 a nevíte, kolik stojí nové, mně to vychází někde kolem 5.000,- Kč, což je docela garda.
  a nevíte, kolik stojí nové, mně to vychází někde kolem 5.000,- Kč, což je docela garda.Díky!
 a nevíte, kolik stojí nové, mně to vychází někde kolem 5.000,- Kč, což je docela garda.
  a nevíte, kolik stojí nové, mně to vychází někde kolem 5.000,- Kč, což je docela garda.
Liwika19 píše:a preto sa do zaslepiek robia dierky, aby si jednotka myslela ze EGR je plne funkcny...

neviem comu neveris. proste je to fakt. na starsich diesloch to je unijetoch (JTD) mozes EGR zaslepit uplne plnou zaslepkou bez dierok, no v novsich diesloch multijetoch (JTDm) su tam potrebne dve male dierky aby tam islo minimum spalin a teda RJ si myslela ze EGR slape normalne. ma to takto spravenych XY ludi na fore. osobne EGR nemam zaslepene, je len cistene. a poviem ti ze to cistenie ti teda doooost pomoze. ja som tam mala teda poriadny mordor. niekde tu na fore ale aj na nete bol presne vyfoteny navod ako vycistit ten selenoid EGRka presne aj s navrtanim a rozobratim. ono ti totizto nestaci rozobrat len na dve casti EGR a to vycistit. musis ho navrtat a vyklepat tu pruzinu s tyckou von a aj to precitit, pretoze tam co su sadze tak tie brania spravnemu chodu tej tycky. takze vela stastiaauparas píše:To je zajímavé s těma dírkama, ale abych ti řekl pravdu, tak tomu moc nevěřím. Nejprve to zkusím vyčistit a pak se budu pokoušet laborovat se záslepkou...

Dobrý den pane xxx,
kompletní generální oprava na Opravárenskou sadu je za 7000 Kč. (ložiska,pístní kroužky,ucpávky aj. dále se provede vyčištění,vyvážení a odzkoušení na zkušebním stavu).
V případě, že je poškozen rotor tak je turbo neopravitelné - výrobce Garrett nedodává rotor samostatně. Nové originál tbd by bylo za 14 900 + DPH. V případě zájmu mě prosím kontaktujte.
S pozdravem/Best regards
Ing.Vladimir Fiker
sales manager
TurboCar, s.r.o.
U Dálnice 620
595 01 Velká Bíteš
Czech Republic
Dobrý den,
Koukal sem na dostupnost dílů do vašeho turbodmychadla. Bohužel Vás nepotěším. Do daného turbodmychadla nejsou dostupné veškeré náhradní díly na kompletní repas. Proto turbodmychadlo ani neopravujeme a nemáme v naší databázi repasovaných turbodmychadel. Jediné jak bych Vám dokázal pomoci, je turbodmychadlo nové.
S pozdravem
Zdeněk Pecháček
Vedoucí oprav a prodeje
Turbosport
Vzdušná ulička 4900/4
Jablonec nad Nisou 46601
Tel : 728763770
Pechacek@turbosport.cz
http://www.turbosport.cz

 .Snad to nové vydrží dalších 200 tis.
 .Snad to nové vydrží dalších 200 tis. 
  podotýkám že v DE ježděno na olej 5W-30 po výměně WR Diesel 5W-40 a mám podezření že hlavní vinu na turbu měla ženská ruka za volantem a olej mimo specifikaci výrobce.
  podotýkám že v DE ježděno na olej 5W-30 po výměně WR Diesel 5W-40 a mám podezření že hlavní vinu na turbu měla ženská ruka za volantem a olej mimo specifikaci výrobce.
 Jak na to reagovat? (udusit přes rychlost)? Jak tomu předejít apod.
 Jak na to reagovat? (udusit přes rychlost)? Jak tomu předejít apod.  Shlédl jsem pár videí na youtube a četl nějaký komenty na volvo fóru....fuj
Shlédl jsem pár videí na youtube a četl nějaký komenty na volvo fóru....fuj
Tak nevím, ale komplet repas 2,4 129kw jsem jeden podstoupil cca za 9000,- ale nevím kam ho kuci z dílny posílali. Minulý rok jsem komplet repasoval GTB z 2,4 154kw a to mi dělal Oleg v Holicích i s vyvážením na 200tis ot.Petr147 píše:Jsem zjistil, že je docela problém s "kompletním repasem" turba u 2.4 129kW... u slabších by to neměl být problém
Turbo po repasi fungovalo bez problémů...jestli to dělal polák to nevímPetr147 píše:oni to umí poláci a všelijaké neznámé firmy na internetu, ale ty velké od toho dávají ruce pryč... on není problém udělat ložiska atd., ale asi je tam potřeba i ta vrtule, protože tu před tím dělali poláci a kdo ví z čeho to je...
 nebyl s ním žádný problém. Jinak mi jedno turbo na 156 2,4 129kw leží v garáži....na prodej.
 nebyl s ním žádný problém. Jinak mi jedno turbo na 156 2,4 129kw leží v garáži....na prodej.Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host