Jaký motor v GTV vybrat
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Tesi ma, DonFabi!
Rád som sa dozvedel, ze si alfista aj Ty :-) je to fakt, ktorý posúva veci do trochu iného svetla. Vieš, dnes sa veci majú tak, že opatrnosti nikdy nie je dosť (žiaľ). Niet pochýb o tom, že je lepšie 1x vidieť, ako 100x počuť. Ostatné riešme cez mail, resp. osobne.
Píšem Ti správu a dík za odpoveď.
Rád som sa dozvedel, ze si alfista aj Ty :-) je to fakt, ktorý posúva veci do trochu iného svetla. Vieš, dnes sa veci majú tak, že opatrnosti nikdy nie je dosť (žiaľ). Niet pochýb o tom, že je lepšie 1x vidieť, ako 100x počuť. Ostatné riešme cez mail, resp. osobne.
Píšem Ti správu a dík za odpoveď.
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Re: Jaký motor v GTV vybrat
ok, vsak predsa telefony mame a nie je problem hocikedy sa stretnut nehovorime ze auto je nove a 100% ale vies dobre ze uz takmer za 2 roky to bude 10rocne auto neexistuje aby bolo aspon trosku nebuchnute, stretneme sa pokecame pozreme to a uvidis pripadne email FabianJ@atlas.sk
Re: Jaký motor v GTV vybrat
I já si dovolím se přidat, neb jsem toto téma sám řešil loni
Auto používám denně na jízdu po dálnici z Turnova do Mladé Boleslavi, tedy cca 75km denně...jezdím 120 - 180 km/h podle toho jak spěchám, či nespěchám, nejčastěji ale 130 km/h. Chtěl jsem původně 3.0 V6, ale tam mě odrazovala spotřeba a nemohl jsem sehnat ani hezký kousek, tak jsem si říkal, že i 2.0 V6T bude super, jenže ejhle ani na tu jsem v super stavu nenarazil...pak jsem se byl podívat na jedno 2.0 T.S. a projel se v něm, raketa to nebyla, ale jízda se mi líbila. Takže jsem nakonec začal přebírat mezi 2.0 T.S. - veliký problém najít pěkný kousek!!!
Nakonec jsem koupil GTV 2.0., r.v.2001, Serie Limitata, 17´´ Teledials...najeto 48.000 km, dovoz z Palerma, černá metalíza. Cena 90.000Czk. Vyměnil jsem rozvody, brzdové kotouče, desky i kapalinu, filtr sání, nové pneu Michelin Pilot Sport a byl jsem někde na 128.000 Czk za nádherné auto v TOP stavu.
Dnes mám po 14 měsících najeto 74.500 km, jezdím v průměru za 8,2l / 100 km, měnil jsem navíc jen váhu vzduchu BOSCH za 3.500 Czk a auto mi dělá radost každý den. V mém použití si nakonec užívám krásný interiér limitované série, plaketku s číslem, pefektně fungující vše, pohodlnou jízdu a výkon mi už nějak nechybí.
Zpočátku jsem toužil po 3.0 a dnes jsem spokojený s 2.0 v super stavu. Ale asi bych i za 3.0 vyměnil - pak bych ale nepouživál na denní ježdění
Jinak je možno se v ní svézt a prohlédnout, kdyby Ti to mělo pomoct v rozhodování
Auto používám denně na jízdu po dálnici z Turnova do Mladé Boleslavi, tedy cca 75km denně...jezdím 120 - 180 km/h podle toho jak spěchám, či nespěchám, nejčastěji ale 130 km/h. Chtěl jsem původně 3.0 V6, ale tam mě odrazovala spotřeba a nemohl jsem sehnat ani hezký kousek, tak jsem si říkal, že i 2.0 V6T bude super, jenže ejhle ani na tu jsem v super stavu nenarazil...pak jsem se byl podívat na jedno 2.0 T.S. a projel se v něm, raketa to nebyla, ale jízda se mi líbila. Takže jsem nakonec začal přebírat mezi 2.0 T.S. - veliký problém najít pěkný kousek!!!
Nakonec jsem koupil GTV 2.0., r.v.2001, Serie Limitata, 17´´ Teledials...najeto 48.000 km, dovoz z Palerma, černá metalíza. Cena 90.000Czk. Vyměnil jsem rozvody, brzdové kotouče, desky i kapalinu, filtr sání, nové pneu Michelin Pilot Sport a byl jsem někde na 128.000 Czk za nádherné auto v TOP stavu.
Dnes mám po 14 měsících najeto 74.500 km, jezdím v průměru za 8,2l / 100 km, měnil jsem navíc jen váhu vzduchu BOSCH za 3.500 Czk a auto mi dělá radost každý den. V mém použití si nakonec užívám krásný interiér limitované série, plaketku s číslem, pefektně fungující vše, pohodlnou jízdu a výkon mi už nějak nechybí.
Zpočátku jsem toužil po 3.0 a dnes jsem spokojený s 2.0 v super stavu. Ale asi bych i za 3.0 vyměnil - pak bych ale nepouživál na denní ježdění
Jinak je možno se v ní svézt a prohlédnout, kdyby Ti to mělo pomoct v rozhodování
GTV 2.0TS Limited edition ´01 - Nr.63
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Dvojliter TS som uz skusal vo verzii Spider :-) Slapalo to celkom slusne, vozenie super za cca 8-9l/100km. Ale bol to Spider, nie GTV. Ja chcem výhradne vrcholuvu motorizaciu, chcem ju zachovat/zakonzervovat pre nasledujuce pokolenia Ziadne kazdodenne pouzivanie, len garaz a plachta, a ked sa rano pred odchodom do prace pozriem na zadok vylesteneho a navoskovaneho GTVcka s napisom 3,2 V6 24V, a k tomu si predstavím "melódiu" sestvalca, mám postarané o dobrú náladu na celý deň.
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Markuss: přééésně!!!
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Skutoční alfisti vedia čo je "alfa fíling" . Samozrejme v lete, po tyzdnovom garazovani príde nedela s prazdnejsimi cestami, alfu nastartujes, nechas zohriat a trochu jej prezenies olej kanalikmi v bloku v6 srdca s patricnym zvukovym sprievodom, aby aj nemci na cestach vedeli, ze nie su sami...Boomer píše:Markuss: přééésně!!!
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
- Michal_Plzen
- Pozorovatel
- Příspěvky: 403
- Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Boomer píše:Markuss: přééésně!!!
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Jaký motor v GTV vybrat
7.6l/100km:-). Jen ten servis se prodraží...:-):-):-)Charlie.iks píše:Tak takhle nízko jsem se se spotřebou ještě nedostal , popravdě to ani nějak nepočítám, ale vím, že plná mi vydrží tak na 500km...Šedivák píše: 2.0 TB V6 - zátah od 2,5, od 3 tis do ...až nahoru, perfektní zvuk, spotřeba 9-10 l/100 km
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
- Mydrett
- Nováček
- Příspěvky: 144
- Registrován: 29.9.2008, pon 23:50
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Čau,
mám 3.0 a nikdy jsem se nedostal pod 9/100 - skoro cela cesta byla kolem 3-3,5 tisice otacek. vetsinou se spotreba pohybuje mezi 12-15l ale stoji to za to. Auto mam pouze jako vikendovku, nedokazu si predstavit zivit to kazdy den, ale je to perfektni auto. Nadhernej zvuk, jizdni vlastnosti, design a vubec vsechno kolem. Jak tu bylo řečeno, auto ma perfektni vykon snad ve vsech otackach, no nevim jak lepe to rici. Nejlepsi je vyzkouset ;)
mám 3.0 a nikdy jsem se nedostal pod 9/100 - skoro cela cesta byla kolem 3-3,5 tisice otacek. vetsinou se spotreba pohybuje mezi 12-15l ale stoji to za to. Auto mam pouze jako vikendovku, nedokazu si predstavit zivit to kazdy den, ale je to perfektni auto. Nadhernej zvuk, jizdni vlastnosti, design a vubec vsechno kolem. Jak tu bylo řečeno, auto ma perfektni vykon snad ve vsech otackach, no nevim jak lepe to rici. Nejlepsi je vyzkouset ;)
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V
"V6 is a mini ferrari" Jeremy Clarkson
"V6 is a mini ferrari" Jeremy Clarkson
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Jaký motor v GTV vybrat
:-):-):-). Jízda po okreskách do Znojma..:-). 100-110km/hCharlie.iks píše:Takhle nízká spotřeba? Nemáš náhodou něco s motorem?
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
-
Šedivák.jr
- Příspěvky: 8
- Registrován: 19.4.2012, čtv 20:09
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Pivrnec: Tak na takovou spotřebu se ani náhodou nedostanu... dlouhodobá kolem 9-10 litrů.
Ale k tématu jaky motor vybrat.
Vzhledem k tomu že jezdím s GTV 2.0 V6 TB a táta má Spidera 3.0 V6 tak mám co srovnávat.
Spider 3.0 V6 12 ventil (141 kw) X GTV 2.0 V6 TB (148 kw)
3.0
Motor má neuvěřitelný zvuk. Motor táhne v celém spektru otáček. Spolu s rovnoměrným nárůstem výkonu narůstá i zvukový projev šesti válce.
2.0 TB
Pokud motor nemá více jak 2500 otáček, auto prakticky nezrychluje. Vše se ale mění v momentu kdy se pořádně roztočí turbo, mezi 2500-3000 otáčkami přichází úžasný nárůst výkonu. Zvukový projev je tichý pod hranicí 2000 otáček, nad 2500 je zvuk srovnatelný s třílitrem, co do hlasitosti a projevu. Krom tedy drobného syčivého rozdílu.
Zatáčky:
Pokud se 2.0 TB roztočí před zatáčkou není problém, v momentu když se blbě zařadí a motor ztratí otáčky z rychlého průjezdu se stane pomalý... 3.0 nemá problémy tohoto typu, výkon má pořád k dispozici a díky tomu je jízda přirozenější.
Spotřeba:
Spotřebou jsou si oba vcelku podobni. Při příjemné jízdě si oba vezmou přes 10 litrů. Při rozumné, jízdě která je u bou dosti těžkou záležitostí, si 2.0 TB vezme v průměru o 1-2 litry méně. A to jak po městě na krátké vzdálenosti tak i na dálnici.
Pocity:
Pokaždé když nastartuji 3.0 V6 chci se smát. Pokaždé když ho vytočím a cítím, že se motor směje se mnou připadám si jak malý dítě... Turbo není horší motor, je jen jiný. Při řízení 2.0 si připadám jako bych v ruce držel střelnou zbraň, o které ale vím jen já. Ne že by ten pocit byl špatný...
Oba motory mají něco do sebe... na normální ježdění mi přijde vhodnější 2.0 TB, nižší spotřeba a "tichá jízda" při nízkých otáčkách z něj dělají denně použitelný auto. 3.0 je prostě 3.0 Je to čirá šesti válcová radost, kdo řídil ví o čem mluvím. Kdo neřídil ať to zkusí.
Ale k tématu jaky motor vybrat.
Vzhledem k tomu že jezdím s GTV 2.0 V6 TB a táta má Spidera 3.0 V6 tak mám co srovnávat.
Spider 3.0 V6 12 ventil (141 kw) X GTV 2.0 V6 TB (148 kw)
3.0
Motor má neuvěřitelný zvuk. Motor táhne v celém spektru otáček. Spolu s rovnoměrným nárůstem výkonu narůstá i zvukový projev šesti válce.
2.0 TB
Pokud motor nemá více jak 2500 otáček, auto prakticky nezrychluje. Vše se ale mění v momentu kdy se pořádně roztočí turbo, mezi 2500-3000 otáčkami přichází úžasný nárůst výkonu. Zvukový projev je tichý pod hranicí 2000 otáček, nad 2500 je zvuk srovnatelný s třílitrem, co do hlasitosti a projevu. Krom tedy drobného syčivého rozdílu.
Zatáčky:
Pokud se 2.0 TB roztočí před zatáčkou není problém, v momentu když se blbě zařadí a motor ztratí otáčky z rychlého průjezdu se stane pomalý... 3.0 nemá problémy tohoto typu, výkon má pořád k dispozici a díky tomu je jízda přirozenější.
Spotřeba:
Spotřebou jsou si oba vcelku podobni. Při příjemné jízdě si oba vezmou přes 10 litrů. Při rozumné, jízdě která je u bou dosti těžkou záležitostí, si 2.0 TB vezme v průměru o 1-2 litry méně. A to jak po městě na krátké vzdálenosti tak i na dálnici.
Pocity:
Pokaždé když nastartuji 3.0 V6 chci se smát. Pokaždé když ho vytočím a cítím, že se motor směje se mnou připadám si jak malý dítě... Turbo není horší motor, je jen jiný. Při řízení 2.0 si připadám jako bych v ruce držel střelnou zbraň, o které ale vím jen já. Ne že by ten pocit byl špatný...
Oba motory mají něco do sebe... na normální ježdění mi přijde vhodnější 2.0 TB, nižší spotřeba a "tichá jízda" při nízkých otáčkách z něj dělají denně použitelný auto. 3.0 je prostě 3.0 Je to čirá šesti válcová radost, kdo řídil ví o čem mluvím. Kdo neřídil ať to zkusí.
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB 97
"Alfy se nekupují hlavou, ale srdcem."
"Alfy se nekupují hlavou, ale srdcem."
- Charlie.iks
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 12.11.2009, čtv 11:10
- Bydliště: Most
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Možná za ty prachy kovaný ojnice a písty a "naložit "tomu 2-litru, jestli máš svrbění, než to další auto dochytáš, tak do toho docela pustíš..2 GTV tu měl snad jen Fabi :-)
Když to máš jen pro radost, mohl by to být zajímavý počin..zase přitažených GTV 2.0TB V6
se slušnejma vnitřnostma a tím pádem rozumnou životností tu rozhodně moc nelítá..
Když to máš jen pro radost, mohl by to být zajímavý počin..zase přitažených GTV 2.0TB V6
se slušnejma vnitřnostma a tím pádem rozumnou životností tu rozhodně moc nelítá..
Re: Jaký motor v GTV vybrat
honza musim ta opravit mal som 3 naraz a to Turbo, 3,0 a 3,2 a celkovy pocit bol najlepsie co mohlo byt bola 3,2 zatah od spodu az do obmedzovaca jazdilo to ako smrt
Re: Jaký motor v GTV vybrat
ja viem vola sa to choroba
Re: Jaký motor v GTV vybrat
No to co jsi teď prodával jsem měl velký cukání vzít--jedině argument, že ty auta už prostě
opravdu /zatím/ není kam dávat mě udržel na uzdě., abych hned nepsal email ..
.
opravdu /zatím/ není kam dávat mě udržel na uzdě., abych hned nepsal email ..
.
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Sevaste!DonFabi píše:honza musim ta opravit mal som 3 naraz a to Turbo, 3,0 a 3,2 a celkovy pocit bol najlepsie co mohlo byt bola 3,2 zatah od spodu az do obmedzovaca jazdilo to ako smrt
A este stale jazdi a bude jazdit Ak by ten motor nemohol bezat a GTV jazdit, bol by to priam zlocin proti ludskosti. Mam problem z toho auta po kazdej jazde vystupit, ten MOTOR... Infekcia zvana prenika cim dalej tym viac...
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Re: Jaký motor v GTV vybrat
presne viem o com hovoris, a poslucha 3,2?
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Nazdar!
Jasne, poslucha, prave odstranujem mensie esteticke chybcky, zhanam papiere na kolesa a podobne, ked je cas. Stavim sa u teba mozno cez vikend, ak by si bol doma, doriesime podlznosti a tak :-)
Nevies nahodou aka je kompatibilita predFL hmlovky do po FL? Zatial to nemam 100% potvrdene...
Jasne, poslucha, prave odstranujem mensie esteticke chybcky, zhanam papiere na kolesa a podobne, ked je cas. Stavim sa u teba mozno cez vikend, ak by si bol doma, doriesime podlznosti a tak :-)
Nevies nahodou aka je kompatibilita predFL hmlovky do po FL? Zatial to nemam 100% potvrdene...
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Re: Jaký motor v GTV vybrat
pred FL a po FL hmlovka by mala byt ta ista ale ta pozdlznost to je ako keby nic ale zastavit sa mozes
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Zdravim, taky si přidám trochu do mlýna, na normální ježdění bych asi nejvíc doporučil 2.0 TS nebo JTS. Na zaježdění si pak vyber 3.0 , 3,2.
2.O TB asi ve slušnym stavu neseženeš spotřeba neni o moc menší než u 3.0 a kromě toho že je trochu lehčí nemá žádné výhody. Jednak se u něj s každym olejem měněj svíčky což při Beru svíčkách leze do peněz, jedna se spolehlivostí na tom je asi nejhůř a navíc nemá sériově Brembo brzdy (což 3litry maj 3,2 má dokonce 320mm, předělávka vyjde draho a díly se špatně scháněj já si do JTS dodělal bremba 310mm, takže to vim z osobní zkušenosti).
Já osobně měl/mám spidery 2.0 TS 114KW s nim jsem jezdil po praze kolem 11 (něky až 13 při krátkejchj jízdách když mu hodně šlapu na krk , teď mám JTS 122KW na kterej spousta lidí nadává ale o proti TS má větší točivej moment a je níž posazenej (už kolem 2,5tis TS táhne až tak od 3,5tis).
JTS bude ale zase drahý a když bude levný má problém, pozor JTS je už složitější motor má 4lambdy a dva katy takže oprava kolísavejch otáček nebo svítící kontrolky zde vyjde dráž než TS.
Jinak TS nebrat ten co má 110kw a kovovej kryt (pokud u nej nebyl ještě dělanej spodek) ty jsou nejnáchylnější na zadření spodku. U 114KW a 110 s platovim krytem je to trochu lepčí ale nepodceňovat olej. Pokud je v autě něco jinýho než 10w40 nebo 10W60 tak NEBRAT (5w40 oddělá motor spolehlivě a poznáš to třeba až za 5tis že ho někdo přidřel). Pokud je tam 10w40 a neni to plná syntetika tak doufat že ho někdo nepřipálil.
Spotřeby oleje se neděs u obou TS i JTS je normální v létě litr na tis.
Jinak u všech nepodceňovat interval výměny rozvodů všechny (i 3.0) praskaj takže max 70tis nebo u těhle aut spíš těch pět let.
Jěště poznámka ke spotřebám jezdim denně po praze většinou trasy kolem 10-20 km (celkem denně kolem 50km) jezdim každej den léto zima (mám hardtop) Při dlouhý jízdě 2tis km dálnice atd (jel jsem ted do holandska) přes německo 160-170 jsem jel za 11,5.
Na spotřebu pod 11 u 3.0 V6 zapoměň a to ani když s tim budeš jezdit jak s tramvají a na to si nemusíš kupovat takovej motor. Po Praze kolem 15.
uf to jsme se rozepsal
2.O TB asi ve slušnym stavu neseženeš spotřeba neni o moc menší než u 3.0 a kromě toho že je trochu lehčí nemá žádné výhody. Jednak se u něj s každym olejem měněj svíčky což při Beru svíčkách leze do peněz, jedna se spolehlivostí na tom je asi nejhůř a navíc nemá sériově Brembo brzdy (což 3litry maj 3,2 má dokonce 320mm, předělávka vyjde draho a díly se špatně scháněj já si do JTS dodělal bremba 310mm, takže to vim z osobní zkušenosti).
Já osobně měl/mám spidery 2.0 TS 114KW s nim jsem jezdil po praze kolem 11 (něky až 13 při krátkejchj jízdách když mu hodně šlapu na krk , teď mám JTS 122KW na kterej spousta lidí nadává ale o proti TS má větší točivej moment a je níž posazenej (už kolem 2,5tis TS táhne až tak od 3,5tis).
JTS bude ale zase drahý a když bude levný má problém, pozor JTS je už složitější motor má 4lambdy a dva katy takže oprava kolísavejch otáček nebo svítící kontrolky zde vyjde dráž než TS.
Jinak TS nebrat ten co má 110kw a kovovej kryt (pokud u nej nebyl ještě dělanej spodek) ty jsou nejnáchylnější na zadření spodku. U 114KW a 110 s platovim krytem je to trochu lepčí ale nepodceňovat olej. Pokud je v autě něco jinýho než 10w40 nebo 10W60 tak NEBRAT (5w40 oddělá motor spolehlivě a poznáš to třeba až za 5tis že ho někdo přidřel). Pokud je tam 10w40 a neni to plná syntetika tak doufat že ho někdo nepřipálil.
Spotřeby oleje se neděs u obou TS i JTS je normální v létě litr na tis.
Jinak u všech nepodceňovat interval výměny rozvodů všechny (i 3.0) praskaj takže max 70tis nebo u těhle aut spíš těch pět let.
Jěště poznámka ke spotřebám jezdim denně po praze většinou trasy kolem 10-20 km (celkem denně kolem 50km) jezdim každej den léto zima (mám hardtop) Při dlouhý jízdě 2tis km dálnice atd (jel jsem ted do holandska) přes německo 160-170 jsem jel za 11,5.
Na spotřebu pod 11 u 3.0 V6 zapoměň a to ani když s tim budeš jezdit jak s tramvají a na to si nemusíš kupovat takovej motor. Po Praze kolem 15.
uf to jsme se rozepsal
Re: Jaký motor v GTV vybrat
Na doplnenie predch. prispevku:
Pokial sa nemylim, 3,2 V6 ma 305 mm kotuce od vyroby a nie 320...
Pokial sa nemylim, 3,2 V6 ma 305 mm kotuce od vyroby a nie 320...
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů