Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od ReznikCZ » 17.11.2010, stř 21:02

Radim píše:na to, v jakých podmínkách to auto vznikalo, a na jaké auto navazovalo, to žádný terno být ani nemohlo. i když, kdyby kdysi na počátku snížili kila i ceny, myslím že taková trága by to nebyla.

marchionneho celkem uznávám, ale takhle nasyrovo to říkat nemusel. ne teď, když má 159 před sebou ještě rok nebo dva.
Hele ty negativisto :-D . Jako normálnímu uživateli mi ty kila nevadí a nevadili. Na silnici to stejně neužiju. Mám to auto proto, aby najelo ročně téměř 50tis. což splňuje bravůrně, s elegancí a úsměvem. Co se týče konkurenceschopnosti, když vyšla bylo to terno pro všechny novináře i po stránce jízdních vlastností. Alfisti by si 159 stejně nikdy nekoupili novou a mělo to být auto pro "normální" lidi a to se jim povedlo. Koncern Fiat 159 zazdil velice slabým ba skoro žádným marketingem. Do dnes slyším lidi s Audi A4 co to je za auto že to nikdy neviděli. A cena? Dříve drahota, to ano ale dnes víc než OK, když pominu že za cenu mého auta byla i ceníková Octávia Scout v plný pálce 2,0TDI. Jediný co tomu musím vytknout je že lemplové taliáni vyrobí každé auto jinak, jsou to drobnosti ale u konkurence se ti nestane že něco z výroby bude chybět nebo nebude doléhat (možná vyjímečně). :smt023

Ty ty kila nenavídíš jako kdyby jsi chtěl svého kombíka tahat na okruh. Kdy lidi pochopí že 159 je normální limuzína střední třídy a né WTCC speciál . . Za sebe kdyby se vyráběla 156 a 159 zároveň (za původní ceny) stejně beru pohodlnější a praktičtější 159! :pivko

p.s. Radíku sežeň si GTčko! :smt077 :wink:
pp.s. To říká původní majitel M-B C, BMW (6x), 159 SW, Maserati GS a vášnivý okruhový motorkář :smt040
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od enzo156 » 17.11.2010, stř 21:08

Kdyby se současně vyráběla 156 a 159, tak beru tu 156ku :smt023
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od ReznikCZ » 17.11.2010, stř 21:14

Já to chápu. Je to ale všechno o kompromisech. Šéf by mě s návrhem na na koupy 156 jakožto služební auto vyhodil a dal mi oktávku :( . . . 156 Je prostě jiné auto jinam zaměřené. Já 159 beru jako nástupce 166. Teď mi jen chybí Giulietta jako SW, Sedan, kupé a hatchback již je (156 SW, 156, GT, 147 - v podstatě stejná auta)
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od enzo156 » 17.11.2010, stř 21:22

Jasně, 159 nastavila nový měřítka v rámci produkce Alfy, samo sebou posunula vnímání pocitu z jízdy jinam, na komfortnější notu.
Kdyby byla Giulietta v SW verzi, dá se mluvit o nástupci 156SW a dalo by se o ní mluvit i u nás doma :-D , a přesně jak píšeš, Julča potřebuje varianty, nabídnout širší paletu modelů. Tak proč sakra nic?
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 17.11.2010, stř 21:23

mě ty kila prostě vadí při úplně běžných věcech. akcelerace, svižnej průjezd zatáčkou, brždění.. prostě jsou cítit a ovlivňují charakter celého auta.
druhá věc je, že mám preFL litinový pětiválec s rozložením hmotnosti 70/30. JTS nebo TBi určitě působí vyváženěji a jsou obratnější. aktuálně jsem na TBi neměl peníze, jinak by to byla volba č1.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od ReznikCZ » 17.11.2010, stř 21:26

Protože šéf Fiatu se stará hlavně o Fiat a Chrysler a zatím kašle nebo nemá čas na ostatní automobilky . .
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od enzo156 » 17.11.2010, stř 21:30

No ono to už začalo u FIATu, v době kdy vyšla Croma, pouze přerostlej kombík, Bravo pouze 5dv, ale to už se zase opakuju, ale takhle se úspěch nedělá.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od ReznikCZ » 17.11.2010, stř 21:33

Radim píše:mě ty kila prostě vadí při úplně běžných věcech. akcelerace, svižnej průjezd zatáčkou, brždění.. prostě jsou cítit a ovlivňují charakter celého auta.
druhá věc je, že mám preFL litinový pětiválec s rozložením hmotnosti 70/30. JTS nebo TBi určitě působí vyváženěji a jsou obratnější. aktuálně jsem na TBi neměl peníze, jinak by to byla volba č1.
Radíku já to chápu ale srovnávej 159 se srovnatelným tedy stejnou třídou . .Když to tak vemu můžeš 156 srovnávat s Oktávkou, VW Jetou, BMW 1, Audi A3 a třeba Renaoult Fluence a ještě třeba s Jůlinkou . .159 je prostě luxusní, rozměrné, bezpečné a více elektronicky našlápnuté auto. Těžké je jako konkurence někdy i lehčí. Jsem člověk co užívá jak BMW 7, Jaguar S-Type a vyzkoušel jsem nespočet jiných aut a Alfička je s mírnou nadsázkou srovnatelná po stránce praktičnost a pohodlí JENŽE oproti nim je Alfa supersport a to již je bez nadsázky! :wink:
p.s. TBI je tak lehkej motor že 159 nemá na předku skoro žádnou přilnavost. Když nebudu počítat zrychlení, tak v zatáčkách a na brzdě jsem rychlejší a to srovnávám obě verze v berlině a Ti
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19039
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 17.11.2010, stř 22:09

No, ten Marchioneho výrok moc šťastný není, zas na druhou stranu tím chce možná dát najevo, že se Alfa poučí ze svých chyb a že na další auto se sportovně zaměření řidiči můžou prostě těšit....

O vliv jeho výroku na prodeje 159 se kluci nebojte, třeba za říjen se v Itálii prodalo 495 aut série 159/Brera/Spider, čili celkově v Evropě s bídou 1000ks.... Z toho 159 tak odhadem 900, Myslíte, že to může být horší?

Prostě to auto je z ekonomického pohledu debakl, to se nedá nic dělat.... A jestli za to může marketing, jeho vlastnosti, špatná pověst kvůli 156 nebo něco jiného je celkem irelevantní, prostě to auto se nechytlo. Tečka.... A že je pro kupující ojetin zajímavé? To je sice hezké, ale tohle automobilku neživí....

Co mi přijde trochu smutné je, že Alfa se i tady na fóru začíná brát jako běžné auto na převoz z bodu A do bodu B, které je jen mimořádně krásné.... A že x lidí má furt tendenci slavit,když předjedou Oktávii..... (mezi 156 a Oktávií v jejich době byl rozdíl asi jako mezi 159 a Loganem)

To mi přijde na Alfu hodně málo.... :smt102
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Ladis » 17.11.2010, stř 23:08

=D> :smt023
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Hory
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1050
Registrován: 13.1.2010, stř 20:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Hory » 17.11.2010, stř 23:42

Když to tu čtu, tak si taky ,,píchnu" :-)
Kdyby se zároveň vyráběla 156tka a 159tka tak beru 147mu :-D
Nevím měl jsem zkušenost se víst všemi auty a prostě 147ma mi příjde nejlepší kompromis mezi vším. Ale jak se říká můj názor :-)

159tka se časem pořád vylepšuje a serie 3 vypadá už hodně dobře. Uvidíme snad už poslední a konečně (skoro) dokonalá

Mě nejde o to co je teĎ ale co bude dál. Doufám a doufám ale spíš si myslím že to bude už jen horší a horší a že můžem být rádi za to co máme teď

Jo a s tím předjížděním. Od doby nafty jsem začal vícero předjíždět ale nejsem šílenej a hlavně smát se někomu že na mě nemá mě teda nedostává. Předjíždím řidiče v autech a ne šéfy automobilek v autě :-)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 18.11.2010, čtv 10:50

GM se vrací na burzu a Chrysler jej bude následovat v nejbližší době:
http://finweb.ihned.cz/c1-48220040-zach ... ard-dolaru

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19039
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 19.11.2010, pát 08:33

omylem jsem přesunul georgův příspěvek, takže ho sem dávám jako citaci:
George.KHE píše:nevím jestli to tu už není, ale i tak
http://auto.idnes.cz/sef-fiatu-alfa-159 ... tomoto_vok
Jinak jako vždy, zase článek jak noha.... [-o<
Ačkoliv 159 nějak extra nemusím, tak podle mě tvrdit, že za problémy AR může právě tento model je podle mě totální kravina. Těch faktorů je mnohem víc a hlavním z nich je neskutečně pomalá inovace celého portfolia.... AR donutila k emigraci velkou část majitelů AR 147, navíc když už ten model nechala tak strašně dlouho přežívat, tak jej měla aspoň pořádně inovovat (T-jety, 1.6 JTD apod.). Další problém je prostě ta kvalita výroby, servisní síť apod.

Zkrátka novinářská teorie o problémech AR kvůli 159 je stejná blbost a zjednodušení, jako plkání o těžké 159, které bylo platné jen zezačátku její výroby. Teď je to naopak jedno z nejmrštnějších aut ve své třídě a taky se neprodává, takže to fakt není tak jednoduché.

Jinak jednu akcii Ferrari bych si klíďo koupil a doma zarámoval (bohužel dnes bych si asi mohl rámovat už jen printscreen z nějakého počítače....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 19.11.2010, pát 18:02

ReznikCZ píše:
Radim píše:na to, v jakých podmínkách to auto vznikalo, a na jaké auto navazovalo, to žádný terno být ani nemohlo. i když, kdyby kdysi na počátku snížili kila i ceny, myslím že taková trága by to nebyla.

marchionneho celkem uznávám, ale takhle nasyrovo to říkat nemusel. ne teď, když má 159 před sebou ještě rok nebo dva.
Hele ty negativisto :-D . Jako normálnímu uživateli mi ty kila nevadí a nevadili. Na silnici to stejně neužiju. Mám to auto proto, aby najelo ročně téměř 50tis. což splňuje bravůrně, s elegancí a úsměvem. Co se týče konkurenceschopnosti, když vyšla bylo to terno pro všechny novináře i po stránce jízdních vlastností. Alfisti by si 159 stejně nikdy nekoupili novou a mělo to být auto pro "normální" lidi a to se jim povedlo. Koncern Fiat 159 zazdil velice slabým ba skoro žádným marketingem. Do dnes slyším lidi s Audi A4 co to je za auto že to nikdy neviděli. A cena? Dříve drahota, to ano ale dnes víc než OK, když pominu že za cenu mého auta byla i ceníková Octávia Scout v plný pálce 2,0TDI. Jediný co tomu musím vytknout je že lemplové taliáni vyrobí každé auto jinak, jsou to drobnosti ale u konkurence se ti nestane že něco z výroby bude chybět nebo nebude doléhat (možná vyjímečně). :smt023

Ty ty kila nenavídíš jako kdyby jsi chtěl svého kombíka tahat na okruh. Kdy lidi pochopí že 159 je normální limuzína střední třídy a né WTCC speciál . . Za sebe kdyby se vyráběla 156 a 159 zároveň (za původní ceny) stejně beru pohodlnější a praktičtější 159! :pivko

p.s. Radíku sežeň si GTčko! :smt077 :wink:
pp.s. To říká původní majitel M-B C, BMW (6x), 159 SW, Maserati GS a vášnivý okruhový motorkář :smt040
ještě se k tomu jednou vrátím-ano,zjistil sem že těžká auta opravdu nemusím a že v mém osobním chápání sportovního ježdění je to téměř antonymum. kdysi jsem byl hotovej ze současnýho quattroporte, pořád se mi líbí, ale po tom, co jsem měl možnost v něm 200km strávit, jsem byl rozpačitej z toho, jak podobný je to velkým německým sedanům s vyjímkou zvuku motoru, a o kolik větší grády má jeho předchozí biturbo generace-která je navíc auto,které dokáže servisovat i člověk mé příjmové kategorie.
taky Indy-to velké osmiválcové kupé, znáš ho ze srazů-charismant,ale sportovno z jízdy? ne,je to velký a těžký a je to spíš jak exkluzivní tank, giulia GT1300 mi dělala daleko větší radost a je daleko víc funny. jel jsem taky v jagu, lexusech atd a pořád to stejný - kila,kila, takže v důsledku, když jdeš na dřeň tomu pocitu z jízdy -nuda, nuda. možná kdybych byl tlustej němec tak by mě to bavilo :-D
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 19.11.2010, pát 18:24

pohodlí je přímo úměrné hmotnosti auta, proto nemůže auto na cesty skrz Evropou vážit 1100 Kg.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 19.11.2010, pát 18:40

Sierra vážila těch 1100 kg a na pohodlí sem si teda stěžovat nemohl.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 19.11.2010, pát 18:49

Jo, určitě měla dvouzónovou klimu, vyhřívaný sedačky elektricky nastavitelný, elektrická všechna okna, 170 koní atd...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8585
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Harous » 19.11.2010, pát 19:07

Kdo chce psa bít hůl si najde, že? :smt064 Psal jsem někde, že by to tohle všechno mělo? Psal jsi o tom, že pohodlí je přímo úměrné hmotnosti auta. Ta hmotnost může být daná konstrukcí auta, jeho rozměrama, hmotností motoru a samozřejmě i výbavy. Pokud si opravdu myslel, že pohodlí je přímo úměrné výbavě tak si to tak měl napsat... :cry:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kůrkyn » 19.11.2010, pát 19:19

K pohodlí snad patří ideální teplota, ticho, příjemné materiály, absrobce nerovností atd. To auto s 1100 kg nikdy nedá.

EDIT: To není bití psa, jen prezentuju fyzikální zákony.

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od tuta146 » 19.11.2010, pát 19:42

Si roztrhejte občanky :-D K současné hmotnosti tě stejně nedonutí pohodlí, ale bezpečnost. Těžko se prodávají auta jedním bagem a půlhvězdičkou (možná) NCAP.
Harousi Sierra je nostalgická vzpomínka, ale nemůžeš to srovnávat s tím co se dnes prodává.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 19.11.2010, pát 19:49

určitě jdou auta dělat i dnes bezpečná a přitom lehká, ale ty materiály jsou o jiných financích a pak se to v mainstreamu nemůže nikdy automobilce rentovat. typický příklad je 8C competizine - to je vlastně maserati gransport s karbonovou kastlí. a stojí 4 miliony, nebo tak - lidoffka :-D
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od zde. » 20.11.2010, sob 12:26

http://ekonomika.ihned.cz/c1-48223810-f ... azuje-i-vw
Pořád žádné konkrétní info, asi fakt jen dělaj humbuk aby se o nich psalo..
33

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Holocausto » 20.11.2010, sob 12:51

Harous píše:Sierra vážila těch 1100 kg a na pohodlí sem si teda stěžovat nemohl.
Můžu potvrdit, že Sirka byla kupodivu opravdu pohodlné auto i na delší cesty. Ale hlavně s ní byla sranda.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19039
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 22.11.2010, pon 15:44

něco nového týkající se SUV od Maserati:

http://online.wsj.com/article/SB1000142 ... Collection
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Radim » 22.11.2010, pon 16:31

Marchionne mě začíná regulérně srát :smt013

jako účetní, co postavil FIAT na nohy dobrý. ale teď se mi vybavuje jedna jeho hláška, někdy z roku 2006 - nejraději bych měl jednu platformu, a nechal na ni ušít designérům jen šaty a produkoval jeden model za druhým. ten chlap je určitě dobrej ekonom, ale začínám mít pocit, že jeho chápání aut stačí na FIAT, u prémiových a high-end značek koncernu ale nefunguje.

u lidovek jako punto nikdo neřeší nápravy nebo platformu, ale už vidím zákazníky sedlající quattroporte, kteří onanují z toho, že tam je motor od ferrari, jak houfně sedlají SUVčko s technikou jeepu. ono to třeba bude fungovat stejně jako cayenne, že to nějaký kolotočáři koupí. ale pohřbíváme další motoristickou legendu.. být předseda Mklubu dál, tak žádný SUV nikdy nepřijmu.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior 156 2.4 JTD 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6 GT 1.9 JTDm

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů