Lidi na to klikají, PR jede, účel splněn....
česká média a auta - tragikomický příběh....
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
O to vůbec nejde, stále platí můj první odstavec... To je úplně stejně relevantní zavod, jako by jsi se rozčilovat u TG, že nemůže být Zastava náhradou za Bentley či co to bylo...
Lidi na to klikají, PR jede, účel splněn....
Lidi na to klikají, PR jede, účel splněn....
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jo ten dif mě taky pobavil
Jinak Octa má větší rozvor a je lehčí... to jsou body k dobru
Jinak Octa má větší rozvor a je lehčí... to jsou body k dobru
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Petr: no nevim jestli získávat prokliky ve stylu "podívejte co ti pitomci zase napsali" je dlouhodobě správná strategie..... 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Tak jsem si o tý jízdě Ferrari něco přečetl a je to asi takhle:
1. Prezident (zřejmě regionálního) Ferrari klubu vezme své vlastní auto, posadí vedle sebe spolujezdce a vyrazí na trať s cílem svézt se a zajet nějaký slušný čas.
2. Profesionální závodník vezme auto připravené na PR akci přímo Škodovkou, posadí vedle sebe rallyovou spolujezdkyni s připraveným rozpisem, párkrát si trať projedou a pak vyrazí v závodním tempu do RZ.
Tohle nemohlo dopadnout jinak.
1. Prezident (zřejmě regionálního) Ferrari klubu vezme své vlastní auto, posadí vedle sebe spolujezdce a vyrazí na trať s cílem svézt se a zajet nějaký slušný čas.
2. Profesionální závodník vezme auto připravené na PR akci přímo Škodovkou, posadí vedle sebe rallyovou spolujezdkyni s připraveným rozpisem, párkrát si trať projedou a pak vyrazí v závodním tempu do RZ.
Tohle nemohlo dopadnout jinak.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
No vzhledem k dlouhodobým prodejům pravděpodobně anoKubas píše:Petr: no nevim jestli získávat prokliky ve stylu "podívejte co ti pitomci zase napsali" je dlouhodobě správná strategie.....
Kdyby jenom RS, ono Ferrari porazil* i Yeti...
http://auto.idnes.cz/yeti-uspel-v-porad ... tomoto_hig
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Když ochcávka scout porazí nissan xtrail není vůbec očem. Ale hlavně že je práce.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Jo Autosalon, tam snad zvládl víc jak Rubicon nebo Grand Cherokee... 
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Franiku, do tohohle* musí tvůj chlebodárce rvát strašlivý prachy. Aby nakonec bylo na výplaty 
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
kreténi,ani nevědí že RS 230 má mechanickej svor:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
No čistě mechanickej nemá. Je to vlastně haldex, takže elktronicky řízenej je.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
nápravovej haldex? to jsou šulini...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Haldex u 4x4 nahrazuje mezinápravový diferenciál, to zase tady není. Jen svornost lamel řídí elektronika podobně jako u haldexu. Ale jednoho krásnýho dne někoho napadne tam vrazit opravdu haldex místo difu. 
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Tak tohle je fakt nejvíc co se dá zplodit. Už jenom ten nadpis. Ale co, prokliků to udělá jistě mnoho navíc a vzhledem, že o to inzerentům jde....Adamsquare píše:Nejlepší jízda na webu pokračuje![]()
http://www.auto.cz/skodovka-lepsi-nez-f ... alia-98685
To je stejný jako na iDnesu Mánert, Palata a Barochová. Nejčtenější články, nejbouřlivější diskuze a přitom největší slátance
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
No stejný ...roberto37 píše:Tak tohle je fakt nejvíc co se dá zplodit. Už jenom ten nadpis. Ale co, prokliků to udělá jistě mnoho navíc a vzhledem, že o to inzerentům jde....Adamsquare píše:Nejlepší jízda na webu pokračuje![]()
http://www.auto.cz/skodovka-lepsi-nez-f ... alia-98685
To je stejný jako na iDnesu Mánert, Palata a Barochová. Nejčtenější články, nejbouřlivější diskuze a přitom největší slátance
To co předvádí auto.cz je spíš PR, to co ert s partičkou na idnesu je prachsprostá propaganda
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
I autorevue umí
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/7- ... -obloukem/
Ač vůz lákavý pro začínajícího alfistu, model 147 bývá v TÜV Reportech na chvostu. Většina problémů se týká opotřebovaných kloubů náprav, což by dobře informovaného zájemce o 147 nemělo překvapit, u jiných vozů se ale tyto problémy tak často nevyskytují. To samé platí o prorezlém tlumiči a únicích oleje - to nejsou u starších aut výjimečné závady, liší se ale vážností a četností svého výskytu.
Potíže tkví také v tom, že výrobce doporučuje měnit rozvodový řemen a vodní pumpu každé tři roky, což může stát až 1 000 Eur (27 tisíc korun) nezávisle na motoru. U starších aut je to zanedbáváno a následkem toho může dojít i k přetržení řemene a vážnému poškození motoru. Není neobvyklé ani příliš rychlé opotřebování spojky a závady na převodovce. Problematické je dále těsnění dveří a elektroinstalace, takže třeba kontrolky airbagů problikávají, i když je s vaky samotnými vše v pořádku.
jako ne že by 147 byla kdovíjak bytelná, ale dá se s ní žít naprosto v pohodě.... a rozvody co tři roky za 27000???

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/7- ... -obloukem/
Ač vůz lákavý pro začínajícího alfistu, model 147 bývá v TÜV Reportech na chvostu. Většina problémů se týká opotřebovaných kloubů náprav, což by dobře informovaného zájemce o 147 nemělo překvapit, u jiných vozů se ale tyto problémy tak často nevyskytují. To samé platí o prorezlém tlumiči a únicích oleje - to nejsou u starších aut výjimečné závady, liší se ale vážností a četností svého výskytu.
Potíže tkví také v tom, že výrobce doporučuje měnit rozvodový řemen a vodní pumpu každé tři roky, což může stát až 1 000 Eur (27 tisíc korun) nezávisle na motoru. U starších aut je to zanedbáváno a následkem toho může dojít i k přetržení řemene a vážnému poškození motoru. Není neobvyklé ani příliš rychlé opotřebování spojky a závady na převodovce. Problematické je dále těsnění dveří a elektroinstalace, takže třeba kontrolky airbagů problikávají, i když je s vaky samotnými vše v pořádku.
jako ne že by 147 byla kdovíjak bytelná, ale dá se s ní žít naprosto v pohodě.... a rozvody co tři roky za 27000???
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
1. Podvozek je pravda, ono v reálném světě se u auta na podvozek sahá tak po čtvrt milionu km...
2. Je tam snad napsáno "až"... kolik stojí na gta v autorizaku?
2. Je tam snad napsáno "až"... kolik stojí na gta v autorizaku?
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
to jsou moudr
po 250tkm...to mi vydrzela tak devitka
ani rodici opecovavana O1 tdi, kterou kupovali novou v polednich letech vyroby nenajela na silentech a cepech 180tkm, Touran jakby smet,ale asi spatne kusy
Jinak na bavu byla po 200tkm E61 cela predni naprava na odpis, takze takova pseudo vseobecna tvrzeni v realnem zivote tak trosku neplati 
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Pašík v 270 přední čepy (kotouče taky, destičky druhá sada), Touran 240 a podvozek původní (kotouče původní, druhé desky), XC90 v 280, Focus v 250 první čepy, Caddy se prodal s 230 a podvozek původní...
k 147, elektroinstalace se nemusí ani komentovat, ty rozpadlé těsnění pátých dveří jsou taky klasika... jako cena je přemrštěná, ale s intervalem je to pravda a kolik příjde variator v autorizaku? k tomu pumpa, těsnění kde čeho a k dvaceti se to blíží... ceny je potřeba brát za ofic servis, ne díly Mro z Polska nebo zaměstnaneckou slevu a práci doma na zahradě...
bobas: ono je stále rozdíl dělat po 200 a po 20...
k 147, elektroinstalace se nemusí ani komentovat, ty rozpadlé těsnění pátých dveří jsou taky klasika... jako cena je přemrštěná, ale s intervalem je to pravda a kolik příjde variator v autorizaku? k tomu pumpa, těsnění kde čeho a k dvaceti se to blíží... ceny je potřeba brát za ofic servis, ne díly Mro z Polska nebo zaměstnaneckou slevu a práci doma na zahradě...
bobas: ono je stále rozdíl dělat po 200 a po 20...
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ak si musel meniť diely po 20, tak to rozhodne nie je vinou toho auta...
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Tak dočteme tu větu do konce, že... a tam se píše "nezávisle na motoru". Takže argumentovat GTA je nesmysl. A i kdyby tam bylo "v závislosti na motorizaci", tak furt je to podpásovka, protože GTA je minimum a na jakoukoliv jinou motorizaci je to i v autorizáku do 10t.Petr147 píše:2. Je tam snad napsáno "až"... kolik stojí na gta v autorizaku?
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Mohu se zeptat v kterém autorizaku je 2,0 T.s do 10 tis?
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Já v autorizáku Motortec v Brně dával loni za komplet rozvody 6400,- 1.9 16v
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Pokud se to vezme i s variátorem (u TS) tak to těch 20 bude s přehledem.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
Ano. Kompletní rozvody na 2,0ts vycházejí nějak 17tic. Po slevách za stáří vozů.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: česká média a auta - tragikomický příběh....
nevím jestli má smysl řešit cenu rozvodů v autorizáku na auto, které se už 10 let nevyrábí.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
