 ) neustále "sral" svým vynášením Alfy do nebes a haněním škodovek. Některé poznámky se mu nejspíš vryly do paměti silně, dokázal mi je i po dlouhé době citovat po mailu. Jedna z nich, že Alfa má podvozek o galaxii jinde než škodovka, ho zřejmě přiměl k tomu to porovnat. Problém je totiž v tom, že novináři jsou zváni na testovačky a prezentace, kde se jim dopodrobna vysvětluje jak co funguje, proč to tak je a proč je to dobře. To je ostatně v tom článku zjednodušeně řečeno. Jenže už nikdo z Alfy Romeo nepřijde a nevysvětlí jim (a nedělám si iluze, že to není jen o situaci v ČR), proč a jak funguje kinematika náprav Giulie a proč je to lepší. Já to můžu brát jen podle svého tzv. prdelního nervu, který má každý, kdo už nějaký ten statisíc nebo milion najel a zkouší co které auto dokáže, takže ze mě vypadne zjednodušené prohlášení, které se samozřejmě neshoduje s podrobným technickým rozborem, na které je Martin, resp. jiný novinář, zvyklý. Tak se to rozhodl rozštípnout praktickou zkouškou.
 ) neustále "sral" svým vynášením Alfy do nebes a haněním škodovek. Některé poznámky se mu nejspíš vryly do paměti silně, dokázal mi je i po dlouhé době citovat po mailu. Jedna z nich, že Alfa má podvozek o galaxii jinde než škodovka, ho zřejmě přiměl k tomu to porovnat. Problém je totiž v tom, že novináři jsou zváni na testovačky a prezentace, kde se jim dopodrobna vysvětluje jak co funguje, proč to tak je a proč je to dobře. To je ostatně v tom článku zjednodušeně řečeno. Jenže už nikdo z Alfy Romeo nepřijde a nevysvětlí jim (a nedělám si iluze, že to není jen o situaci v ČR), proč a jak funguje kinematika náprav Giulie a proč je to lepší. Já to můžu brát jen podle svého tzv. prdelního nervu, který má každý, kdo už nějaký ten statisíc nebo milion najel a zkouší co které auto dokáže, takže ze mě vypadne zjednodušené prohlášení, které se samozřejmě neshoduje s podrobným technickým rozborem, na které je Martin, resp. jiný novinář, zvyklý. Tak se to rozhodl rozštípnout praktickou zkouškou.Neobjektivní to bylo v tom, že za prvé vybrali podmínky, které jsou pro škodovku výhodnější (rozbité okresky, neRFT pneu...) a za druhé, a to hlavně, vzali závodníka, který má bohaté zkušenosti se škodovkou, ale žádné s Alfou. No a proto to nakonec vyznívá tak nějak nerozhodně, protože pokud si někdo má během testování zvykat na úplně jinou charakteristiku chování, tak se samozřejmě nemůže cítit za volantem jistě a samozřejmě si nedovolí to co s autem, které důvěrně zná. Obecně je tohle problém všech těch blogů a recenzí samozvaných odborníků, kteří nakonec porovnávají jen to, jak jim auto padne do ruky a jak má tvrdé plasty, ale dlouhodobou zkušenost nemají žádnou.
Vesměs jsem od toho srovnání chtěl jen to, aby to nedopadlo nějak zle pro Alfu, když může škodovka porazit Imprezu ( http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... i-civil/?3 - např.: "Kvalita jízdy Octavie je o řád nad Imprezou.") nebo Ferrari ( http://www.auto.cz/skodovka-lepsi-nez-f ... alia-98685 ), tak jakási plichta je nakonec úspěchem.
Jsem strašně rád, že tam Jakub dorazil místo mě, já se na to připravoval důkladně, dokonce jsem prolezl O3 RS ze všech stran a dostal od AZNP mnohé technické info, ale nakonec jsem musel na ten pohřeb, c'est la vie... Nakonec všechny tyhle žabomyší války jsou o hovně, když stojíte v krematoriu u rakve a vzpomínáte jak jste s tím člověkem před dvaceti lety poprvé dojeli do Paříže na sraz nebo jak i ve věku přesahujícím sedmdesátku jezdil několikrát ročně tisíce km po Evropě se svou 50 let starou Simkou 1501...


 hezky souhrn. A diky za ten odkaz na STi vs O RS. Uz jsem se takhle dlouho nepobavil. Clovek si rika, proc se jeste vubec vyrabi cokoliv jinyho nez O RS
  hezky souhrn. A diky za ten odkaz na STi vs O RS. Uz jsem se takhle dlouho nepobavil. Clovek si rika, proc se jeste vubec vyrabi cokoliv jinyho nez O RS  








