POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
obzvlášť už při řádění na letišti to celkem zamrzí,prostě víš že tu zatáčku vybereš,ale ono tě to nepustí dál a ubere to
Alfa Romeo GT 1.9 JTDM (110kw) - moje Alfice
Alfa Romeo 156 1.9 JTD (81kw) - tátova Alfa
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (132kw) - moje EX Alfa
Alfa Romeo 156 1.9 JTD (81kw) - tátova Alfa
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (132kw) - moje EX Alfa
-
petas.kejdz
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5.6.2012, úte 18:32
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
nevím kam to mám jinam nacpat tak se snad nebudete zlobit kdyz to nacpu sem
kdo dělá tento bodykit ? http://www.sportovnivozy.cz/28797-alfa- ... 00-praha-7 , popř tento ?: http://www.csms.cz/2006/en/cars/alfa-156s.html díkys .)

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Standa:
Holt Z4 už je mrňavý grand turismo, není to v žádném případě roadster. Z3 s nápravou vzadu z E3O
je ještě naprosto jinak... Z3 s hadrem je-výrazně lehčí, má tlačítko stabilizace hned po ruce a s R6 je to ještě zábavy kopec...Z3 roadster v 1,9 je civilní, není tam to slušný zatlačení do sedadla.., okolo R6 se to točí jak káča..jít dveřma napřed je tu při vypnutý stabilizaci naprosto přirozený..
Coupé radši v M--
Kruci je to tak složitý?
ne není..je to šikana..ten současnej trend a tichej komplot výrobců--jak udělat z řidiče cvičenou opici..
Z4 už není zábava bohužel-jen vyhlídková cesta, tu zábavu mu vědomě uřízli..Z3 /R6/ byla hezká vzpomínka na zašlý časy..návyková
http://www.youtube.com/watch?v=aMOxBbyc1CM
Holt Z4 už je mrňavý grand turismo, není to v žádném případě roadster. Z3 s nápravou vzadu z E3O

Coupé radši v M--
Kruci je to tak složitý?

Z4 už není zábava bohužel-jen vyhlídková cesta, tu zábavu mu vědomě uřízli..Z3 /R6/ byla hezká vzpomínka na zašlý časy..návyková
http://www.youtube.com/watch?v=aMOxBbyc1CM
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Standa: ikdyž mercedes je mi úplně volnej,tak mercedes postavenej na renaultu kangoo,to je mazec,
no reálně---zdá se, že prvotní nadšení byl přehnanej optimismus..
http://www.autorevue.cz/aliance-daimler ... -odklada_1
... situace, kdy ESP nahrazuje slušný mechanický vlastnosti konstrukce mě taky moc nebere..
Do povědomí se losí test dostal až v roce 1997, kdy novinář Robert Collin z motoristického časopisu Teknikens Värld převrátil při tomto testu nový Mercedes-Benz třídy A. Jako protiopatření začal Mercedes-Benz do svých modelů montovat systém ESP, který převrácení vozu při prudkém vyhýbacím manévru zabrání. Nyní je tento systém používán především u automobilů s vyšší stavbou karosérie (MPV, SUV), nákladních automobilů a autobusů.
I dnes se však stane, že losím testem některá auta neprojdou, např. Citroën Nemo, Renault Kangoo, Toyota Hilux a další. Zajímavostí může být, že Trabant, mnohem starší a velmi zesměšňované auto z bývalé NDR, tímto testem prošel[
no reálně---zdá se, že prvotní nadšení byl přehnanej optimismus..
http://www.autorevue.cz/aliance-daimler ... -odklada_1
... situace, kdy ESP nahrazuje slušný mechanický vlastnosti konstrukce mě taky moc nebere..
Do povědomí se losí test dostal až v roce 1997, kdy novinář Robert Collin z motoristického časopisu Teknikens Värld převrátil při tomto testu nový Mercedes-Benz třídy A. Jako protiopatření začal Mercedes-Benz do svých modelů montovat systém ESP, který převrácení vozu při prudkém vyhýbacím manévru zabrání. Nyní je tento systém používán především u automobilů s vyšší stavbou karosérie (MPV, SUV), nákladních automobilů a autobusů.
I dnes se však stane, že losím testem některá auta neprojdou, např. Citroën Nemo, Renault Kangoo, Toyota Hilux a další. Zajímavostí může být, že Trabant, mnohem starší a velmi zesměšňované auto z bývalé NDR, tímto testem prošel[
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Nebylo to v Brně? Tam jsem totiž podobný scény vídal vcelku pravidelně.Danni píše:sakra... dnes na mna kukala taka skareda tlusta ozrutna ciganka so strany spolujazdca a za volantom sedel hmm no nekomentujemnic by mi nevadilo az na to ze tie obludy sedeli v peknej 156 2.0TS a tankovali LPG
dost dlho mi trvalo kym som to rozhybal

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ale ten průser už právě začal například tím, že BMW 328i je čtyřválec.HonzaR píše: ..................
No ten opravdovej průser začne--spíš už začal, když tuhle filozofii převezmou i PREMIOVÉ ZNAČKY--a to je to, co mě opravdu zaráží--a následný blbý keci o vyvážený konstrukci tříválcovýho čtyřtaktu...
..................
A bohužel doba kdy vznikaly auta čistě z nadšení i když praktickej význam neměli žádnej je už pryč.
Nebo myslíte že jěště někdy vznikne něco jako Renaut Clio V6?
To ne, akorát před tebou bude běhat týpek s červeným praporkem.Majkll píše:Nechci bejt pesimista ale EU pomalu spěje Orwellovskému socialismu ...... Nedivil bych se kdybychom za par let museli na auta lepit povinne samolepky "Pozor rychlá jízda může zabíjet "![]()
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
hadRX:Ale ten průser už právě začal například tím, že BMW 328i je čtyřválec.
Já bych nebyl tak kategorický--dobrá ......328i F30 je prostě turbovaný čtyřválec..doba je zlá, tak se to dá ještě jakž takž pochopit...čtyřválec turbo --to ještě má opravdu ksicht, to nemusí být žádný malér..Ale
Tohle auto 328iF30-- dokumentuje dnešní tendence výborně..a to ještě neleze trhu
vysloveně do pr.dele, to teprve přijde..
Z recenze:
Příběh motoru N20, zde v provedení s 240 koňmi a obchodním označením 28i, je pro mě od začátku docela smutné kino. BMW mělo po dekádách piplavé práce k dispozici ten nejlepší třílitrový šestiválec, který kdy kdo v této třídě vyvinul. Můžete mi pravidelně vypouštět pneumatiky, trávit domácí zvěř nebo mi třeba unést rodinu, ale nikdy neuznám, že by Audi, Mercedes, Infiniti, Lexus nebo nedej bože někdo jako Renault udělal něco srovnatelného. Neudělal, prostě to nesvedl, tolik charakteru, zvuku, efektivity a v neposlední řadě dynamiky ze srovnatelného šestiválce nikdo nikdy nedostal. Samo BMW udělalo něco ještě lepšího (3,2 R6 pro M3) a hodně daleko to dotáhlo také Porsche (3,4 a 3,6 H6), ale to už jsou jiné motory pro jinou třídu aut. Teď jsme ve sférách cestovních sedanů střední třídy, kde bavorská R6 neměla konkurenci.
Ano, tento motor byl v posledních letech už tak trochu odpadlík. Chtěli ho zabít, místo toho mu nejdříve nadělili nesmyslně dlouhé převody a nakonec i naladění, u nějž otáčky v nejvyšší sférách padaly rychlostí peří vyprášeného z duchny po babičce. Ale přesto to byl on, měl svou noblesu, výkon i efektivitu. Překonejte všechny rychlostní rekordy takto výkonných aut na okresce odkudkoli kamkoli a pojedete za 18 litrů na sto. To jiný motor neumí.
Něco takového se z nabídky nevyřazuje, něco takového se v ní hýčká. Jenže motor s velkým objemem nemá nikdy šanci stát se hvězdou před testy normované spotřeby a před těmi chtělo BMW zářit především. A tak třílitr poslalo do důchodu a místo něj vymyslelo dvoulitrové turbo. V testu spotřeby samozřejmě funguje, ale co praxe?
......
Po nad očekávání pozitivní zkušenosti s nově vyladěnou 35i jsem tak trochu doufal, že by podobný charakter mohla v F30 dostat i 28i. Ono to jde, je to věc naladění, turbo nutně nemusí být nezáživné. Jenže něco takového se u 328i nekonalo. Je to úplně ten samý motor, který od doby příchodu X1 28i najdeme v plejádě dalších bavoráků od pětky až po zet-čtyřku.
On není špatný, je jen zoufale bezcharakterní. Nemá silné spodky, středy, špičky, nic. Emoce z něj čiší jak z Kimiho Raikkönena na tiskovce - dáte už pod 1 500 otáčkami plný plyn, on jen s drobnou prodlevou zareaguje, lehce, ale nikterak hrozivě se opře, odtáhne auto někam k 6 000 ot. a tam vám začne mávat, že už by rád zase trochu níž. Když je třeba, dotočí se až k 7 000 otáček, ale s chutí to rozhodně nedělá, výkonová špička se nekoná. A takhle je to pořád dokola. Charakter? Nula.
Další věcí je zvuk. V 328i budete zažívat pocity majitelů naftových šestiválců, akorát místo: „To je diesel?” (údiv) budete slýchat: „To je diesel?” (vážně míněná otázka). Když jsem do auta poprvé sedl a uslyšel takový lehký, ale nepřeslechutnelý cvakot z pod přední kapoty, který navíc trval až někam za 2 000 ot./min, šel jsem se vážně podívat do OTP, jestli jsem nedostal jiné auto. Nedostal, 28i si opravdu takto cvrliká a nesnaží se to ani přebýt nějak „drsně” naladěným výfukem. Ve vyšších otáčkách motor sice jednoznačně identifikujete jako benzinový, ale že by vám nějak laskal sluch...
Problém 28i není v tom, že by byl špatný, je to vlastně velmi dobrý dvoulitrový turbomotor, jakkoli je mu vlastní to, co většině konkurenčních děl téhož ražení - nemá charakter ani zvuk. Jeho potíž je v tom, že musí žít ve stínu staršího šestiválcového třílitru. Navíc moc dobře ví, že se mu v těchto směrech nemůže rovnat a chce jej výměnou za to přebít vyšší provozní efektivitou. Zvládá to ale skutečně?
A spotřebou stejně nenadchne
Zjištění výše popsaného stavu mě nepřekvapilo, jakkoli jsem doufal, že by to tentokrát mohlo být trochu jiné. Po velmi solidním představení 335i co do provozní efektivity jsem si ale říkal, že by nějakým novým kouzlem mohli v Mnichově obdařit i 328i. Zmíněné vlastnosti bych si kvůli tomu jistě neoblíbil, kdyby ale přicházely výměnou za jinou hmatatelnou přednost, bylo by to aspoň něco za něco. Ale už jste asi pochopili, že spotřeba paliva zase tak výraznou předností není.
Nejprve si můžeme otevřeně říci, že 28i co do spotřeby nefunguje při velmi aktivní jízdě. Není to tedy tak tragické, jak to u dvoulitrových turb s tímto výkonem bývá, ale opravdu náročný režim se spotřebou 28 litrů benzinu na 100 km a velmi rychlý přes s apetitem okolo 22 litrů, to není nic pěkného. Pokud jezdíte rychle, kupte si 335i
Pozn.
čísla...-
335i 225kW
Objem 2 979 cm3
Výkon 225 kW/5 800 ot.
Toč.moment 400 Nm/1 200 ot.
Převodovka Manuální 6 st.
Palivo Benzín
Ve městě 11.1 l/100 km
Mimo město 6.1 l/100 km
Kombinovaná 7.9 l/100 km
Objem nádrže 57 l
Dojezd cca 722 km
Max.rychlost 250 km/h
Zrychlení 0-100 km/h 5.5 s
Objem: 1 997 ccm
Největší výkon: 180 kW (245 k) při 5 800 - 6 000 ot./min
Největší točivý moment: 350 Nm při 1 250 - 4 800 ot./min
Palivo: Natural 95
Přenos výkonu: osmistupňová automatická převodovka, pohon zadních kol
Provozní vlastnosti
Max. rychlost: 250 km/h (el. omezeno)
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 6,1 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 8,2 l
Mimo město: 5,2 l
Kombinovaná: 6,3 l
Objem palivové nádrže: 60 lObjem: 1 997 ccm
Největší výkon: 180 kW (245 k) při 5 800 - 6 000 ot./min
Největší točivý moment: 350 Nm při 1 250 - 4 800 ot./min
Palivo: Natural 95
Přenos výkonu: osmistupňová automatická převodovka, pohon zadních kol
...........................
328i
Objem: 1 997 ccm
Největší výkon: 180 kW (245 k) při 5 800 - 6 000 ot./min
Největší točivý moment: 350 Nm při 1 250 - 4 800 ot./min
Palivo: Natural 95
Přenos výkonu: osmistupňová automatická převodovka, pohon zadních kol
Provozní vlastnosti
Max. rychlost: 250 km/h (el. omezeno)
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 6,1 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 8,2 l
Mimo město: 5,2 l
Kombinovaná: 6,3 l
Objem palivové nádrže: 60 l
...................................................
a reál? 28 litrů pod palbou--.....takhle blbě banální to je....kde je ta slavná eco-spotřeba --reálná --dvoulitru turbo..?
Hranice mezi vítanou neutralitou a nevítanou nezáživností bývá velmi tenká a 328i se pohybuje přesně po ní. Dokáže být obojí, záleží jen na tom, co si z ní dokážete „vymlátit”. Oproti starším vozům stejného jména je to docela velká změna a nemám větších pochyb o tom, že vychází z naladění motoru, který ráz zbytku auta následoval. Asi by to ani jinak nešlo, jakási dvojakost by tomuto autu slušela méně než jeho celkově neutrální charakter.
Je tento výsledek dobrý, nebo špatný? Z pohledu dlouholetého zákazníka šestiválcových trojek tuto změnu zrovna nadšeně nevítám a nepředpokládám, že budu sám. Z předchozích 330i čišela výjimečnost, tu v tomto autě musíte pečlivě hledat. Dobré ale je, že ji ještě lze najít, do Passatu můžete řezat kovovou tyčí a stejně to bude pořád Passat.
................................
Já myslím, že příběh bussa V6 je na tom podobně..to ofiko k těm 300koníkům v serii sice nikdy nevylezlo...a proč..vlastně ? šlo to udělat aspoň pro obraz potenciálu jako v Gilletu..
ostrej sport v omezený serii..
Marketingová zabedněnost ..
.díky za to, že to někdo zkusil, využít potenciál bloku a neházet flintu do žita a ladil busso na výkony s odpovídajícím podvozkem..a přitažlivou koncepcí kasle..-místo aby se u Alfy chytli za nos..nic..
Nemyslím, že R6 je v každém ohledu lepší motor než busso..jasně , seriový busso nemělo ty čísla, ale vyladěný je taky úplně jiná liga..a hlavně ve vrchním otáčkovém poli ty geny ukazujou zcela jinam..,a takhle to na kreslicím prkně bylo asi myšlený..
ten potenciál nízkozdvihovýho šestivalu tam je,,kdo ho v "rozšířeným-seriovým motoru" má..
http://www.youtube.com/watch?v=MAQB_oCtvLM
.přitom. třeba .Nissan 350-370 Z má blok, se základem starým dost přes 30 let? v podstatě všechny Z na něm jezdili a teď v turbo verzi se zvětšeným vrtáním ho má Nissan GT-R.. prostě jednoduchá přímočará logika se přímo nabízí..a vyplácí..
Bohužel byrokrat , kterej má lidi za ovce v ohradě má jinej názor..
....................
ALE POŘÁD TU NEMLUVÍME O o TURBOVANÝM ČTYŘTAKTNÍM TŔÍVÁLCI..JE TO PEKLO
CO NÁS ČEKÁ..velebnosti...
Já bych nebyl tak kategorický--dobrá ......328i F30 je prostě turbovaný čtyřválec..doba je zlá, tak se to dá ještě jakž takž pochopit...čtyřválec turbo --to ještě má opravdu ksicht, to nemusí být žádný malér..Ale
Tohle auto 328iF30-- dokumentuje dnešní tendence výborně..a to ještě neleze trhu
vysloveně do pr.dele, to teprve přijde..
Z recenze:
Příběh motoru N20, zde v provedení s 240 koňmi a obchodním označením 28i, je pro mě od začátku docela smutné kino. BMW mělo po dekádách piplavé práce k dispozici ten nejlepší třílitrový šestiválec, který kdy kdo v této třídě vyvinul. Můžete mi pravidelně vypouštět pneumatiky, trávit domácí zvěř nebo mi třeba unést rodinu, ale nikdy neuznám, že by Audi, Mercedes, Infiniti, Lexus nebo nedej bože někdo jako Renault udělal něco srovnatelného. Neudělal, prostě to nesvedl, tolik charakteru, zvuku, efektivity a v neposlední řadě dynamiky ze srovnatelného šestiválce nikdo nikdy nedostal. Samo BMW udělalo něco ještě lepšího (3,2 R6 pro M3) a hodně daleko to dotáhlo také Porsche (3,4 a 3,6 H6), ale to už jsou jiné motory pro jinou třídu aut. Teď jsme ve sférách cestovních sedanů střední třídy, kde bavorská R6 neměla konkurenci.
Ano, tento motor byl v posledních letech už tak trochu odpadlík. Chtěli ho zabít, místo toho mu nejdříve nadělili nesmyslně dlouhé převody a nakonec i naladění, u nějž otáčky v nejvyšší sférách padaly rychlostí peří vyprášeného z duchny po babičce. Ale přesto to byl on, měl svou noblesu, výkon i efektivitu. Překonejte všechny rychlostní rekordy takto výkonných aut na okresce odkudkoli kamkoli a pojedete za 18 litrů na sto. To jiný motor neumí.
Něco takového se z nabídky nevyřazuje, něco takového se v ní hýčká. Jenže motor s velkým objemem nemá nikdy šanci stát se hvězdou před testy normované spotřeby a před těmi chtělo BMW zářit především. A tak třílitr poslalo do důchodu a místo něj vymyslelo dvoulitrové turbo. V testu spotřeby samozřejmě funguje, ale co praxe?
......
Po nad očekávání pozitivní zkušenosti s nově vyladěnou 35i jsem tak trochu doufal, že by podobný charakter mohla v F30 dostat i 28i. Ono to jde, je to věc naladění, turbo nutně nemusí být nezáživné. Jenže něco takového se u 328i nekonalo. Je to úplně ten samý motor, který od doby příchodu X1 28i najdeme v plejádě dalších bavoráků od pětky až po zet-čtyřku.
On není špatný, je jen zoufale bezcharakterní. Nemá silné spodky, středy, špičky, nic. Emoce z něj čiší jak z Kimiho Raikkönena na tiskovce - dáte už pod 1 500 otáčkami plný plyn, on jen s drobnou prodlevou zareaguje, lehce, ale nikterak hrozivě se opře, odtáhne auto někam k 6 000 ot. a tam vám začne mávat, že už by rád zase trochu níž. Když je třeba, dotočí se až k 7 000 otáček, ale s chutí to rozhodně nedělá, výkonová špička se nekoná. A takhle je to pořád dokola. Charakter? Nula.
Další věcí je zvuk. V 328i budete zažívat pocity majitelů naftových šestiválců, akorát místo: „To je diesel?” (údiv) budete slýchat: „To je diesel?” (vážně míněná otázka). Když jsem do auta poprvé sedl a uslyšel takový lehký, ale nepřeslechutnelý cvakot z pod přední kapoty, který navíc trval až někam za 2 000 ot./min, šel jsem se vážně podívat do OTP, jestli jsem nedostal jiné auto. Nedostal, 28i si opravdu takto cvrliká a nesnaží se to ani přebýt nějak „drsně” naladěným výfukem. Ve vyšších otáčkách motor sice jednoznačně identifikujete jako benzinový, ale že by vám nějak laskal sluch...
Problém 28i není v tom, že by byl špatný, je to vlastně velmi dobrý dvoulitrový turbomotor, jakkoli je mu vlastní to, co většině konkurenčních děl téhož ražení - nemá charakter ani zvuk. Jeho potíž je v tom, že musí žít ve stínu staršího šestiválcového třílitru. Navíc moc dobře ví, že se mu v těchto směrech nemůže rovnat a chce jej výměnou za to přebít vyšší provozní efektivitou. Zvládá to ale skutečně?
A spotřebou stejně nenadchne
Zjištění výše popsaného stavu mě nepřekvapilo, jakkoli jsem doufal, že by to tentokrát mohlo být trochu jiné. Po velmi solidním představení 335i co do provozní efektivity jsem si ale říkal, že by nějakým novým kouzlem mohli v Mnichově obdařit i 328i. Zmíněné vlastnosti bych si kvůli tomu jistě neoblíbil, kdyby ale přicházely výměnou za jinou hmatatelnou přednost, bylo by to aspoň něco za něco. Ale už jste asi pochopili, že spotřeba paliva zase tak výraznou předností není.
Nejprve si můžeme otevřeně říci, že 28i co do spotřeby nefunguje při velmi aktivní jízdě. Není to tedy tak tragické, jak to u dvoulitrových turb s tímto výkonem bývá, ale opravdu náročný režim se spotřebou 28 litrů benzinu na 100 km a velmi rychlý přes s apetitem okolo 22 litrů, to není nic pěkného. Pokud jezdíte rychle, kupte si 335i
Pozn.
čísla...-
335i 225kW
Objem 2 979 cm3
Výkon 225 kW/5 800 ot.
Toč.moment 400 Nm/1 200 ot.
Převodovka Manuální 6 st.
Palivo Benzín
Ve městě 11.1 l/100 km
Mimo město 6.1 l/100 km
Kombinovaná 7.9 l/100 km
Objem nádrže 57 l
Dojezd cca 722 km
Max.rychlost 250 km/h
Zrychlení 0-100 km/h 5.5 s
Objem: 1 997 ccm
Největší výkon: 180 kW (245 k) při 5 800 - 6 000 ot./min
Největší točivý moment: 350 Nm při 1 250 - 4 800 ot./min
Palivo: Natural 95
Přenos výkonu: osmistupňová automatická převodovka, pohon zadních kol
Provozní vlastnosti
Max. rychlost: 250 km/h (el. omezeno)
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 6,1 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 8,2 l
Mimo město: 5,2 l
Kombinovaná: 6,3 l
Objem palivové nádrže: 60 lObjem: 1 997 ccm
Největší výkon: 180 kW (245 k) při 5 800 - 6 000 ot./min
Největší točivý moment: 350 Nm při 1 250 - 4 800 ot./min
Palivo: Natural 95
Přenos výkonu: osmistupňová automatická převodovka, pohon zadních kol
...........................
328i
Objem: 1 997 ccm
Největší výkon: 180 kW (245 k) při 5 800 - 6 000 ot./min
Největší točivý moment: 350 Nm při 1 250 - 4 800 ot./min
Palivo: Natural 95
Přenos výkonu: osmistupňová automatická převodovka, pohon zadních kol
Provozní vlastnosti
Max. rychlost: 250 km/h (el. omezeno)
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 6,1 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 8,2 l
Mimo město: 5,2 l
Kombinovaná: 6,3 l
Objem palivové nádrže: 60 l
...................................................
a reál? 28 litrů pod palbou--.....takhle blbě banální to je....kde je ta slavná eco-spotřeba --reálná --dvoulitru turbo..?
Hranice mezi vítanou neutralitou a nevítanou nezáživností bývá velmi tenká a 328i se pohybuje přesně po ní. Dokáže být obojí, záleží jen na tom, co si z ní dokážete „vymlátit”. Oproti starším vozům stejného jména je to docela velká změna a nemám větších pochyb o tom, že vychází z naladění motoru, který ráz zbytku auta následoval. Asi by to ani jinak nešlo, jakási dvojakost by tomuto autu slušela méně než jeho celkově neutrální charakter.
Je tento výsledek dobrý, nebo špatný? Z pohledu dlouholetého zákazníka šestiválcových trojek tuto změnu zrovna nadšeně nevítám a nepředpokládám, že budu sám. Z předchozích 330i čišela výjimečnost, tu v tomto autě musíte pečlivě hledat. Dobré ale je, že ji ještě lze najít, do Passatu můžete řezat kovovou tyčí a stejně to bude pořád Passat.
................................
Já myslím, že příběh bussa V6 je na tom podobně..to ofiko k těm 300koníkům v serii sice nikdy nevylezlo...a proč..vlastně ? šlo to udělat aspoň pro obraz potenciálu jako v Gilletu..
ostrej sport v omezený serii..
Marketingová zabedněnost ..
.díky za to, že to někdo zkusil, využít potenciál bloku a neházet flintu do žita a ladil busso na výkony s odpovídajícím podvozkem..a přitažlivou koncepcí kasle..-místo aby se u Alfy chytli za nos..nic..
Nemyslím, že R6 je v každém ohledu lepší motor než busso..jasně , seriový busso nemělo ty čísla, ale vyladěný je taky úplně jiná liga..a hlavně ve vrchním otáčkovém poli ty geny ukazujou zcela jinam..,a takhle to na kreslicím prkně bylo asi myšlený..
ten potenciál nízkozdvihovýho šestivalu tam je,,kdo ho v "rozšířeným-seriovým motoru" má..
http://www.youtube.com/watch?v=MAQB_oCtvLM
.přitom. třeba .Nissan 350-370 Z má blok, se základem starým dost přes 30 let? v podstatě všechny Z na něm jezdili a teď v turbo verzi se zvětšeným vrtáním ho má Nissan GT-R.. prostě jednoduchá přímočará logika se přímo nabízí..a vyplácí..
Bohužel byrokrat , kterej má lidi za ovce v ohradě má jinej názor..
....................
ALE POŘÁD TU NEMLUVÍME O o TURBOVANÝM ČTYŘTAKTNÍM TŔÍVÁLCI..JE TO PEKLO
CO NÁS ČEKÁ..velebnosti...
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 2.10.2012, úte 10:32, celkem upraveno 3 x.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
No, charakter... Co je to charakter? Charakter je sice pěkná věc, ale třeba Thema 2.0 16VT jede líp než osmiválcová 8.32 (o 3.0 V6 busso nemluvě), to samý Kappa 20VT proti 3.0 V6. Popravdě, mě by ideálně vyhovoval elektromotor s maximálním krouťákem od rozeběhu.
Mimochodem, jsou někde k nalezení grafy krouťáku toho bawořího 2.8 R6 a novýho 2.0 T R4?
Mimochodem, jsou někde k nalezení grafy krouťáku toho bawořího 2.8 R6 a novýho 2.0 T R4?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Charakter= v podstatě zábava..můžeš udělat super motor, skvělý čísla, a stejně tam ta jiskra třeba není...to si nemůžeš ze dne na den vyvzdorovat ,
sex taky není totéž, co odběr semene u doktora ..i když pro některý lidi asi skoro jo../elektromotor ve sporťáku/
sex taky není totéž, co odběr semene u doktora ..i když pro některý lidi asi skoro jo../elektromotor ve sporťáku/

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
busso 3.0 může být ta správná nízkozdvihová atm.zábava,-i v kontextu dneška , jen potřebuje atakovat 100koní/litr, nebo se přes to přehoupnout..
Ale EU řekla..ne....
Ale EU řekla..ne....

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Pokud bych si měl vybrat mezi jiskrou a výkonama tak beru výkony.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Prostě mám radši když ten motor táhne lineárně od minimálních otáček až k omezovači jako bejk než aby chytal někde nad 4000 tisícema druhej dech.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
OT: nevite nekdo kde zjistit, jake patri rozmery desticek na Fiestu 2007 1.3 51kW? jsou tam dve vysky - 54,1 a 61,1 a nejak nemuzu najit, co tam patri

Kód: Vybrat vše
http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=536131&path[]=536168&path[]=536527&path[]=539871&path[]=559495&path[]=611723
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
rozdíl je v tom výčnělku na horní straně, budeš muset sundat kolo:)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
neee, já to auto mám 300km od sebe... 

- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ahoj, chtěl jsem se zeptat. V zimě jsem prodával Toledo jedné paní z Kladna. Dal sem inzerát na net a asi za 20min mi už nadšeně volala že si pro něj druhý den přijede. Tak jsem souhlasil a že jí ještě pošlu smlouvu na mail ať si jí pročte. Do inzerátu sem psal že je to auto pro nějaké dělníky do práce nebo studenty, prostě levný druh přepravy (byl to 1,9TD). Ale jelikož to bylo toledo tak to bylo shnilý a byl to prostě starej škopek a bylo to znát. Nábízel sem ho za 10t. Pani mi říkala že v tom bude vozit děti protože jim odešlo auto tak potřebuje honem honem nové. Nechtěl sem mít na svědomí něčí děti tak sem jí napsal že auto neni v nejlepším stavu a že aby nebyla překvapená že je to prostě takovej vrak.
Pak druhý den přijela, já jí vyzvedl a rovnou sem jí vezl kousek za město že jí auto půjčím ať se projede a pojedem zpátky. Paní se mě zeptala kam jedem tak sem jí řekl že jí auto půjčím ať se projede a ona řekla že ne že to neni nutný.
Tak sem zajel zpátky do práce a ona si tak sporadicky obešla auto kolem dokola a řekla že bere. Tak sme podepsali smlouvu a bylo to. Paní odjela.
Hned druhý den nebo možná ještě večer mi psala sms že mi chce auto vrátit protože jí s tím manžel vyhodil. Já jsem s tím samozřejmě nesouhlasil protože to je její blbost. No a pak to začalo.
Zajela si do nějakého odborného servisu a nechala si udělat odborný posudek na 18let starý toledo. Byli to věci jako chybí uložení tlumiče, netěsní výfuk, díra v podlazu,ložiska v háji, shnilý lemy atd. Auto označili jako nebezpečné k používání.
Na toto sem jí napsal že je to čistě její blbost protože tohle nejsou skryté závady a že kdyby řekla že si chce na auto nechat udělat posudek tak bych jí vyhověl a ještě to zaplatil kdyby ho nechtěla. Já sem auto koupil za 5000t od známýho s tim že budu mít možnost za levno dojíždět do práce. Jezdil sem s nim asi 14dní možná ani to ne. Byl sem s tim i někde za mladou boleslavý, auto se za jízdy pohupovalo ale záludný nebylo. Já na tom měnil jen blinkr a dolil sem olej to bylo všechno víc sem se tim nezabýval. Proč taky když to auto sem koupil pro to abych s nim odjezdil zimu a pak ho hodil ze skály. Motor na tom šel třeba krásně, bylo tam rok starý repasovaný turbo.
Paní od auta za 10t zřejmě čekala něco víc a i přes to ho vzala. Nějak nechápu když jí s tím její pan manžel vyhodil proč s ní to auto nejel vybrat sám. Já chápu třeba pracovní vytíženost a to že auto potřebovali rychle, ale poslali byste třeba vy svojí manželku, která nerozumí autům, kupovat starýho seata za 10t?
Já teda ne.
Pani po mě chtěla odstoupení od smlouvy jinak že to dá k soudu. Napsal sem jí opět ty samé argumenty. Pak to předala nějaký právničce a jako ,,pomstu" poslala mail o tom jaký sem ,,poctivý pracovník" k nám do práce na STK
Já teda pracuji na myčce což ona nevěděla ale dopustila se toho že poslala kopii jak smlouvy kde byli uvedené moje osobní údaje ale taky kopii mailu který sem jí posílal ještě než si přijela pro auto. Na to sem jí napsal že se dopustila porušení ochrany osobních údajů podle nějakého zákona (číslo už nevim) a že na ní můžu taky klidně podat trestní oznámení. Paní na to už nereagovala a pár měsíců byl klid. Pak mi přišel od jiného právníka Pokus o smír, ten sem si sice vyzvedl pozdě ale stejně bych na něj nereagoval. No a od tý doby je to asi u soudu.
Otázka je co s tím? Já věřim že právo je na mojí straně. Zkrátka paní je tvrdohlavá a nechce uznat svojí chybu že si auto měla nejdříve zkontrolovat a projet se než ho koupila.
Pak druhý den přijela, já jí vyzvedl a rovnou sem jí vezl kousek za město že jí auto půjčím ať se projede a pojedem zpátky. Paní se mě zeptala kam jedem tak sem jí řekl že jí auto půjčím ať se projede a ona řekla že ne že to neni nutný.
Tak sem zajel zpátky do práce a ona si tak sporadicky obešla auto kolem dokola a řekla že bere. Tak sme podepsali smlouvu a bylo to. Paní odjela.
Hned druhý den nebo možná ještě večer mi psala sms že mi chce auto vrátit protože jí s tím manžel vyhodil. Já jsem s tím samozřejmě nesouhlasil protože to je její blbost. No a pak to začalo.
Zajela si do nějakého odborného servisu a nechala si udělat odborný posudek na 18let starý toledo. Byli to věci jako chybí uložení tlumiče, netěsní výfuk, díra v podlazu,ložiska v háji, shnilý lemy atd. Auto označili jako nebezpečné k používání.
Na toto sem jí napsal že je to čistě její blbost protože tohle nejsou skryté závady a že kdyby řekla že si chce na auto nechat udělat posudek tak bych jí vyhověl a ještě to zaplatil kdyby ho nechtěla. Já sem auto koupil za 5000t od známýho s tim že budu mít možnost za levno dojíždět do práce. Jezdil sem s nim asi 14dní možná ani to ne. Byl sem s tim i někde za mladou boleslavý, auto se za jízdy pohupovalo ale záludný nebylo. Já na tom měnil jen blinkr a dolil sem olej to bylo všechno víc sem se tim nezabýval. Proč taky když to auto sem koupil pro to abych s nim odjezdil zimu a pak ho hodil ze skály. Motor na tom šel třeba krásně, bylo tam rok starý repasovaný turbo.
Paní od auta za 10t zřejmě čekala něco víc a i přes to ho vzala. Nějak nechápu když jí s tím její pan manžel vyhodil proč s ní to auto nejel vybrat sám. Já chápu třeba pracovní vytíženost a to že auto potřebovali rychle, ale poslali byste třeba vy svojí manželku, která nerozumí autům, kupovat starýho seata za 10t?

Pani po mě chtěla odstoupení od smlouvy jinak že to dá k soudu. Napsal sem jí opět ty samé argumenty. Pak to předala nějaký právničce a jako ,,pomstu" poslala mail o tom jaký sem ,,poctivý pracovník" k nám do práce na STK

Otázka je co s tím? Já věřim že právo je na mojí straně. Zkrátka paní je tvrdohlavá a nechce uznat svojí chybu že si auto měla nejdříve zkontrolovat a projet se než ho koupila.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Harous:Pokud bych si měl vybrat mezi jiskrou a výkonama tak beru výkony.
Tak ty čísla projdem--jsou nahoře..
Jo --úžasnej argument beru výkony--tak si ty charakteristiky obou motorů pročti...3.0 R6 má 400Nm ve 1200ot
..2.0 TB má 350Nm ve 1250ot...
výkon 3.0 je o víc než 40kW /225kW/větší a stejnou kombinovanou spotřebu v papírech, v době kdy bude 2.0 na repas bude tak akorát R6 zajetá..o tom ta celá masírka downs. je ..
Takže logicky bereš podle čísel co...3.0 R6. ?.
Tak ty čísla projdem--jsou nahoře..
Jo --úžasnej argument beru výkony--tak si ty charakteristiky obou motorů pročti...3.0 R6 má 400Nm ve 1200ot
..2.0 TB má 350Nm ve 1250ot...
výkon 3.0 je o víc než 40kW /225kW/větší a stejnou kombinovanou spotřebu v papírech, v době kdy bude 2.0 na repas bude tak akorát R6 zajetá..o tom ta celá masírka downs. je ..
Takže logicky bereš podle čísel co...3.0 R6. ?.

Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Nesrovnáváš 328i s 2,0T a 335i s 3.0 R6? Není to trošku nefér když sama automobilka je má v nabídce jinde? To jako srovnávat Alfu 159 1.9JTS a 3.2 V6. Pokud vím tak 335i je samozřejmě v hierarchii automobilky nad 328i, která má nahrazovat model 330i z řady E90. A to se jí alespoň papírově daří zdatně. Ještě bych rád viděl grafy, z nich by toho bylo vidět víc.
EDIT:
Tady je celý test tý 328i. Přijde mi, že jí taky trochu nesmyslně srovnává s 335i kterou testoval před ní, ale sám nakonec píše, že rozdíl proti šestiválcům je tak v rychlostech od 180km/h výš, a že čtyřválec má lepší jízdní vlastnosti. Ještě škoda toho osmikvaltovýho automatu, s manuálem by to auto asi taky působilo jinak.
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... akterni/?3
EDIT:
Tady je celý test tý 328i. Přijde mi, že jí taky trochu nesmyslně srovnává s 335i kterou testoval před ní, ale sám nakonec píše, že rozdíl proti šestiválcům je tak v rychlostech od 180km/h výš, a že čtyřválec má lepší jízdní vlastnosti. Ještě škoda toho osmikvaltovýho automatu, s manuálem by to auto asi taky působilo jinak.
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... akterni/?3
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Kdybych měl prodávat auto v takovýmhle stavu, dám do inzerátu, koroze, opotřebované, vhodné spíš na ND...a pak ať si s tím dělá kdo chce co chce..ženský bych to nikdy neprodal, protože tohle
je bohužel "slepičí přístup--něco chci a pokud možno s tím chci vyjebat, auto bude za zbytkovou cenu bez problému-- logicky bez investic-provozuschopné
"--ženský bych silně ojetý auto
prodával velmi opatrně, většina má technickou představivost čistá nula..pak je na průser zaděláno, než se naděješ..
je bohužel "slepičí přístup--něco chci a pokud možno s tím chci vyjebat, auto bude za zbytkovou cenu bez problému-- logicky bez investic-provozuschopné

prodával velmi opatrně, většina má technickou představivost čistá nula..pak je na průser zaděláno, než se naděješ..

- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4379
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Hlavně bych ho vzal zpátky, resp. nikdy bych neprodával mrdku, neměl bych na tom nervy.
33
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Vždy jsem tyhle kousky bez budoucnosti porcoval na kusy... Jediný co jsem prodal byl GSi Kadett v původním stavu klukovi který ho rozebral do šroubku a složil znovu. Jinak víkend práce, 6 pytlů odpadu, motor na paletě a 2t v kovošrotu.... Co má smysl se prodá, zbytek na díly. Nemám nervy jednat s lidma, stačí mi to v práci
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3585
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Njn, asi bych to udělal taky tak. Ale tímhle mu už nepomůžete
.
Hele nejde o takovou sumu peněz, takže být Tebou, tak ustoupím a auto vemu zpět. Pokud se to povleče po soudech, tak do toho dost možná zahučíš o dost více

Hele nejde o takovou sumu peněz, takže být Tebou, tak ustoupím a auto vemu zpět. Pokud se to povleče po soudech, tak do toho dost možná zahučíš o dost více

Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Harous : ty jsi fakt demagog...
tohle jsi napsal ty :
Tady je celý test tý 328i. Přijde mi, že jí taky trochu nesmyslně srovnává s 335i kterou testoval před ní, ale sám nakonec píše, že rozdíl proti šestiválcům je tak v rychlostech od 180km/h výš, a že čtyřválec má lepší jízdní vlastnosti. Ještě škoda toho osmikvaltovýho automatu, s manuálem by to auto asi taky působilo jinak.
z té odkazované recenze namátkou vyberu
328i==/2.0 TB/
....On není špatný, je jen zoufale bezcharakterní. Nemá silné spodky, středy, špičky, nic. Emoce z něj čiší jak z Kimiho Raikkönena na tiskovce - dáte už pod 1 500 otáčkami plný plyn, on jen s drobnou prodlevou zareaguje, lehce, ale nikterak hrozivě se opře, odtáhne auto někam k 6 000 ot. a tam vám začne mávat, že už by rád zase trochu níž. Když je třeba, dotočí se až k 7 000 otáček, ale s chutí to rozhodně nedělá, výkonová špička se nekoná. A takhle je to pořád dokola. Charakter? Nula.
....Problém 328i není v tom, že by byl špatný, je to vlastně velmi dobrý dvoulitrový turbomotor, jakkoli je mu vlastní to, co většině konkurenčních děl téhož ražení - nemá charakter ani zvuk. Jeho potíž je v tom, že musí žít ve stínu staršího šestiválcového třílitru. Navíc moc dobře ví, že se mu v těchto směrech nemůže rovnat a chce jej výměnou za to přebít vyšší provozní efektivitou. Zvládá to ale skutečně?
A spotřebou stejně nenadchne
Zjištění výše popsaného stavu mě nepřekvapilo, jakkoli jsem doufal, že by to tentokrát mohlo být trochu jiné. Po velmi solidním představení 335i co do provozní efektivity jsem si ale říkal, že by nějakým novým kouzlem mohli v Mnichově obdařit i 328i. Zmíněné vlastnosti bych si kvůli tomu jistě neoblíbil, kdyby ale přicházely výměnou za jinou hmatatelnou přednost, bylo by to aspoň něco za něco. Ale už jste asi pochopili, že spotřeba paliva zase tak výraznou předností není.
Nejprve si můžeme otevřeně říci, že 28i co do spotřeby nefunguje při velmi aktivní jízdě. Není to tedy tak tragické, jak to u dvoulitrových turb s tímto výkonem bývá, ale opravdu náročný režim se spotřebou 28 litrů benzinu na 100 km a velmi rychlý přes s apetitem okolo 22 litrů, to není nic pěkného. Pokud jezdíte rychle, kupte si 335i
pozn.
Je tohle číslo /28 litrů v náročným režimu, velmi rychlý přes s apetitem okolo 22 litrů, to není nic pěkného/ málo srozumitelné? ty myslíš , že dokážeš osobně jet s 335 na limitě tak ,aby to dala za 28litrů?
....Další věcí je zvuk. V 328i budete zažívat pocity majitelů naftových šestiválců, akorát místo: „To je diesel?” (údiv) budete slýchat: „To je diesel?” (vážně míněná otázka). Když jsem do auta poprvé sedl a uslyšel takový lehký, ale nepřeslechutnelý cvakot z pod přední kapoty, který navíc trval až někam za 2 000 ot./min, šel jsem se vážně podívat do OTP, jestli jsem nedostal jiné auto...
...............
Budem spraedlivý..
Taky jsem četl to neutrální chování na limitě, neutralitu sledování stopy, ale ruku na srdce, nuda-a přitom ale tohle /jízda na limitě/je situace, kdy z auta už jakýkoli projev doslova mlátíš --jak píše recenzent--tyčí..
V normálním provozu je to --podle recenze --čirá, naprostá, zoufalá nuda... a to se o klasik šestivalech nedá prostě nikdy říct..
tohle jsi napsal ty :
Tady je celý test tý 328i. Přijde mi, že jí taky trochu nesmyslně srovnává s 335i kterou testoval před ní, ale sám nakonec píše, že rozdíl proti šestiválcům je tak v rychlostech od 180km/h výš, a že čtyřválec má lepší jízdní vlastnosti. Ještě škoda toho osmikvaltovýho automatu, s manuálem by to auto asi taky působilo jinak.
z té odkazované recenze namátkou vyberu
328i==/2.0 TB/
....On není špatný, je jen zoufale bezcharakterní. Nemá silné spodky, středy, špičky, nic. Emoce z něj čiší jak z Kimiho Raikkönena na tiskovce - dáte už pod 1 500 otáčkami plný plyn, on jen s drobnou prodlevou zareaguje, lehce, ale nikterak hrozivě se opře, odtáhne auto někam k 6 000 ot. a tam vám začne mávat, že už by rád zase trochu níž. Když je třeba, dotočí se až k 7 000 otáček, ale s chutí to rozhodně nedělá, výkonová špička se nekoná. A takhle je to pořád dokola. Charakter? Nula.
....Problém 328i není v tom, že by byl špatný, je to vlastně velmi dobrý dvoulitrový turbomotor, jakkoli je mu vlastní to, co většině konkurenčních děl téhož ražení - nemá charakter ani zvuk. Jeho potíž je v tom, že musí žít ve stínu staršího šestiválcového třílitru. Navíc moc dobře ví, že se mu v těchto směrech nemůže rovnat a chce jej výměnou za to přebít vyšší provozní efektivitou. Zvládá to ale skutečně?
A spotřebou stejně nenadchne
Zjištění výše popsaného stavu mě nepřekvapilo, jakkoli jsem doufal, že by to tentokrát mohlo být trochu jiné. Po velmi solidním představení 335i co do provozní efektivity jsem si ale říkal, že by nějakým novým kouzlem mohli v Mnichově obdařit i 328i. Zmíněné vlastnosti bych si kvůli tomu jistě neoblíbil, kdyby ale přicházely výměnou za jinou hmatatelnou přednost, bylo by to aspoň něco za něco. Ale už jste asi pochopili, že spotřeba paliva zase tak výraznou předností není.
Nejprve si můžeme otevřeně říci, že 28i co do spotřeby nefunguje při velmi aktivní jízdě. Není to tedy tak tragické, jak to u dvoulitrových turb s tímto výkonem bývá, ale opravdu náročný režim se spotřebou 28 litrů benzinu na 100 km a velmi rychlý přes s apetitem okolo 22 litrů, to není nic pěkného. Pokud jezdíte rychle, kupte si 335i
pozn.
Je tohle číslo /28 litrů v náročným režimu, velmi rychlý přes s apetitem okolo 22 litrů, to není nic pěkného/ málo srozumitelné? ty myslíš , že dokážeš osobně jet s 335 na limitě tak ,aby to dala za 28litrů?
....Další věcí je zvuk. V 328i budete zažívat pocity majitelů naftových šestiválců, akorát místo: „To je diesel?” (údiv) budete slýchat: „To je diesel?” (vážně míněná otázka). Když jsem do auta poprvé sedl a uslyšel takový lehký, ale nepřeslechutnelý cvakot z pod přední kapoty, který navíc trval až někam za 2 000 ot./min, šel jsem se vážně podívat do OTP, jestli jsem nedostal jiné auto...
...............
Budem spraedlivý..
Taky jsem četl to neutrální chování na limitě, neutralitu sledování stopy, ale ruku na srdce, nuda-a přitom ale tohle /jízda na limitě/je situace, kdy z auta už jakýkoli projev doslova mlátíš --jak píše recenzent--tyčí..
V normálním provozu je to --podle recenze --čirá, naprostá, zoufalá nuda... a to se o klasik šestivalech nedá prostě nikdy říct..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 2.10.2012, úte 16:24, celkem upraveno 4 x.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Tady ten test 330 máš ...
.........................................
test BMW 330i E90..--převzato..
.../.Klasická auta, vydáno 08. 05. 2012 v 07:00 /
Je poslední svého druhu a nezdá se, že by BMW vyrobilo nástupce. Vyjeli jsme na oblíbené silnice rozloučit se s řadovým atmosférickým šestiválcem.
RADOSTI
Sametový běh motoru; lineární nárůst výkonu; charakterní zvuk; ostrá reakce na plyn; vyváženost
STAROSTI
Poslední obyčejné BMW, které za něco stálo
Nad směřováním automobilky BMW jsme tu už zlomili tolik holí, že by naši chlapci neměli na právě probíhajícím mistrovství světa v lední hokeji ani čím hrát... Ale co, bazary jsou plné skvělých aut, která ještě poměrně nedávno BMW vyrábělo. Tak si pojďme jedno představit a zároveň se s ním i rozloučit.
Ten čas ale stejně strašně utíká. V roce 2005, kdy se nová generace BMW řady 3 ukázala, byl výkon 258 koní z atmosférického benzínového šestiválce 3,0 litru doslova z říše snů. Tehdy se nosily hodnoty spíše kolem 200 koní. No a dnes? Foukaný čtyřválec o dvoutřetinovém objemu vám dá to samé. Nebo i víc.
A právě downsizing je to, co pohádkové atmosférické motory od BMW zabilo. Z pohledu běžného uživatele se na to asi koukáte jinak, ale jako nadšený řidič se těžko ubráníte dojmu, že přeplňovaný čtyřválec o výkonu 250 koní nebude nikdy to samé jako stejně výkonný atmosférický šestiválec.
Můžu tady pořád dokola mluvit o okamžité reakci na plyn, naprosto lineárním průběhu výkonu či neuvěřitelně snadné řiditelnosti pomocí plynového pedálu. Pokud auta nevnímáte srdcem, ale jen peněženkou a měřičem frikulínství, je vám to pravděpodobně jedno a když chcete béenvé, prostě si ho koupíte i třeba s šestkrát přeplňovaným čtvrtválcem. Hlavně, když máte to béenvé.[/b]
Řidič už dnes není to hlavní, co automobilky chtějí uspokojovat. Nyní je potřeba nejprve uspokojit evropské emisní normy a předhonit konkurenci ve spotřebě, potom si potřást rukou s ekonomickým oddělením (vezmeme ty motory, co dáváme peugeotu, bude to levné) a nakonec si poklábosit s marketingem (aby to těm tralalákům nějak prodal, nejlépe přes sportovnost, spotřebu a ekologii, to je dneska IN). Ale ani za vlasy přitaženou kampaní uvědomělého zákazníka nepřesvědčíte, že šestnáctistovka s turbem je vlastně do velkého sedanu super...
Ale nic, pojďme raději jezdit, dokud máme na benzín. Mířím teď totiž na oblíbené okresky v okolí Křivoklátu, kde mám apexy očichané jako svoje ponožky (nic moc vábného, ale zvyknete si). Řadový šestiválec jemně šeptá u dvou tisíc otáček na šestku a i když nemá papírově příliš mnoho síly, díky rozumně poskládané převodovce na pohodovou jízdu krajinou bohatě stačí i těch 300 Nm, které jsou k dispozici mezi 2500 a 4000 ot./min.
Kultivovanost auta je velmi slušná, i když na 18" kolech s širokými runflaty nejen trochu poskakuje, ale i docela dost hučí. Pamatuji si ale na model 325i na sedmnáctkách s obyčejnými úzkými pneumatikami a ten byl skutečně tichý. Runflaty vůbec dojem z auta trochu kazí a nepomáhá ani příplatkový M-podvozek, kterým je zrovna toto BMW 330i vybaveno. Ale už se blížím do první série zatáček a budu ho potřebovat.
Podřazení o tři stupně dolů s pomocí meziplynu (no dobře, není to ten původní meziplyn, který se dával v liazkách a tatrovkách, ale používejme tohle označení pro naše "špička-pata") jde krásně a motor si vždycky uplivne přesně to požadovaných otáček, jako by věděl, kam se má trefit. Pak jen stačí nasměrovat volant na pomyslný vrchol zatáčky, chvíli počkat, pak začít povolovat a jemně přidávat plyn. Síla motoru okamžitě putuje dozadu a je cítit, jak se váha auta přesouvá.
Nekoná se žádné kývání zádi ze strany na stranu, trojka prostě vyrazí ze zatáčky ven. Není to tak masivní zátah, jakého se dočkáte třeba v Imprezách WRX STI nebo podobných autech. Je to příjemné a svižné zrychlení, při kterém zvuk motoru nabírá na intenzitě a mění charakter – od jemného ševelení přes zlověstné vrčení až po skutečný dramatický ryk těsně před 7000 ot./min.
Celé auto cítíte v konečcích prstů a velmi přesně víte, co si k němu můžete dovolit. Samozřejmě je ale potřeba zapomenout na aktivní řízení, které není lineární a variabilní převod dokáže dost otravovat, když chcete jet rychle. Tato 330i má ale starou dobrou mechaniku a je znát, že si zatáčky užívá s větší radostí – a vy s ní.
Charakteristický jadrný zvuk motoru je tak návykový, že jsem se přistihl, jak neustále měním rychlosti. Nutí mě to zpomalit v obci na čtyřicet, abych si mohl zařadit trojku, a před zatáčkami dávám schválně nižší rychlost a více zpomaluji, než by bylo potřeba. Prostě si chci užít tu melodii, jak motor cestuje otáčkoměrem od volnoběhu až k omezovači.
A už jsem se zmínil o dokonalé vyváženosti auta? V nájezdu do zatáčky je neutrální, netáhne se za čumákem a ve vracečkách vám dovolí jemně oblouk přetočit a dopřát si takový decentní driftíček, který zvládnete pohotovým kontra hravě. Ani nepotřebujete samosvor, i když třeba v zimě nebo za deště by se hodil. Ale to už bychom se dostali na dostřel BMW M3... Je ale pravda, že BMW dříve v autech za příplatek samosvor nabízelo a charakter vozu se tím značně změnil – trojka pak vyžadovala rozhodnější ruku, ale skutečného znalce dokázala odměnit.
Ale odměnit vás dokáže i tato poslední 330i E90 s řadovým šestiválcem, i když je to něco trochu jiného než ten opojný pocit, kterého se vám dostane po zkrocení bestie. /M/Tohle auto vás jednoduše učiní šťastnými.
Každý test tradičně zakončuji pohledem do peněženky. Ojeté BMW 330i E90 koupíte za necelých 400 000 korun a zpravidla jsou to auta s velmi bohatou výbavou. M-podvozek není nezbytný a dá se žít i bez sportovních sedaček. Spousta aut má automat, ale ten celkovému charakteru moc neuškodil. Výhodou je i verze kupé a kombi, takže je rozhodně z čeho vybírat. Motory N52 obecně platí za spolehlivé, ale potřebují pravidelný servis a kvalitní olej. Benzín stačí natural 95, i když BMW doporučuje 98 a vyšší. A spotřeba? Na dlouhých cestách se vejdete i pod 9 litrů na 100 km a při nějakém tom dovádění pojedete za 10 až 11 litrů. Současný foukaný čtyřválec v BMW 328i žere prakticky stejně.
Verdikt
BMW 330i E90 je skutečně výjimečné auto a je obrovská škoda, že už se asi nikdy tak dokonalé "obyčejné BMW" dělat nebude. Jen málo civilních aut dokáže řidiče nejen komfortně odvézt, ale zároveň uspokojit a potěšit. A kdo ví, jestli taková auta ještě vůbec někdy budou.
.............................
Porovnání parametrů
Motor
Konstrukce řadový šestiválec
Palivo benzín
Rozvod DOHC
Plnění atmosférické sání
Uložení vpředu podélně
Zdvihový objem (cm3) 2996
Kompresní poměr 10,7 : 1
Vrtání x zdvih (mm) 85,0 x 88,0
Převodovka šestistupňová manuální
Poháněná kola zadní
Výkon a spotřeba
Nejvyšší výkon (kW/k v ot./min.) 189 / 258 v 6600 ot./min.
Točivý moment (Nm) 300 v 2500 - 4000 ot./min.
Výkon/hmotnost (k/t) 169
Nejvyšší rychlost (km/h) 250
0-100 km/h (s) 6,1
Spotřeba paliva (l/100 km) 12,7 / 6,4 / 8,7
Objem nádrže (l) 63
...........................................

.........................................
test BMW 330i E90..--převzato..
.../.Klasická auta, vydáno 08. 05. 2012 v 07:00 /
Je poslední svého druhu a nezdá se, že by BMW vyrobilo nástupce. Vyjeli jsme na oblíbené silnice rozloučit se s řadovým atmosférickým šestiválcem.
RADOSTI
Sametový běh motoru; lineární nárůst výkonu; charakterní zvuk; ostrá reakce na plyn; vyváženost
STAROSTI
Poslední obyčejné BMW, které za něco stálo
Nad směřováním automobilky BMW jsme tu už zlomili tolik holí, že by naši chlapci neměli na právě probíhajícím mistrovství světa v lední hokeji ani čím hrát... Ale co, bazary jsou plné skvělých aut, která ještě poměrně nedávno BMW vyrábělo. Tak si pojďme jedno představit a zároveň se s ním i rozloučit.
Ten čas ale stejně strašně utíká. V roce 2005, kdy se nová generace BMW řady 3 ukázala, byl výkon 258 koní z atmosférického benzínového šestiválce 3,0 litru doslova z říše snů. Tehdy se nosily hodnoty spíše kolem 200 koní. No a dnes? Foukaný čtyřválec o dvoutřetinovém objemu vám dá to samé. Nebo i víc.
A právě downsizing je to, co pohádkové atmosférické motory od BMW zabilo. Z pohledu běžného uživatele se na to asi koukáte jinak, ale jako nadšený řidič se těžko ubráníte dojmu, že přeplňovaný čtyřválec o výkonu 250 koní nebude nikdy to samé jako stejně výkonný atmosférický šestiválec.
Můžu tady pořád dokola mluvit o okamžité reakci na plyn, naprosto lineárním průběhu výkonu či neuvěřitelně snadné řiditelnosti pomocí plynového pedálu. Pokud auta nevnímáte srdcem, ale jen peněženkou a měřičem frikulínství, je vám to pravděpodobně jedno a když chcete béenvé, prostě si ho koupíte i třeba s šestkrát přeplňovaným čtvrtválcem. Hlavně, když máte to béenvé.[/b]
Řidič už dnes není to hlavní, co automobilky chtějí uspokojovat. Nyní je potřeba nejprve uspokojit evropské emisní normy a předhonit konkurenci ve spotřebě, potom si potřást rukou s ekonomickým oddělením (vezmeme ty motory, co dáváme peugeotu, bude to levné) a nakonec si poklábosit s marketingem (aby to těm tralalákům nějak prodal, nejlépe přes sportovnost, spotřebu a ekologii, to je dneska IN). Ale ani za vlasy přitaženou kampaní uvědomělého zákazníka nepřesvědčíte, že šestnáctistovka s turbem je vlastně do velkého sedanu super...


Ale nic, pojďme raději jezdit, dokud máme na benzín. Mířím teď totiž na oblíbené okresky v okolí Křivoklátu, kde mám apexy očichané jako svoje ponožky (nic moc vábného, ale zvyknete si). Řadový šestiválec jemně šeptá u dvou tisíc otáček na šestku a i když nemá papírově příliš mnoho síly, díky rozumně poskládané převodovce na pohodovou jízdu krajinou bohatě stačí i těch 300 Nm, které jsou k dispozici mezi 2500 a 4000 ot./min.
Kultivovanost auta je velmi slušná, i když na 18" kolech s širokými runflaty nejen trochu poskakuje, ale i docela dost hučí. Pamatuji si ale na model 325i na sedmnáctkách s obyčejnými úzkými pneumatikami a ten byl skutečně tichý. Runflaty vůbec dojem z auta trochu kazí a nepomáhá ani příplatkový M-podvozek, kterým je zrovna toto BMW 330i vybaveno. Ale už se blížím do první série zatáček a budu ho potřebovat.
Podřazení o tři stupně dolů s pomocí meziplynu (no dobře, není to ten původní meziplyn, který se dával v liazkách a tatrovkách, ale používejme tohle označení pro naše "špička-pata") jde krásně a motor si vždycky uplivne přesně to požadovaných otáček, jako by věděl, kam se má trefit. Pak jen stačí nasměrovat volant na pomyslný vrchol zatáčky, chvíli počkat, pak začít povolovat a jemně přidávat plyn. Síla motoru okamžitě putuje dozadu a je cítit, jak se váha auta přesouvá.
Nekoná se žádné kývání zádi ze strany na stranu, trojka prostě vyrazí ze zatáčky ven. Není to tak masivní zátah, jakého se dočkáte třeba v Imprezách WRX STI nebo podobných autech. Je to příjemné a svižné zrychlení, při kterém zvuk motoru nabírá na intenzitě a mění charakter – od jemného ševelení přes zlověstné vrčení až po skutečný dramatický ryk těsně před 7000 ot./min.
Celé auto cítíte v konečcích prstů a velmi přesně víte, co si k němu můžete dovolit. Samozřejmě je ale potřeba zapomenout na aktivní řízení, které není lineární a variabilní převod dokáže dost otravovat, když chcete jet rychle. Tato 330i má ale starou dobrou mechaniku a je znát, že si zatáčky užívá s větší radostí – a vy s ní.
Charakteristický jadrný zvuk motoru je tak návykový, že jsem se přistihl, jak neustále měním rychlosti. Nutí mě to zpomalit v obci na čtyřicet, abych si mohl zařadit trojku, a před zatáčkami dávám schválně nižší rychlost a více zpomaluji, než by bylo potřeba. Prostě si chci užít tu melodii, jak motor cestuje otáčkoměrem od volnoběhu až k omezovači.
A už jsem se zmínil o dokonalé vyváženosti auta? V nájezdu do zatáčky je neutrální, netáhne se za čumákem a ve vracečkách vám dovolí jemně oblouk přetočit a dopřát si takový decentní driftíček, který zvládnete pohotovým kontra hravě. Ani nepotřebujete samosvor, i když třeba v zimě nebo za deště by se hodil. Ale to už bychom se dostali na dostřel BMW M3... Je ale pravda, že BMW dříve v autech za příplatek samosvor nabízelo a charakter vozu se tím značně změnil – trojka pak vyžadovala rozhodnější ruku, ale skutečného znalce dokázala odměnit.
Ale odměnit vás dokáže i tato poslední 330i E90 s řadovým šestiválcem, i když je to něco trochu jiného než ten opojný pocit, kterého se vám dostane po zkrocení bestie. /M/Tohle auto vás jednoduše učiní šťastnými.
Každý test tradičně zakončuji pohledem do peněženky. Ojeté BMW 330i E90 koupíte za necelých 400 000 korun a zpravidla jsou to auta s velmi bohatou výbavou. M-podvozek není nezbytný a dá se žít i bez sportovních sedaček. Spousta aut má automat, ale ten celkovému charakteru moc neuškodil. Výhodou je i verze kupé a kombi, takže je rozhodně z čeho vybírat. Motory N52 obecně platí za spolehlivé, ale potřebují pravidelný servis a kvalitní olej. Benzín stačí natural 95, i když BMW doporučuje 98 a vyšší. A spotřeba? Na dlouhých cestách se vejdete i pod 9 litrů na 100 km a při nějakém tom dovádění pojedete za 10 až 11 litrů. Současný foukaný čtyřválec v BMW 328i žere prakticky stejně.
Verdikt
BMW 330i E90 je skutečně výjimečné auto a je obrovská škoda, že už se asi nikdy tak dokonalé "obyčejné BMW" dělat nebude. Jen málo civilních aut dokáže řidiče nejen komfortně odvézt, ale zároveň uspokojit a potěšit. A kdo ví, jestli taková auta ještě vůbec někdy budou.
.............................
Porovnání parametrů
Motor
Konstrukce řadový šestiválec
Palivo benzín
Rozvod DOHC
Plnění atmosférické sání
Uložení vpředu podélně
Zdvihový objem (cm3) 2996
Kompresní poměr 10,7 : 1
Vrtání x zdvih (mm) 85,0 x 88,0
Převodovka šestistupňová manuální
Poháněná kola zadní
Výkon a spotřeba
Nejvyšší výkon (kW/k v ot./min.) 189 / 258 v 6600 ot./min.
Točivý moment (Nm) 300 v 2500 - 4000 ot./min.
Výkon/hmotnost (k/t) 169
Nejvyšší rychlost (km/h) 250
0-100 km/h (s) 6,1
Spotřeba paliva (l/100 km) 12,7 / 6,4 / 8,7
Objem nádrže (l) 63
...........................................

Naposledy upravil(a) HonzaR dne 2.10.2012, úte 16:36, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti