No jo, jenže za tuhle vysokou cenu vyrobíš jen "zavodněný ethanol" --hodně mizerný pití pro auto na dlouhodobej provoz--to jsou ty Rusové o pár světelnej let dál, syntetickej benzín plácaj v kuchyni výrazně levněji--jenže to octanové číslo a pak absence jakýkoli aditivace / a hledisko bezpečnosti takovýhleho počinu ani nediskutuju/--tohle surový palivo patří do nejprimitivnějších karbecových motorů, kde snadno nastavíš poměr a když" zhasne", na vrakáči stojí litr....to už je lepší sehnat starej TD motor , s rotační Boschkou čerpadlem a předehřev oleje--po netu ho koupíš za 17 nebo ti ho dá kámoš z hospody za pár kaček a jezdíš se starým pašíkem nebo O I //verze s mechanickým čerpadlem/ za 5 litrů a trochu nafty na ohřátí../a to jsou borci, co z toho plácají methylester v sudu pro to aby nemuseli ohřívat--ale to mi přijde zbytečný, bez výplachu před startem a zhasnutím ten motor stejně trpí jak prase / je to při tomhle vývoji kterej rozhodně nekončí pro spoustu lidí na renesanci něčeho jako 145 TD na poskakování mimo město , nebo jako běžnýho přibližovadla s minimální nákladovostí jak dělaný., čerpadlo 2 litry...výkon nesnížený ...tohle nakoleni udělej zavodněným ethanolem nedoženeš..při ceně TD slušnýho motoru nějakých 5táců je to na alternativní režijní hopsání naprosto bez práce a hlavně taky bez balancu na hraně zákona, kam výroba lihu z daňového hlediska rozhodně patří..celní správa nespí a sousedi taky ne--jsi v ČEchách../ tohle je problém krácení spotřební daně.--ani příběhy LTO a methyl esteru na koleni nejsou o ničem jiném.--každý jednání má nějakej dost přesnej právní rámec z hlediska kvalifikace--tohle není hra/

Nakonec jako alternativa je LPG dost rozumná volba--cena za provoz slušná,sekvence je úplně jinde než kašlátka v sání na přelomu roku 90 a vlastnosti paliva umožňujou nezkrácenou životnost při rozumným zacházení..
/Mám LPG ve FRonteře na AT gumách a není problém..snížení výkonu na běžnej provoz tohohle loudy po silnici nepoznáš a jen na chvíli pod palbou v terénu v kritický situaci na redukci zapneš benál aby si neupálil hlavu../..25litrů nafty na provoz Defa v tvrdým terénu tě už bude sr.t--to je jasný..a cena dílů Defendera ještě víc..--všechno je při týhle politice výrobců leckdy věcí rozumného vyváženého hlavou zvoleného kompromisu..--nakonec poskakovat s V6 po městě za 15 litrů v zácpě je taky o ničem--proto je tu ostatně aktivní i tohle vlákno, protože doba to tlačí pro spoustu běžných uživatelů do nesmyslu..ropa sice na mezinárodním trhu rozhodně nikomu nechybí,ale o to tu taky v týhle komedii neběží .Život má různý fáze a tomu se musí řešení přizpůsobit /hlavou/--
jsou časy, kdy tě cena benzínu třeba ukrutně se.re protože žiješ z vejplaty s jasným stropem,ale ta práce tě zase baví /jsi třeba archeolog a žiješ ze státního příspěvku na existenci jako kámoš a navýšení platu rozhodně nehrozí, ale spousta úplně "normálních profesí " s menším podílem zábavy v náplni je na tom podobně, jen na tom setrvání v tomhle stavu z důvodu absence zábavnosti člověk míň trvá/ pak třeba zas máš období , kdy na to "baví"do jisté míry kašleš a žiješ z faktur a je ti to co naleješ do nádrže šumák--.ale trocha hravosti se hodí vždycky, protože to, do čeho "společenský systém v každé době " stylem "přiměřené komerční masírky nutí lidi" , je pro něj "výhodná ztráta samostatnýho úsudku řadového kusu".
/Litrový přeplněný motor už mě opravdu ale opravdu nebaví. mt044 ./
--kdo pamatuje masírku bolševika už v období od puberty výš - kdy chápal o co se hraje a jak se to hraje,-- ví přesně jak to myslím protože má co srovnávat..boj v jistém smyslu nikdy nekončí..a mozek v hlavě se může vždycky vzhledem k vývoji hodit.
Takže-ethanol na koleni jako palivo není cestra, leda tak k podmíněnému trestu.
/V tom lepším případě.../

pusť si radši při tomhle pokušení nějakou pořádnou pecku a buď v pohodě..svoboda má svojí opravdovou cenu..
http://www.youtube.com/watch?v=cHepXPP5wLs&feature=fvst
