socialistické závodní GT (tipo 105)

Giulia, GT, Spider atd...
wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od wraith771 » 23.11.2007, pát 10:05

Nie ze by som sa chcel nejak silno chvalit len som Vam chcel ukazat fotky jednej drsnej Alfy s ktorou moj ocko zavodil na pretekoch do vrchu v 1980 a 1981. Na tretej fotke uplne vlavo je moj ocko.

Ako sa vam paci ??? :drivers:


Obrázek

Obrázek

Obrázek
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 23.11.2007, pát 10:13

jaj...tak to je nadhera !!!! to se tvuj otec mel :)
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 23.11.2007, pát 10:32

co je s tím autem dnes nevíš?
Alfetta GTV L

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 23.11.2007, pát 11:07

To se klidne chvalit muzes, rozhodne je s cim... :smt023
Taky by me zajimala historie toho auta. Co s nim bylo dal?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 23.11.2007, pát 11:58

pěkný :smt041 Myslím že na nějaké rallye historiků by to tomuhle kupátku moc slušelo!!!
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 23.11.2007, pát 12:35

Bomba, v té době to musela být pecka mezi embéčkama a.vs.s

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 23.11.2007, pát 12:37

Uáá, tak to je krasavice :) to se tvůj tatík opravdu měl :smt023
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 23.11.2007, pát 13:02

NÁDHERA, ja si stále vravim, že som zle narodil.. :D
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 23.11.2007, pát 15:19

Ty jo, kde se tady to auto vzalo??? To jsem netušil, že s tím tady za komančů někdo jezdil...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 23.11.2007, pát 17:02

No to snad ani nieje pravda.... Mozes zohnat nejaku supisku o umiestneni tohoto auta..., napr. s cim sutazilo... a nejke parametre / vykon, objem... /...
155 2,0 16V Super

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 3.12.2007, pon 20:07

S autom sa stalo to ze motor predali nejakemu chalanovi z Prievidze a ten ho dal do placky s ktorou jazdil do vrchu. Co sa stalo s tou hlinikovou karoseriou to neviem. Tie obrovske blatniky boli z laminatu.

Tento junior mal dvojliter motor . Kolko mal konov sa asi neda celkom presne povedat lebo na kazdy zavod bol inak nastaveny, ale asi okolo 180 PS. Na kazdy zavod si skladali ine kolecka do prevodovky a do diferaku.

Jazdievali s nimi este Skoda 130 RS, BMW 2002,
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od Kleofáš » 3.2.2013, ned 17:10

Tak náhoda a práce mě přivedly až k lidem, kteří stáli na začátku tohoto auta. Je to jedna ze tří giulií, které měl od šedesátých let tým jezdící pod hlavičkou brněnského Zetoru. Pilotovali Jiří Rosický a Dušan Velímský (Velímský doteď funguje v motorsportu, jezdí fotit rally pro Škoda Motorsport a donedávna fotíval i MotoGP). Jezdili s tím po celé Evropě, vozili to na jakési východoněmecké obdobě Avie normálně na valníku, servisovala jim to Autodelta. Dvě auta byla závodní, jedno "servisní". V jednom z loňských Motorjournalů jsem o tom našel hezkej a obsáhlej článek, ale moc se mi to sem nechce veřejně kopírovat.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od RV147 » 3.2.2013, ned 20:05

Tvoj ocko je Marian Rajnoha ? Ten s tímhle jezdil ne ?
Ono tady s tím jezdilo víc lidí, napadá mě známej dodnes Alfista Jan Heřmánek, potom jména jako Antonín Galliani Tvrdý, Štefan Klištinec, Jan Váňa, Jan Malina, Stanislav Plíhal.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od Kleofáš » 4.2.2013, pon 13:41

Radime, máš recht, těch jmen je spousta, ale ta auta byla podle mě fakt jen dvě :-) Hodně je pak předělávali, dostávala novej čumák včetně jednoho naprosto odporného garážového bastla a tak. Podle všeho jsou ta auta stále ještě na světě.

Mimochodem nějaké základní info je zde, koukám, že to dokonce asi psal člověk, které jedno z těch aut má...

http://www.alfabb.com/bb/forums/gta-196 ... no-cz.html
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od Harous » 4.2.2013, pon 16:28

Zkusím zapátrat u pamětníků co s tím měl AMK Kolín společnýho...
Obrázek
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od Harous » 4.2.2013, pon 16:52

Aha, tak ona ta Alfa v roce 75 startovala za AMK Kolín. :-k
http://www.racingsportscars.com/etcc/Br ... photo.html
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od Milano75 » 4.2.2013, pon 18:12

alfagtaj_4.jpeg
někde sem to kdysi zkopíroval, když sem pátral....

Ani 25 let po ukončení výroby vozu Alfa Romeo GT Junior nenajdeme moc třináctistovek, které by dávaly 103 koní a jezdily 170 km/h. K tomu přidejme nadčasovou karoserii italské designerské školy. To jsou parametry seriové verze vozu (v letech 1966 - 1976 vyrobeno 91195 ks), kterou nepohrdnul ani slavný Luis Chiron. Kdo viděl v jeho televizním medailonku, jak starý pán přesně vede tento vůz cestami nad Monte Carlem a řadí krátkými údery otevřenou dlaní, smekne před jezdcem i vozem.
A což teprve pro závody určená verze GTA Junior, vyrobená v počtu 447 ks.


Prodávaný základ, než se na něj vrhli stájoví ladiči, vypadal takto (v závorce původní GT Junior):
Objem 1290 ccm, vrtání x zdvih 78 x 67,5 mm (74x75), stupeň komprese 9 (stejný), výkon 110 k (103 k) při 6000 ot./min, dva karburátory Weber 45 DCOE14 (40 DCOE28). Zdvojené zapalování (jedna svíčka), 4 převodové stupně, váha 760 kg (930 kg). Brzdy kotoučové na všech kolech (vzadu bubny). Kola 165 HR x 14 (155 SR x 15). Maximální rychlost 175 km/h (170 km/h). Při těchto údajích však u GTAJ nikdy nezůstalo. Nejlépe vozy připravovala Autodelta, závodní oddělení Alfy Romeo.


V programu GP Brno 1970 jsou uvedeny tyto hodnoty:
Vůz klasické koncepce upravený stájí Autodelta. Celý motor z lehkých slitin obsah 1290, tehdy ještě vrtání zdvih serie 74x75 mm, rozvod 2xOHC. Výkon 160 k při 8000 ot./min. Karburátory Weber, dvojité zapalování. Na přání nepřímé vstřikování paliva Lucas, zvyšující výkon na 172 k při 8200 ot./min. Pětistupňová převodovka, samosvorný diferenciál. Karoserie s hliníkovými vnějšími panely. Přední kola nezávisle zavěšená, válcové šroubové pružiny doplněné torzním stabilizátorem. Zadní náprava tuhá, zavěšená na podélných ramenech a příčně vedená vodítkem a kulisou. Odpružení jako vpředu. Kotoučové brzdy na všech kolech. Objem nádrže 80 l.
Rozměry 3870 x 1580 x 1320 mm (délka bez nárazníků). Rozvor 2350 mm, rozchod vpředu i vzadu 1350 mm (serie 1310 x 1270 mm). Pneumatiky Dunlop Racing 5,50 Lx14. Váha 760 kg. Maximální rychlost 210 km/h.
Málo vídanou hodnotou v dnešní době byla cena vozu - 29000 šv. franků, tj. jen něco málo dvojnásobku ceny modelu GT Junior (13000,-).
Úroveň úprav od roku 1967 se neustále zvyšovala. Postupně bylo aplikováno vstřikování paliva Spica, objem se přiblížil povolené hranici vrtáním x zdvihem 78,3 x 67,5 mm k hodnotě 1296 ccm. Na rozdíl od dnešního trendu zvětšovat průměr kol a ráfků, u Alfy se postupně dostala kola z 15" na 13", vpředu 9", vzadu 10" šířky ráfku. Pneumatiky Firestone byly standardem.




Ani 25 let po ukončení výroby vozu Alfa Romeo GT Junior nenajdeme moc třináctistovek,
které by dávaly 103 koní a jezdily 170 km/h. K tomu přidejme nadčasovou karoserii italské designerské školy.
To jsou parametry seriové verze vozu (v letech 1966 - 1976 vyrobeno 91195 ks), kterou nepohrdnul ani slavný Luis Chiron.
Kdo viděl v jeho televizním medailonku, jak starý pán přesně vede tento vůz cestami nad Monte Carlem a řadí krátkými údery otevřenou dlaní, smekne před jezdcem i vozem.
A což teprve pro závody určená verze GTA Junior, vyrobená v počtu 447 ks.


Prodávaný základ, než se na něj vrhli stájoví ladiči, vypadal takto (v závorce původní GT Junior):
Objem 1290 ccm, vrtání x zdvih 78 x 67,5 mm (74x75), stupeň komprese 9 (stejný), výkon 110 k (103 k) při 6000 ot./min,
dva karburátory Weber 45 DCOE14 (40 DCOE28). Zdvojené zapalování (jedna svíčka), 4 převodové stupně, váha 760 kg (930 kg).
Brzdy kotoučové na všech kolech (vzadu bubny). Kola 165 HR x 14 (155 SR x 15). Maximální rychlost 175 km/h (170 km/h).
Při těchto údajích však u GTAJ nikdy nezůstalo. Nejlépe vozy připravovala Autodelta, závodní oddělení Alfy Romeo.


V programu GP Brno 1970 jsou uvedeny tyto hodnoty:
Vůz klasické koncepce upravený stájí Autodelta. Celý motor z lehkých slitin obsah 1290, tehdy ještě vrtání zdvih serie 74x75 mm, rozvod 2xOHC.
Výkon 160 k při 8000 ot./min. Karburátory Weber, dvojité zapalování. Na přání nepřímé vstřikování paliva Lucas, zvyšující výkon na 172 k při 8200 ot./min.
Pětistupňová převodovka, samosvorný diferenciál. Karoserie s hliníkovými vnějšími panely. Přední kola nezávisle zavěšená, válcové šroubové pružiny doplněné torzním stabilizátorem.
Zadní náprava tuhá, zavěšená na podélných ramenech a příčně vedená vodítkem a kulisou. Odpružení jako vpředu. Kotoučové brzdy na všech kolech. Objem nádrže 80 l.
Rozměry 3870 x 1580 x 1320 mm (délka bez nárazníků). Rozvor 2350 mm, rozchod vpředu i vzadu 1350 mm (serie 1310 x 1270 mm). Pneumatiky Dunlop Racing 5,50 Lx14. Váha 760 kg.
Maximální rychlost 210 km/h.
Málo vídanou hodnotou v dnešní době byla cena vozu - 29000 šv. franků, tj. jen něco málo dvojnásobku ceny modelu GT Junior (13000,-).
Úroveň úprav od roku 1967 se neustále zvyšovala. Postupně bylo aplikováno vstřikování paliva Spica,
objem se přiblížil povolené hranici vrtáním x zdvihem 78,3 x 67,5 mm k hodnotě 1296 ccm. Na rozdíl od dnešního trendu zvětšovat průměr kol a ráfků,
u Alfy se postupně dostala kola z 15" na 13", vpředu 9", vzadu 10" šířky ráfku. Pneumatiky Firestone byly standardem.


Tři automobily GTA Junior zakoupil v době uvolnění komunistické "morálky" brněnský Zetor pro jezdce Jiřího Rosického, Dušana Velímského a Stanislava Plíhala.
Vozy nebyly odladěny do špičkové podoby, ale přesto představovaly u nás něco mimořádného.
Posledně jmenovaný jezdec při prvním závodě v Olomouci 1969 přetočil motor a dále u nás jezdily jen dva vozy. Byly s nimi odjety i některé závody Mistrovství Evropy v zahraničí.
Pozděj jeden z nich modernizoval A. Tvrdý (nýtované blatníky, 13" kola atd.).
V Mistrovství Evropy továrně připravené vozy neměly mezi Fiaty 128 Coupé, NSU TTS, Mini Coopery S a Škodami 120 S konkurenci.
Špičkově je vodili jezdci Carlo Facetti, Sandro Uberti, Massimo Larini, Gianluigi Picchi, Luighi Colzani a další.


Prameny: R. de la Rive Box: Encyklopedie sportovních vozů; vlastní fotografie; Svět motorů 1971, 1972 a 1974; Motoristická současnost 1972; dobové programy GP Brno



Tři automobily GTA Junior zakoupil v době uvolnění komunistické "morálky" brněnský Zetor pro jezdce Jiřího Rosického, Dušana Velímského a Stanislava Plíhala. Vozy nebyly odladěny do špičkové podoby, ale přesto představovaly u nás něco mimořádného. Posledně jmenovaný jezdec při prvním závodě v Olomouci 1969 přetočil motor a dále u nás jezdily jen dva vozy. Byly s nimi odjety i některé závody Mistrovství Evropy v zahraničí. Pozděj jeden z nich modernizoval A. Tvrdý (nýtované blatníky, 13" kola atd.).
V Mistrovství Evropy továrně připravené vozy neměly mezi Fiaty 128 Coupé, NSU TTS, Mini Coopery S a Škodami 120 S konkurenci. Špičkově je vodili jezdci Carlo Facetti, Sandro Uberti, Massimo Larini, Gianluigi Picchi, Luighi Colzani a další.


Prameny: R. de la Rive Box: Encyklopedie sportovních vozů; vlastní fotografie; Svět motorů 1971, 1972 a 1974; Motoristická současnost 1972; dobové programy GP Brno
Přílohy
alfagtaj_5.jpeg
alfagtaj_5.jpeg (20.18 KiB) Zobrazeno 5991 x
alfagtaj_8v.jpeg
alfagtaj_2v.jpeg
1100712804ln.jpeg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od jindřich 333 » 4.2.2013, pon 18:43

alfa gt.jpg
:D che a já o jedné vím
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od RV147 » 4.2.2013, pon 18:47

Jo Zetor měl tři ne dvě, o jednom autě se tvrdilo, že ho už nevím kdo rozstřelil na ecce homo, daly ho k někomu do garáže a když si pro vrak přijeli, nikde nic. Pak tuším, že ještě jedno nebo dvě měla tuším Tatra, která to koupila aby okopírovala nějaký technický řešení a nevím jestli s tím od nich někdo závodil (Veřmiřovský). To už jsou spíš takový historky odposlouchaný na kopcích, nevím co je na tom pravdy..
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od RV147 » 4.2.2013, pon 18:48

jindřich 333 píše:
alfa gt.jpg
:D che a já o jedné vím
Laďa Skřička ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od jindřich 333 » 4.2.2013, pon 19:08

jj Láďa \:D/
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od Milano75 » 4.2.2013, pon 19:21

myslím, že měl na prodej i 75ku TB a jestli je to ten koho myslím, tak má i závodní alfetu gt
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od Kleofáš » 4.2.2013, pon 20:30

RV147 píše:Jo Zetor měl tři ne dvě, o jednom autě se tvrdilo, že ho už nevím kdo rozstřelil na ecce homo, daly ho k někomu do garáže a když si pro vrak přijeli, nikde nic. Pak tuším, že ještě jedno nebo dvě měla tuším Tatra, která to koupila aby okopírovala nějaký technický řešení a nevím jestli s tím od nich někdo závodil (Veřmiřovský). To už jsou spíš takový historky odposlouchaný na kopcích, nevím co je na tom pravdy..
Sorry, máš pravdu, byly tři plus jedno doprovod. Nějak se mi to pomíchalo.

S Tatrou to bylo trochu jinak - prý proběhla nějaká jednání o tom, že by se chystaná výroba alfasudů kromě Neapole realizovala i v Tatře v Kopřivnici. V rámci nějakých námluv půjčili Italové jednu GTA Junior Vermiřovskému + Markovi v roce 1968 a oni s tím startovali v Brně. Pak z toho nějak sešlo.

Podle toho článku z Motor Journalu skončila auta takto:
Rosického alfa: Jan Váňa, posléze Ladislav Loszmann z AMK Handlová, teď je prý někde v Německu. Teoreticky to může být ta od wraitha, ale těžko říct.

Velímského alfu měl Rajnoha, který s ní jezdil do roku 1979, pak to koupil Štefan Klištinec, ten ji měl do roku 1982 (další adept na wraithova tátu :)) Z fotek těžko soudit, za Rajnohovy éry měla bílej jen čumák, na wraithových fotkách je bílá celá... nebo je to úplně jiné auto...

Třetí alfa byla pro Plíhala, ten s ní ale téměř nezávodil (zranění) a byla použita jako zdroj dílů. V roce 1971 ji koupil Antonín Tvrdý, který ji díky kontaktům na Autodeltu přestavěl (widekit, 13" kola). Částečně ji jezdil i Rajnoha. V roce 1980 dostala tahle alfa úchylný amatérsky vyrobený předek, takže to určitě není ta wraithova. Tohle auto je podle všeho to, o kterém se mluví na fóru alfabb.com - ten odpornej předek je tam na foto3.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od Kleofáš » 4.2.2013, pon 20:31

jindřich 333 píše::D che a já o jedné vím
Jsi si jistý, že je to jedna z těch závodních zetoráckých? Podle všeho by v ČR neměla být žádná...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: socialistické závodní GT (tipo 105)

Příspěvek od jindřich 333 » 5.2.2013, úte 11:01

jistý si samozřejmě nejsem, vím že ji koupil od nějakého českého racera, ale taky vím, že pár giuliet se sem dostalo v rámci nějakých mezinárodních výstav, kde měla Alfra svůj stánek. Ale ta Láďova má i 2.0 NORD na vačkách a kompresní písty, takže ji koupil již notně upravenou, což by tak trochu odpovídalo. Největší raritou jsou kola, ty si nechal odlít bývalý majitel dle vlastního návrhu tady v čechách. Jinak je to ten ALFISTA, který prodával 75tb a jezdí historiky s Alfetta GTV 2000. Chtěl bych být jeho syn a půjčovat si tátovu giulietu a lovit na ni frajerky :D
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Odpovědět

Zpět na „Tipo 105/115...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti