
Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
S tím záchvatem jsem to slyšel taky. Nechápu to a hlava mě to nebere. Pokud měl skutečně ten záchvat tak při prvním příznaku měl zastavit u pangejtu a né to valit několik kilometrů 130kou. Podle mě je to nějaký divný. Nedovedu si to představit, že se mi zamotá kebule a budu to valit dál hlava nehlava. Podle mě to byl blb at už dostal cokoliv. Jo zachvat, nebo infarkt, případně jakoukoli zdravotní náhlou příhodu může dostat každej, ale pak se ten průser odehraje v následujících metrech a né po několika kilometrem v plný rychlosti.


JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
4 JP159: kdybych napsal na plnou hubu co chci, tak to jde okamžitě ke smazání s varováním na ban, takže to zkusím slušně. Když něco hodnotíš, tak si nejdřív zjisti o čem vůbec mluvíš, jestli chceš tvrdit, že se hypoglykemický záchvat odehraje od počátku do konce během pár metrů, tak víš co
Řidiče neobhajuju, počkám si na výsledky pitvy, ale to co jsi napsal je kravina, nerozlišil by jsi ani opilce od epileptika




Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Tuta 146 hele klídek, proč hned útok??
Proč když se někomu něco nelíbí kur... tak má hned u zadku voheň... Tak mi to prosím vysvětli . Prostě mi není jasný a zvlášt když o sobě vím že jsem diabetik a začne se mi dělat blbě, tak se přeci budu snažit zastavit ne? A né to co udělal ten týpek. Je mi blbě, ztrácím vědomí, omdlím nebo vím já co ještě, tak jdu na brzdu, nebo to vopřu o svodidla ,nebo sjedu z cesty,nebo nabourám do čehokoli ,ale proboha vysvětli mi z jakého důvodu v tomto stavu pokračuju v plný rychlosti několik dalších kilometrů.
Jedině pokud to nechám dojít do stavu,že už nevím co dělám, tak to ano, ale v tom případě jsem nezodpovědnej blb.
A prosím hned se nečerti a pokus se mi vysvětlit v čem se podle tebe mýlím. Děkuji



A prosím hned se nečerti a pokus se mi vysvětlit v čem se podle tebe mýlím. Děkuji

JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Protože kdyby jsi věděl co kritizuješ, tak víš, že když to blbě nastoupí, tak ti to ani nestihne dojít a už v tom lítáš, přitom můžeš být zkušený cukrovkář, co si všechno poctivě hlídá a dodržuje. Voheň u zadku jsem jasně vztahoval k tomu, pokud došlo k tomu o čem se bavíme a netvrď mi, že jsi za volantem schopný reagovat a rozumně uvažovat, když máš 2 promile. Neříkám, že k tomu došlo, třeba to byla blbá sázka, to je taky možné. 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Jenže ani v případě těžké opilosti, těžkého hypoglykemického záchvatu, či rozběhlého epileptického záchvatu nejsi schopen udržet auto v přímém směru ve 150ti kilometrové rychlosti po dobu 15ti minut. Ale je možné že ten záchvat nemusí být tak těžký a člověk je jen dezorientovaný, jako po 10ti pivech a půlitru vodky tedy těch 2 promile
a jede si svou cestou dál. Pak ale nemá pud sebezáchovy a nemá mít řidičák. Tak jako neabstinující alkoholik, epileptik a svou nemoc nezvládající cukrovkář. I když je to kruté, tak s tím nic nenaděláme...
Projevy hypoglykémie
Hypoglykémie postihuje diabetiky, kteří si musí aplikovat inzulín nebo brát léky snižující hladinu glukózy. Stává se to tehdy, když v krvi cirkuluje příliš mnoho inzulínu a ten enormně sníží krevní hladinu cukru. Bývá to v situacích, kdy se pacient po injekci inzulínu opomene najíst, nebo během cvičení, kdy se hladinu cukru v krvi snižuje tak jako tak. Hypoglykémii se ani u dobře kontrolovaných pacientů nedá zabránit. Až polovina hypoglykémií vzniká ve spánku v noci. Někdy se mohou objevovat hypoglykémie i při obvyklém dávkování inzulínu a při obvyklém denním režimu. Zvlášť upozorňujeme na nahromadění hypoglykémií navazující na sebe, které si může způsobit sám diabetik, přežene-li dávky inzulínu. Po každé těžší hypoglykemii je třeba nejen informovat lékaře a nechat si předepsat nový gukagon, ale také dát tělu čas, aby si doplnilo zásoby cukru a mohlo reagovat na hypoglykémii. V souvislosti s nedostatkem glukózy pro nervovou tkáň, zejména mozek, se rozvíjejí různé projevy, jejichž charakter bývá dán zejména rychlostí rozvoje hypoglykémie. Při pozvolnějším vývoji můžeme pozorovat bolest hlavy, porušenou koncentraci, podrážděnost, psychické poruchy, mravenčení, brnění, poruchy vidění, přechodné poruchy hybnosti, zmatenost, křeče až kóma s bezvědomím,dále třes rukou, pocení bledost, hlad, celková slabost a nervozita, někdy i bolest hlavy, bušení srdce, pocit tuhnutí kolem úst. Při rychlém vývoji hypoglykémie může být prvním a hlavním příznakem ihned bezvědomí. Mírná hypoglykémie se může projevit třeba jen změnou nálady či jemným zhoršením intelektuálních schopností. Závažnost hypoglykémie se nedá odhadnout pouze z výše krevního cukru, protože závisí i na schopnosti těla na ni reagovat, na době jejího trvání, na předcházející fyzické zátěži, na tom, zda se opakuje a tělo je již vyčerpáno apod.

Projevy hypoglykémie
Hypoglykémie postihuje diabetiky, kteří si musí aplikovat inzulín nebo brát léky snižující hladinu glukózy. Stává se to tehdy, když v krvi cirkuluje příliš mnoho inzulínu a ten enormně sníží krevní hladinu cukru. Bývá to v situacích, kdy se pacient po injekci inzulínu opomene najíst, nebo během cvičení, kdy se hladinu cukru v krvi snižuje tak jako tak. Hypoglykémii se ani u dobře kontrolovaných pacientů nedá zabránit. Až polovina hypoglykémií vzniká ve spánku v noci. Někdy se mohou objevovat hypoglykémie i při obvyklém dávkování inzulínu a při obvyklém denním režimu. Zvlášť upozorňujeme na nahromadění hypoglykémií navazující na sebe, které si může způsobit sám diabetik, přežene-li dávky inzulínu. Po každé těžší hypoglykemii je třeba nejen informovat lékaře a nechat si předepsat nový gukagon, ale také dát tělu čas, aby si doplnilo zásoby cukru a mohlo reagovat na hypoglykémii. V souvislosti s nedostatkem glukózy pro nervovou tkáň, zejména mozek, se rozvíjejí různé projevy, jejichž charakter bývá dán zejména rychlostí rozvoje hypoglykémie. Při pozvolnějším vývoji můžeme pozorovat bolest hlavy, porušenou koncentraci, podrážděnost, psychické poruchy, mravenčení, brnění, poruchy vidění, přechodné poruchy hybnosti, zmatenost, křeče až kóma s bezvědomím,dále třes rukou, pocení bledost, hlad, celková slabost a nervozita, někdy i bolest hlavy, bušení srdce, pocit tuhnutí kolem úst. Při rychlém vývoji hypoglykémie může být prvním a hlavním příznakem ihned bezvědomí. Mírná hypoglykémie se může projevit třeba jen změnou nálady či jemným zhoršením intelektuálních schopností. Závažnost hypoglykémie se nedá odhadnout pouze z výše krevního cukru, protože závisí i na schopnosti těla na ni reagovat, na době jejího trvání, na předcházející fyzické zátěži, na tom, zda se opakuje a tělo je již vyčerpáno apod.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Roubrte37 děkuji za obsáhlé vysvětlení.
Tak si představuju odpověd, v klidu a věcně a ne hned s koudelí u zadku. Pro Tuta146 - nic jsem nekritizoval a v podstatě si mě asi neporozuměl. Roubrt37 mi to ve svém příspěvku v podstatě potvrdil stejně. Pokud mám 2 promile tak jsem blb ,že sednu za volant. Pokud vím,že jsem cukrovkář tak se budu snažit auto zastavit při prvních příznacích záchvatu a né pokračovat v jízdě až do doby kdy nevím která bije. Pak jsem taky blb a jak to popsal Robert nemám za volantem co dělat.

JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Myslím, že jsem porozuměl, ale v tom případě sebereme papíry všem cukrovkářům od středních výše, nebo by jsi byl pro nulovou toleranci? Už je to trochu OT a nevztahuji to k tomuhle konkrétnímu případu a roubrt to zkopíroval velmi dobře. Všimni si části, kdy může ihned dojít k bezvědomí. Nemá cenu to rozvádět, když se budeš aspoň trochu snažit, tak najdeš, že se nemusí jednat o úplné bezvědomí, jak ho klasicky známe, ale stav, kdy najednou padneš do "totální opilosti" a už se nekontroluješ. Jízda tomu odpovídá, vůbec nereagoval prudce, nekličkoval, jenom se snažel udržet na silnici. Třeba byl na hadry a dal si flašku vodky 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
No to je vono. Ted jsi mi to trochu poodkryl, ale stejně mě to hlava nebere. Ale jestli ten záchvat fakt může přijít ve vteřině do stavu že nevim která bije a už se nejde ovládnout tak to je průser. To by ale měli řešit doktoři a takový lidi by holt řidičák mít neměli. Dík


JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Nějaký odborník říkal, že při tom záchvatu, o sobě ten člověk moc neví a je to jako kdyby byl opilý, takže ho to asi spíš nabudí...
Nevím jestli je to možné i při tomhle případu, ale kamarád jednou jel, udělalo se mu za volantem špatně, dostal křeče, strnul a nemohl se pohnout...chvíli mu trvalo než se mu podařilo vůbec zastavit
Nevím jestli je to možné i při tomhle případu, ale kamarád jednou jel, udělalo se mu za volantem špatně, dostal křeče, strnul a nemohl se pohnout...chvíli mu trvalo než se mu podařilo vůbec zastavit

Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Je vidět, že to nemusí být vůbec ojedinělý případ:
http://zpravy.idnes.cz/policiste-se-obu ... 0_krimi_js
http://zpravy.idnes.cz/policiste-se-obu ... 0_krimi_js
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Trošku tam vidím rozdíl. Ten člověk na Jižní spojce upadl do bezvědomí, ale nepíšou jak dlouho se po té silnici "potácel". Kdežto ten kluk v Passatu působil jako skvělý řidič, jen jel v protisměru..... Ale to nemusí nic znamenat. Uvidíme ....
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
To je celé o přístupu a zodpovědnosti. Pokud vím, že trpím chorobou, jenž mi může způsobit podobné stavy, tak se o to více kontroluji a dodržuji lékařem předepsaný režim. Pokud tedy budu cukrovkář, dbám, abych neměl hypo, či hyperglykemii. Tzn. beru inzulín podle potřeby a přísně dodržuji stravovací režimy. Několik cukrovkářů znám ve svém okolí, jak s typem I tak i II. Je to fakt jen o zodpovědnosti. Tohle nelze brát na lehkou váhu, zvlášť když ovládám jedna a půl tunový stroj valící se rychlostí přes 100 km/h.
Tak mne také napadlo při blížícím se létu. Co vy a únava na dlouhých štrekách? To je totiž taky problém - mikrospánek. Já to držím hladinou kofeinu v těle. Vzhledem k tomu, že ze služeb na letišti (směnný provoz) mám spaní rozhozené, dokážu řídit celou noc. Akorát tak jednou potřebuji na zotavenou 30 až 60 minut zavřít oči a oddechnout. Potom proběhnout, zacvičit a studenou vodu za krk a na hlavu. Únava se u mne projevuje postupným tuhnutím prstů a zvláčněním celého těla, takže to je moment, kdy zajíždím na odpočívadlo na svou půlhodinku. Někteří kamarádi odpočívají déle. Až 4 hodiny, ale to já nemohu, protože se rozespím natolik, že potom jsem nepoužitelný.
Tak mne také napadlo při blížícím se létu. Co vy a únava na dlouhých štrekách? To je totiž taky problém - mikrospánek. Já to držím hladinou kofeinu v těle. Vzhledem k tomu, že ze služeb na letišti (směnný provoz) mám spaní rozhozené, dokážu řídit celou noc. Akorát tak jednou potřebuji na zotavenou 30 až 60 minut zavřít oči a oddechnout. Potom proběhnout, zacvičit a studenou vodu za krk a na hlavu. Únava se u mne projevuje postupným tuhnutím prstů a zvláčněním celého těla, takže to je moment, kdy zajíždím na odpočívadlo na svou půlhodinku. Někteří kamarádi odpočívají déle. Až 4 hodiny, ale to já nemohu, protože se rozespím natolik, že potom jsem nepoužitelný.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
JP: vidím že už zvládáš vytáčet svýma příspěvkama i jiné lidi než moderátory.... no, aspoň v tom nejsme úplně sami....
Označíš za blba člověka, který z absolutně zatím neznámých příčin udělal to co udělal a zaplatil to životem..... A pak se dožaduješ, aby se s tebou diskutovalo korektně..... No nic, prosím nereaguj na mě, nemám o diskusi zájem....
Ale to je úplně neskutečné, přesně proto se v takových případech zavírají diskuse na iDnesu, aby si pozůstalí nějakého chudáka nepřečetli, jaký to byl určitě blb.... ach jo....

Označíš za blba člověka, který z absolutně zatím neznámých příčin udělal to co udělal a zaplatil to životem..... A pak se dožaduješ, aby se s tebou diskutovalo korektně..... No nic, prosím nereaguj na mě, nemám o diskusi zájem....
Ale to je úplně neskutečné, přesně proto se v takových případech zavírají diskuse na iDnesu, aby si pozůstalí nějakého chudáka nepřečetli, jaký to byl určitě blb.... ach jo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Kubas: alespoň je vidět, že to JP159 nemyslí idejově
Ale u toho manažera to taky napsal nahrubo a měl pravdu. A ty všechny pozdější kecy okolo jsou jen dobrá práce, dobře zaplaceného právníka. Stejné jako u Lubiny..... o tom vím od jeho kamaráda, že když zabil starýho Lokvence, tak řídil v těžké kocovině.
To jestli ten kluk byl to, či ono, se snad dozvíme později. Štěstí je, že se nikomu jinému nic nestalo. Ale pokuď se prokáže, že opravdu jel v nějakém kómatu, 30 kiláků po dálnici a v protisměru, je to pak chyba zase jen buď :
a) jeho samotného, že zanedbal svou léčbu
b) jeho lékaře, který zanedbal jeho léčbu
c) státu, že mu ponechal řidičský průkaz
protože kdyby to nenarval do kamionu, ale rodinky jedoucí na chalupu, tak by šly ohledy stranou naprosto.... A fakt je mi šumák, jestli ten člověk měl záchvat epileptický, alkoholický, psychopatický anebo hypoglykemický.

Ale u toho manažera to taky napsal nahrubo a měl pravdu. A ty všechny pozdější kecy okolo jsou jen dobrá práce, dobře zaplaceného právníka. Stejné jako u Lubiny..... o tom vím od jeho kamaráda, že když zabil starýho Lokvence, tak řídil v těžké kocovině.
To jestli ten kluk byl to, či ono, se snad dozvíme později. Štěstí je, že se nikomu jinému nic nestalo. Ale pokuď se prokáže, že opravdu jel v nějakém kómatu, 30 kiláků po dálnici a v protisměru, je to pak chyba zase jen buď :
a) jeho samotného, že zanedbal svou léčbu
b) jeho lékaře, který zanedbal jeho léčbu
c) státu, že mu ponechal řidičský průkaz
protože kdyby to nenarval do kamionu, ale rodinky jedoucí na chalupu, tak by šly ohledy stranou naprosto.... A fakt je mi šumák, jestli ten člověk měl záchvat epileptický, alkoholický, psychopatický anebo hypoglykemický.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Infarkt za volantem letos zabil už 4 lidi.
http://zpravy.idnes.cz/tichy-zabijak-za ... 9_krimi_hv
Nebylo by nejlepší sebrat řidičák všem nad 50? Je to přeci nejrizikovější skupina...
O tom konkrétním důvodu na dálnici víme prd, koneckonců by ani nebyl první kdo se prostě na nájezdu tragicky spletl. A o možnosti hypoglykemickýho záchvatu se sice můžeme dohadovat, ale ani jeden z nás není doktor pokud se nemýlím. Takže to tu budem vždycky řešit v teoretický rovině, protože o tom budeme vědět prd.
http://zpravy.idnes.cz/tichy-zabijak-za ... 9_krimi_hv
Nebylo by nejlepší sebrat řidičák všem nad 50? Je to přeci nejrizikovější skupina...

O tom konkrétním důvodu na dálnici víme prd, koneckonců by ani nebyl první kdo se prostě na nájezdu tragicky spletl. A o možnosti hypoglykemickýho záchvatu se sice můžeme dohadovat, ale ani jeden z nás není doktor pokud se nemýlím. Takže to tu budem vždycky řešit v teoretický rovině, protože o tom budeme vědět prd.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Ještě že to tak není Harousi,to už bych byl bez papíru
Praha - Na českých silnicích loni zahynulo o 167 lidí víc než v roce 2006, přičemž takřka z poloviny se na tomto nárůstu podíleli řidiči do 35 let.
Aktuální policejní statistická čísla tak potvrzují, že právě mladí motoristé jsou nejrizikovější dopravní skupinou.
Při dopravních nehodách, které zavinili mladí šoféři, zahynulo loni o 75 lidí víc než v roce předchozím. Mladí lidé jsou také nejčastějšími obětmi dopravních nehod.
"Souhrně lze konstatovat, že osoby mladší 35 let představují bezmála 42 procent z celkového počtu usmrcených," konstatoval Josef Tesařík z Policejního prezidia. Celkem loni zahynulo při dopravních nehodách 1123 lidí.
Praha - Na českých silnicích loni zahynulo o 167 lidí víc než v roce 2006, přičemž takřka z poloviny se na tomto nárůstu podíleli řidiči do 35 let.
Aktuální policejní statistická čísla tak potvrzují, že právě mladí motoristé jsou nejrizikovější dopravní skupinou.
Při dopravních nehodách, které zavinili mladí šoféři, zahynulo loni o 75 lidí víc než v roce předchozím. Mladí lidé jsou také nejčastějšími obětmi dopravních nehod.
"Souhrně lze konstatovat, že osoby mladší 35 let představují bezmála 42 procent z celkového počtu usmrcených," konstatoval Josef Tesařík z Policejního prezidia. Celkem loni zahynulo při dopravních nehodách 1123 lidí.
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Ano, mladí jsou nejnebezpečnější skupinou, protože jich jezdí nejvíc.
http://auto.idnes.cz/nejnebezpecnejsi-j ... tomoto_fdv
Citace z článku:
http://auto.idnes.cz/nejnebezpecnejsi-j ... tomoto_fdv
Citace z článku:
Nejvíce nehod způsobí řidiči mezi pětadvaceti a třiatřiceti lety. Je to ale dáno i tím, že jejich podíl mezi řidiči celkově je největší. Celkově tito řidiči způsobí každou třetí dopravní nehodu. Starší řidiči, kterých je registrováno výrazně méně, způsobí každou šestou dopravní nehodu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
ono to není ani o stáří ale fizické kondici a o zdravotním stavu,jezdím17roku jako řidič z povolání a cítím se pořád jako puberťák 

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Nejlepší asi bude věk mezi 33 a 64. To si Tě pak nikdo nebere do huby... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Paráda, tam se vejdu 

Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
tak to mám ještě 8 roků častuta146 píše:Paráda, tam se vejdu

Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Tož tam já se nevejduHarous píše:Nejlepší asi bude věk mezi 33 a 64. To si Tě pak nikdo nebere do huby...



Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Jestli se nepletu tak delfín řidičák mít nemůže vůbec




Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- dolphin7
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Určitě se pleteš..i delfíni mohou řídit..nahoře má dvě ploutve na volant a dole má rozdělenou ploutev taky na dvě části..plyn, brzda..takže vše dostačující, hurá na cesty



Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
Škoda každého kroku, který se jde pěšky...
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále mezi námi jezdí hodně blbců...
Delfín je kolikrát na tom s intelektem výše než řidič na D1. I kdy oba se používají ke stejným, sebevražedným účelům
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti