
Takový jedničkový Volvo V70R by byl jinej sleeper.
Asi víc než STI.
Tak Pašík už je celkem starý model ne? možná že třeba mezi novou Insignií a tím Volvem takový rozdíl nebude..... i když o interiéru atd. se určitě bavit nemusíme, to je jasné....Petr147 píše: 10.8.2018, pát 07:19 Člověk si peníze do hrobu nevezme, tak proč škudlit, když nemusí... Když tedy porovnám tu V90 a Pašíka, tak službu udělají stejnou, uvnitř +- stejně velké, spotřeba poloviční, ale to Volvo je ve všem naprosto jiný vesmír...
To je už celkem klasikaHarous píše: 10.8.2018, pát 23:18 U tý Insignie krom ostatního žeru ty sedačky který mají i odvětrávání a ty inteligentní LED světla. Má to snad 32 samostatně ovládaných segmentů. Každopádně nečekaně zajímavé auto.
Na Pašíka ma teď přijít facelift, což znamená vzhled Arteona a uvnitř dvě televize z Tuarega... Funkčně na něm už není co vymýšlet... Sup končí u 140kW, ten nedostal ani biturbo. Sup má větší kufr a měkčí sedačky, ale do teď jsem nepochopil, jaktože se prodává tolik L&K a podobně. Sup v plný leze někam k 1,2mil a to je o cca 200-300tis nad Pašíkem a ještě má omezenou konfiguraci... za ty prachy jsem na S90/V90, což je o třídu luxusnější auto.Kubas píše: 10.8.2018, pát 13:44Tak Pašík už je celkem starý model ne? možná že třeba mezi novou Insignií a tím Volvem takový rozdíl nebude..... i když o interiéru atd. se určitě bavit nemusíme, to je jasné....Petr147 píše: 10.8.2018, pát 07:19 Člověk si peníze do hrobu nevezme, tak proč škudlit, když nemusí... Když tedy porovnám tu V90 a Pašíka, tak službu udělají stejnou, uvnitř +- stejně velké, spotřeba poloviční, ale to Volvo je ve všem naprosto jiný vesmír...
jinak filozofovat tady nad "braním si peněz do hrobu" vs. z mého pohledu "nakupováním předražených pí*ovin jen proto že na to mám" (a teď to fakt nemyslím konkrétně na to Volvo) by bylo nesmírně zajímavé, ale obávám se že internet a už vůbec ne tento web je to pravé místo....![]()
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti