čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
zdravím je to dobrý napád ? nebo vyplatí se to vůbec ? nechci nic přehnaného jen bch se rád dostal na podobné hodnoty jako seriový 2.5 v6
protože mám sou 156 oblíbenou a celkem vymazlenou nechce se mi kupovat nové auto s tímto motorem o přehození ani neuvažuji bo to nebude jistě nic jednoduché a tak přemýšlím nad touto variantou ale předtím bych chtěl slyšet lidi co to maj nebo co o tom uvažuji nějaké pro a proti a trošku o tom popsat ... předem děkuji za jakékoliv reakce ...
protože mám sou 156 oblíbenou a celkem vymazlenou nechce se mi kupovat nové auto s tímto motorem o přehození ani neuvažuji bo to nebude jistě nic jednoduché a tak přemýšlím nad touto variantou ale předtím bych chtěl slyšet lidi co to maj nebo co o tom uvažuji nějaké pro a proti a trošku o tom popsat ... předem děkuji za jakékoliv reakce ...
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
čipovat benzínovou atmosféru je blbost...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Da se posunout omezovac otacek a upravit predstih zapalu (za prepodkladu pouziti viceoktanoveho benzinu).
Alfa Romeo Perfection
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
na 100 oktan benzín od shell jezdím skoro neustále ... o to nejde ale hodně lidí nebo ty které znám benzíny čipovali o cca 15-20 kw např. opel calibra 2.0 110kw opel astra G 1.8 benzín audiny 80... mno a pak spousty dieselu a tak mě napadlo proč ne benzín v alfě 2.0 114kw stránky které jsem navštívil dělají standartně čipy jednotky u benzínových motorů a tak otázka na petra: můžete prosím váš přízpěvek nějak rozvinou vysvětlením ?
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Snad se to tu nezvrhne jak jedna diskuze na auto.cz, kde je dobrych 500 příspěvků k přečipování Fabie 1.2 HTP ze 47 na 55kW
Zůstal bych možná u příspěvku co napsal Petr147...
Zůstal bych možná u příspěvku co napsal Petr147...
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
tak do fabie bych ani nenatankoval klasický 95okan benzín natož to čipovat ale porřád nevidím důvod nečipovat alfu ... copak bych byl první koho to napadlo ? :P nebo by to snad měl ? ... nevidím důvod to neudělat když se čipujou benziny normálně ... jen vím jak je alfa choulosivá a tak se ptám ...
ale myslím si že decentní čip o pár koní by autu měl spíš prospět než uškodit vždyť ty motory jsou dimenzovány na daleko větší výkony :P
ale myslím si že decentní čip o pár koní by autu měl spíš prospět než uškodit vždyť ty motory jsou dimenzovány na daleko větší výkony :P
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Zrovna agregát 2.0 TS --nejcitlivější agregát celé produkce--bych moc nezkoušel
upravit "čipováním"..záleží jaký hodnoty máš na mysli--něco tam je, ale zrovna u TS moc čipováním nenajdeš..není to motor pro cestáka a firma už z tý konstrukce docela dost vydolovala, moc "levných koní" se u TS v palivový mapě neválí...ono to zasahování do mapy moc možností celkem nemá./množství nasátýho vzduchu atmosfericky plněnýho válce nezměníš mapováním .a jízda na "chudou směs" v určitém režimu sice rychle přidá výkon, stejně jako tvrdá "úprava předstihu", ale je to problematické řešení, s životností na seriových pístech je to ve vězdách a 100ocbenál, který by si tyhle pokusy zasloužily, stojí dle trhu občas přes 40Kč-- úpravcům je to šumák...když to lidé chtějí, tak to nabízí..
Jinak korektnější způsob úpravy atmošky by byl šáhnout do hlavy, jiný kompresní poměr, předstih ,předělat ventily,jinej vejfuk spolu s úpravou na sání a pochopitelně i jiný vačky., odlehčit setrvačník..pak tam něco okolo 180 bude , když budeš "tvrdej" i víc,palivo 95 nebude stačit a spotřeba bude o dost jiná, než u serie --ale tohle ferový řešení za cenu "čipu" rozhodně nebude..
Jink nikdo tu není proti, abys sis to zkusil,nejsi asi první koho to napadlo, ale určitě budeš jeden z prvních, kdo to udělá... napiš sem určitě svoje zkušenosti, a stav tachometru kdy to tam šoupneš a kdy to doklepe --zajímalo by to určitě víc lidí, než si myslíš--jenže většina si přeje, aby ty agregáty, který maj už hodně přes kilo za sebou radši v klidu točily klikou dál,a nechtěj ze svýho motoru udělat pokusnýho králíka. Protože není poučnějšího materiálu,/a levnějšího/ než cizí nehoda- --pozn... nečekej odolnost motoru Opela Omegy 3.0, nebo 2.0 starý Vectry--TS je trochu jinak pojatá konstrukce..
upravit "čipováním"..záleží jaký hodnoty máš na mysli--něco tam je, ale zrovna u TS moc čipováním nenajdeš..není to motor pro cestáka a firma už z tý konstrukce docela dost vydolovala, moc "levných koní" se u TS v palivový mapě neválí...ono to zasahování do mapy moc možností celkem nemá./množství nasátýho vzduchu atmosfericky plněnýho válce nezměníš mapováním .a jízda na "chudou směs" v určitém režimu sice rychle přidá výkon, stejně jako tvrdá "úprava předstihu", ale je to problematické řešení, s životností na seriových pístech je to ve vězdách a 100ocbenál, který by si tyhle pokusy zasloužily, stojí dle trhu občas přes 40Kč-- úpravcům je to šumák...když to lidé chtějí, tak to nabízí..
Jinak korektnější způsob úpravy atmošky by byl šáhnout do hlavy, jiný kompresní poměr, předstih ,předělat ventily,jinej vejfuk spolu s úpravou na sání a pochopitelně i jiný vačky., odlehčit setrvačník..pak tam něco okolo 180 bude , když budeš "tvrdej" i víc,palivo 95 nebude stačit a spotřeba bude o dost jiná, než u serie --ale tohle ferový řešení za cenu "čipu" rozhodně nebude..
Jink nikdo tu není proti, abys sis to zkusil,nejsi asi první koho to napadlo, ale určitě budeš jeden z prvních, kdo to udělá... napiš sem určitě svoje zkušenosti, a stav tachometru kdy to tam šoupneš a kdy to doklepe --zajímalo by to určitě víc lidí, než si myslíš--jenže většina si přeje, aby ty agregáty, který maj už hodně přes kilo za sebou radši v klidu točily klikou dál,a nechtěj ze svýho motoru udělat pokusnýho králíka. Protože není poučnějšího materiálu,/a levnějšího/ než cizí nehoda- --pozn... nečekej odolnost motoru Opela Omegy 3.0, nebo 2.0 starý Vectry--TS je trochu jinak pojatá konstrukce..
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
jasné vím jak je na tom TS motor zvláště u 2.0 jenže stejně si říkam že chip o těch pár kw cca 10kw nemůže uškodit
o motor se starám má nalítano 180.000 kterým věřím leju jedině selenii táhne dobře nikde nic neklepe snad jen krom variátoru ... kterýse už bude měnit jen nevím ještě kde to udělají a hlavně dobře :P a až na to že se musí vyčistit krokovka bo sem tam haprují otáčky ... nevím no... možná to zkusím o tvm psaní dvou variant vím a je mi jasné jak to dopadne zvlášť s druhé možnosti kdy byly vačky zboušené a motor? dlouho nevydržel ale naštěstí jsem to nebyl já ... a když jsi vemu že tu jeden tzv blázen má v calibře 320 koní a motor kovaný tak si říkám že u alfiny která je už tak decentně sportovnější sedan nemůže ublížit nějaký čip o pár kw... filtr tam mám samozřejmně jiny KN a výfuk je tež nerez v poslendím díle svody jsou origo ale nevadí ... možná to motor odrovná ale už je sporné zda to bude díky chipu nebo díky celkové životnosti
každopádně jsem rád za tvůj přízpěvek budu ale muset ještě chvíli hledat asi víc informací nebo člověka co to má nebo v horším případě měl :P
o motor se starám má nalítano 180.000 kterým věřím leju jedině selenii táhne dobře nikde nic neklepe snad jen krom variátoru ... kterýse už bude měnit jen nevím ještě kde to udělají a hlavně dobře :P a až na to že se musí vyčistit krokovka bo sem tam haprují otáčky ... nevím no... možná to zkusím o tvm psaní dvou variant vím a je mi jasné jak to dopadne zvlášť s druhé možnosti kdy byly vačky zboušené a motor? dlouho nevydržel ale naštěstí jsem to nebyl já ... a když jsi vemu že tu jeden tzv blázen má v calibře 320 koní a motor kovaný tak si říkám že u alfiny která je už tak decentně sportovnější sedan nemůže ublížit nějaký čip o pár kw... filtr tam mám samozřejmně jiny KN a výfuk je tež nerez v poslendím díle svody jsou origo ale nevadí ... možná to motor odrovná ale už je sporné zda to bude díky chipu nebo díky celkové životnosti
každopádně jsem rád za tvůj přízpěvek budu ale muset ještě chvíli hledat asi víc informací nebo člověka co to má nebo v horším případě měl :P
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
zajeď si na brzdu, odměř si reálné kW a pak porovnej... kdyby to byla nafta a přidalo to xx kW, ale pepírovejch 10kW... bych ty peníze dal raději do kvalitního výfuku
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
vyměň variátor a uvidíš to rozmnožení koníků...
jestli to srovnáváš s těmi auty a výkony co jsi tam psal, tak na ně ti bude stačit nový variátor..
jestli to srovnáváš s těmi auty a výkony co jsi tam psal, tak na ně ti bude stačit nový variátor..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Za prve variator nema udajne vliv na silu motoru za dru he nic nesrovnavam jen konstatuji jiste fakta a za treti neni to zalozeno pro ironicke prizpevky dik za pochopeni ... Jen chci. Zistit kolem tohoto jiste veci ...
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
ne, ty jses rozhodl pro čip a hledáš někoho, kdo ti to odkýve
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Já myslím, že je to dobrej nápad, proč by se z TS nedalo dostat víc koní, třeba budeme svědky zázraku a všichni pak budem na srazu čumět jak bulhaři na kombajn až uvidíme 2.0TS, který má v těle 250 a odbržděnejch 190 koní po chipu, já jsem pro, zkusit se má všechno a hrát se má až do (hořkýho) konce
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Haha... Kdo.tu mluvi o.takove sile ?vsichni vimezesecipuji nejvic nafty...ale daj.je cipovat i atmosfery !!!!!! Jde mi jen o to coby melo branit tomu si to cipnout podle vas vsexh je to blbost a duvod? ... Necekam nic svetaborneho ale i texh 10kw se hodi a menit auto za silnejsi agregat nehodlam do prestavby se snad ikdo nikdy nedal:) cekam normalni prizpevky a zatim posledni dobou ironici
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
chip - proč ne... ale hledal byhc firmu co veme lamdbu, stetoskop a s autem jezdí+ na jemný doladění auto veme na brzdu... což je v anglii dost běžný a cenově to tam vychází kolem 5-10tkč na naše a výsledky jsou velmi zajímavé..Dnešní euro normy motory zabíjej a čipem se to dá oživit..
i když podle lambdy motor může bejt docela dobře naladěnej, tak pečlivým odladěním konkrétního motoru podle lambdy na 12,6:1 při požadavku na plnej výkon se něco z motoru vymámit dát (v serii to je nastavený tak kolem 13:1, což dělá ztrátu cca 5kW na 2l 16v motoru, ale úsporu paliva 2 a více l na 100km v tomto režimu což výrobce udělá radši... )
taky nejde o nárust špičkovýho výkonu, ale klidně o nárust několika kilowat/Nm v pásmu středních otáček.. viděl jsem 1.4 16v z pandy motor kde pečlivým odladěním mapy motor nabral v průměru 20Nm což u 1.4rky je solidní výsledek.V pásmu 1500-4500ot/min, přičemž maximální výkon vzrostl jen o 4kW... a maximální otáčky díky tomu, že to bylo ve vršku "utopený" šli posunout na 7600, kde výkon tolik neopadal, jako v seriovým stavu při 7000
pak se daj upravit přechodový režimy, který jsou naladěný spíš na splňování euro norem , než na požitek z jízdy... takovou úpravou přechodovýho režimu se dá nahnat pocit že to auto nabralo tak 20kW.. i když skutečnost na brzdě může bejt jen 3kW což je chyba měření, ale v akceleraci to může bejt klidně 1,5-2s z 0-150km/h... čehož jsem byl párkrát svědkem u 155 HGTček a fiatu tipo 102kW...
i když podle lambdy motor může bejt docela dobře naladěnej, tak pečlivým odladěním konkrétního motoru podle lambdy na 12,6:1 při požadavku na plnej výkon se něco z motoru vymámit dát (v serii to je nastavený tak kolem 13:1, což dělá ztrátu cca 5kW na 2l 16v motoru, ale úsporu paliva 2 a více l na 100km v tomto režimu což výrobce udělá radši... )
taky nejde o nárust špičkovýho výkonu, ale klidně o nárust několika kilowat/Nm v pásmu středních otáček.. viděl jsem 1.4 16v z pandy motor kde pečlivým odladěním mapy motor nabral v průměru 20Nm což u 1.4rky je solidní výsledek.V pásmu 1500-4500ot/min, přičemž maximální výkon vzrostl jen o 4kW... a maximální otáčky díky tomu, že to bylo ve vršku "utopený" šli posunout na 7600, kde výkon tolik neopadal, jako v seriovým stavu při 7000
pak se daj upravit přechodový režimy, který jsou naladěný spíš na splňování euro norem , než na požitek z jízdy... takovou úpravou přechodovýho režimu se dá nahnat pocit že to auto nabralo tak 20kW.. i když skutečnost na brzdě může bejt jen 3kW což je chyba měření, ale v akceleraci to může bejt klidně 1,5-2s z 0-150km/h... čehož jsem byl párkrát svědkem u 155 HGTček a fiatu tipo 102kW...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Vždyť ti tady spousta lidí řekla proč chip ne - TS 2.0 je sextrémně choulostivej nacokoliv a s nájezdem jakej máš se pouštíš na tenkej led c ose spolehlivosti týče. Tyhle názory jsi strhal tak přišla na řadu ironie.
Jinak se přiklánim k názoru že spíš než chip ano/ne hledáš někoho, kdo ti řekne " jo, jdi do toho"
Za se bete to fakt nedoporučuju, bud rád že ti TS bez problému vůbec jezdí
Jinak se přiklánim k názoru že spíš než chip ano/ne hledáš někoho, kdo ti řekne " jo, jdi do toho"
Za se bete to fakt nedoporučuju, bud rád že ti TS bez problému vůbec jezdí
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Proc je ten motor nachylny vime vsichni ... Olej menit za predepsany nedela jen nouma a ten co kupil auto stylem vabang a je mu jedno ...jen jsmem chtel rozvyrit diskuzi o eto veci a zda semnou bude nekdo zdilet nazor ze par kw nemuze motoru nic moc udelat vzdyt se skoro nic nemeni jen to dle me motoru pomuze ver ze jsibudelam podle sebe rozhodnuti jde mi jen o nazory ne o to zda ano/ne chci znat duvody apd to je cele a proto si vazim vseho krom ironie nexhxi s toho delat sport auto nebo ne nic extravzdyt to ani nejde neni na todelane atestaci na rally nema tak nejsou ani moc zkusenosti jak u jinych aut a taj si stim nikdo nehraje z. Ruznych duvodu ja chci jen chip,filtrem pomoct vzduchu,a vyfuk dodelat tak aby odpovidal necemu jak jsem kupoval alcu tak po zkusenostexh s kou jizdou s bmw e30 a motorem m20b25 cili 2,5 r6 jsem si rkl ze i dvou lio od aly bude svezeni za normalnni hodnoty spotreby ano je to tak ale doladit by s to mohlo tet lifujxi ze jsem nevzal silnejsi kotor uz jen kvuli lepsimu zvuku 6valcovych motoru od alfy. Porovnanim oproti bmw je to uplne nekde jinde ...
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Sám říkáš pár Kw navíc, teď je otázka jestli to vůbec půjde poznat. Třeba se Ti to bude zdát trošku pružnější, ale za pár dní si na to zvykneš a budeš tam, kde jsi teď. Jesli prolítat 100 oc. benzin ve dvoulitru, tak budu radši jezdit ve V6 na 95 . Si vem je to stará atmoška s našláplýma 114 Kw, to měla v té době octa ve 2.0 ubohých 85 Kw, takže jak bylo psáno moc rezerv tam není. Ale hlavně bych dal ruku do ohně, že žádná firma s čipováním T.S. nemá větší zkušenosti, proto bych to vůbec neriskoval
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
jak jsem už psal, zajeď si na brzdu, jestli máš vůbec těch 114kW, jestli někde za ty roky a km nepomřely... něž cpát prachy do čipu, po kterém budeš muset jezdit na 100octan a ještě ti vyleze spotřeba... a pak se s trochou štěstí dostaneš na kW, který měl motor, když byl nový... navíc to není jenom k km nájezdu, kdy dáváš novej olej, ale taky o jeho stavu, kterému pomůže chladič s termostatem, jak už tu xkrát popisoval Honza...
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
já na 100oktan jezdím téměř pořád a to od shell nebo OMV o to mi nejde
jde s píš o to že každý motor je načly a pokud si někdo nedal olej chladič do nějaké doby tak pochybuji že teť po cca 10 letech něco pomůže ... spíš jen psychologicky stejně tak jako když si kupuješ třeba lepší začku dílu
ale po pravdě kolikrát využijem opravdu jízdu na doraz aby ten chladič k něčemu byl ? jsem zastánce toho že to vliv bude mít ale né u načlého motoru... a nebo bude mít ale o moc to neoddáli ale kdybych měl jezdit fakt na doraz tak jsi ho tam dám a že jsme o tom uvažoval ale když je ta zima člověk jako já si chce investováním přidat někde jinde...
k čipu pokud se tam za ty roky KW ztratili a mé auto bude mít dejme tomu 104kw tak čip v tomto případě nemůže vůbec uškodit naopak motor oživí jen je otázka zda motor je už natolik zdevastovaný že to jednoduše nevydrží nebo naopak bude jen rád protože jeho stav je dobrý :P
a to se opět dostáváme k věci že je to risk,který vy byste neriskovali protože víme jak to s motorama je zvláště 2.0 TS takže možná by nebylo naškodu udělat konečně nějaký závěr no ...
-osobně jsi myslím že s čipováním Řj alfy nebude mít mnoho lidí zkušenosti a pokud jo tak výjma nafty
-nadruhou stranu to podle mě není žádná věda pro daného člověka co čipl dejme tomu stovky jednotek,dle mého zná a ví co může a co ne...
-ale když se na to podívám s třetí ztránky tak i dobrý mechanik co nikdy nedělal alfy nebo dělal ale né motory,tak podle mě bude mít zrovna nemalý problém s motorem přitom jich mohl mít v dílně stovky mluvím o neautorizovaných servisů kteří zpravidla přípravky nemaj na všechny auta zvlašt alfy ... a stejně tak to může být s Řj benzínových alf rozdíl může a asi taky v něčem bude nevím no ... kdybych do toho viděl nebo by se dali tyto informace někde snadno sehnat tak nekončím jen touto větou ...
- a za čtvrté jsem našel jen jednu firmu(která měla široký sortiment) a co děla alfy v benzínovém provedení tak jsi říkam že by mohly vědět... ale to je jen co by mohly
po pravdě jsem to ještě moc nekoumal a těch firem může být asi víc... ale toto je zatím jedna
EDIT:
jsem velice rád že jsou tu lidi,co nejsou zdechlý nejen poradit ale i o tom trošku diskutovat...napsat svůj pohled atd... a toho jsi vážím...
jde s píš o to že každý motor je načly a pokud si někdo nedal olej chladič do nějaké doby tak pochybuji že teť po cca 10 letech něco pomůže ... spíš jen psychologicky stejně tak jako když si kupuješ třeba lepší začku dílu
ale po pravdě kolikrát využijem opravdu jízdu na doraz aby ten chladič k něčemu byl ? jsem zastánce toho že to vliv bude mít ale né u načlého motoru... a nebo bude mít ale o moc to neoddáli ale kdybych měl jezdit fakt na doraz tak jsi ho tam dám a že jsme o tom uvažoval ale když je ta zima člověk jako já si chce investováním přidat někde jinde...
k čipu pokud se tam za ty roky KW ztratili a mé auto bude mít dejme tomu 104kw tak čip v tomto případě nemůže vůbec uškodit naopak motor oživí jen je otázka zda motor je už natolik zdevastovaný že to jednoduše nevydrží nebo naopak bude jen rád protože jeho stav je dobrý :P
a to se opět dostáváme k věci že je to risk,který vy byste neriskovali protože víme jak to s motorama je zvláště 2.0 TS takže možná by nebylo naškodu udělat konečně nějaký závěr no ...
-osobně jsi myslím že s čipováním Řj alfy nebude mít mnoho lidí zkušenosti a pokud jo tak výjma nafty
-nadruhou stranu to podle mě není žádná věda pro daného člověka co čipl dejme tomu stovky jednotek,dle mého zná a ví co může a co ne...
-ale když se na to podívám s třetí ztránky tak i dobrý mechanik co nikdy nedělal alfy nebo dělal ale né motory,tak podle mě bude mít zrovna nemalý problém s motorem přitom jich mohl mít v dílně stovky mluvím o neautorizovaných servisů kteří zpravidla přípravky nemaj na všechny auta zvlašt alfy ... a stejně tak to může být s Řj benzínových alf rozdíl může a asi taky v něčem bude nevím no ... kdybych do toho viděl nebo by se dali tyto informace někde snadno sehnat tak nekončím jen touto větou ...
- a za čtvrté jsem našel jen jednu firmu(která měla široký sortiment) a co děla alfy v benzínovém provedení tak jsi říkam že by mohly vědět... ale to je jen co by mohly
po pravdě jsem to ještě moc nekoumal a těch firem může být asi víc... ale toto je zatím jedna
EDIT:
jsem velice rád že jsou tu lidi,co nejsou zdechlý nejen poradit ale i o tom trošku diskutovat...napsat svůj pohled atd... a toho jsi vážím...
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Už jsem psal nahoře--z hlediska nás ostatních na foru je výhodné, abys to zkusil..
Jestli je to výhodné a efektivní i pro tebe si nejsem opravdu jistej--ale za nás ostatní...
určitě--jdi do toho..je málo motorů TS určených na pokusy nějaké čip-cool-firmy......
Kdo to umí opravdu poladit na výkon /neptej se za kolik/ připadně přes SZ..
A určitě začni teploměrem a tlakoměrem oleje, a měřením tlaků ve válcích..při stavu motoru, co máš teď..Budeš se možná divit..a uvažovat o "zcela jiným " zásahu..
taková GO celýho spodku nebo i jen kliky si veme svoje..
Ono totiž zkušenost říká, že kdo chtěl hledat u 2.0 TS "výkon" v rozsahu pár kW, většinou měl spodek skoro KO..a měl to sakra vydřený..
Jestli je to výhodné a efektivní i pro tebe si nejsem opravdu jistej--ale za nás ostatní...
určitě--jdi do toho..je málo motorů TS určených na pokusy nějaké čip-cool-firmy......
Kdo to umí opravdu poladit na výkon /neptej se za kolik/ připadně přes SZ..
A určitě začni teploměrem a tlakoměrem oleje, a měřením tlaků ve válcích..při stavu motoru, co máš teď..Budeš se možná divit..a uvažovat o "zcela jiným " zásahu..
taková GO celýho spodku nebo i jen kliky si veme svoje..
Ono totiž zkušenost říká, že kdo chtěl hledat u 2.0 TS "výkon" v rozsahu pár kW, většinou měl spodek skoro KO..a měl to sakra vydřený..
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Ono totiž zkušenost říká, že kdo chtěl hledat u 2.0 TS "výkon" v rozsahu pár kW, většinou měl spodek skoro KO..a měl to sakra vydřený..
jen podotknu že já ten výkon nepostrádám chci motor výkonem o něco navýšit v podobě pár kw
ale evidentně víš o čem mluvíš jenže opět mám argument že každý motor nevydrží a spodek bo klika se dělá po jisté době u všech starších aut nebo se mýlím ? alfa nevydrží co ostatní ale to podle mě pořád neznamená to že by se nemohl tento motor čipovat i když chápu a jsem si toho vědom že se jisté procento zvýší tou cestou že to motor nevydrží jen už postrádám smysl proč by neměl to snad proto že je tento motor už sám o sobě výkonem na max bo co ?
a co v případě že budu mít GO celýho motoru a pak čip ? opět budem u tohoto témau že to motor nevydrží ?
nebo to mám chápat tak že u starého TS motoru mám být rád že po 13 letech jde vůbec nahodit ? a tímto celou debatu ukončit ? ...
nechci vypadat jak Debil jen mě to prostě zajmalo chcem ještě pokračovat ?
jen podotknu že já ten výkon nepostrádám chci motor výkonem o něco navýšit v podobě pár kw
ale evidentně víš o čem mluvíš jenže opět mám argument že každý motor nevydrží a spodek bo klika se dělá po jisté době u všech starších aut nebo se mýlím ? alfa nevydrží co ostatní ale to podle mě pořád neznamená to že by se nemohl tento motor čipovat i když chápu a jsem si toho vědom že se jisté procento zvýší tou cestou že to motor nevydrží jen už postrádám smysl proč by neměl to snad proto že je tento motor už sám o sobě výkonem na max bo co ?
a co v případě že budu mít GO celýho motoru a pak čip ? opět budem u tohoto témau že to motor nevydrží ?
nebo to mám chápat tak že u starého TS motoru mám být rád že po 13 letech jde vůbec nahodit ? a tímto celou debatu ukončit ? ...
nechci vypadat jak Debil jen mě to prostě zajmalo chcem ještě pokračovat ?
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
Jde prostě o reálnou kondici klikovýho mechanismu...je něco jinýho vědět, že máš komplet GO spodku a chtít tomu přidat a pak to porovnat s dobou reálnýho provozu ,než ev.to zaklepe
a chtít zvedat výkon na motoru s nejasným stavem klikovýho mechanismu, ojnic a pístů..
s nejasnou historií mazání, a způsobu provozu... někdy je zázrak, že se to ještě točí..
zeptej se Kurkyna, v jakém stavu bývají šály...u motorů TS který se blíží druhý stovce provozu..
po x-tým majiteli..
a chtít zvedat výkon na motoru s nejasným stavem klikovýho mechanismu, ojnic a pístů..
s nejasnou historií mazání, a způsobu provozu... někdy je zázrak, že se to ještě točí..
zeptej se Kurkyna, v jakém stavu bývají šály...u motorů TS který se blíží druhý stovce provozu..
po x-tým majiteli..
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
připadá mi to jako kdyby jsi zašel do domova důchodců, narval do nějakýho dědouška hafo ionťáků, dal mu tretry a chtěl po něm ať jede na olympiádu..
sám tvrdíš že ty motory jsou náchylné, a pokud ho máš už načnutý, proč ho dorážet?
skoč na brzdu, na emise, pak si to dej dohromady jak to má být a pak uvidíš jak těm konkurentům,( co jsi uvedl výše, nějaké opely, audi a podobné plečky..), jak jim potom narveš prdele...
mj, asi víš, čipujou se auta co maj turba, aby více foukalo a přidá se vstřiku..
až budeš mít motor OK, pak uvažuj o čipu..
a až to natuňákuješ, dej vědět, nadupu si mopeda...
http://www.alfa156.net/fr_index.html?/engine.html
sám tvrdíš že ty motory jsou náchylné, a pokud ho máš už načnutý, proč ho dorážet?
skoč na brzdu, na emise, pak si to dej dohromady jak to má být a pak uvidíš jak těm konkurentům,( co jsi uvedl výše, nějaké opely, audi a podobné plečky..), jak jim potom narveš prdele...
mj, asi víš, čipujou se auta co maj turba, aby více foukalo a přidá se vstřiku..
až budeš mít motor OK, pak uvažuj o čipu..
a až to natuňákuješ, dej vědět, nadupu si mopeda...
http://www.alfa156.net/fr_index.html?/engine.html
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: čipnutí motoru 2.0Ts 114kw 156
paffen,nenech se odradit,tady s tím nemá nikdo zkušenosti jen chce být každý chytrej,já být tebou tak to chipnu,koní není nikdy dost
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů