3.0 v6 olej

Odpovědět
HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od HonzaR » 22.4.2012, ned 23:02

už jsi někdy viděl od MObilu 10W-60 ? víš proč ne?

Je to výrobce špičkových LL olejů, o tom žádná..
Mobil dělá dobré oleje, ale před Millera, Agip,Selenii bych ho rozhodně netahal...
60-ku ještě nepostavil
.. ta oblíbená 5W-50 má viskozitní hodnoty mezi
10W-40 a 10W-60, HTHS 4,7 ano, no o současný bázi tohoho dříve dost oblíbeného oleje nechci mluvit..časy se bohužel mění., .

Proti Mobilu 1 5W-50 je ale třeba racing Miller 10W-60 kosmická technologie..bohužel, Motul
Le-Mans 20W-60 je olej, kterej nejde uvařit ani na okruhu..
/Teplota při provozu nižší v bávu v totožným motoru o 15stC než s Castrolem 10W-60..
--esterová báze, HTHS 7,6 /
ohřátej na 40stC =viskozitní parametry jako 10W-60..až nahoru, akorát nejpevnější film na trhu..


MObil je dobrá volba, ALE NENÍ TO díky jedné emulzi 5W-50 ABSOLUTNÍ ŠPIČKA V OBORU..
zátěžových maziv..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 23.4.2012, pon 11:38, celkem upraveno 1 x.

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Marcel Nera » 22.4.2012, ned 23:23

nepsal jsem že je nejlepší,psal jsem že mnohdy lépe nahradil kdejaký děsně suprácký oleje a tabulkově by to do něj člověk neřekl.

do V6 3L ital píše selenii 20K alfa romeo. leju to tam,předchozí majitel to tam asi lil taky. Má to 230tis.Km na budíku - čert ví kolik opravdu. běží krásně,hydra netikaj,uvnitř je čistej jako by nikdy nejel,olej nemizí no prostě nááádhera. Občas to proženu ale 166ka je těžká a tak i s 3L líná a proto to nepřehánim protože bych se asi stejnak dřív vymlátil. Tady v okolí je na silniích aut jako máku a sotva už kolikkrát vymámim 90,ale když se zadaří tak i víc než povluje zákon. Na to 10w60 nepotřebuju a z historie vim že většina co si myslí že jo tak taky ne :shock:
italofil

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od HonzaR » 22.4.2012, ned 23:31

Ještě k MObilu 1 5W-50..složení báze už se přestalo deklarovat..to bývá pravidlo, když se přestanou používat estery..

Mobil 1 5W-50 splňuje nebo překračuje následující 5W-50
průmyslové specifikace:
API SM / SL / SJ / CF X
ACEA A3/B3 X
A3/B4 X
Mobil 1 5W-50 má následující schválení: 5W-50
VW 505 00 X
PORSCHE A40 X
MB-Schválení 229.3 X
MB-Schválení 229.1 X
BMW High Performance Motorová nafta X
Typické vlastnosti
Mobil 1 5W-50 hodnoty
Viskozita, ASTM D 445
cSt při 40 ° C 104,6
cSt při 100 ° C 17,4
Síranový popel, hm%, ASTM D 874 1,3
Fosfor 0,1
Bod vzplanutí, ° C, ASTM D 92 228
Hustota při 15 ° C kg / l, ASTM D 4052 0.86
Total Base Number (TBN) 11,8
MRV při -35 ° C 27653
Viskozitní index 184
HTHS viskozita, mPa • s při 150 ° C, ASTM D 4683 4,3


Bohužel, neplní žádnou specifikaci-výkonovou normu Fiat a Alfa, což je podle rozumnýho přístupu podmínka dlouhodobého nebo převážného provozu na tuto náplň,ale protože čísla má hodně dobrý, dávám ho do některý Alfy na běžný provoz v tuhý zimě,
žádnej olej bez specifikace FIAT-ALFA a kterej nemá bázi sk.5 --čili estery--do Alfy zásadně neleju na zátěž ..
je mi líto-- čísla má hezký..TBN 11,8 a viskozitní index 184 + HTHS 4,3../aktuálně malinko nižší /.
jen ta báze kur.va , jen ta báze už se nerozbírá s hrdostí transparentně jako dřív..
Aditivace jako taková je dobrá to jistě...ty čísla mluví jasně..jenže podstatná vlastnost na limitě je použitá báze..z průměrný nebo mírně nadprůměrný tu absolutní špičku nevaří nikdo../a ti kdo použivají špičku v bázi to nikdy nezapomenou okomentovat v materiálovým listě i pro průměrnýho spotřebitele-- :smt040 , SElenia, AGIP, MOtul, Miller,
můžu si vybrat 60-ku a ester--nemám co řešit..

------------------------------------------------
Lej co chceš --a jezdi podle toho..já ti tru 20k rozhodně nevymlouvám..je to tvůj boj


:smt040
V době, kdy dělali tvůj motor, byla Selenia 20k naprosto jiná emulze /TBN 11,4/a politika low-SAPS byla nekonečně vzdálená pohádka --pro Alfu teda určitě..
Dneska ENI /bývalý AGIP/představila celou novou řadu "střední SASP"ve shodě se směrnicí EU....


Když ti TBN 7 u Selenie 20k na poskakování po městě stačí, je to na tobě..chci za svý prachy víc--
Racing emulze kašlou na přísný ekologický normy, prostě proto, že aditivace
nejde úplně nahradit /zatím|/ zcela šetrnými sloučeninami, protože výkonová aditiva tvoří sloučeniny látek, který "ekologii" nemají moc rádi


Co na tom, že když blafne jedna sopka, hodí do atmosféry tolik splodin, jako všechny auta za sto let.


..................................................................................

Po kolika kilácích tu 20k měniš-pro zajímavost..?
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 22.4.2012, ned 23:53, celkem upraveno 1 x.

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Marcel Nera » 22.4.2012, ned 23:50

10tisKm
italofil

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od HonzaR » 23.4.2012, pon 06:09

olej AGIP 5W-50 Eurosports

viskozitními parametry leží na polovině cesty mezi 10W-60 a 10W-40 olejů od AGIPU
/tedy i Selenia/
ester-PAO báze.... čili za nějakých 190,-/litr náhrada na zimu pro toho, kdo je zvyklý na
10W-60 v létě

kin viskozita 40st.. 127
kin viskozita 100st...19
viskozitní index ....169
HTHS není uveden ale vzhledem na stejný typ základu báze bude nejspíš těch 3.7
TBN ve fázi přechodu na ENI řadu asi nedohledáš--ale horší než má 20K u zátěžové emulze ester-PAO nebude...

Čili je taky mezi 10W-40 a 10W-60 ,, ale ještě víc se výrazně blíží 10W-60
menší hodnotu HTHS optroti Mobilu 1 5W-50 jasně přebije ester báze ,která obecně Alfám chutná...viskozitní index cca 170 je za cenu pod 200/litr hodně slušná volba..


http://www.ik-oil.cz/ik-oil/eshop/1-1-A ... OSPORTS-5L



S tímhle do Alfy na zimu pro úlevu studeným startům nemám sebemenší problém, přitom provozní --kin.viskozita 100stC vyšší než Mobil 1 5W-50,i 20k, teplotní rezerva výrazně vyšší než 20k, báze jasně deklarovaná ester PAO, aditivace /pouze SJ /sleduje výkonostní linii--ne popelové zbytky a ekologičnost..
/a nakonec pro poskakování a běžnej denní provoz i "nastudeno" v létě super../

950 za 5litrů je za třídu bází 4a5 z pohádky...kdo tady ještě kromě AGIPU nabízel za tuhle cenu oleje s nejvyšší kvalitou PAO+ester bází na trhu mi teda řekni../uvidíme , jestli tahle emulze přežije přechod na řadu ENI../
------------------------------
Nikdo další tady takovej není.,-- za tohle se u konkurence prodávají HC oleje= krakovaný minerály.

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Marcel Nera » 23.4.2012, pon 15:18

jestli tomu rozumíš tak jak píšeš tak asi jo,patrně budeš první v okolí 200Km kterej teorii skloubil s praxí a padaj z něj hodnotné věci což se v týhle zemi běžně nevidí. Až dojezdim interval tak to tam zvrhnu a jestli se to vysype tak si sjedeš generálčičku :-)
italofil

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od HonzaR » 23.4.2012, pon 22:52

:smt040 neměj opravdu strach.., to co prodává v regálu ENI-AGIP opravdu nejsou žádný slivky s hezkým obalem..

Normálně považuju za korektní volbu.AGIP-. RACING 10W-60--v souladu s mazacím plánem.. V tomhle duchu tady ve vlákně reaguju od začátku..

čili:
Agip Racing 10W-60 je plne syntetický motorový olej nejnovejší generace na bázi PAO+Ester, urcený speciálne
pro vysokovýkonné benzínové motory se sportovním použitím prípadne dalším nejvyšším
zatížením motoru.
Fyzikální vlastnosti :

SAE 10W-60
Viskosita pri 100°C mm²/s 24
Viskosita pri 40°C mm²/s 160
Viskositní index 177
Bod vzplanutí °C 220
Bod tuhnutí °C -36
Hustota pri 15°C kg/m³ 0,875
Vlastnosti:
Syntetické základové oleje tvorí stabilní vysokovýkonný mazací film, který poskytuje
zajištené mazání také poté, když byl motor po nejakou dobu ponechán v klidu-/ester/. Tento film
tímto zajištuje lehký start a redukuje opotrebení studeného startování, také za velmi
obtížných podmínek.
Tepelne stabilní syntetický základový olej má extrémne nízké sklony k tvorbe páry a vede
tak k nejnižší bezpodmínecné spotrebe oleje.
Výborne otestovaná strihová stabilita je zárukou pro viskozitní stabilitu (Stay in Grade)
motorového oleje také pri delším používání za extrémních podmínek.
Vyvážená speciální formulace poskytuje nejvyšší výkonové schopnosti co se týká
detergentne-dispersantních vlastností, ochrany proti korozi, zabráneníí tvorby peny,
oxidacní stability a ochrany proti opotrebení.
Použití:
doporučení výrobce:
Agip Racing 10W-60 je speciálne doporucen pro znacku Alfa Romeo.
Spezifikace:
API SL (CCMC G 5, PD 2)

doporučení ALFA ROMEO:
Agip Racing 10W-60 je doporučen automobilkou Alfa Romeo k využití v modelech AR166 všech benzínových verzí a modelu AR156 GTA a doporučen pro AR 156 JTS .
API SL ,CCMC G 5, PD 2, splňuje normy BMW M , Alfa Romeo






ona SElenia 20k je pokus o hospodárný provoz Alf a prodloužení intervalu..při běžným provozu,je to komerční tah pro běžného uživatele, který používá Alfu jako přibližovadlo pokud prodloužený interval nepoužíváš, není proč na ní trvat a
pak jsou tu k dispozici výkonnější emulze, které je ideální měnit po těch cca 10tis, jako to ostatně děláš---proto jsem se ptal ...

20k má viskozitně tyto hodnoty :

výpis aspoň části..
Density 15stC.....,870
Viscosity 100stC...14,7
Viskozity index .....150
Flash point......,220
T.B.N..............7

Selenia 20K Alfa Romeo 10W-40
SAE 10W-40, ACEA A3, API SL/CF, FIAT 9.55535-G2 APPROVAL N°F405.A05, VW 500.00 - 505.00, CCMC G5



pokud měníš po 10tis, je tu naprosto stejná emulze z hlediska vlastností
/pardon--Agip sint --dnes ENI i SINT 10W-40 NEMÁ MINERÁLNÍ PODÍL .a je postavena na bázi PAO +ester
:smt033 /--čili báze 4a5 a stojí hezkých 180,-Kč/litr..

b]Agip SINT 2000 10W-40[/b]
Kompletní specifikace

Kin. Viskozita při -25°C mm2/s 6800
při 40 °C mm2/s 93
při 100 °C mm2/s 13,8
Viskozitní index 152
SAE 10W-40, ACEA A3/B3, A3/B4 ,API SL/CF ,PORSCHE, Ferrari, Alfa Romeo, Peugeot, MB Blatt 229.1, GM 6094 M, Volvo, VW 501.01 (Neu)/505 00, Ford M2C 9011A, BMW ,BLS.22.OL.07 British Leyland /Rover


Syntetický vysoce výkonný motorový olej s vynikajícími vlastnostmi lehkého chodu, pro celoroční mazání všech motorů osobních automobilů, benzínových i dieslových s a bez turbodmychadla. Vysoce hodnotné syntetické oleje na bázi Agip-Esterové technologie ve spojení s novým syntetickým základovým olejem PIO propůjčují tomuto oleji mimořádné přednosti.


----------------------------------------------------------------------------
Protože v Alfě se teplotní rezerva může vždycky hodit --a protože tvůj interval není 20tis ale deset, to co dopručuju /AGIP 5W-50 eurosport/ je o dost odolnější emulze s vyšší teplotní rezervou..než běžná 20k..
Tohle není opravdu žádná "vodička" ala 5W-30---viskozitní hodnoty ukazují spíš
reál na dohled od 10W-60..

Tohle leju třeba i do FRontery, která má stejný blok jako 2.2 JTS..
Problém je, že doporučovaný olej pro Fronteru /5W-40/ nestíhá v terénu na jedničku nebo redukci, kdy se plížíš krokem a máš 4,5tis otáček aa na pedálu cihlu.a ..k tomu tam mám pro přesuny LPG..
..sahara je z fabriky nastavená až na 110 a to už olej má 130 a reálně ho nemá v vzhledem k rychlosti co dochladit..



Takovejhle teplotní ceres ta 5W-50 ve V6 u tebe nikdy nezažije.., takže selhání mazání se rozhodně konat nebude., to se v 166 V6 při běžným provozu prostě nepovede... :smt040

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Marcel Nera » 24.4.2012, úte 09:24

ještě upřesním, já vyvíjím maximálku lehce přez to co je dovoleno na dálnici, to alfonz točí cca 4tis. občas ji stisknu mezi městem když se na mě někdo lepí a je potřeba ukázat kde maj koně hnízdo, ale tim veškeré moje zatěžování motoru končí. Když tam budu lejt něco 10w60 nezvedne se mi spotřeba nějak výrazně? už takhle to chlastá jako polskej zájezd tak proč si přitěžovat když ty parametry oleje stejnak nevyužiju.

a ještě jedn věc, jsou známy případy kdy tyhle dobré oleje prodával nějaký vykuk a obsah piksly byl nějaký jiný patok? Abych si pak nenaběhl :-(
italofil

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od zde. » 24.4.2012, úte 09:59

Spotřeba se nehne a máme tu osvědčený obchod http://www.znackoveoleje.cz kde Tě určitě neošidí.
33

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od PetrGTV » 24.4.2012, úte 10:23

toho byh se nebál protože selenia to má v plechovce a uzavěr je zapečetěnej, tam bys manipulaci s obsahem hned poznal .....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Pavli
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 245
Registrován: 5.4.2008, sob 20:51
Bydliště: Silesia

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Pavli » 24.4.2012, úte 10:33

Btw. můžu do 1.7 Boxer 16V nalít Selenia Racing 10W-60 nebo zůstat u Mobil1 5W-50? Jde mi o tepelené vlastnosti toho oleje v zátěži vzhledem ke konstrukci motoru (klika, uložení, horní vačky). Mobil1 se velmi osvědčil.
33 S 16V

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od HonzaR » 24.4.2012, úte 10:45

Spotřeba oleje u V6-OK motoru na viskozitnější náplň rapidně poklesne, 10W-60 nalejvám do GTV 3.V6 cca litr mezi výměnou a to ho opravdu nešetřím..

Alfisilver166 --čili== znackoveoleje.cz je opravdu vyzkoušený kontakt, žádný
"podrazy s náplní z Polska" nemůžou nastat..

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od HonzaR » 24.4.2012, úte 10:55

Pavli: Všechno záleží na provozu...pokud poskakuješ po městě a většinu provozu
děláš po pár kilákách "nastudeno" a občas sešlápneš, je ten tebou vyzkoušený Mobil 1-5W-50 výborná volba /Agip 5W-50 odvádí naprosto rovnocenou službu , zvlášť u vysloveně "studenýho provozu"/, pokud to chceš v létě honit, žádnou chybu u oběhanýho agregátu
racing náplní 10W-60 neuděláš.

Pro běžný provoz je volba AGIP racing 10W-60 rovnocenná , odolnost na ředění benzínem má Selenia vyšší ale to je okruhová záležitost..

SElenia prostě u této náplně sleduje pouze výkonnostní hledisko a kašle na ekologičnost aditivace ,--jak to u pořádné náplně racing doposud platí,
Agip 10W-60 je civilnější verze oleje postaveného nad stejnou bází, který ALFA
široce doporučuje do V6 ,TS ..i do přímo vstřikovaných JTS..Oběhaný boxer v létě, --pokud ho budeš vysloveně prohánět--- se za tuhle volbu "zlobit" nebude..


Tahle náplň potřebuje provozní teplotu po většinu času provozu..

Pavli
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 245
Registrován: 5.4.2008, sob 20:51
Bydliště: Silesia

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Pavli » 24.4.2012, úte 11:05

Super, super, díky!! :smt023
Ten Mobil se pravda musel proti 20K dost dolívat, což je nejspíš dáno jeho viskozitou...
33 S 16V

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od zde. » 24.4.2012, úte 11:22

Mně ho i.e. nežere vůbec :smt102
33

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8673
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Hampice » 24.4.2012, úte 11:30

Objednej přes http://www.znackoveoleje.cz a žádnej vykuk ti hrozit nebude...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Marcel Nera » 24.4.2012, úte 19:56

dobrá,dík. jak dojezdim interval tak to tam zvrhnu.

mikrodotaz, až si budu stavět motor kterej původně nebyl přeplňovanej a pak přeplňovanej bude, dokážeš do toho podle nějakejch informací doporučit olej?
italofil

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od HonzaR » 24.4.2012, úte 21:14

Určitě podle charakteristiky původního agregátu není problém určit základní řadu maziva a v té hledat výkonostní hladinu, danou provozními podmínkami.agregátu .záleží na tom, z čeho vycházíš a to je určující..

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Marcel Nera » 24.4.2012, úte 21:22

jasan,zatím je víc variant podle toho jakej projekt se bude realizovat a podle toho bude i zvolený motor. díky
italofil

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Milano75 » 25.4.2012, stř 17:15

sem do americi nalil Valvoline VR1 Racing 10W-60 , ale vzhledem k tomu, že sem ho tam jen nalil a s autem nejezdím tak je to asi velký přepich
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od enzo156 » 7.9.2012, pát 21:06

Chystám se na výměnu oleje v GTA ještě před zimou, než půjde spát. Existuje alternativa od ENI místo Agipu racing 10W 60? Agip už se sehnat moc nedá, co Kůrkyne?
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od HonzaR » 7.9.2012, pát 22:11

Od ENI neexistuje alternativa k AGIP racingu 10W-60 a nebude ani nově vyvíjena..
Agip racing se ještě sehnat dá, ale už s obtížema..samozřejmě Selenia 10W-60,
Millersoils CFS 10W-60 NT a některé další emulze není problém sehnat ze spolehlivých zdrojů..
ale...
Selenia raing 10W-60 je u Alfi166silvera za 570/2litry ..čili 285/litr a to za ten sichr
stojí, protože sice jsou okolo přechodu AGIP-ENI možný různý výprodeje, ale na našem území
to taky může být často náplň nejasného složení z Polska, oleje se pančujou, jako všechno jiné stáčené zboží..

.ten AGIP racing stával zhruba to samé co Selenia 10W-60 u Alfiho aktuálně, pokud jde o "vhodnost", je Selenia pro GTA hodně slušná volba s dobrým poměrem cena/výkon..

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od enzo156 » 7.9.2012, pát 22:19

OK, tak nějak jsem to tušil, že náhrada není...
Selenia bude OK.
Díky
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od HonzaR » 7.9.2012, pát 22:23

5L balení Selenie 10W-60 má Alfi166silver aktuálně za 1400,- čili litr za nějakých
280,- /litr ... hooodně dobrá cena za 10W-60 s "jistým původem" ...

JInak ENI nabízí pouze emulzi do 4T motorky /což není problém, protože obecně olej do vysokootáčkový motorky umaže auto bez problému//
Eni i-Ride MotoGP 10W-60, ale při ceně 300,- není důvod tam tuhle emulzi, která nemá
doporučení pro Alfu , nalejvat, když SElenku 10W-60 jde sehnat -korektně s jasným původem-o 50,- levněji na litr a je to základní emulze pro GTA..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 8.9.2012, sob 15:50, celkem upraveno 1 x.

Marcel Nera
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 25.12.2010, sob 15:24
Bydliště: Neratovice

Re: 3.0 v6 olej

Příspěvek od Marcel Nera » 7.9.2012, pát 22:49

Honzo už jsem najel 10 a musim vyměit oil v motoru. Napiš mi pls co mám objednat,ale ne s těmi údaji co všude uvádíš - než to přečtu už si nic nepamatuju. Fakt jen to důležité co pošlu značkovému olejovi a on mi pošle zásilku :-)

AR166 3L V6 226k rok 1999 automat, LPG. jezdí to tak na půl krátký/dlouhý,téměř denně to vrčí a většinou jezdim normálně, jen občas to proženu. Moc by se mi líbilo kdybych tam ten oil mohl jezdit bez ohledu na roční období.

díky
italofil

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů