sem tu napsal sáhodlouhej pokec a když jsem to odesílal ,tak MiTo spadlo a neodeslalo se, takže nic extra už se mi psát nic nechce
jinak pod nohama řidiče je to nejvíc schnilé- pokud by se narazil na kousek, který je tam OK, tak se dá považovat, že i zbytek kastle bude fajne,dále hnijou dost prahy a kufr
jiank osobně bych volil TSko, je dobře vyvážená poměr/váha/ a cena dílů
prvotní investice bude kardan, který bude mět steřelé hardy spojky, které se musí vyměnit a nejlépe všechny 3 + středové uložení kardanu a nechat vyvážit, což u modelu V6 3,0 je jen za HSky 8000, kdežto TSko je má menší a samozřejmě levnější
dával bych si pozor na řazení přes zuby, pokud se stane při ostrém zařazení, že počítáš zuby, tak budeš potřebovat GO převodovky jinak časem bude na vyhození a hlavně dát nové silenty i když převodovka bude řadit dobře!!!(pokud nebudou vyměněné)
staré se pak vytrhnou a člověk pak musí dojíždět 80km skoro na volnoběh
jinak alfa 75 a poddobný koncepty je jsou jediná auta, kde se při výměně spojkové lamely nemusí vyndávat převodovka
mám ameriku která má 150 000km a je schnilá na podlaze, prahy a zadní lemy
což bych řekl, že je ještě akceptovatelné(prahy se dají udělat z kusu plechu)
ohledně motorů dávat pozor na všeobecný rady a nekupovat 2,0 td- je to ta nejhorší varianta co u 75ky může být( a proto jí mám a na sprintech porážím Twin spárky) 2,4td je v pohodě respektive kladivo na ochcávky
jinak tu je odkaz asi na nejlepší stránku o 75tce- přehled motorů a jejich parametrů:
http://alfa75.macroware.cz/index.php?url=tech4.html