Zajímavé atmosferické úkazy na Vašich cestách
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ty tvoje příspěvky se tváří strašně chytře, ale jsou to neskutečný bláboly. Co má jako délka kondenzační stopy dokazovat?
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
kerosin nedělá kondenzační stopu přes 100kiláků--asi tak
a ty "bláboly" prosím tě teda rozeber --
vidím co vidím..ale neříkám nic o podstatě tohoto jevu
Tak kde je to blbě?
a ty "bláboly" prosím tě teda rozeber --
vidím co vidím..ale neříkám nic o podstatě tohoto jevu
Tak kde je to blbě?
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 29.4.2012, ned 11:38, celkem upraveno 1 x.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
A na to jsi přišel prosím tě jak? Běž si dát studenej obklad na čelo...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
elbandito:A na to jsi přišel prosím tě jak? Běž si dát studenej obklad na čelo...
Nečekám celou dobu na nic jinýho, než že mi tu někdo vysvětlí kde je chyba v úvaze--
/popíráním jevu se řešení problému nedosáhne/
uděláš to,prosím? pěkně mi to polopaticky rozeber--do toho
Nečekám celou dobu na nic jinýho, než že mi tu někdo vysvětlí kde je chyba v úvaze--
/popíráním jevu se řešení problému nedosáhne/
uděláš to,prosím? pěkně mi to polopaticky rozeber--do toho
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Hele prosím tě, kondenzační stopa se někdy třeba taky nevytvoří vůbec. To jestli vznikne, jak dlouho vydrží, jakej má tvar, a případně jak se dále vyvíjí záleží na více faktorech, zeptej se na to nějakýho meteorologa...
http://www.chmi.cz/portal/dt?portal_lan ... last=false
Někdy jsou ty stopy prostě výraznější a trvá jim dýl než se rozplynou, zbytečný dělat z toho dráma
http://www.chmi.cz/portal/dt?portal_lan ... last=false
Někdy jsou ty stopy prostě výraznější a trvá jim dýl než se rozplynou, zbytečný dělat z toho dráma
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
To jen opisuješ--kde je vysvětlení toho jevu?Viděl jsi někdy jako malej --to rozpadání stopy 8 hodin trvající který nabere šíři mimo rozum? jako před 10l-20 Lety hořel kerosin jinak , MĚL JINOU STOPU?, TOHLE MI PROSÍM TĚ VYSVĚTLI BLÍŽ--oni ty splodiny maj jenom nějakej objem?,, takovýhle srač.ky můžou valit do lidí, který fakt nemaj šajnu..
HELE NAHOŘE NENÍ CHLADICÍ VĚŽ ELEKTRÁRNY ALE SPALOVACÍ MOTOR..
HELE NAHOŘE NENÍ CHLADICÍ VĚŽ ELEKTRÁRNY ALE SPALOVACÍ MOTOR..
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Já neopisuju, jen jsem hodil odkaz. Prostě za letadlem kondezujou vodní páry a tvoří se "oblaka", někdy víc, někdy míň v závislosti na podmínkách a stavu atmosféry. Co jinýho ti na to má člověk říct. Číst evidentně umíš, i v tom článku na technetu je to vysvětlený docela srozumitelně, tak čemu pořád nerozumíš? Vůbec nezáleží na tom, jak hoří kerosin nebo jak hořel před 20 lety, mimochodem před 20 lety těch letadel lítalo taky podstatně míň, čili možnost pozorování podobných jevů byla taky výrazně nižší. Nikdo ti neřekne, že ta čára za letadlem má bejt tak a tak dlouhá a široká a do tolika a tolika minut se rozplynout. Viděl jsi někdy letadlo bez kondenzační stopy? Já jo, několikrát, to jako bylo to letadlo šlapací nebo na klíček nebo co? A taky jsem viděl, jak jedno letadlo stopu dělalo a druhý, letící zdánlivě vedle něj ne, asi letělo v jiný výšce, kde nebyla tak vysoká vlhkost. A stejně tak prostě za jinejch podmínek ta stopa může být dlouhá a výrazná a nemusí hned zaniknout, ale postupně se vyvíjet, až z ní vzniknou třeby i ty cirry. Nehledej v tom furt nějakou záhadu.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ty ale jen papouškuješ blbosti z tisku---kontrolní otázečka--kolik paliva spotřebuje Boing 747?
Nevíš--Boing 747 má spotřebu 10 litrů kerosinu na kilometr---pořád nerozumníš?------ napíšu ti to teda ještě jednou 10 LITRU / kilometr
podrobnosti máš tady
...............................................
Palivo boing 747
747-400 může natankovat 215 745 litrů paliva (v ceně asi 1,8 mil Kč), což jí umožnuje extrémně dlouhé lety, jako San Francisco - Sydney, Los Angeles - Hong Kong, London - Singapur.
747-400 letící na vzdálenost 5 630 km a přepravující 56 700 kg paliva spotřebuje v průměru 10 l leteckého petroleje na kilometr.
747-400 má nádrž mimo jiné v ocasním stabilizátoru o kapacitě 12 490 litrů, což mu umožnuje uletět 740 km.
747-400 je až o 13 procent efektivnější co do spotřeby paliva, než jeho předchůdce 747-300.
..................................................
Letadla jsou dnes výrazně EFEKTIVŇEJŠÍ než před 20 lety--ale kondenzační stopy jak od Temelína jo, ještě chvíli mi ty pohádky vyprávěj.
Tak kde bereš "KU.VA " tu "elektrárenskou kondenzační stopu kterou obhajuješ nechápu
Čísla...jo čísla..
................................................................
Motory-Boing 747
tah motorů 747 se zvýšil z 19,730 kg u prvních 747 na 27,490 kg u současných modelů.
průměr motoru 747 je 2.6 m.
hluk motorů dnešních 747-400 je poloviční proti 747 dodaným v roce 1970.
..................................................................
Letadlo letící ve výšce 10000 metrů zanechává stopu, která se rozplývá,ta stopa není u Země ale v desetikilákový vejšce.
--stopa ze spálení 10LITRU kerosinu na kilák...
Tu stopu si změříš z hlediska šířky v metrech snadno --přečteš si paralaktickej úhel a znáš hned šířku--výš astronomie tohle dělá pořád a funguje to i mezi galaxiema--slušná přesnost v případě letadla v metrech..
To, na co koukáme po 8-mi hodinách "rozplývání" je stopa od "Columbie" při startu ..
Akorát že ta bere krapýtko víc
Raketoplán:
délka vlastního raketoplánu je 37,2 m,
rozpětí křídla 23,8 m,
výška 17,9 m a
váha prázdného stroje 78 tun.
Na nízkou dráhu mohl vynést zařízení o váze až 24 tun,
na polární dráhu necelých 13 tun.
Délka palivové nádrže je 47 m, průměr 8,4 m a prázdná váha 26 tun, naplněná nádrž váží 756 tun
. Startovací rakety na pevné palivo jsou dlouhé 45,5 m, mají průměr 3,7 m a při startu každá z nich váží 571 tun.
Již tyto údaje jsou ohromující.
Na těch 100 kiláků " nahoru" spálí řádově úplně jiný množství paliva
Nevíš--Boing 747 má spotřebu 10 litrů kerosinu na kilometr---pořád nerozumníš?------ napíšu ti to teda ještě jednou 10 LITRU / kilometr
podrobnosti máš tady
...............................................
Palivo boing 747
747-400 může natankovat 215 745 litrů paliva (v ceně asi 1,8 mil Kč), což jí umožnuje extrémně dlouhé lety, jako San Francisco - Sydney, Los Angeles - Hong Kong, London - Singapur.
747-400 letící na vzdálenost 5 630 km a přepravující 56 700 kg paliva spotřebuje v průměru 10 l leteckého petroleje na kilometr.
747-400 má nádrž mimo jiné v ocasním stabilizátoru o kapacitě 12 490 litrů, což mu umožnuje uletět 740 km.
747-400 je až o 13 procent efektivnější co do spotřeby paliva, než jeho předchůdce 747-300.
..................................................
Letadla jsou dnes výrazně EFEKTIVŇEJŠÍ než před 20 lety--ale kondenzační stopy jak od Temelína jo, ještě chvíli mi ty pohádky vyprávěj.
Tak kde bereš "KU.VA " tu "elektrárenskou kondenzační stopu kterou obhajuješ nechápu
Čísla...jo čísla..
................................................................
Motory-Boing 747
tah motorů 747 se zvýšil z 19,730 kg u prvních 747 na 27,490 kg u současných modelů.
průměr motoru 747 je 2.6 m.
hluk motorů dnešních 747-400 je poloviční proti 747 dodaným v roce 1970.
..................................................................
Letadlo letící ve výšce 10000 metrů zanechává stopu, která se rozplývá,ta stopa není u Země ale v desetikilákový vejšce.
--stopa ze spálení 10LITRU kerosinu na kilák...
Tu stopu si změříš z hlediska šířky v metrech snadno --přečteš si paralaktickej úhel a znáš hned šířku--výš astronomie tohle dělá pořád a funguje to i mezi galaxiema--slušná přesnost v případě letadla v metrech..
To, na co koukáme po 8-mi hodinách "rozplývání" je stopa od "Columbie" při startu ..
Akorát že ta bere krapýtko víc
Raketoplán:
délka vlastního raketoplánu je 37,2 m,
rozpětí křídla 23,8 m,
výška 17,9 m a
váha prázdného stroje 78 tun.
Na nízkou dráhu mohl vynést zařízení o váze až 24 tun,
na polární dráhu necelých 13 tun.
Délka palivové nádrže je 47 m, průměr 8,4 m a prázdná váha 26 tun, naplněná nádrž váží 756 tun
. Startovací rakety na pevné palivo jsou dlouhé 45,5 m, mají průměr 3,7 m a při startu každá z nich váží 571 tun.
Již tyto údaje jsou ohromující.
Na těch 100 kiláků " nahoru" spálí řádově úplně jiný množství paliva
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 29.4.2012, ned 13:23, celkem upraveno 1 x.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Sorry, ale hraješ si na chytrýho, házíš tady numera a cizí termity*, ale pořád nechceš pochopit, že to, jestli se ta kondenzační stopa vytvoří, jak bude dlouhá a široká a jak dlouho na obloze vydrží primárně nezáleží na množství spálenýho paliva, ale především na stavu atmosféry v určité výšce (o čemž nemáš ani šajnu)... A tím bych to uzavřel.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Tak to se dej teda opravdu radši vyšetřit--JESTLI NA NĚČEM PRIMÁRNĚ ZÁLEŽÍ, TAK JE TO CELKOVĚ MOŽNÝ OBJEM SPALIN--VÝPOČET NENÍ ZAS TAKOVEJ PROBLÉM .
Ale --Chápu--pro někoho možná velmi těžkej rébus
polopaticky-- "kondenzovat jaksi taky musí mít CO, ten tyátr kterej vidíš NEVYGENERUJE 10 litrů kerosinu /kilometr--Sorry
Ale --Chápu--pro někoho možná velmi těžkej rébus
polopaticky-- "kondenzovat jaksi taky musí mít CO, ten tyátr kterej vidíš NEVYGENERUJE 10 litrů kerosinu /kilometr--Sorry
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Klasika. Vymyslím si jakoukoliv konspirační teorii a po ostatních budu chtít aby vědecky dokázali, že to není pravda. Dokazovat by ale měl ten kdo tyhle bludy podporuje...
Naposledy upravil(a) Harous dne 17.3.2019, ned 11:56, celkem upraveno 1 x.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
To je jasný, že musí mít co kondenzovat. Ale vtip je právě v tom, že někdy ke kondenzaci dochází a někdy prostě ne (ať už to letadlo spálí jakýkoliv množství čekoholiv), což ale závisí právě na těch atmosferickejch vlivech...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ne není to z mé strany o žádné vyděšené "konspiraci
"--ale o tom, že věci musí v případě veřejně prováděného tvrzení mít RACIONÁLNÍ JADRO..
Osobně tady žádný konspirace neobhajuju--jen chci vědět, co ty změny ve stopách v posledních letech zapříčiňuje--kdo se neptá--nic se nedoví..
Prostě podle Elbandita kterej se tváří jako meteorolog -- třicet let v tý atmosfeře ve stopě letadla probíhali naprosto jiný děje než dneska
protože takovýhle stopy jsme si bohužel neužili..
--beru, pro někoho možná přijatelný vysvětlení --ve stylu NOvy , asi každej máme jen jiný nároky..
.
"--ale o tom, že věci musí v případě veřejně prováděného tvrzení mít RACIONÁLNÍ JADRO..
Osobně tady žádný konspirace neobhajuju--jen chci vědět, co ty změny ve stopách v posledních letech zapříčiňuje--kdo se neptá--nic se nedoví..
Prostě podle Elbandita kterej se tváří jako meteorolog -- třicet let v tý atmosfeře ve stopě letadla probíhali naprosto jiný děje než dneska
protože takovýhle stopy jsme si bohužel neužili..
--beru, pro někoho možná přijatelný vysvětlení --ve stylu NOvy , asi každej máme jen jiný nároky..
.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Tohle už fakt nemá cenu komentovat...
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Chtěl jsem jít sekat trávu před barák, ale proletělo letadlo tak na to kašlu a dva dny nelezu ven...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
u nás doma furt fouká ten vítr....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Kubo to je známej fakt. Ty mrchy co se vydávaj za větrný elektrárny totiž fungujou obráceně a vyráběj z elektrický energie vítr. Jedinej důvod je ten aby to lidi sralo. A jede v tom Bush, Putin, Dalajláma a Dalík...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Jo --máte recht- pár kilo vodní páry na kilák v chladným a suchým vzduchu /která je jen nějakýho objemu/ udělá tenhle cirkus.jak z Temelína ..je mi to už po výkladu Elbandita, doprovázenýho názornou fotodokumentací nasprosto jasný, a zastávám ode dneška výhradně "kolektivní názor"--to už tu bylo, nemm s tím opravdu problém , paní pošmistrová, jak na Nově panko řekne, tak to kur.va musí bejt..
... jo konečně mi to dochází-- logicky tornáda vzniknou vždycky , když si nějakej Němčour v letadle na záchodě upšoukne..
....kruci..začíná tu přituhovat.. co to ti Germáni ku.va konzumujou --na dietu s nima a je po starostech--to je nad slunce jasnější, nebo né -Pán velkomožný.El bandito.?
... jo konečně mi to dochází-- logicky tornáda vzniknou vždycky , když si nějakej Němčour v letadle na záchodě upšoukne..
....kruci..začíná tu přituhovat.. co to ti Germáni ku.va konzumujou --na dietu s nima a je po starostech--to je nad slunce jasnější, nebo né -Pán velkomožný.El bandito.?
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Ne v suchým, ve vlhkým vzduchu. Tobě asi fakt dělá problém porozumět psanýmu slovu.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Dovolím si citovat z článku na který jsem dával odkaz:
"Kondenzační stopy za letadly (angl. contrails neboli condensation trails) na bezoblačném nebi jsou zcela přirozeným důsledkem promíchávání chladného vzduchu o relativní vlhkosti pod 100 % s horkými produkty spalování leteckého benzinu. Do atmosféry se dostávají pevné částice a vodní pára. Na přirozených i dodaných částicích vznikají nejprve drobné vodní kapky, které rychle mrznou na ledové krystalky vytvářející kondenzační stopu."
"O tom, zda kondenzační stopy vzniknou, jak dlouho trvají a jaký bude jejich další vývoj, rozhoduje hlavně relativní vlhkost v jejich okolí, která závisí na teplotě a množství vodní páry,"
Doc. Daniela Řezáčová, Ústav fyziky a atmosféry
"Jakékoliv částice, které případně mohou hrát roli kondenzačních nebo ledových jader, jsou důležité pouze na počátku, kdy kondenzační stopa vzniká. Jakmile ledové krystaly tvořící viditelnou stopu vzniknou, závisí jejich další vývoj, a tedy i chování stopy, na teplotě, vlhkosti a proudění v horních hladinách troposféry. Růst krystalků při přesycení vzhledem k ledu odčerpává vodní páru, takže vznik dalších částic není pravděpodobný. Při nízké vlhkosti se krystalky vypařují, a další částice tedy nemohou vznikat," vysvětluje Řezáčová a dodává: "Hovořím přitom o kondenzačních stopách, takzvané ‚chemtrails‘ jsou dle mého přesvědčení a znalostí naprostý nesmysl."
"Kondenzační stopy za letadly (angl. contrails neboli condensation trails) na bezoblačném nebi jsou zcela přirozeným důsledkem promíchávání chladného vzduchu o relativní vlhkosti pod 100 % s horkými produkty spalování leteckého benzinu. Do atmosféry se dostávají pevné částice a vodní pára. Na přirozených i dodaných částicích vznikají nejprve drobné vodní kapky, které rychle mrznou na ledové krystalky vytvářející kondenzační stopu."
"O tom, zda kondenzační stopy vzniknou, jak dlouho trvají a jaký bude jejich další vývoj, rozhoduje hlavně relativní vlhkost v jejich okolí, která závisí na teplotě a množství vodní páry,"
Doc. Daniela Řezáčová, Ústav fyziky a atmosféry
"Jakékoliv částice, které případně mohou hrát roli kondenzačních nebo ledových jader, jsou důležité pouze na počátku, kdy kondenzační stopa vzniká. Jakmile ledové krystaly tvořící viditelnou stopu vzniknou, závisí jejich další vývoj, a tedy i chování stopy, na teplotě, vlhkosti a proudění v horních hladinách troposféry. Růst krystalků při přesycení vzhledem k ledu odčerpává vodní páru, takže vznik dalších částic není pravděpodobný. Při nízké vlhkosti se krystalky vypařují, a další částice tedy nemohou vznikat," vysvětluje Řezáčová a dodává: "Hovořím přitom o kondenzačních stopách, takzvané ‚chemtrails‘ jsou dle mého přesvědčení a znalostí naprostý nesmysl."
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Jasně , po vašem zásahu je naprosto jasný, proč ty nejlepší čáry můžeš vidět vždycky za deště--velký Ele.a Harousi .
Děláte si ze mě pr.del? --vy šibalové..
Prosím tě--v deseti kilácích NENÍ STAV NASYCENÍ--, jasně pro tebe asi logicky jo, protože tam něco kondenzuje...že je to přehřátá pára ze splodin spalování uhlovodíků je ti šumák..,protože podle tvý představy musí být tam nahoře tak vlhko jak v tropický džugli--tleskneš a už doslova leje..
Rozumím...bože.rozumím..
-40stC,všechno se doslova potí jak dveře od chlíva.. rozumím, jsem rozmetán, na hlavu poražen, ba dokonce doslova ZDRCEN--teda tím, co se dá vyplodit za pitomost..
co říká populární příručka ? ha ..podíváme se..
.................................................................................................
Kondenzační pruhy
Kondenzační pruhy jsou oblaky, které se tvoří ve stopě letadla, jestliže vzduch v hladině letu je dosti chladný a suchý..
DOSTI CHLADNÝ A SUCHÝ--kde tam je ta vysoká vlhkost ---"doktore"?--ty hrajou
Chápu, že se lidem něco říkat musí, ale je to tristní...
JInak tzv. "Kondenzační mrak" z nízkýho přeletu bych za" kondenzační čáru " vznikající v suchém chladném vzduchu ve vysoké výšce standart .letové dráhy rozhodně neprohlašoval..
Poznámku-Ele..
Jen tajně doufám, že v tomhle oboru nemáš doktorát
Děláte si ze mě pr.del? --vy šibalové..
Prosím tě--v deseti kilácích NENÍ STAV NASYCENÍ--, jasně pro tebe asi logicky jo, protože tam něco kondenzuje...že je to přehřátá pára ze splodin spalování uhlovodíků je ti šumák..,protože podle tvý představy musí být tam nahoře tak vlhko jak v tropický džugli--tleskneš a už doslova leje..
Rozumím...bože.rozumím..
-40stC,všechno se doslova potí jak dveře od chlíva.. rozumím, jsem rozmetán, na hlavu poražen, ba dokonce doslova ZDRCEN--teda tím, co se dá vyplodit za pitomost..
co říká populární příručka ? ha ..podíváme se..
.................................................................................................
Kondenzační pruhy
Kondenzační pruhy jsou oblaky, které se tvoří ve stopě letadla, jestliže vzduch v hladině letu je dosti chladný a suchý..
DOSTI CHLADNÝ A SUCHÝ--kde tam je ta vysoká vlhkost ---"doktore"?--ty hrajou
Chápu, že se lidem něco říkat musí, ale je to tristní...
JInak tzv. "Kondenzační mrak" z nízkýho přeletu bych za" kondenzační čáru " vznikající v suchém chladném vzduchu ve vysoké výšce standart .letové dráhy rozhodně neprohlašoval..
Poznámku-Ele..
Jen tajně doufám, že v tomhle oboru nemáš doktorát
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 29.4.2012, ned 15:09, celkem upraveno 4 x.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
To že jsem paranoidní neznamená, že po mě nejdou
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Bull.et--doufám že se nebudeš zlobit, když na tebe nebudu teď reagovat, El dal naprostou, zdrcující smeč-, zachraň se kdo můžeš...
Řezáčová: kterou jste ocitovali..říká to zaobaleně /musí/ ale přesně..
Na přirozených i dodaných částicích vznikají nejprve drobné vodní kapky, které rychle mrznou na ledové krystalky vytvářející kondenzační stopu.
Jakmile ledové krystaly tvořící viditelnou stopu vzniknou, závisí jejich další vývoj, a tedy i chování stopy, na teplotě, vlhkosti a proudění v horních hladinách troposféry. Růst krystalků při přesycení vzhledem k ledu odčerpává vodní páru, takže vznik dalších částic není pravděpodobný. Při nízké vlhkosti se krystalky vypařují, a další částice tedy nemohou vznikat," vysvětluje Řezáčová a dodává: "Hovořím přitom o kondenzačních stopách, takzv.chemtrail..
jasně ... to mě opravdu posadila na zadek....když nemůžou vznikat, proto se ta dráha rozšíří na šířku deseti fotbalovejch hřišť , to má brilantní logiku--další pochybnost nepřipadá vůbec v úvahu..že Ele..
Jenom mi teda paní Řezáčová ZAPOMNĚLA POPSAT STAV, KDY SE NEZADRŽITELNĚ MNOŹÍ --jak trpaslíci--teda... ty krystalky teda..že jo ..paní Řezáčová--
No pro Novu dobrý no, lidi na konci věty už stejně nevědí jak začínala....
Řezáčová: kterou jste ocitovali..říká to zaobaleně /musí/ ale přesně..
Na přirozených i dodaných částicích vznikají nejprve drobné vodní kapky, které rychle mrznou na ledové krystalky vytvářející kondenzační stopu.
Jakmile ledové krystaly tvořící viditelnou stopu vzniknou, závisí jejich další vývoj, a tedy i chování stopy, na teplotě, vlhkosti a proudění v horních hladinách troposféry. Růst krystalků při přesycení vzhledem k ledu odčerpává vodní páru, takže vznik dalších částic není pravděpodobný. Při nízké vlhkosti se krystalky vypařují, a další částice tedy nemohou vznikat," vysvětluje Řezáčová a dodává: "Hovořím přitom o kondenzačních stopách, takzv.chemtrail..
jasně ... to mě opravdu posadila na zadek....když nemůžou vznikat, proto se ta dráha rozšíří na šířku deseti fotbalovejch hřišť , to má brilantní logiku--další pochybnost nepřipadá vůbec v úvahu..že Ele..
Jenom mi teda paní Řezáčová ZAPOMNĚLA POPSAT STAV, KDY SE NEZADRŽITELNĚ MNOŹÍ --jak trpaslíci--teda... ty krystalky teda..že jo ..paní Řezáčová--
No pro Novu dobrý no, lidi na konci věty už stejně nevědí jak začínala....
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 29.4.2012, ned 15:22, celkem upraveno 1 x.
Re: POPELNICE - ANEB VŠE CO SE NEHODÍ NIKAM JINAM
Hmm. To je dilema. Na jedný straně o chemtrails tvrdí docentka Daniela Řezáčová z Ústavu fyziky a atmosféry a Prof. Dr. Ing. Karel Bouzek, proděkan fakulty chemické-technologie na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze, že je to kravina a nesmysl. Na straně druhé tvrdí na Alfistech HonzaR, že je to nevyvratitelný fakt. Sakra, komu asi věřit víc?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host