TBi - pokec

Odpovědět
Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning

Příspěvek od Honza R. » 9.2.2011, stř 16:15

Tak jsem detailněji prozkoumal ten plastový kryt nad motorem a nechám ho tam.

Má několik funkcí. Prvně je to akustická izolace. Zespoda je na něm nalepená asi 3 cm vrstva tlumící pěnové gumy. Horní otvor na něm slouží jako pohodlná nálevka - trychtýř při dolévání oleje. No a nakonec, pohled pod kapotu na logo "Alfa Romeo" je přeci jen hezčí, kryt skoro nic neváží, tudíž na jízdní vlastnosti auta vliv nemá.

Jinak mi přijde prostor pod kapotou až extrémně přetlumený. Všude tapecy a dokonce i akumulátor je omotaný nějakým kobercem, či co... Ticho a Brera léčí :D
Alfa Brera 1750 TBi

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 3.5.2011, úte 09:17

Nové informace ohledně navýšení výkonu 1750 TBi:

Novitec nabízí přídavnou jednotku POWERJET 3 s jednoduchou instalací bez zásahu do motoru a garantovanými parametry:

Brera / Spider / 159 ... 178 kW (242 k) / 370 Nm
Giulietta QV .................. 192 kW (261 k) / 380 Nm


Obrázek

http://de.novitec.nl/webshop/alfa-romeo ... prodID=532

Cena je 499 EUR (12 000 Kč), což je vzhledem k dosaženým výsledkům férová nabídka.

Konstrukční (návrhový) výkon motoru 1750 TBi je 240 koní, netřeba se prý po úpravě bát snížené životnosti motoru.

V modelech Brera / Spider / 159 je nárůst výkonu markantnější, protože z výroby je motor uměle přiškrcený na 200 koní. Po úpravě se turbo více zahřívá, proto se z důvodu lepšího chlazení doporučuje u Brera / Spider / 159 instalovat větší mezichladič (u Giulietty QV je montován standardně z výroby).

Praktické zkušenosti z instalace a provozu:

http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... guide.html

zakoupit lze tady:
http://shop.alfisti.net/product_info.ph ... ts_id=5132
Naposledy upravil(a) Honza R. dne 27.1.2012, pát 10:46, celkem upraveno 2 x.
Alfa Brera 1750 TBi

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2879
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Radim » 3.5.2011, úte 09:24

myslíš si že to bude opravdu tak easy jak píšou? co mám informaci od integraleho, o té 200 CV verzi, důvod nižších maximálních otáček je především dán typem použitého turba, které vysoké otáčky neumožňuje.

cit. "Blok se původně mel konat s hliníku, pak se ale převzal prastarý litinový, známý již z modelu 155 1.7 TwinSpark a 1.8 TwinSpark a 1.8 TwinSpark 16v (ozn. 1.7 TwinSpark se používalo jen marketingově pro eko verzi bez variátoru, byť blok byl s 1.8 úplně shodný). je to tedy překvapivě krátkozdvihový motor, což je poněkud zvláštní; právě podle Fiatu a jejího legendárního motoru 831B5 se totiž dodnes podobné motory řeší většinou jako dlouhozdvihové (kvůli maximalizaci výkonu ve spodním pásmu otáček). U Alfy to ale vyřešili po svém - došli k přesvědčení, že alfu a omegou průběhu výkonu je plnicí přetlak a nikoli poměr vrtání a zdvihu. Turbodmychadlo KKK K-03 (dnes značeno spíš jako Borg-Warner K-03) je nechvalně známé z motorů Audi 1.8 20v turbo, jeho předností je poměrně slušný tok na nízkých otáčkách (malá komora kompresoru, prakticky obdobná s A/R kompresoru), malý moment hybnosti, nevýhodou pak rychlý úbytek toku při vyšších otáčkách (ve vysokých otáčkách je prakticky nepoužitelné). V kombinaci s poměrně vysokým kompresním poměrem (9,5:1) a variabilnímu časování sacích i ventilových vaček došlo k výraznému "přetlaku" na spodních otáčkách s tím, že v ptáčkách nad 5000/min motor již funguje téměř jako atmosférický. Proto je nastaven omezovač otáček již na 5500/min. - účelem je zabránit velkému tepelnému namáhání turba (takže tuneři, kteří budou čistě oblbovat regulaci bohatosti a zvyšovat otáčky bez dalších úprav turbo zničí). Fiat u těchto motorů překvapil například ocelovým sběrným výfukovým potrubím místo litinového, čímž by měla být jednak výrazně eliminována snaha praskat a druhak by měl být lepší tepelný tok do komoroy turbíny.
Popsané platí pro verzi 200 koní"
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Harous » 3.5.2011, úte 09:33

Ona Brera/159 nemá u verze TBi intercooler? :shock: Jinak bych od Novitecu čekal, že bude vědět co dělá, ale stejně předpokládám, že po takovým zásahu automaticky padá záruka...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 3.5.2011, úte 09:38

Radim píše:myslíš si že to bude opravdu tak easy jak píšou?


To tvrdí Novitec. Údajně oba motory jsou nachlup stejné. Rozdíl je jen v plnícím tlaku a větším mezichladiči u Giulietty QV.
Naposledy upravil(a) Honza R. dne 3.5.2011, úte 20:48, celkem upraveno 1 x.
Alfa Brera 1750 TBi

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Kůrkyn » 3.5.2011, úte 09:53

mezichladič musí mít každý benzínový turbomotor

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 23.5.2011, pon 14:39

Další info, co jsem vypátral k Powerjetu 3. Funguje jenom při akceleraci. Prvních 90 sekund je účinek navýšení výkonu a točivého momentu maximální, dalších 90 sekund 50% a poté se Powerjet sám vypne a motor dál pokračuje ve standardním režimu.

Jak dlouho trvá standardní režim, než je možné znovu Powerjet využít,
se mi nepodařilo zjistit. Bude to zřejmě závislé na teplotě turba.

Pozitivní je, že se nemusíte bát o životnost turba ani motoru. Negativní je, že navýšení výkonu trvá relativně krátce. Větší mezichladič tomu pomůže, ale u 159-ky / Brery prakticky není kam dát, protože vzhledem k nízkému čumáku se tam o moc větší nevejde.


Powerjet 3 jde koupit i u nás:
http://www.novitec.cz/powerjet-3-pro-18-turbo-p-8.html

Pokud by někdo měl praktické zkušenosti, pochlubte se :smt023
Alfa Brera 1750 TBi

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 14.6.2011, úte 18:50

Kde jsi to četl? - nazev je jen verze k danym motorum - a určitě tam neni žádných 50% až 0% - - jak s tím jedeš - tak to jede - mam 2** a jede permanentně naplno :wink: vyborna věc - jak jsem ji nasadil - vyletěli mi oči z dulku a koutky se mi dotkly uší - asi takovou reakci to vyvolá
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 14.6.2011, úte 22:14

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-giu ... ost4134436

Ten člověk tvrdí, že se dotazoval přímo výrobce.

Říkaš od ucha k uchu? To máš na Mitu? Co zvuk motoru, je slyšet nějaký rozdíl? Jinak jsi nic neměnil, výfuk, filtr a tak?
Alfa Brera 1750 TBi

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 14.6.2011, úte 22:45

filtr, výfuk nerez G-Tec Stradale- motor ma stále stejný zvuk
jen celkový zvuk je jako z MiTa GTA jo a jiny podvozek Eibach bo standart to nepobral
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od filip » 23.5.2012, stř 13:33

Honza R. > diky za info a linky, presne tohle jsem se chtel dozvedet dnes tady... Mas teda ten powerjet ?

Gionardi > Nechci prudit ale kde si slysel Mito GTA ? :) (ja myslel ze Mito GTA jeste neni a ani nebude)
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Gionardi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 868
Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
Bydliště: Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Gionardi » 23.5.2012, stř 13:53

musis na youtube z Valencie* jich tam je dost :D
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 23.5.2012, stř 14:32

Zatím necítím potřebu, i bez Powerjetu to auto jezdí jako čert :wink:

3,4,5 jsou u Brery TBi zpřevodovaný nakrátko, zátah to má naprosto brutální a když chceš, ujedeš každýmu. V kombinaci s dlouhou šestkou, na kterou se dá jet 90-250 km/hod a do 230 km to ještě pořád slušně táhne, jsem maximálně spokojený.
Alfa Brera 1750 TBi

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od filip » 23.5.2012, stř 15:58

Honza > Netrapi te Octavia RS ? :)

Premejslim i o 1750 TBi motorizaci...
Naposledy upravil(a) filip dne 23.5.2012, stř 20:47, celkem upraveno 1 x.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 23.5.2012, stř 16:55

Tak Okta mě netrápí. Jednak jednu mám, ne RS ale 1.6 SRi a to řízení, podvozek, prostě všechno je v přímém porovnání takový průšvih, že ani kdyby to bylo u RS o 100% lepší, tak to pořád nemá na Breru ani omylem.

TSI motory, co slyším stesky majitelů a v servisech, tak bych rozhodně nechtěl. A ani design současných Škodovek mě neláká. Poslední pěkná Škodovka byla Octavia I v kombíku s faceliftovaným interiérem, pak začalo řízené "downgrade", aby nekonkurovala Das Autu...

Co si matně vzpomínám, jediný auto co mě předevčírem předjelo na D11, byla nějaká Alfa 156 JTD. Já jel relaxačních 180 km, on to musel valit minimálně 200... zrovna se mi nechtělo závodit, tak jsem to vzdal :-D
Alfa Brera 1750 TBi

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od filip » 23.5.2012, stř 20:51

Honza R. píše: Co si matně vzpomínám, jediný auto co mě předevčírem předjelo na D11, byla nějaká Alfa 156 JTD. Já jel relaxačních 180 km, on to musel valit minimálně 200... zrovna se mi nechtělo závodit, tak jsem to vzdal :-D

:-D
Relaxacnich 180 mas za 6 mesicu bez ridicaku, v lepsim pripade 3, tak nerelaxuj prilis casto :D
Octavia RS by podle katalogu mela byt rychlesi, proto se ptam... ne ze by byla nijak lepsi ci nedejboze hezci :wink:
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 23.5.2012, stř 21:31

To je výrazný negativum tohohle motoru, kupec by si měl dobře rozmyslet do čeho jde :smt077

A pak jedno malý negativum, mohl by mít jadrnější zvuk.


Ještě k Oktě... je ohromný rozdíl jestli jedeš 190 v Oktávce nebo v Alfě. S Oktou dám s větrem v zádech 200 (ikdyž papírově má jen asi 185), ale to mám už vyloženě strach, jak je to uskákaný a nejistý, hluk v autě od proudění vzduchu a od motoru je jak blázen, v podstatě to jen zkusím "co to dá" a hned jdu s rychlostí dolů, protože to se nedá dlouho vydržet.

S Alfou můžeš jet 200 a pořád máš pocit, že máš všechno pod kontrolou, naprostá suverenita, stabilita, nic neřve, aerodynamické "ticho" je na úrovni asi jako když s Oktávkou jedu 120 km/hod.

Tak takový je to rozdíl.
Alfa Brera 1750 TBi

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 24.5.2012, čtv 11:43

Nemůžeš srovnávat podvozek 1.6 co má 100 PS s autem co má 200 ;) Nehledě na to, že octavka je velikostně trochu jinde. Je pěkný, že jsi tak zažraný do brery a celkově do alfy romeo, ale koukni se na některé věci víc realisticky. Ano alfa má jedinečný design, některé věci má oproti konkurenci lepší, některé horší. Ale napsat, že s brerou ujedeš každýmu mi přijde trochu mimo. Pokud se srovnáváš s HTP, tak se ti nedivím, ale zkus se tedy někdy srovnat s rovnoceným soupeřem. Uvidíš, že brera je prostě jenom kráska, nic vic nic mín. 7.7 na stovku je dneska už prostě málo, kór u auta co má 200PS. I ten golf GTI to dokáže se stejným výkonem zvládnout za 6.9 s DSG, nebo za 7.1 s manuálem.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 24.5.2012, čtv 12:47

Já bych sem Oktu vůbec netahal, kdybych na ni nebyl tázán. Tady Filip uvažuje o RS, tak ať si to jede projet a sám porovná. Já jen říkám, že Brera je podvozkově úplně jinde a jestli má RS o pár koníků víc, mě vůbec netrápí. Já bych ji nechtěl, neb se nechci zabít.

A není to jen o podvozku, v Oktě sedíš o 15 cm výš, je vyšší má užší rozchod i rozvor. V porovnání s Brerou to je vysoká úzká koza. Fyziku nepřečůráš a můžeš tam dát motor nebo tlumiče jaký chceš...

Na Golfy GTI nějak nemám štěstí. Tak je na papíru o 0,7 sec rychlejší z 0-100, ale co třeba z 50-130? U Brery TBi to je udělaný tak, že zábava není z 0-100, ale zábava začíná nad 50, kdy to na trojku vystřelí jak raketa a čtyřku řadíš až ve 130, pak dáš 5-6 a nad 220 to pořád zrychluje. To je zábava! Italové evidentně nad převodovkou v Breře přemýšleli a věděli že kW nejsou všechno, jde o to, jak je dostaneš na vozovku. A ikdyby byl GTI o fous rychlejší, mě to je úplně jedno, mě se Golf nelíbí, nechci ho a s Brerou jsem spokojený. Nemám ji na závodění na okruhu, ale na normální ježdění po okreskách a dálnici, baví mě a neměnil bych ani za boha :smt055

PS: docela by mě zajímalo, kolik má ta moje
viewtopic.php?p=229432#p229432 :smt077
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Kubas » 24.5.2012, čtv 13:07

rozhodovat se mezi Octou RS nebo Brerou TBi je naprosto absurdní dilema....
Jak to někoho vůbec může napadnout?
A řešit tady desetinky při zrychlení z 0 na 100? Stačí trošku jinak poskládaná převodovka a je to úplně naopak.... :smt102

Ale co už, na tomhle webu je fakt možné všechno.... :smt102

kdyžtak si na to založte vlákno někdo v popelnici, téma o TBi si takové nesmysly snad ani nezaslouží....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od filip » 25.5.2012, pát 12:40

Zadrzte panove! :smt040

Ja NEuvazuju o RS (ani by me nenapadlo), ale uvazuji o silnejsi Alfe kterou nebude na dalnici terorizovat podobne silna Skoda.
Je to ted jasne ? :)
Ted vim ze ujedu Oktavce TDI ale jen tak tak...ale prece jenom na dalnici mam o trosku vic stavy.

Jako Alfista predjety Skodillakem se citim ponizene :D

Jinak, Kubas, beres to nejak az moc vazne chlape :wink:
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2576
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od George.KHE » 25.5.2012, pát 13:25

Tak v tom případě buď kup nějakou 3.2 a pokud 1750 TBi, tak se koukni i na giuliettu. Max koupit breru a trochu si s ní pohrát a určitě to pojede dobře, ale něco to bude stát. Ted nemyslím udělat na ní jen chip. Věřím, že v zatáčkách si bude brera v TBi dost jistá, ale na výjezdu z nich tu váhu poznáš takže to tak rychle neroztočíš. Na nějaké hodně členité cestě, tě jen tak nikdo nepředjede, každopádně, když za zatáčkou bude následovat delší rovinka, tak tě potrápí.
Jinak asi nemá moc cenu řešit zbytek, protože každý má na to jiný názor. A k GTI: Nejlepší by bylo obě auta porovnat (GTI--->Brera tbi). Každopádně Honzo nemyslím si, že by měla brera v 50 na trojku navrch oproti GTI, když už, tak ty auta pojedou stejně, ale rychlejší určitě nebude. Na porovnání těchto aut je 50km/h stejně malá rychlost, protože sílu poznáš ve vyšších rychlostech.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18542
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Kubas » 25.5.2012, pát 15:46

Jirko neřeš jenom čísla a zrychlení, u sportovně laděného auta (aspoň teda pro někoho, kdo se chce za volantem bavit) je zcela zásadní přesné a hlavně strmé řízení..... (znáš to, pohnu volantem o centimetr a auto už zatáčí).
A tam si myslím, že i u nejsilnějšího Golfa si furt budeš připadat jenom jak ve zcela obyčejném Volkswagenu, ne jak ve sportovním autě. Naopak i v GTčku s "blbým" JTD (a v Breře TBi snad taky) si každou zatáčku vychutnáš právě kvůli tomu řízení....

Ono je jedna věc papírové předpoklady a druhá je přenést je do praxe.... S dobrým řízením vyždímáš z auta mnohem víc než z přemotorované káry, kde ale furt musíš volantem dolaďovat jízdní stopu....

Prostě je to všechno přecejen pestřejší než si dát do excelu jízdní parametry a pak to třídit.... :wink: Ikdyž ano, na dálniční souboje fakt stačí jen ten motor....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 25.5.2012, pát 16:45

Nějaké měření je tady. Otázka je, zda mu věřit. Červeně zvýrazněny nejlepší hodnoty:

.................................. 156 2.0 TS ... Brera V6 ..... Brera TBi .... Giulietta QV ... Golf GTI ...... Octavia RS

koní ............................... 155 ............... 260 ............... 200 ............... 235 ............... 210 ............... 200

akcelerace (s):
0-100 ............................. 8,9 ................ 8,0 ................ 8,5 ................ 7,4 ................ 6,9 ................ 7,4
0-160 ........................... 24,7 .............. 18,2 .............. 20,9 .............. 16,0 .............. 15,8 .............. 16,8
80-120 @ 5 .................. 14,0 .............. 11,8 ................ 7,7 ................ 6,6 ................ 7,1 ................ 7,3

brzdná dráha (m):
100-0 ........................... 41,7 .............. 37,5 .............. 35,3 .............. 38,4 .............. 37,7 .............. 36,1
Alfa Brera 1750 TBi

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: 1750 TBi - provoz, údržba, tuning (pokec)

Příspěvek od Honza R. » 25.5.2012, pát 17:37

Teď koukám.. na okruhu Magny-cours klubu je Julča rychlejší než GTI o 0,01 sec :weedman:

Každopádně takhle na hraně s tím normální člověk-nezávodník jezdit nebude. Pružné zrychlení je dostačující u všech, víc bych si cenil stabilitu při vyšších rychlostech a tam bude mít navrch nižší auto se širším rozchodem (Brera), brzdy Ti mohou zachránit život (Brera), komfort jízdy (Brera). Já mám vybráno.
Alfa Brera 1750 TBi

Odpovědět

Zpět na „TBi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů