.
Zítra hurá do Bosche zrepasovat vstřikovací čerpadlo. 9000 Kč to asi schlamstne
Nechal jsem to dělat v jedné male dílničce v Holešově, včera odpoledne jsem jim to dal a dneska to měli hotové.
Jo a byly doopravdy křivé a to více lidí do mě valilo, že to nemá cenu rovnat, že se to nemá šanci ta jedna hlava tak zkroutit. Inu něvěř všemu co se řiká.
Zítra hurá do Bosche zrepasovat vstřikovací čerpadlo. 9000 Kč to asi schlamstne
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
