ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po italsku
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
nemuselo, klidne vydrzi vic, ale rupne to az tobe
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
To nedělej, stav ložiska nikdy nepoznáš a hlavně co se může posrat to se posere. Kladka se přidře, potká se to a ty pak budeš mít za toho špatnéhoDanni píše:pokial chces vymenit aspon kladky tak ti mozem poslat napinaciu vodiacu aj pumpu... ja som ich menil a po nahodeni fotiek tu na fore ze vraj su jak nove (INA,febi).. remen ti ale pasovat nebude a ten aj tak radsej novy
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
toho by som sa nebal lebo su fakt ok ale ked niekto nema na nove tak za smiesnu cenu to fakt nema vyznam riskovat aj ked nove zozenies do 100€ aj s cerpadlom
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
No já už se tak jednou vydrbal, naštěstí to nebyli rozvody a naštěstí byl kupující rozumný člověk tak jsme se domluvili.
Defacto ty kladky mají hodně velkou životnost (hlavně ta vodící).
Defacto ty kladky mají hodně velkou životnost (hlavně ta vodící).
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
-
Petr147selespeed
- Příspěvky: 30
- Registrován: 4.12.2012, úte 23:57
- Bydliště: Brno
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Takže kdyz si sezenu novou vodici a napinaci kladu a remen od znamyho tak to staci??tohlenbych dal nejak do kupy jenom nevite nekdyo presny rozměry řemenu na 2.0ts
A diky za nabidky ale nevim jestli tam ma ceňu davat pouzite ...
A diky za nabidky ale nevim jestli tam ma ceňu davat pouzite ...
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
no pokud se chces ucastnit souteze "Potkan roku 2013" tak urcite
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Rozvod Sirka 24 pocet zubu168.Vyvazovak uz neviem ale myslim ze je len jeden rozmer.
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
neviem jak to myslis ale remen urcite novyPetr147selespeed píše:Takže kdyz si sezenu novou vodici a napinaci kladu a remen od znamyho
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Celá rozvodová sada vyjde do 3tisíc. Kup nové a nešpekuluj
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
například 2236... http://www.hamar.cz/cs/1769-sada-rozvod ... derway=asc
to máš jak za plnou nádrž...
to máš jak za plnou nádrž...
-
Petr147selespeed
- Příspěvky: 30
- Registrován: 4.12.2012, úte 23:57
- Bydliště: Brno
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
A pumpa a pomocné rozvody?
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Tak pumpu si tam dokážeš najít a na pomocné se zatím vykašli, když nemáš prachy...
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Včera jsem se stal majitele AR 156 SW 2.0JTS
Původní majitel tvrdil, že rozvody byly kontrolované a ješte 20kkm vydrží, ale stejně mě tu v tématu "Kupujeme AR156" nabádali k jejich výměně, tak o tom ted uvažuju.
Našel jsem tuhle sadu: http://aukro.cz/rozvody-sada-alfa-romeo ... 47839.html
Mělo by to být SKF, takže snad OK.
Dělal tu výměnu někdo svépomocí? Našel jsem tu odkaz na nějaký německý návod, ale jednak jsme na té stránce nebyl registrovaný a jednak v němčině by mi to stejně moc nepomohlo. Takhle nasucho mě napadlo něčím prsote zablokovat otáčení vaček, udělat si na všem značky, sundat to a nasadit s novým řemenem a těm dvouma kladkama jak to bylo.... nebo to vidím moc jendoduše?
Původní majitel tvrdil, že rozvody byly kontrolované a ješte 20kkm vydrží, ale stejně mě tu v tématu "Kupujeme AR156" nabádali k jejich výměně, tak o tom ted uvažuju.
Našel jsem tuhle sadu: http://aukro.cz/rozvody-sada-alfa-romeo ... 47839.html
Mělo by to být SKF, takže snad OK.
Dělal tu výměnu někdo svépomocí? Našel jsem tu odkaz na nějaký německý návod, ale jednak jsme na té stránce nebyl registrovaný a jednak v němčině by mi to stejně moc nepomohlo. Takhle nasucho mě napadlo něčím prsote zablokovat otáčení vaček, udělat si na všem značky, sundat to a nasadit s novým řemenem a těm dvouma kladkama jak to bylo.... nebo to vidím moc jendoduše?
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
levnější je mají na hamar.cz za 3tis i s pumpou... na rozvody potřebuješ přípravky na blokaci vacek... návod by měl být i na kurkyn.cz
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Ten hamar.cz je super. Bud tu samou sadu za 1800,-, nebo z čerpadlem za 2700,-. Na Kurkyn.cz odsud vede spousta odkazů, ale už jsou vetšinou nefunkční. Ani an tom webu jsem toho moc nenašel (ani s sekci download). Blbě hledám, nebo to z toho webu zmizelo?
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Přípravky jsou jiné než na TS, ale kurkyn je snad bude mít. Jinak je to stejné jako TSka (akorát plus vyvažovací hřídel).
Odkud jsi?
Odkud jsi?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Jsem si myslel, že vyvažovací hřídel má jen 2.0 TS, že JTS ho nemá. Ale asi jo ... ted už chápu, proč nabízejí tuhle sadu:
http://www.hamar.cz/cs/sada-rozvodoveho ... emene.html
Tam je navíc i pohon toho vyvažovacího hřídele, co?
Jo a jsem z Brna.
http://www.hamar.cz/cs/sada-rozvodoveho ... emene.html
Tam je navíc i pohon toho vyvažovacího hřídele, co?
Jo a jsem z Brna.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Jo tam je i řemen na vyvažovák, ale není tam pumpa.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
OK. Pumpa má svůj zvláštní řemen, nebo se pohání řemenem od rozvodů (vaček), případně toho vyvažovacího hřídele?
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Nahoře vačky, dole klika, ta "vrtulka" vodni pumpa, zámek=napínací kladka a to poslední je kladka vodící
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Ok, chápu.
IMHO se to dá udělat v garáži (s těma přípravkama), ale stejne by to chtelo nejakej návod, abych hodinu nehledak každej šroubek.
Napsal jsem Kurkynovi na email, tak snad z toho neco bude.
IMHO se to dá udělat v garáži (s těma přípravkama), ale stejne by to chtelo nejakej návod, abych hodinu nehledak každej šroubek.
Napsal jsem Kurkynovi na email, tak snad z toho neco bude.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Navod je k nicemu, v garazi se to da udelat, prace na 3-4 hodky. Podivas se a vis co povolit/nepovolit.
Obecne u vsech TSek je stejny postup. Odstrojit viko, vytahnout prvni svicku (ostatni povolit at neni komprese), prvni valec do horni uvrati, sundat třetí kameny na vačkách a nasadit přípravky, dotáhnout svíčky (opět kvůli komprese).
Povolit napínák, sundat řemenici na klíňáků na klice, vyměnit kladky, vyměnit pumpu (před tím vypustit kapalinu, něco vyteče i tak), nahodit zpátky nový řemen, napnout napínák (někdy je potřeba trošku vymezit vůli mezi řemenicemi od vaček, když to dělal třeba někdo před tebou). A zase celé poskládat.
Protočit párkrát motor na prázdno (rukou), valec do horni uvrati, nahodit přípravky. Když vše sedí tak poskladat, odvzdušnit nastartovat a znovu odvzdušnit.
Zhruba, ty informace tady na foru jsou vypsane
Jak to je s vyvažovacíma neřeknu, nemám zkušenost
edit:
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Opra ... o/variator
https://picasaweb.google.com/1024722196 ... directlink
Obecne u vsech TSek je stejny postup. Odstrojit viko, vytahnout prvni svicku (ostatni povolit at neni komprese), prvni valec do horni uvrati, sundat třetí kameny na vačkách a nasadit přípravky, dotáhnout svíčky (opět kvůli komprese).
Povolit napínák, sundat řemenici na klíňáků na klice, vyměnit kladky, vyměnit pumpu (před tím vypustit kapalinu, něco vyteče i tak), nahodit zpátky nový řemen, napnout napínák (někdy je potřeba trošku vymezit vůli mezi řemenicemi od vaček, když to dělal třeba někdo před tebou). A zase celé poskládat.
Protočit párkrát motor na prázdno (rukou), valec do horni uvrati, nahodit přípravky. Když vše sedí tak poskladat, odvzdušnit nastartovat a znovu odvzdušnit.
Zhruba, ty informace tady na foru jsou vypsane
Jak to je s vyvažovacíma neřeknu, nemám zkušenost
edit:
http://kurkyn.cz/index.php?gallery=Opra ... o/variator
https://picasaweb.google.com/1024722196 ... directlink
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
A ten vyvažovací hřídel? Jeho poloha se musí taky nějak zafixovat, ne? Nemáte někdo třeba fotky celé té akcE?
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
A! Nevšiml jsem si EDITu. Dík!!
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals
Tady máš dvoulitr
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_cam_ ... ange.shtml
edit: A ještě něco
http://www.alfaworkshop.co.uk/replacing ... _jts.shtml
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_cam_ ... ange.shtml
edit: A ještě něco
http://www.alfaworkshop.co.uk/replacing ... _jts.shtml
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů