Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
jop je to tuším v inzerci
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4903
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
viewtopic.php?f=85&t=12230
uz jsem to nasel...... sakra tezkej brouk v hlave.... bylo by na tom hromaaadaaaaa praaace, ale dily krom kastle mam vsechny
uz jsem to nasel...... sakra tezkej brouk v hlave.... bylo by na tom hromaaadaaaaa praaace, ale dily krom kastle mam vsechny

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
no vidíš, potřeboval bych zadní nárazník 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4903
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
bohuzel u zadniho je dira od kuly + vytrhane matky z plastu(asi dve), byly totalne prirezly, jinak je v poradku
nevim sepis si dily co by jsi tak potreboval, ja je nafotim a kdyztak hodim k sobe pri ceste na Kamen

nevim sepis si dily co by jsi tak potreboval, ja je nafotim a kdyztak hodim k sobe pri ceste na Kamen

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
myslel jsem z té ameriki 1,8T 

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4903
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

nevim jestli bych mel cas to auto vubec poskladat, kdyz podle textu jsem pochopil ze je kastle na dve pulky


Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
on bral kastli od čínana
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
chlapi, nechajte si to prejst hlavou pekne(cim pomalsie tym lepsie). Dnes som s Vencom volal, mam nato vazne zalusk, akorat cena je taka aka je, takze si to tiez musim nechat ulezat, ale usetrilo by mi to dost prace, casu a penazi pri pracach na mojej(odpadla by mi zastavba kompresora do TS agregatu).
a ten by mi ostal ako zelezna rezerva tym padom. 


EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ahoj
Ví někdo v jaký otáčkách se mění natočení sací vačkové hřídele v osmiventilovém 2.0 TS z Alfy 75? Natáčí se nějak plynule nebo skokově? Nedaří se mi to dohledat.
Díky
Ví někdo v jaký otáčkách se mění natočení sací vačkové hřídele v osmiventilovém 2.0 TS z Alfy 75? Natáčí se nějak plynule nebo skokově? Nedaří se mi to dohledat.
Díky
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Nátáčí se skokově a tuším kolem 1500 ot/min. Dá se to zjistit, že se na solenoid co otvírá přívod oleje dá žárovka a v momentě kdy svítí tam jde proud, otevře se přívod oleje a vačka se natočí. Je to prakticky jenom proto, aby to auto vůbec bylo schopný s takhle ostrou vačkou nastartovat a udržet volnoběh.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
2 RV147: Výborně, díky. Řeším trampoty se svým TS a zkoušel jsem kde co a vypadá to na nastavovač vačky. Kolem 4500 to začne cukat. Úplně studený to jede, ale po mírném ohřátí to začne blbnout.
Co když přestavovač rozeberu a trvale nastavím na vyšší otáčky, nastartuju to?
BTW: ta Alfa na obrázku je tvoje?
Co když přestavovač rozeberu a trvale nastavím na vyšší otáčky, nastartuju to?
BTW: ta Alfa na obrázku je tvoje?
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
No nechci Ti brát iluze, ale cukání kolem 4500 ot/min nebude tímhle. Nejrychleji vyzkoušíš jeho funkci tak, že ho odpojíš a při volnoběhu na jeho svorky přivedeš napětí z baterky(polarita libovolná). Pokud auto chcípne, popř. volnoběh bude hodně nepravidelný, funguje, pokud se nebude dít nic, nefunguje. Viděl bych to spíš na skoro už klasickej problém a to benzín (přicpaný vstřiky, děravý gumový kroužky co drží sání, děravá guma co je mezi váhou vzduchu a škrtící klapkou, mrtvá benzínová pumpa, přicpaná pumpa v nádrži, palivovej filtr, vstřiky) Rozdělovače jsou oba ? Vyzkouší se tak, že se jeden odpojí a musí to na ten druhej jít normálně. Ne moje auto je tady: viewtopic.php?f=43&t=4774&start=25
Odkud jsi ?
Odkud jsi ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Ten motor není úplně sériovej (vačky, kanály, ventily, mapa v ŘJ, svody a sání) a není v Alfě.
Právě že jsem zkoušel úplně všechno. Vstřiky jsem čistil, proplachoval jedním i druhým směrem, měnil za jiný, měřil vstřikovaný objem, rozprášení, těsnost, odpor jejich vinutí. Měřil a měnil jsem regulátory tlaku paliva za 3 další. Měl jsem palivový čerpadlo (nový) nastojato, naležato, u motoru, u nádrže. Koupil jsem i další nový. Vedení paliva jsem předělával 4x, hnal jsem to i z kanystru. Zkoušel jsem jinej tlumič kmitů v palivu, jiný umístění tlumiče. Měřil jsem snímač teploty vody i vzduchu. Zkoušel jsem i oba odpojit, zkoušel jsem simulovat studenej motor. Zkoušel jsem 4 různý sady svíček. Měnil jsem zapalovací kabely, palce, víčka (vše nový). Natočení rozdělovačů. Měřil a měnil jsem i jiný cívky i s modulem. Motor běží na každou cívku zvlášť bez zaváhání. Měřil a měnil jsem spínač volnoběh/plná zátěž. Váhu tam nemám, je to předělaný přímo na klapce. Ale snímač funguje plynule. I když ho odpojím, stejně to nepřetočím (na místě bez kvaltu). Čidlo otáček a polohy klikový hřídele jsem měřil a měnil za jiný starý a nakonec koupil i funglovku. ŘJ mám celkem tři. Při vyblikávání závad to hlásí zcela bez poruchy. Celej svazek jsem měl rozholenej, všechno jsem proměřil a kontroloval, poškozenej stíněnej kabel jsem opravil, spoje proletoval znovu. Všechny relátka mám nový. Jezdil jsem s tlumičem výfuku i bez. Ventilový vůle jsem dělal. Jezdil jsem i bez kapoty, obaloval jsem ŘJ ledem, jestli se nepřehřívá. O kroužky na vstřikách jsou ok, stejně jako na sání. Palivovej filtr jsem zkoušel před čerpadlem, za čerpadlem i před vstřikama.
Už není co vyzkoušet.
Ten motor asi 10 let stál. Já ho teď oživuju, ale předtím jezdil v placce vrchy a okruhy se stejnýma úpravama jako má teď. Dvakrát se mi stalo, že to jelo i za tepla. Jinak je to marný. Jak se trochu ohřeje motor (a olej), začne zlobit. Zajímavý je, že v chladným počasí to vydrží jet dýl, než v horku. Což ukazuje na olej, resp. na variátor. Ale olej maže dobře. Mám budík na tlak a tlačí to parádně. Klika vysypaná není a motor nevydává žádný podivný zvuky jako klepání atd.
Proto jdu po variátoru.
Právě že jsem zkoušel úplně všechno. Vstřiky jsem čistil, proplachoval jedním i druhým směrem, měnil za jiný, měřil vstřikovaný objem, rozprášení, těsnost, odpor jejich vinutí. Měřil a měnil jsem regulátory tlaku paliva za 3 další. Měl jsem palivový čerpadlo (nový) nastojato, naležato, u motoru, u nádrže. Koupil jsem i další nový. Vedení paliva jsem předělával 4x, hnal jsem to i z kanystru. Zkoušel jsem jinej tlumič kmitů v palivu, jiný umístění tlumiče. Měřil jsem snímač teploty vody i vzduchu. Zkoušel jsem i oba odpojit, zkoušel jsem simulovat studenej motor. Zkoušel jsem 4 různý sady svíček. Měnil jsem zapalovací kabely, palce, víčka (vše nový). Natočení rozdělovačů. Měřil a měnil jsem i jiný cívky i s modulem. Motor běží na každou cívku zvlášť bez zaváhání. Měřil a měnil jsem spínač volnoběh/plná zátěž. Váhu tam nemám, je to předělaný přímo na klapce. Ale snímač funguje plynule. I když ho odpojím, stejně to nepřetočím (na místě bez kvaltu). Čidlo otáček a polohy klikový hřídele jsem měřil a měnil za jiný starý a nakonec koupil i funglovku. ŘJ mám celkem tři. Při vyblikávání závad to hlásí zcela bez poruchy. Celej svazek jsem měl rozholenej, všechno jsem proměřil a kontroloval, poškozenej stíněnej kabel jsem opravil, spoje proletoval znovu. Všechny relátka mám nový. Jezdil jsem s tlumičem výfuku i bez. Ventilový vůle jsem dělal. Jezdil jsem i bez kapoty, obaloval jsem ŘJ ledem, jestli se nepřehřívá. O kroužky na vstřikách jsou ok, stejně jako na sání. Palivovej filtr jsem zkoušel před čerpadlem, za čerpadlem i před vstřikama.
Už není co vyzkoušet.
Ten motor asi 10 let stál. Já ho teď oživuju, ale předtím jezdil v placce vrchy a okruhy se stejnýma úpravama jako má teď. Dvakrát se mi stalo, že to jelo i za tepla. Jinak je to marný. Jak se trochu ohřeje motor (a olej), začne zlobit. Zajímavý je, že v chladným počasí to vydrží jet dýl, než v horku. Což ukazuje na olej, resp. na variátor. Ale olej maže dobře. Mám budík na tlak a tlačí to parádně. Klika vysypaná není a motor nevydává žádný podivný zvuky jako klepání atd.
Proto jdu po variátoru.
Naposledy upravil(a) Eidy dne 24.8.2012, pát 17:07, celkem upraveno 1 x.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
v čem to máš namontované?? škoda??
někdo má Norda ve bílé škodě 1000Mb
někdo má Norda ve bílé škodě 1000Mb
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
2 Milano75: Jo, ve škodovce.
tady http://skoda-virt.cz/cz/auta/erka/3576-eidy-koca/
Ta tisícovka je tady http://skoda-virt.cz/cz/auta/mb/1776-bagr2000/
tady http://skoda-virt.cz/cz/auta/erka/3576-eidy-koca/
Ta tisícovka je tady http://skoda-virt.cz/cz/auta/mb/1776-bagr2000/
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
nádhera
nemám slov 


Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Parádní stroj.
To nějak rozchodíme. V první řadě by to chtělo zjistit, co je tam za vačky. Protože spousta "tuningovejch" s variátorem není schopna pracovat a pak se prostě ten olejovej kanál zaslepuje. Jinak všechna čest Karlu Bergerovi. ale ten motor 190koní nemá. To by musela bejt 4-klapka, jiný písty (kompres), atd. S vačkama, sériovejma pístama, jednoklapkou a udělanou hlavou to bude mít tak max 160. Ale i tak to musí s Erkem cvičit úžasně, někdy bych to rád viděl a přijel se mrknout. Mě napadá bohužel už jenom jedna věc. Když se to ohřeje, někde jeden z válců ztrácí kompres. Zkuste změřit kompresní tlaky za tepla a za studena. Tyhle motory dost trpěly na propálený tešnění a jestli stáhly hlavu bude to náchylnější. Jinak rozdělovačema můžeš kroutit jak študent bradavkama, jednotka si to stejně srovná podle svýho, oba stejně. Co lambda ? Předpokládám vyhozená, potom musí být ale motor v režim open loop a to se udělá pomocí takovýho slepýho střeva, kde jsou proklemovaný různý kontakty: http://www.users.on.net/~craigf/fuelquality.htm Visí to na takovým kabelu u ŘJ, vypadá to jako relé, ale když to rozloupneš vidíš co je proletovaný. Nejjednodušší je to relé vyndat a máš open loop na 98 oktanů. Mě když tam šlo málo benzínu, fiksloval poslední válec a točilo to 4500 ot/min. Jinak já mám ŘJ od nějakýho bláznivýho Řeka a točí to 7200 se sériovejma střevama.

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
ty komprese mě napadli taky, když ten motor 10 let stál
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Díky za pochvalu.
Lambda tam není. Na svazku visí kostička jako relátko, ale je to jen propojka. To bude bypas lambdy a mám k tomu další kostku s jiným propojením. Karel říkal, že to je podle kvality benzínu.
Měl jsem už motory různě vysypaný, s jinak prošlehĺm těsněním pod hlavou a vždycky to jelo celkem normálně, proto těsnění nepodezírám. Olej nemizí, voda taky ne, do vody to nefouká. A těsnění by bylo prošlehlý pořád, ne jen za tepla. A dvakrát to jelo. A občas to jede trochu hůř, jako kdyby variátor nedotlačil nadoraz a klesne výkon. Každopádně ho kuchnu a uvidím
Podle obrázku je tam O kroužek. Třeba je prasklej. Uvidím.
Že předstih řídí ŘJ vím. Rozdělovačem jsem točil proto, jestli jsem je třeba nerozšteloval a při vyšsí teplotě a vyšším předstihu už je třeba palec mimo kontakt na víčku. Tak proto.
Lambda tam není. Na svazku visí kostička jako relátko, ale je to jen propojka. To bude bypas lambdy a mám k tomu další kostku s jiným propojením. Karel říkal, že to je podle kvality benzínu.
Měl jsem už motory různě vysypaný, s jinak prošlehĺm těsněním pod hlavou a vždycky to jelo celkem normálně, proto těsnění nepodezírám. Olej nemizí, voda taky ne, do vody to nefouká. A těsnění by bylo prošlehlý pořád, ne jen za tepla. A dvakrát to jelo. A občas to jede trochu hůř, jako kdyby variátor nedotlačil nadoraz a klesne výkon. Každopádně ho kuchnu a uvidím
Podle obrázku je tam O kroužek. Třeba je prasklej. Uvidím.
Že předstih řídí ŘJ vím. Rozdělovačem jsem točil proto, jestli jsem je třeba nerozšteloval a při vyšsí teplotě a vyšším předstihu už je třeba palec mimo kontakt na víčku. Tak proto.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Jenom takový asi dvě hlouposti. První je ta, že pumpa je origo vodorovně, ty ji máš svisle. Otázka jestli to může něco dělat. Druhá věc je, že rozdělovač je na opačným konci motoru (vačky) než origo. Má to potom správný pořadí zapalování a hlavně koriguje potom jednotka předstih na správnou stranu ? Každopádně jezdit to musí i na jeden rozdělovač a to tak, že rozdíl skoro nepoznáš. Jak rychle zjistíš, jestli variátor funguje jsem Ti psal. Jestli to dělá furt to co na tom videu, tak to bych vyloučil čidla teploty apod,čidlo na klice když fiksluje, tak to prostě nejede, tohle je vážnější. Pořád je to vlivem teploty a toho bych se držel. Jinak origo je tam váha vzduchu a taková jako předklapka, vedou do ní dráty od lamdy a když je to v režimu open loop tak se směs ladí šroubkem. Jak to máš ty nevím. Pak je tam ještě "udržovač volnoběhu, to jsem u tebe taky moc neviděl. Musel bych to vidět. Každopádně motor rohozenej bych docela rád viděl. Dost to trpí na orvaný vačky, omletý zdvihátka a to bych řekl, že tam podle fotek jsou. Tohle už je extrém http://larini.rajce.idnes.cz/Hlava_Alfa ... G_4813.JPG. Každopádně pokud je tam takovýhle zdvihátko, tak je na 1000% vačka odrbaná. Potom se to taky hádá. Vačka má někdy vrchol OK, takže na pouhý změření šuplérou je OK, ale má odrbanou náběžnou hranu. Je to vidět a hlavně cejtit prstem. Jinak O-kroužek tam je jenom aby olej nechcal ven, jinak těsní takovej jako pístní kroužek (nedá se koupit). Variátor když tak mám, jak olejovou tak el. část. Klidně se dojedu mrknout, popř. můžu půjčit i motor, ale ten teda nevezu, to by sis musel dojet. Já bych ty komprese za tepla a studen změřil, je to 5 min. Jo a jinak by mě zajímalo kolik Ti to tlačí..
Jo a ty vačky co jsou na poslední fotce jsou v motoru ? Jako těžko říct podle fotek, ale zdají se mi odrbaný. Hlavně ta ploška u sací vačky hned vedle variátoru.
Jo a ty vačky co jsou na poslední fotce jsou v motoru ? Jako těžko říct podle fotek, ale zdají se mi odrbaný. Hlavně ta ploška u sací vačky hned vedle variátoru.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
to Eidy:
nechceš se s tím objevit na Kameni u Pelhřimova druhý výken v Září??
je tam alfa sraz a s tímhle by ses tam nestratil
RV147 tam bude taky a můžete ladit
EDIT:
vesměs taková nudná akce :
http://www.youtube.com/watch?v=VAyC832ZDOU
nechceš se s tím objevit na Kameni u Pelhřimova druhý výken v Září??
je tam alfa sraz a s tímhle by ses tam nestratil
RV147 tam bude taky a můžete ladit

EDIT:
vesměs taková nudná akce :
http://www.youtube.com/watch?v=VAyC832ZDOU
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
2 Milano75:
Druhý víkend v září už mám naplánovanou jinou akci. Popravdě jsem přemýšlel, podívat se někdy na Alfáckej sraz, ale nevěděl jsem, jak by tamní osazenstvo dívalo na Škodovku.
Provedl jsem test. Ohřál jsem motor a zkoušel ho na místě vytočit. Cukalo to jako vždycky s teplým motorem. Odpojil jsem relé variátoru a nic se nezměnilo. Pak jsem to zkusil včera na studeném motoru. Nechal jsem ho jen trochu promazat a ačkoliv to nemám rád, poslal jsem otáčkoměr na konec. Odpojil jsem relé variátoru a znova sešlápnul plyn. A motor cukal jako za tepla.
Vyndal jsem vačku, rozebral variátor a přehodil pružinu z jedné strany přesuvníku na druhou, takže je trvale přestavený. První ložisko vačkové hřídele nebylo úplně dotažený na fest (vačky jsem v zimě vyndaval já kvůli ventilovým vůlím). Nebylo úplně povolený, ale nebylo to co si představuju. V ložisku tak po ohřátí mohl unikat řídký olej a nedostal se do variátoru. V něm jsem nenašel zásadní nepředloženosti, ale kdo ví.
Někde tady jsem četl, že vačka se při přestavení natočí tak, že se opozdí. Ale opak je pravdou. Jde ve směru otáčení motoru, takže jde napřed. To jen pro info.
Teď už to jen projet a zjistit, jestli jsem se trefil.
Druhý víkend v září už mám naplánovanou jinou akci. Popravdě jsem přemýšlel, podívat se někdy na Alfáckej sraz, ale nevěděl jsem, jak by tamní osazenstvo dívalo na Škodovku.
Provedl jsem test. Ohřál jsem motor a zkoušel ho na místě vytočit. Cukalo to jako vždycky s teplým motorem. Odpojil jsem relé variátoru a nic se nezměnilo. Pak jsem to zkusil včera na studeném motoru. Nechal jsem ho jen trochu promazat a ačkoliv to nemám rád, poslal jsem otáčkoměr na konec. Odpojil jsem relé variátoru a znova sešlápnul plyn. A motor cukal jako za tepla.
Vyndal jsem vačku, rozebral variátor a přehodil pružinu z jedné strany přesuvníku na druhou, takže je trvale přestavený. První ložisko vačkové hřídele nebylo úplně dotažený na fest (vačky jsem v zimě vyndaval já kvůli ventilovým vůlím). Nebylo úplně povolený, ale nebylo to co si představuju. V ložisku tak po ohřátí mohl unikat řídký olej a nedostal se do variátoru. V něm jsem nenašel zásadní nepředloženosti, ale kdo ví.
Někde tady jsem četl, že vačka se při přestavení natočí tak, že se opozdí. Ale opak je pravdou. Jde ve směru otáčení motoru, takže jde napřed. To jen pro info.
Teď už to jen projet a zjistit, jestli jsem se trefil.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
2 RV147:
Pumpa, myslíš palivovou? Ta už je vodorovně.
Rozdělovač je ok. Kabely jdou proti směru ručiček, opačně než na prvním rozdělovači. A motor běží a jede na jednu i na druhou cívku zvlášť. Tam je to ok.
Váha vzduchu tam není, je to udělaný přímo na klapce. Na hřídeli je snímač z BMW a je připojenej místo váhy. Teploměr vzduchu je tam taky. Pravda, mírná zátěž není ideální, protože baworáckej snímač v té oblasti vykazuje jiný hodnoty než origo klapka, ale to budu ladit až se zbavím cukání.
Ventil volnoběhu jsem tam měl, ale bylo to takový vachrlatý. Nelíbilo se mi, že umí jen otevřeno/zavřeno. A hrozně mi to vytahovalo olej z motoru. Proto jsem ho zahodil. Ale blblo to i s ním. Výdech motoru jsem zapojil na odkalovací nádobku a od tý doby je klid. Olej nemizí.
Vačky jsem okukoval a osahával. Nejsou jako nový, ale vrcholy a povrchy palců jsou hladký bez vrypů. Některý ze zdvihátek jsem vyměnil za pěkný.
Když jsem točil motorem kvůli nastavení rozvodů a nalezení spojky řetězu, šlo to v kompresi všech válců docela ztuha. Když jsem zastavil ráčnou v "nešikovné" poloze, musel jsem čekal až uteče tlak kolem kroužků, protože mi to vracelo klikovku. Ale to není samozřejmě vypovídající. Jinak jako v předchozím příspěvku. Jo a mám tam Castrol 10W-60. http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=detail&id=55
Podle hodnot má lepší vlastnosti než Selenia http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=detail&id=214
Pumpa, myslíš palivovou? Ta už je vodorovně.
Rozdělovač je ok. Kabely jdou proti směru ručiček, opačně než na prvním rozdělovači. A motor běží a jede na jednu i na druhou cívku zvlášť. Tam je to ok.
Váha vzduchu tam není, je to udělaný přímo na klapce. Na hřídeli je snímač z BMW a je připojenej místo váhy. Teploměr vzduchu je tam taky. Pravda, mírná zátěž není ideální, protože baworáckej snímač v té oblasti vykazuje jiný hodnoty než origo klapka, ale to budu ladit až se zbavím cukání.
Ventil volnoběhu jsem tam měl, ale bylo to takový vachrlatý. Nelíbilo se mi, že umí jen otevřeno/zavřeno. A hrozně mi to vytahovalo olej z motoru. Proto jsem ho zahodil. Ale blblo to i s ním. Výdech motoru jsem zapojil na odkalovací nádobku a od tý doby je klid. Olej nemizí.
Vačky jsem okukoval a osahával. Nejsou jako nový, ale vrcholy a povrchy palců jsou hladký bez vrypů. Některý ze zdvihátek jsem vyměnil za pěkný.
Když jsem točil motorem kvůli nastavení rozvodů a nalezení spojky řetězu, šlo to v kompresi všech válců docela ztuha. Když jsem zastavil ráčnou v "nešikovné" poloze, musel jsem čekal až uteče tlak kolem kroužků, protože mi to vracelo klikovku. Ale to není samozřejmě vypovídající. Jinak jako v předchozím příspěvku. Jo a mám tam Castrol 10W-60. http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=detail&id=55
Podle hodnot má lepší vlastnosti než Selenia http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=detail&id=214
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
na obyč srazu je to nuda, to je jen honění pěří
když tedy né na kámen, tak bude menší srázek na masarykově okruhu, někdy koncem září, či začátekm října.
docela rád bych si to omrkl na živo
když tedy né na kámen, tak bude menší srázek na masarykově okruhu, někdy koncem září, či začátekm října.
docela rád bych si to omrkl na živo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti