Problém s odvzdušněním brzd
Problém s odvzdušněním brzd
Zdravím všechny-jsem tu na foru novej a potřebuju vás poprosit o radu.Mam gtv 3.0, brzdila dobře,ale chtěl sem vyměnit brzdovou kapalinu,vyšlapal sem,nalil novou kapalinu a nemůžu brzdy odvzdušnit.Zkoušel sem s nastartovaným i vyplým motorem.Všechno vypadalo dobře,ale při odjezdu z dílny se pedál propadl až k podlaze.Nechal sem stát auto zadkem mírně do kopečka,povolil odvzdušňováky na zadních kolech a když sem se konečně k autu po dvou dnech vrátil,dolil sem mírně kapalinu,zkusil znovu odvzdušnit a po několika marných hodinách sem se dopracoval k tomu,že auto zabrzdí po tom co pedál dvakrát-třikrát našlapu a pak zabzdí.Kapalina nikde neuniká.Můžete mi prosím poradit co dál.
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Stalo se mi to na 156 to co popisuješ a u mě byl problém ,že začal propouštět hlavní brzdový válec. Bud schoda náhod nebo nevím. Chtěl jsem vyměnit jen kapalinu a stalo se tohle.Ovzdušnoval jsem to snad 15x skrz brzdovou soustavu jsem prolil snad 3 l brzdovky a pedal pořád padal.
Lubo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 HP (2010)
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Jak prosím poznám,jestli je to to,co píšeš? Jestli je to ten válec?
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Vepředu máš bremba nebo klasické třmeny?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Když sem to auto koupil,už tam byly Bremba.Ty sou tam originál,nebo né?
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Neříkám že máš ten samý problém, ale může to být jedna z možností .Projevovalo se to tak,že pedal si musel minimálně dvakrát našlapat a pak to zabrzdilo ,ale pokud si ho držel dál propadl se až na podlahu. Po jeho výměně zase vše ok.
Lubo - Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 170 HP (2010)
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Jo bremba na 3.0 jsou základ.
Pokud si neměnil desky v podstatě nedělal nic s třmeny tak to je docela zajímavé.
Zkontroluj hadice zkus zjistit jestli se ti zavzdušují všechny kola nebo jen některé
Pokud si neměnil desky v podstatě nedělal nic s třmeny tak to je docela zajímavé.
Zkontroluj hadice zkus zjistit jestli se ti zavzdušují všechny kola nebo jen některé
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Ok,zkusím to.Abych ti to celý vysvětlil.Je to asi trochu složitější.Před nějakým měsícem,byl mráz jako krxva,sem skočil večer do auta a jel sem k dílně nějakých 10km.Vždy se mi v autě krásně řadilo,ale ten večer to šlo čím dál tím víc ztuha a cítil sem přes řadící páku zuby.Když sem zastavil přesně u vrat do dílny,nešlo už zařadit nic.Dolil sem kapalinu a vše bylo ok.Koupil sem auto nedávno,ale než sem ho koupil tak zhruba rok stálo.Mechanik mi říkal,že se tam zřejmě vytvořila voda a vypařila se-proto málo brzdový kapaliny.Jezdil sem dál,kapalina neubyla ani o kousíček,vše bylo ok.Asi po třech týdnech sem se rozhodl kapalinu komplet vyměnit a mam problém na světě.Auto teď stálo v suchý dílně,nikde ani kapka.
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Ještě jedna věc-když šlapu na brzdovej pedál,tak se kapalina jakoby vleje někam do trubek a potom co pedál pustím,se kapalina vrátí zpět na původní hladinu.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s odvzdušněním brzd
máš to pořád zavzdušněné, je potřeba odvzdušnit s nastartovaným motorem
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Jo,povedlo se.Teď to má ale pokračování.Odvzdušňovali sme dál s nastartovaným motorem a zadařilo se. Ujel sem nějakých 50km a přišel problém.Během jízdy se od zadních kol začalo ozývat tupý bouchání a rychlost toho bouchání závisí na rychlosti jízdy.Zjistil sem,že když šlápnu i jen trochu na brzdovej pedál tak bouchání okamžitě přestane.Jenže brzdovej pedál se postupně propadal dolů.Už sem byl u domu, takže auto stojí na parkovišti a já opět nevím jak dál.Jestli pro mě máte někdo radu,moc vám děkuju.
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Jsem idiot.Nedotáhl jsem šrouby na kole.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s odvzdušněním brzd
stane se, no
Re: Problém s odvzdušněním brzd
Dobře prohlídni šrouby--jednou ženě takhle vrátili auto ze servisu, jeden šroub byl už střihlej po dojetí a druhej načatej a určitě by se časem střihnul taky 50 kiláků je dost..¨¨
Jinak jedu za mladým , kterej odvážel čtyřkolku ze servisu kde borci revidovali brzdy--prej brzdy jsou brzdy, tak to nechám udělat fachmana...volám na něj, ať zastaví--následně zjištěno..zadní kolo bylo utažený jen rukou a házelo jak prase, brzdy co měli borci echt revidovat-případně opravit se kously následně tejden na to..naštěstí na polní cestě..
záleží prostě na tom, komu to člověk dá..konkrétní osobě , je to o důvěře..nechci žádnej servis s učedníkem na jámě, kterej to má na háku, je jedno, co je na vratech napsáno a ISO je mi šumák, to mi kosti neslepí......jinak pak jde opravdu do tuhýho..
Jinak jedu za mladým , kterej odvážel čtyřkolku ze servisu kde borci revidovali brzdy--prej brzdy jsou brzdy, tak to nechám udělat fachmana...volám na něj, ať zastaví--následně zjištěno..zadní kolo bylo utažený jen rukou a házelo jak prase, brzdy co měli borci echt revidovat-případně opravit se kously následně tejden na to..naštěstí na polní cestě..
záleží prostě na tom, komu to člověk dá..konkrétní osobě , je to o důvěře..nechci žádnej servis s učedníkem na jámě, kterej to má na háku, je jedno, co je na vratech napsáno a ISO je mi šumák, to mi kosti neslepí......jinak pak jde opravdu do tuhýho..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů