Rozvody 3.0 (3.2) V6
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
Jo okej, možna když se hecnu tak klidně test těch řemenu udělám prostředky na to sou.
Ale jde snad oto jestli jeden praskne po 300tkm a druhý po 180?
Sundal jsem na GTA řemen GATES co měl cca 9-10mm a vydržel.
Ina/Gates/SKF/Dayco je to fuk
Ale jde snad oto jestli jeden praskne po 300tkm a druhý po 180?
Sundal jsem na GTA řemen GATES co měl cca 9-10mm a vydržel.
Ina/Gates/SKF/Dayco je to fuk
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
Ono většinou se neroztrhne řemen, ale vytrhneš zuby. A u auta typu GTA je to tak jednoduché. Proto výměna po 5letech, nebo najetých km.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
A není to náhodou tak, že výkon vozidla nemá s namáháním řemene nic společného? Někde sem něco takového četl, navíc se stačí podívat např. na rozvodový řemen ferrari apod.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2579
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
To nevím, je to možné.Dallen píše:A není to náhodou tak, že výkon vozidla nemá s namáháním řemene nic společného? Někde sem něco takového četl, navíc se stačí podívat např. na rozvodový řemen ferrari apod.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8694
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
Nejde o výkon, ale spíš o způsob používání/namáhání - u GTA je asi větší výskyt rychlých náhlých změn otáček, než u běžné konfekce a to je pro rozvody to nejhorší.Dallen píše:A není to náhodou tak, že výkon vozidla nemá s namáháním řemene nic společného?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
To ano a proto je tam menší interval výměny.
Obecně pro řemen je nejhorší starty/vypínání a když auto chcípne
Obecně pro řemen je nejhorší starty/vypínání a když auto chcípne
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
a este velmi caste podtacanie motora
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
tim se motor hodne namaha ? ja bych rekl ze po meste podtacim celkem pravidelne...Danni píše:a este velmi caste podtacanie motora
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
ak podtacas tak to citis... ale su ludia co to necitia proste ide kopec motor sa dusi v kabine to duni vsetko sa chveje ale nepodradia lebo spotreba=vysoke otacky
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
jo takle
Tak zase takova lama nejsem...jinak rozvody jsou namahany pry pri prudkem brzdeni motorem...
Tak zase takova lama nejsem...jinak rozvody jsou namahany pry pri prudkem brzdeni motorem...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
hlavne je aby napinacia kladka pri volnobehu kmitala... moja stara aj ked vyzerala skoro jak nova no uz nekmitala a jak som ju rozobral tak z vnutra bola hrdza
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Řemen trhaj štosy jak pišou start vypinani prudka zmena otacek atd... Extremni namahani a vybrace v jednom..
Odesláno z mého HTC Desire 300 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC Desire 300 pomocí Tapatalk
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
já to snad zjistím u kolegů z powertrain (pohony) jak testujou řemeny a co jsou pro ně základní problémy...
základ je jasnej-
odpory vačkovejch hřídelů (tření, tuhost pružin, počet ventilů)
odpory pomocnejch zařízení
..z toho máme namáhání kordu na tah a gumy+vlákna na střih
+ samozřejmě tažná síla vlivem odstředivý síly řemenu a jeho kmitáním (to samo o sobě dokáže řemen sápnout, pokud není dostatečně podepírán..)
jinak už u novejch downsizingovejch motorů máme i řemen pro pohánění olejovejch pump
základ je jasnej-
odpory vačkovejch hřídelů (tření, tuhost pružin, počet ventilů)
odpory pomocnejch zařízení
..z toho máme namáhání kordu na tah a gumy+vlákna na střih
+ samozřejmě tažná síla vlivem odstředivý síly řemenu a jeho kmitáním (to samo o sobě dokáže řemen sápnout, pokud není dostatečně podepírán..)
jinak už u novejch downsizingovejch motorů máme i řemen pro pohánění olejovejch pump
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8694
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
12V busso ho má taky, a co?hno3 píše:jinak už u novejch downsizingovejch motorů máme i řemen pro pohánění olejovejch pump
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
Ne, pokud jsem to při rozebírání pochopil dobře, tak je poháněn ozubeným řemenem...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8694
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
řemenice je hnaná rozvodovým řemenem a dolu na čerpadlo se přenáší přes zubový převod a spojovací tyčku
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
Takže jsem pochopil dobře, že ta řemenice je na olejovou pumpu. Tohle mi totiž dalo zabrat při sundavání zadní hlavy...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
Jo jo, u 12V Bussa je olejová pumpa hnaná řemenem. Dallen si to plete pořád s 24V, kterou zná. 12V je prostě úplně jinej a podstatně jednodušší motor.
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
no jo, blbě jsme to napsal:)
ale ten řemen u bussa je venku..tyhle nový motory maj klasickej řetěz nahrazenej řemenem.. prj kvůli hluku, vibracím a klidnějšímu chodu celkově... to i závodní auta se suchou skříní maj olejový pumpy hnaný řemenem, ale ten je mimo ten sajrajt v klikovce což je ten novej vejmysl..
ale ten řemen u bussa je venku..tyhle nový motory maj klasickej řetěz nahrazenej řemenem.. prj kvůli hluku, vibracím a klidnějšímu chodu celkově... to i závodní auta se suchou skříní maj olejový pumpy hnaný řemenem, ale ten je mimo ten sajrajt v klikovce což je ten novej vejmysl..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
Ale ho...o, 164 24V ma taky olej hnanej remenem...riprex píše:Jo jo, u 12V Bussa je olejová pumpa hnaná řemenem. Dallen si to plete pořád s 24V, kterou zná. 12V je prostě úplně jinej a podstatně jednodušší motor.
Jednodussi nevim, 24V ma jen navic 2 vacky, ale na druhy strane nema celej ten OHV aparat...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8694
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Rozvody 3.0 (3.2) V6
Dallen nejspíš zná "jen" 24V z GTA, kde je skutečně už řetez...Ladin 164V6 píše:Ale ho...o, 164 24V ma taky olej hnanej remenem...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů