Trhani chodu motoru pocas jizdy
Trhani chodu motoru pocas jizdy
Po čase jizdy nastane trhnuti v chodu motoru ne často ale tak 2x za hodinu proste jede to normalne ale na jednou to trhne ale potom to jede normalne žadny zvuk proste najednou jak kdyby se všechno zastavilo nenapada vas nekoho neco kterym smerem se dat ? dodavka paliva svičky zapalovani jinak naprosto hladky chod žadna strata vykonu žadny zvuk hladky chod .Jinak 1,8 TS ze 156.
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
ja nwm tohle se mě taky někdy občas stane že mě auto trhne škubne třeba kdiž jedu na patnik pomalu spouštim plyn škup probliknou někdy světla taky mam 1.8TS 156 asi to budou svičky ale fakt nevimYboris píše:Po čase jizdy nastane trhnuti v chodu motoru ne často ale tak 2x za hodinu proste jede to normalne ale na jednou to trhne ale potom to jede normalne žadny zvuk proste najednou jak kdyby se všechno zastavilo nenapada vas nekoho neco kterym smerem se dat ? dodavka paliva svičky zapalovani jinak naprosto hladky chod žadna strata vykonu žadny zvuk hladky chod .Jinak 1,8 TS ze 156.
Alfa Romeo 156 sportwagon 1.8 TS 16V 2002 součastnos
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
svíčky, cívka, kabel, lambda... -> diagnostika
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Zavada nabrala zaujimavy smer asi za tyden napisu reseni cekam na diely vypadalo to jak chripka a bude to amputace nohy.
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Mám podobné problémy, občas za jízdy auto začně škubat, vynechávat. Sem tam se to chová divně i na volnoběh (jako na tři válce).
Příčin může být hodně svíčky, kabely, cívky, koncák, špatný benzín.
Jen by mě zajímalo jaké hodnoty by měli mít kabely?
Příčin může být hodně svíčky, kabely, cívky, koncák, špatný benzín.
Jen by mě zajímalo jaké hodnoty by měli mít kabely?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
poznáš podle vzhledu, že když je konec bílej, tak tam probíjí
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Myslel jsem spíše hodnoty odporu v Ohmech. Pamatuju si, že jsem kdysi na to tady narazil (protože každý má jinou délku), ale už to nějak nemůžu dohledat.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
na TS nemá jinou délku, jsou tam 4 dlouhé a 4 krátké... jednou mi jeden mechanik přes AR řekl, že se mají stejně po cca 100tis km měnit...
na te fotce je ten bilej šluslej
na te fotce je ten bilej šluslej
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Díky, já teďka měl lištu dole a tohohle jsem si nevšiml. Dělá mi to jen občas.
Vím, že by se měli měnit co 100tkm, stejně jako svíčky. Ale vyměnit to obojí naráz je celkem ranec, ale stejně to bude potřeba udělat.
Vím, že by se měli měnit co 100tkm, stejně jako svíčky. Ale vyměnit to obojí naráz je celkem ranec, ale stejně to bude potřeba udělat.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
svíčky 2,5 a kabely o něco mín, zas když se to dělá jednou za 100tis km, tak se to rozpustí ale když máš KO kabel, tak se ti může oddělat cívka, jako se mi stalo před dvěma lety
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
No právě to je ono. Já vím tutově, že mám mrtvou lambdu (teda pokud jen není nějaký kabel K.O) protože lambda byla už meněná (najeto 230).
Teďka kabely, svíčky dohromady cca 6t.
Ale nějak mi není jasné, že to většinu času jede uplně vklidu a najednou to začně se chovat špatně.
Teďka jsem se vráti po týdnu z cvičení a už je to enormní (předtím to bylo tak jednou na 100km) teďka to je tak 100x na 1km (přehnaně).
Já se jen děsím toho všechno vyměnit a že to nepřestane
Teďka kabely, svíčky dohromady cca 6t.
Ale nějak mi není jasné, že to většinu času jede uplně vklidu a najednou to začně se chovat špatně.
Teďka jsem se vráti po týdnu z cvičení a už je to enormní (předtím to bylo tak jednou na 100km) teďka to je tak 100x na 1km (přehnaně).
Já se jen děsím toho všechno vyměnit a že to nepřestane
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
hmm to ja som mal nieco take ked som mal vodu pri svieckach v 1. valci... nejaky chytrak v bazare umyval motor vapkou az moc...
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
No kabely asi vyměním (jsou i nějak omotané izolačkou) když to nepomůže budou na řadě svíčky (přemýšlm koupit nějaké levné jen na test, které pak spotřebuju v jiném autě) i když to je asi blbost.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
tak to hej to je dost velka blbost ked chces mozem ti poslat svoje co som menil isli v poridaku po vymene za nove ziaden rozdiel ta ze na test ti budu az az
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
klidně tam dej Brisky, sice nic nevydrží, ale ze začátku pojedou dobře, tak uvidíš, jestli je to svíčkama
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Přesně to mám v plánu
Malé pak půjdou do centraly a velké do korejce
Malé pak půjdou do centraly a velké do korejce
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
No moze to ovplivnit kabel sviecky ale presne co popisujes, stupnuje sa to , intervaly sa skracuju , a potom sa to zastavy a ono sa to taky zastavylo uz na tom delam sice uz tuto skusenost mam ale priznaky na zacatku ma zmatly tak preto to naservirujem az po, abych zbytecne nekalil vodu neoverenu informaciu.
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Teď to není úplně k tématu, ale měl jsem 147 TS a kupoval jsem si svíčky ty malé v německu u NGK za 54,eur všechny 4 kusy a jelikož jsem měl LPG tak ty velke Brisk Silber vhodné k LPG za 80,kč kus, tak to mě jen tak napadlo jak se občas dočteš že výměna sviček u TS přijde na 10 tisíc...jo a neškubala mi.
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
10tisíc dá za svíčky opravdu jenom hňup, spousta servisáků si je dokáže sehnat mnohem levněji, z netu začínají od těch cca 2500 na TS... hlavně nebrat od toho zmrda z Aukra, co prodává špatné svíčky (vhodné pro 77kW 1.6 a nějaké 1,4TS), o kterých píše, že jsou pro všechny TSka...
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Je fakt že v čechách jsem v té době co jsem TS měl, ty male svíčky sehnat levně neuměl, tak pak jsem patral u Bosch v Německu, ti je nevyrabí a poslali mě do NGK a ta cena byla uplně v pohodě.
AR 159 1.9 JTDm 16V 110 kw brzdy OFF, navi OFF, multifunkční volant OFF a ještě spousta užitečných vecí OFFFFF
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Seat Toledo II 1.9 TDi 81 kw ( nesmrtelná teta )
AR 156 1.9 JTD 16V 100 kw 2005 Ex
AR 147 1.9 JTD 85 kw Ex
AR 147 1.6 TS + LPG Ex
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Sviecky su vymenene pouzivam origo staly 2600 vsecky ja mam 2 auta a jedno je na plyn nahrazky som nepouzil ani u jednoho bojim sa ze by mi mohla ta nahrazka ukapnut a to je obycejne konec pistu jak to v nem zacne zhavit raz sa mi to stalo u sampionky v maxu cca11000 ot a zistil som to az bola diera v pieste hodne to bolelo a rozchadzal som to stvt roka a auta to samo nehrozi ale po tolkych rokoch uz na serich moc co sa tyka materialu neexperimentujem davam tam co predepisujuno ale samozrejme nejaky zmetek sa vo vyrobe vzdycky vyskytne ale preto to netrhalo aj kabely a indukcky su dobre a svice su suche zadne utopene ale dela to aj tak elektika o tem zadna
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Tak dneska jsem něco našel a bude to taky částečná závada.
Jinak kabely jsem proměřil a mají mít do 2kOhm a některé mají až 2.2 takže jsou mrtvé, navc jeden má zničenou koncovku a navc tady trošku problém s cívkama (tři jsou na kaši).
Jinak kabely jsem proměřil a mají mít do 2kOhm a některé mají až 2.2 takže jsou mrtvé, navc jeden má zničenou koncovku a navc tady trošku problém s cívkama (tři jsou na kaši).
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Tak zavada odstranena . To trhani prerostlo ve zretelnejsie vypadky v podobe zhasnuti na semaforech a nemoznosti nastartovat asi po 1 hodine to znova islo. Zavada scela zrejma cidlo otacek klikove hridele , teda za predpokladu ze kabely ,civky a svicky su ok. Cidlo som dnes vymenil a uz sa to znova toci bez vypadku a trhani
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Dallen: tak to je masakr, nerozlamala je nejaka hodna duse, co je tahala ven? jestli budes kupovat kabely, tak mrkni na NGK, koukal jsem, ze jdou na netu sehnat levneji, nez Bosche
Re: Trhani chodu motoru pocas jizdy
Jeden se mi podaril taky ulomit (ale asi jen tak 2mm takze to je vklidu) ale tenhle na te fotce byl totane vyhratej a je na nem zniceny i kabel (je tam svorka ktera je ulitla).
Civky nove kupovat nebudu na to nemam, budu to mit od dvorniho dodavatele ojetych dilu asi tak za petikilo vsechny tri.
Jinak kabely hledal jsem a na allegru jsou NGK za nejak 1200 ale jen 4 dlouhe.
Mam nabidku na Magneti Mareli vsech 8 za 2900. Ty umis nejake jine levneji?
Civky nove kupovat nebudu na to nemam, budu to mit od dvorniho dodavatele ojetych dilu asi tak za petikilo vsechny tri.
Jinak kabely hledal jsem a na allegru jsou NGK za nejak 1200 ale jen 4 dlouhe.
Mam nabidku na Magneti Mareli vsech 8 za 2900. Ty umis nejake jine levneji?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů