ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po italsku

Odpovědět
Hamz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12
Registrován: 16.9.2014, úte 19:44
Bydliště: sumpersko

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Hamz » 26.9.2014, pát 08:50

Ahoj, mám dotaz ohledně rozvodů, mám dilema, zda je vyměnit komplet, nebo by stačil pouze řemen, na stavajících mám najeto 30 000, ale už to bude 5 let, mám 147 ts 88 kw, díky moc za případné rady :diky
Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 88 kw

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od PetrGTV » 26.9.2014, pát 09:48

v době, kdy se daj slušný rozvody s pumpou koupit pod 3000,- je tenhle dotaz uplně mimo ...
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Hamz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12
Registrován: 16.9.2014, úte 19:44
Bydliště: sumpersko

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Hamz » 26.9.2014, pát 10:03

..já věděl, že to je blbý dotaz, ale nedalo mi to, udělám komplet a mám klid, díky, jsem holt nováček mezi alfisty, tak se omlouvám za blbé dotazy :wink: ...touto sadou nic nepodělám, ne ? http://www.autodily-cardo.cz/rozvody/sa ... kp15472xs/ :diky
Alfa Romeo 147 1.6 T.S. 88 kw

kotelmk1

Příspěvky: 6
Registrován: 18.2.2015, stř 11:06
Bydliště: Praha/Střední Čechy

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od kotelmk1 » 20.2.2015, pát 07:43

Zdravím borci, nenašel by se někdo z prahy a okolí kdo by za úplatu půjčil pripravky na 1,6 ts 88? Nejlépe i s uchylkomerem. Jinac budu muset hodit výlet za kurkynem.
Díky
Na značce přeci nesejde :-)

Alfa Romeo 147 (2006) 1,6TS 88kw

Audi V8 (1993) 4,2 206kw
Pracovní paštika f kombiku vnaftě (2005) 96kw
Ex Subaru Legacy (2005) 2,5 121kw
Ex Uno 1.4 i.e turbo
Ex Lancia Delta 1,6 HF turbo

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Dallen » 20.2.2015, pát 13:50

Pujčuju je přes poštu. Včetně uchylkoměru

Když tak piš SZ
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

kotelmk1

Příspěvky: 6
Registrován: 18.2.2015, stř 11:06
Bydliště: Praha/Střední Čechy

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od kotelmk1 » 21.2.2015, sob 21:39

Děkuji vam vsem za ochotu, ale jelikoz v aute co jsem si privezl byla 5w30 a Kurkyn me postrasil s vydrenou vackou, tak sem si je radeji koupil, protoze to pravdepodobne budu mit rozebrane vicekrat. :-)
Na značce přeci nesejde :-)

Alfa Romeo 147 (2006) 1,6TS 88kw

Audi V8 (1993) 4,2 206kw
Pracovní paštika f kombiku vnaftě (2005) 96kw
Ex Subaru Legacy (2005) 2,5 121kw
Ex Uno 1.4 i.e turbo
Ex Lancia Delta 1,6 HF turbo

kotelmk1

Příspěvky: 6
Registrován: 18.2.2015, stř 11:06
Bydliště: Praha/Střední Čechy

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od kotelmk1 » 24.2.2015, úte 19:58

Tak, hotovo. Pravda, dala mi zabrat napínací kladka, bo jsem na ní neměl forichtung. A někdo sice udělal řemen a kladky, ale pumpa už řvala.
V autě už je Selenka 10ka AR, a po minutce se to pravděpodobně propláchlo a cajk. Koukal jsem i pod klemy na vačky jestli ta 5W30 už nelízla vršek, ale zdají se OK.
Snad to chvíli pojezdí... :-D
Na značce přeci nesejde :-)

Alfa Romeo 147 (2006) 1,6TS 88kw

Audi V8 (1993) 4,2 206kw
Pracovní paštika f kombiku vnaftě (2005) 96kw
Ex Subaru Legacy (2005) 2,5 121kw
Ex Uno 1.4 i.e turbo
Ex Lancia Delta 1,6 HF turbo

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Petan » 4.3.2015, stř 10:31

Náhodou aretaci vacek na 1,6 77kW nikdo nema na půjčení?
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Kůrkyn » 16.3.2015, pon 09:43

mám:)

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Danni » 22.3.2015, ned 18:50

pri pohlade na rozvody kde vidno jak to niekto robil tak si urobil znacky no ak vyfukovu remenicu dam na znacku tak ta sacia je o jeden zub mimo a zajimalo by ma co by sa stalo ak by to bolo skocene o jeden zub ci uz sacia alebo vyfukova vacka... motor ide relativne v pohode tak neviem ci tam je nejaka toleranica alebo by to uz klepalo pripadne malo divny chod
Obrázek

Obrázek
podotknem ze napinak je bud zle nastaveny alebo je ko spruzinka lebo remen je dost volny
(je tam poznacene ze rozvody boli robene pri cca 85tkm a teraz ma motor 170)
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Dallen » 22.3.2015, ned 21:55

To jsou pokusy...
Na znacky se vykalsi, protoze remenice saci vacky se ma spravne povolit pri spanovani remenu a muze tedy dojit k vyoseni mimo rysku.
Na napinaku mas rysku a bod na ktery ryska musi ukazovat pokud je to spravne napnute.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Danni » 23.3.2015, pon 15:13

to nesu pokusy bo i tak to budem robit podla pripravku a nastavenie ovladam, akurat mi to neda zeby to skocilo o zub a pritom to islo normalne?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Kůrkyn » 25.3.2015, stř 19:27

kde bereš jistotu, že ty načárané značky jsou správně?

Pořád dokola stejná písnička, škoda energie, kluci.

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Danni » 25.3.2015, stř 19:48

ok sorry ze som sa pytal.... chcel som len zistit co sa moze stat ak to je skocene o jeden zub ale zjavne to asi nikto nevie tak si to teda zistim sam az to nastavim podla pripravkov nie podla tych znaciek!
islo mi o vyvolanie debaty a nie o poucovanie ze to mam robit s pripravkami ked som jasne napisal ze ich mam a teda to budem robit jak sa ma :smt064

este som sa chcel spytat na kolko Nm sa dotahuju ojnicne lebo napsoledy som ich robil pred 2 rokmi a asi to bolo 50Nm no odpoved typu ze to mam robit momentovym klucom uz fakt nedam :roll:
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Danni » 28.3.2015, sob 19:20

tak to to je ako ze "napnute"
[video]https://www.youtube.com/watch?v=P_EMJAZ ... e=youtu.be[/video]
neviem ci to niekto zle nastavil ale napinak sa ani nehne, je tam suche trenie a to v spojeni s vodou a hrdzou nema dlhu zivotnost
Obrázek

a niekto rozpilil kryt :roll: asi odbornik na alfi
Obrázek
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Kůrkyn » 2.4.2015, čtv 21:40

ojnice na 50 Nm je správně.

Ad obrázky:
napnuté samozřejmě špatně, origo plastová kladka z výroby má úplně vyžrané ozubení a nejspíš je zatuhlá a už se vůbec nehýbe.

Nerozumím tomu, na co se ptáš. co se může stát, když je to skočené o zub? Buď se to potká nebo ne. Když se to nepotká, tak to pojede špatně. Nic jinéhho.
Když to auto měl v ruce někdo, kdo rozřezal kryt, aby ho sundal, pak si namaloval značky (na možná už skočený řemen), pak tam nechal starou kladku, dal možná nový řemen a v klidu to zase složil dohromady.

Jestli chceš dělat pokusy, nastav řemen o zub sem o zub tam a startuj, túruj a uvidíš, co se bude dít. Myslím, že nikdo z nás nechce zjišťovat, kolik zubů vedle to vydrží, protože má svoje auto rádo. Asi proto Ti nikdo nedá odpověď, stylu " dva zuby dopředu to zkousne"

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Danni » 3.4.2015, pát 08:59

Islo mi len o info co ak, zvedavost je proste ludska vlastnost... Ja som bol doteraz v tom ze TS neznesie ani jeden zub mimo ale teraz sa aspon mozem tesit ze to po nastaveni pojde lepsie
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Swarz
Uživatelský avatar

Příspěvky: 56
Registrován: 21.12.2008, ned 19:09

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Swarz » 8.4.2015, stř 18:36

Ahoj

K tvojej zvedavosti: ja som mal v rodine jednu alfu ktora mala skoceny remen o jeden zub. Auto jezdilo pocitovo dobre ale stale sa do ecu logovala chyba (uz si nepametam presne ako bolo znenie) ktora udavala nejaky problem s cidlom polohy sacej vacky. My sme si vzdy mysleli ze je problem stym cidlom, pretoze to sprevadzalo preblikavanie kontrolky chyby motora, zdalo sa ze chyba je prerusovana. Az ked sme po cca 4 rokoch menili komplet rozvody, tak som fachmanovi hovoril nech vymeni aj to cidlo. Po vymene povedal ze nebolo treba menit, zevraj bola vacka spatne o jeden zub. Odvtedy auto ide este lepsie a kontrolka neblika ani chyba sa nevracia.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Dallen » 8.4.2015, stř 18:59

Když variator ti pootočí časování o několik stupňů tak proč by se to nemohlo rozčasovat ani o zub ::s29::
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Danni » 8.4.2015, stř 19:36

Swarz: presne take daco som ocakaval, ak to pojde lepsie budem len rad ale tak skoro to nebude a rozdiel uz asi nerozoznam
Dallen: no skocenie o zub + variator... ak je to skocene do + trebars a variator natoci do - tak ok ale ak natoci do + tak uz je to dalej... no teraz uz je to jedno, vzhladom na stav rozvodov som rad ze som vobec dosiel kam som potreboval
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Danni » 9.4.2015, čtv 19:45

tak rozvod nastaveny podla pripravkov z 2.0 zo 166 ale mali by byt rovnake aj na 1.8... len teraz mi to hlava nebere znacky na remeni sedia vyfukova vacka sedi kluka sedi aj podla hornej uvrati aj cez sviecku tak aj cez zotrvak no aby bola sacia skocena o 2 zuby? :shock:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
nemohol som niekde urobit chybu? alebo zeby bol natoceny variator? motor som pretocil a vsetko zda sa ok
sakra neviem preco tam niekto robil tie znacky, akurat som z nich v strese :smt021
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Dallen » 9.4.2015, čtv 21:04

Vyser se konečně na ty značky. Prostě tam nejsou a konec

A znova, po nasazeni remenu a pred dopnutim remenu se remenie variatoru povoli, remen napne, remeniec se protoci zpet a tim se remen napne po cele delce. A znacky se delaj predtim takze je logicke ze pokud se to dela spravne nemohou znacky nikdy po slozeni sedet
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Flp » 9.4.2015, čtv 21:09

Variátor natočenej být nemůže (to by tam musel být tlak oleje a zároveň sepnutej ventil).
Ta značka na kole sací vačky vůbec o ničem nevypovídá - s tím kolem se dá vůči vačce otáčet. Odšroubuj ty 4 šrouby a sundej podložku a hned ti to bude jasný...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Danni » 9.4.2015, čtv 21:23

dobre teda, kaslem uz na tie znacky... nastavene to je dobre ta ze :smt035
:diky
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: ROZVODY 1.6,1.8,2.0TS a 2.0 JTS - prostě řemeny po itals

Příspěvek od Kůrkyn » 14.4.2015, úte 11:25

hurá :D

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti